Boedhistische fase?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik verwacht weer een matige uitzending... Europees voetbal.
Die staat dus ook in A4 formaat in de VIquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:53 schreef Type-R het volgende:
Ik zie nu op vi.nl die reclame met Johan met "die blauwe bril" waar ze het maandag over hadden
[ afbeelding ]
Haha...Johannetjequote:Op donderdag 5 mei 2011 21:53 schreef Type-R het volgende:
Ik zie nu op vi.nl die reclame met Johan met "die blauwe bril" waar ze het maandag over hadden
[ afbeelding ]
Die vervelende onderbreking valt wel goed uit voor Derksen iig!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Klote voetbal...onderbreken ze weer Derksen en Gijpie
Soms.....quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:53 schreef Type-R het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wou hem nét posten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:53 schreef Type-R het volgende:
[ afbeelding ]
Ja want die weet zo veel over voetbal.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:37 schreef PSVDEGEKSTE het volgende:
zou graag theo maassen bij vi aan tafel willen zien .
[ afbeelding ]
Wordt ieder geval meer gelachen aan tafel dan met hansiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:02 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja want die weet zo veel over voetbal.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:23 schreef PSVDEGEKSTE het volgende:
[..]
Ha hij vroeger niet op moeten staan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |