Zeg dan 4:00 minuut, dan hebben we nu 5 uur.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik gok dat het gemiddelde per nummer ondertussen flink hoger is dan 3:30
hahahhaaquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
ik gaat het wel effe volgendat begrijp jij natuurlijk ook wel
Zal wel .wma zijn ofzeaux, zou hij gewoon moeten kunnen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg dan 4:00 minuut, dan hebben we nu 5 uur.
Er staan trouwens x bestanden zonder extensie, moet ik dat nog aanpassen?
Nee, 't is .o of .mp of .m of helemaal nietsquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal wel .wma zijn ofzeaux, zou hij gewoon moeten kunnen?
Hm, ik kijk er zo wel even naar, hij is nu nog druk aan het uploaden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, 't is .o of .mp of .m of helemaal niets
Okquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hm, ik kijk er zo wel even naar, hij is nu nog druk aan het uploaden.
ach was een geintje hoor van marvinquote:
Geweldig en ik ken het helemaal nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die gaan lekker hè? En ik ben daar nog niet mee klaar
Hebben we nog iets voor een polonaise over het parkquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Als die wijven niet gaan dansen doe ik het zelf wel.
Ja, bier.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hebben we nog iets voor een polonaise over het park
Vrouwengekreun en ploppende bierflesjesquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Iemand enig idee wat Remmie graag hoort?
Beide heb ik in muziekvorm.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vrouwengekreun en ploppende bierflesjes
de internationale of job pannekoek doe je hem een echt groot plezier meequote:Op donderdag 5 mei 2011 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Iemand enig idee wat Remmie graag hoort?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de internationale of job pannekoek doe je hem een echt groot plezier mee
Ik weet niet eens wat je zegt...quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de internationale of job pannekoek doe je hem een echt groot plezier mee
Ik breng verslag uit van wanneer en hoe laat de drankjes naar me toe komen, hoe vaak ik naar de wc getild wordt e.d.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
ik gaat het wel effe volgendat begrijp jij natuurlijk ook wel
Komen er wijven?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
het lijflied van zijn cluppie of een lekker nummertje over jobquote:
Dat regelen jullie zelf maarquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het lijflied van zijn cluppie of een lekker nummertje over job
Of juist wel, dat hij heul gaat zitten schreeuwen enzeauxquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:50 schreef Kally het volgende:
Je kan ook een politiek debat opzetten voor Remlof, hebben we geen last van hem
O ja, dat was bij mij ook, hij heeft een uur zitten drammen over welke partij ik nou koos, ik heb hem lekker niet geantwoordquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of juist wel, dat hij heul gaat zitten schreeuwen enzeaux
Woont die rooie er nog?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik regel wel een zeepkist voor 'm (en die zet ik wel op een ander park)
Die was niet rood hoor, ze was blond. En ja, ze woont er nog en steekt weer de hand naar mij op als ik haar tegenkom. Beter ook, ruzie is ook niksquote:
Hoe kom ik aan rood dan? Of was dat weer zo'n vuige sloerie van je?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die was niet rood hoor, ze was blond. En ja, ze woont er nog en steekt weer de hand naar mij op als ik haar tegenkom. Beter ook, ruzie is ook niks
Ik heb geen idee hoe je bij rood komtquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe kom ik aan rood dan? Of was dat weer zo'n vuige sloerie van je?
O jammer ik wou nog even het vuurtje opstoken
Camera is al opgeladenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:
Ik zit te zoeken naar een beveilingscamera, die moet hier nog ergens op zolder liggen, zo'n wireless geval. Die plaats ik natuurlijk in die legertentquote:
FUCK!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken naar een beveilingscamera, die moet hier nog ergens op zolder liggen, zo'n wireless geval. Die plaats ik natuurlijk in die legertent
Leuk, al die dronken kwijlende mensen, snurkendquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken naar een beveilingscamera, die moet hier nog ergens op zolder liggen, zo'n wireless geval. Die plaats ik natuurlijk in die legertent
Je hoeft mij niet te vertellen hoe we een feestje van deze kutbende moeten maken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ian, niet om het een of het ander, maar 't is een geweldig muzieklijst
Ik laat ook schetenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Leuk, al die dronken kwijlende mensen, snurkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |