Spreken we Japans, klootzak?quote:
Idd.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:56 schreef Jivis het volgende:
Zou wel leuk zijn als ze wat voetbalbeelden lieten zien bij dit item. Het zijn nu van die pratende hoofden...
Ik verstond ook nog zoiets als 'idiot du village', geniaal!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Mooi weer wat geleerd vandaag trouwens dorpsidioot in het Frans, idiot incompetente
Beetje tactisch neergezet wel hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:38 schreef laucas het volgende:
Schattige, bier drinkende & voetbal international kijkende dame achter Genee in de studio
Mij ook niet. Rest vd uitzending was prima maar niet iedereen kan anekdotes vertellen zoals Gijpiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waanzin zeg ik je!. Normaal kan ik die items als de terugblik wel waarderen, maar over Kv Mechelen heeft mij geen seconden weten te boeien.
Nee, wat een klootzakken inderdaad. Zal wel morgen worden, of misschien maandagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:26 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
De hele RTL xl site lijkt sinds 16:00 niet meer bijgewerkt te zijn.
Zou je bijna denken hè.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:45 schreef PSVDEGEKSTE het volgende:
rtl xl moet je morgen pas kijken werkt beter.
maar hoe moet een scheidsrechter zo'n situatie nou beoordelen?quote:
hoezo dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:57 schreef PSVDEGEKSTE het volgende:
goal terecht afgekeurd ,geen twjfelmogelijk
maar het is toch duidelijk een overtreding op Ronaldo?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:03 schreef PSVDEGEKSTE het volgende:
Mascherano wordt uit het spel gehaald ,zoals je zelf al zij had ie er niet gezeten
Dan ging ie er waarschijnlijk alsnog in, en dan had het een vrije trap voor Real moeten zijn. Sowieso was het de schuld van een Barca speler dat Mascherano viel, dus geen overtreding van Ronaldo en geen vrije trap voor Barca en niet affluiten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:56 schreef Vinifera het volgende:
[..]
maar hoe moet een scheidsrechter zo'n situatie nou beoordelen?
er wordt een overtreding op Ronaldo die vervolgens onbedoeld een overtreding op Mascherano maakt. het lijkt me onterecht om de goal af te keuren, maar als Mascherano niet uit evenwicht wordt gebracht gaat ie er waarschijnlijk niet in.
Jij vond het ook geen "swalbe" van CR ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dan ging ie er waarschijnlijk alsnog in, en dan had het een vrije trap voor Real moeten zijn. Sowieso was het de schuld van een Barca speler dat Mascherano viel, dus geen overtreding van Ronaldo en geen vrije trap voor Barca en niet affluiten.
had een vrije trap moeten zijn,meet nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:04 schreef Vinifera het volgende:
[..]
maar het is toch duidelijk een overtreding op Ronaldo?
in deze situatie natuurlijk niet, kijk dat filmpje maarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:05 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Jij vond het ook geen "swalbe" van CR ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |