Dan gaan ze Braga nabeschouwenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ben benieuwd wat ze morgen gaan vertellen.....
Ik verwacht weer een matige uitzending... Europees voetbalquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ben benieuwd wat ze morgen gaan vertellen.....
Jij verwacht altijd een matige uitzending om vervolgens toch 5 FP berichten te schrijven. Ach opzich wel een mooie instelling je krijgt iig nooit een teleurstelling te verwerken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik verwacht weer een matige uitzending... Europees voetbal.
Net zo "matig" als de vorige keer?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Stop nou eens met je overacting, Littlerabbit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij verwacht altijd een matige uitzending om vervolgens toch 5 FP berichten te schrijven. Ach opzich wel een mooie instelling je krijgt iig nooit een teleurstelling te verwerken.
Die met Hansie was primaquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Net zo "matig" als de vorige keer?
Minder saai dan verwacht, maar dat kwam niet door Van Hintumquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die met Van Hintem was een topshow.
Wat vind jij eigenlijk van Van Hintum?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Minder saai dan verwacht, maar dat kwam niet door Van Hintum.
Boedhistische fase?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Die staat dus ook in A4 formaat in de VIquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:53 schreef Type-R het volgende:
Ik zie nu op vi.nl die reclame met Johan met "die blauwe bril" waar ze het maandag over hadden
[ afbeelding ]
Haha...Johannetjequote:Op donderdag 5 mei 2011 21:53 schreef Type-R het volgende:
Ik zie nu op vi.nl die reclame met Johan met "die blauwe bril" waar ze het maandag over hadden
[ afbeelding ]
Die vervelende onderbreking valt wel goed uit voor Derksen iig!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Klote voetbal...onderbreken ze weer Derksen en Gijpie
Soms.....quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:53 schreef Type-R het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wou hem nét posten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:53 schreef Type-R het volgende:
[ afbeelding ]
Ja want die weet zo veel over voetbal.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:37 schreef PSVDEGEKSTE het volgende:
zou graag theo maassen bij vi aan tafel willen zien .
[ afbeelding ]
Wordt ieder geval meer gelachen aan tafel dan met hansiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:02 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja want die weet zo veel over voetbal.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:23 schreef PSVDEGEKSTE het volgende:
[..]
Ha hij vroeger niet op moeten staan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Schelvis toch?quote:
Waarover moet het dan gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik vrees dat het alleen maar over Ajax en FC Twente gaat
Ja duh, de rest doet niet meer meequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Er zijn deze week toch genoeg dingen gebeurd?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
+ Johan Derksen houdt niet van socializen in Oudewater!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn deze week toch genoeg dingen gebeurd?
Bin Laden dood
Bevrijdingsdag
Dodenherdenking
Fusie AVRO en TROS
Kortom, genoeg stof om anderhalf uur slap te ouwehoerenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
+ Johan Derksen houdt niet van socializen in Oudewater!
Eerste onderwerpquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Er zijn deze week toch genoeg dingen gebeurd?
Bin Laden dood
aaah, 'die had ook wat met Buddah', het was een sneer naar Geneequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij haalde Boeddah en Allah doorelkaar
Eén van de mooiste nummers ooit.quote:
Zouden Neymar de souza victoria & Paulo Ganso Henrique ook naar portugal gaan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:32 schreef Smoofie het volgende:
Portugal met al die brazilianen, echt competitie vervalsing.
Onderwerp 2quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
+ Johan Derksen houdt niet van socializen in Oudewater!
Laat gaan joh.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
VD gijp is zooo godvergeten irritant als het over Barca gaat.
Thx, wilde hem al gaan zoekenquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
nee tuurlijk niet, maar was een tricky situatiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:38 schreef Gramulanion het volgende:
Het was geen schwalbe van Ronaldo toch?
Hebben we weer zo'n mooiste voetbal ontkennerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik denk dat hij een vrije trap voor Real had moeten geven dan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:39 schreef Vinifera het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, maar was een tricky situatie
Altijd de tegenstander afzeiken en op barca fappen. nooit iets toegeven over de schwalbes of realistisch kijken naar barca, alleen maar de goeie punten uitlichten.quote:
Jij hebt je sowieso al buitenspel geplaatst als successupporter zijnde.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hebben we weer zo'n mooiste voetbal ontkenner
Je word voorspelbaar jochiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij hebt je sowieso al buitenspel geplaatst als successupporter zijnde.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ja dat zeker ipv geel voor Ronaldo, of het doelpunt hadden moeten toekennenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een vrije trap voor Real had moeten geven dan.
Heel irritant inderdaad. Maar aan de andere kant, zo'n beetje de halve wereld doet dat tegenwoordig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Altijd de tegenstander afzeiken en op barca fappen. nooit iets toegeven over de schwalbes of realistisch kijken naar barca, alleen maar de goeie punten uitlichten.
quote:
Daar bedoel ik dus mee dat jij ook niet normaal naar voetbal kan kijken en je altijd alleen de meest succesvolle club support.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sure dude, lul maar lekker verderquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
[..]
Daar bedoel ik dus mee dat jij ook niet normaal naar voetbal kan kijken en je altijd alleen de meest succesvolle club support.
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze zijn geen van allen objectief genoeg eigenlijk, maar goedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:46 schreef inZanity het volgende:
Ik begin me met de week meer en meer dood te ergeren aan die Derksen.
Na al die jaren ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:46 schreef inZanity het volgende:
Ik begin me met de week meer en meer dood te ergeren aan die Derksen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:49 schreef pberends het volgende:
Ja, nieuwe nieuwsicoontjes.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja. Ik heb héél lang zoiets gehad van laat maar lullen. Maar het begint nu echt zeer vervelend te worden.quote:
Hij heeft iets tegen Feyenoord. Derksen grijpt iedere gelegenheid om Feyenoord tot de gronde toe gelijk te maken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat hij iets negatiefs zegt over iemand die bij Feyenoord in dienst is.
Ik vind het allemaal wel meevallen eigenlijk, maar goed, prima wat jij wil.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hij heeft iets tegen Feyenoord. Derksen grijpt iedere gelegenheid om Feyenoord tot de gronde toe gelijk te maken.
valt wel mee, gewoon realistischquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hij heeft iets tegen Feyenoord. Derksen grijpt iedere gelegenheid om Feyenoord tot de gronde toe gelijk te maken.
Het is niet iets tegen Feyenoord, maar hij is een beetje gefrustreerd omdat ze z'n grote mattie beenhakker er uit hebben gegooid. Dus zeikt ie nu iedereen af daar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel meevallen eigenlijk, maar goed, prima wat jij wil.
Jottum... hoeveel wedstrijden zou hij dan gezien hebbenquote:
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Jottum... hoeveel wedstrijden zou hij dan gezien hebben?
Gelukkig wordt er dan niet meer gevoetbaldquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:55 schreef pberends het volgende:
[..]
hij kijkt niks, behalve Feyenoord en dat zet ie af als het slecht gaat, dus ga maar naquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Zal wel weer geweldig wordenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:55 schreef Vinifera het volgende:
[..]
hij kijkt niks, behalve Feyenoord en dat zet ie af als het slecht gaat, dus ga maar na
Dit dus. Hoe hij Beenhakker toen zat te verdedigen was lachwekkend.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is niet iets tegen Feyenoord, maar hij is een beetje gefrustreerd omdat ze z'n grote mattie beenhakker er uit hebben gegooid. Dus zeikt ie nu iedereen af daar.
Want?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit dus. Hoe hij Beenhakker toen zat te verdedigen was lachwekkend.
Nee joh.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:59 schreef Eenskijken het volgende:
maakte rene nou een grap dat hij soms boos was?
Spel zijn naam dan goedquote:
waar?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:05 schreef Patje1987 het volgende:
Vandaag van de Gijp nog gezien, toffe gozer
Al wel een heel stuk meer. Daar hebben ze enkele maanden geleden afscheid van genomen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:01 schreef Eenskijken het volgende:
blatter filmpje is al 5 afleveringen niet voorbij gekomen oid
Gorinchemquote:
Ziet er wel lachen uit, maar niet heel indrukwekkend.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:07 schreef -Willempie- het volgende:
Cool stadionnetje wel voor Gullit
[ afbeelding ]
Stelt niet heel veel voor. Kunnen volgens mij hooguit 15000 man in ofzo...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ziet er wel lachen uit, maar niet heel indrukwekkend.
Jij snapt hetquote:
Ik kniel nederig. Maar Maradona spel ik juistquote:
Ja Derksen was al weken in de kont van Willem aan het kruipen. Het resultaat is er dan ook naar.quote:
die lui doen alles voor het geld.. en ze zullen het nooit zeggen. hypocrisie van het voetbalquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:13 schreef tong80 het volgende:
Wat ik raar vind...Gullit verdient een paar mijoen per jaar en doet mee aan een vreselijke reclame.
En dan zeggen dat ie het niet voor het geld doet.
Pleur op opa Tong, niemand doet minderwaardig over het verleden van Preud'homme als keeper, ook Derksen nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:33 schreef tong80 het volgende:
Vergeten we niet dat ie ooit de beste doelman van de wereld ws ?
Pleur opquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:34 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Pleur op opa Tong, niemand doet minderwaardig over het verleden van Preud'homme als keeper, ook Derksen niet
Wel een mooi voorbeeld dat Genee echt geen schaamte kent, sta je daar op zaterdagochtend met een cameraploegquote:
vrouwen die bier drinkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:38 schreef laucas het volgende:
Schattige, bier drinkende & voetbal international kijkende dame achter Genee in de studio
Hij houdt veel van zijn vak, heerlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel een mooi voorbeeld dat Genee echt geen schaamte kent, sta je daar op zaterdagochtend met een cameraploeg
Toch respect dat ie zo goed Nederlands kan. De meeste Franstalige Belgen spreken geen woord Nederlands.quote:
Als de helft van je land die taal spreekt is dat gewoon stom.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Toch respect dat ie zo goed Nederlands kan. De meeste Franstalige Belgen spreken geen woord Nederlands.
Ja Franstalige Belgen zijn ook stomquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als de helft van je land die taal spreekt is dat gewoon stom.
Pimquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie is vandaag 9 jaar geleden ons heen gegegaan
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:50 schreef msnk het volgende:
Een vage lul met een lelijk wijf die een nummer van de Stones verkracht
met een rietje?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:53 schreef Smoofie het volgende:
Emile heeft een biertje op tafel gezet hoor...wauw
Aadje met snor.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:56 schreef Jivis het volgende:
Zou wel leuk zijn als ze wat voetbalbeelden lieten zien bij dit item. Het zijn nu van die pratende hoofden...
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:39 schreef Vinifera het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, maar was een tricky situatie
Waanzin zeg ik je!. Normaal kan ik die items als de terugblik wel waarderen, maar over Kv Mechelen heeft mij geen seconden weten te boeien.quote:
Spreken we Japans, klootzak?quote:
Idd.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:56 schreef Jivis het volgende:
Zou wel leuk zijn als ze wat voetbalbeelden lieten zien bij dit item. Het zijn nu van die pratende hoofden...
Ik verstond ook nog zoiets als 'idiot du village', geniaal!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Mooi weer wat geleerd vandaag trouwens dorpsidioot in het Frans, idiot incompetente
Beetje tactisch neergezet wel hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:38 schreef laucas het volgende:
Schattige, bier drinkende & voetbal international kijkende dame achter Genee in de studio
Mij ook niet. Rest vd uitzending was prima maar niet iedereen kan anekdotes vertellen zoals Gijpiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waanzin zeg ik je!. Normaal kan ik die items als de terugblik wel waarderen, maar over Kv Mechelen heeft mij geen seconden weten te boeien.
Nee, wat een klootzakken inderdaad. Zal wel morgen worden, of misschien maandagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:26 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
De hele RTL xl site lijkt sinds 16:00 niet meer bijgewerkt te zijn.
Zou je bijna denken hč.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:45 schreef PSVDEGEKSTE het volgende:
rtl xl moet je morgen pas kijken werkt beter.
maar hoe moet een scheidsrechter zo'n situatie nou beoordelen?quote:
hoezo dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:57 schreef PSVDEGEKSTE het volgende:
goal terecht afgekeurd ,geen twjfelmogelijk
maar het is toch duidelijk een overtreding op Ronaldo?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:03 schreef PSVDEGEKSTE het volgende:
Mascherano wordt uit het spel gehaald ,zoals je zelf al zij had ie er niet gezeten
Dan ging ie er waarschijnlijk alsnog in, en dan had het een vrije trap voor Real moeten zijn. Sowieso was het de schuld van een Barca speler dat Mascherano viel, dus geen overtreding van Ronaldo en geen vrije trap voor Barca en niet affluiten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:56 schreef Vinifera het volgende:
[..]
maar hoe moet een scheidsrechter zo'n situatie nou beoordelen?
er wordt een overtreding op Ronaldo die vervolgens onbedoeld een overtreding op Mascherano maakt. het lijkt me onterecht om de goal af te keuren, maar als Mascherano niet uit evenwicht wordt gebracht gaat ie er waarschijnlijk niet in.
Jij vond het ook geen "swalbe" van CR ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dan ging ie er waarschijnlijk alsnog in, en dan had het een vrije trap voor Real moeten zijn. Sowieso was het de schuld van een Barca speler dat Mascherano viel, dus geen overtreding van Ronaldo en geen vrije trap voor Barca en niet affluiten.
had een vrije trap moeten zijn,meet nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:04 schreef Vinifera het volgende:
[..]
maar het is toch duidelijk een overtreding op Ronaldo?
in deze situatie natuurlijk niet, kijk dat filmpje maarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:05 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Jij vond het ook geen "swalbe" van CR ?
een vrije bal meekrijgen, terwijl je goal wordt afgekeurd is heel zuur natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:07 schreef PSVDEGEKSTE het volgende:
[..]
had een vrije trap moeten zijn,meet niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |