Dan gaan ze Braga nabeschouwenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ben benieuwd wat ze morgen gaan vertellen.....
Ik verwacht weer een matige uitzending... Europees voetbalquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ben benieuwd wat ze morgen gaan vertellen.....
Jij verwacht altijd een matige uitzending om vervolgens toch 5 FP berichten te schrijven. Ach opzich wel een mooie instelling je krijgt iig nooit een teleurstelling te verwerken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik verwacht weer een matige uitzending... Europees voetbal.
Net zo "matig" als de vorige keer?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Stop nou eens met je overacting, Littlerabbit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij verwacht altijd een matige uitzending om vervolgens toch 5 FP berichten te schrijven. Ach opzich wel een mooie instelling je krijgt iig nooit een teleurstelling te verwerken.
Die met Hansie was primaquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Net zo "matig" als de vorige keer?
Minder saai dan verwacht, maar dat kwam niet door Van Hintumquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die met Van Hintem was een topshow.
Wat vind jij eigenlijk van Van Hintum?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Minder saai dan verwacht, maar dat kwam niet door Van Hintum.
Boedhistische fase?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Die staat dus ook in A4 formaat in de VIquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:53 schreef Type-R het volgende:
Ik zie nu op vi.nl die reclame met Johan met "die blauwe bril" waar ze het maandag over hadden
[ afbeelding ]
Haha...Johannetjequote:Op donderdag 5 mei 2011 21:53 schreef Type-R het volgende:
Ik zie nu op vi.nl die reclame met Johan met "die blauwe bril" waar ze het maandag over hadden
[ afbeelding ]
Die vervelende onderbreking valt wel goed uit voor Derksen iig!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Klote voetbal...onderbreken ze weer Derksen en Gijpie
Soms.....quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:53 schreef Type-R het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wou hem nét posten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:53 schreef Type-R het volgende:
[ afbeelding ]
Ja want die weet zo veel over voetbal.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:37 schreef PSVDEGEKSTE het volgende:
zou graag theo maassen bij vi aan tafel willen zien .
[ afbeelding ]
Wordt ieder geval meer gelachen aan tafel dan met hansiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:02 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja want die weet zo veel over voetbal.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:23 schreef PSVDEGEKSTE het volgende:
[..]
Ha hij vroeger niet op moeten staan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Schelvis toch?quote:
Waarover moet het dan gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik vrees dat het alleen maar over Ajax en FC Twente gaat
Ja duh, de rest doet niet meer meequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Er zijn deze week toch genoeg dingen gebeurd?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
+ Johan Derksen houdt niet van socializen in Oudewater!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn deze week toch genoeg dingen gebeurd?
Bin Laden dood
Bevrijdingsdag
Dodenherdenking
Fusie AVRO en TROS
Kortom, genoeg stof om anderhalf uur slap te ouwehoerenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
+ Johan Derksen houdt niet van socializen in Oudewater!
Eerste onderwerpquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Er zijn deze week toch genoeg dingen gebeurd?
Bin Laden dood
aaah, 'die had ook wat met Buddah', het was een sneer naar Geneequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij haalde Boeddah en Allah doorelkaar
Eén van de mooiste nummers ooit.quote:
Zouden Neymar de souza victoria & Paulo Ganso Henrique ook naar portugal gaan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:32 schreef Smoofie het volgende:
Portugal met al die brazilianen, echt competitie vervalsing.
Onderwerp 2quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
+ Johan Derksen houdt niet van socializen in Oudewater!
Laat gaan joh.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
VD gijp is zooo godvergeten irritant als het over Barca gaat.
Thx, wilde hem al gaan zoekenquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
nee tuurlijk niet, maar was een tricky situatiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:38 schreef Gramulanion het volgende:
Het was geen schwalbe van Ronaldo toch?
Hebben we weer zo'n mooiste voetbal ontkennerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik denk dat hij een vrije trap voor Real had moeten geven dan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:39 schreef Vinifera het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, maar was een tricky situatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |