Altijd de tegenstander afzeiken en op barca fappen. nooit iets toegeven over de schwalbes of realistisch kijken naar barca, alleen maar de goeie punten uitlichten.quote:
Jij hebt je sowieso al buitenspel geplaatst als successupporter zijnde.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hebben we weer zo'n mooiste voetbal ontkenner
Je word voorspelbaar jochiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij hebt je sowieso al buitenspel geplaatst als successupporter zijnde.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
VD gijp is zooo godvergeten irritant als het over Barca gaat.
Ja dat zeker ipv geel voor Ronaldo, of het doelpunt hadden moeten toekennenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een vrije trap voor Real had moeten geven dan.
Heel irritant inderdaad. Maar aan de andere kant, zo'n beetje de halve wereld doet dat tegenwoordig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Altijd de tegenstander afzeiken en op barca fappen. nooit iets toegeven over de schwalbes of realistisch kijken naar barca, alleen maar de goeie punten uitlichten.
quote:
Daar bedoel ik dus mee dat jij ook niet normaal naar voetbal kan kijken en je altijd alleen de meest succesvolle club support.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sure dude, lul maar lekker verderquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
[..]
Daar bedoel ik dus mee dat jij ook niet normaal naar voetbal kan kijken en je altijd alleen de meest succesvolle club support.
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze zijn geen van allen objectief genoeg eigenlijk, maar goedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:46 schreef inZanity het volgende:
Ik begin me met de week meer en meer dood te ergeren aan die Derksen.
Na al die jaren ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:46 schreef inZanity het volgende:
Ik begin me met de week meer en meer dood te ergeren aan die Derksen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:49 schreef pberends het volgende:
Ja, nieuwe nieuwsicoontjes.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja. Ik heb héél lang zoiets gehad van laat maar lullen. Maar het begint nu echt zeer vervelend te worden.quote:
Hij heeft iets tegen Feyenoord. Derksen grijpt iedere gelegenheid om Feyenoord tot de gronde toe gelijk te maken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat hij iets negatiefs zegt over iemand die bij Feyenoord in dienst is.
Ik vind het allemaal wel meevallen eigenlijk, maar goed, prima wat jij wil.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hij heeft iets tegen Feyenoord. Derksen grijpt iedere gelegenheid om Feyenoord tot de gronde toe gelijk te maken.
valt wel mee, gewoon realistischquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hij heeft iets tegen Feyenoord. Derksen grijpt iedere gelegenheid om Feyenoord tot de gronde toe gelijk te maken.
Het is niet iets tegen Feyenoord, maar hij is een beetje gefrustreerd omdat ze z'n grote mattie beenhakker er uit hebben gegooid. Dus zeikt ie nu iedereen af daar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel meevallen eigenlijk, maar goed, prima wat jij wil.
Jottum... hoeveel wedstrijden zou hij dan gezien hebbenquote:
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Jottum... hoeveel wedstrijden zou hij dan gezien hebben?
Gelukkig wordt er dan niet meer gevoetbaldquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:55 schreef pberends het volgende:
[..]
hij kijkt niks, behalve Feyenoord en dat zet ie af als het slecht gaat, dus ga maar naquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Zal wel weer geweldig wordenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:55 schreef Vinifera het volgende:
[..]
hij kijkt niks, behalve Feyenoord en dat zet ie af als het slecht gaat, dus ga maar na
Dit dus. Hoe hij Beenhakker toen zat te verdedigen was lachwekkend.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is niet iets tegen Feyenoord, maar hij is een beetje gefrustreerd omdat ze z'n grote mattie beenhakker er uit hebben gegooid. Dus zeikt ie nu iedereen af daar.
Want?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit dus. Hoe hij Beenhakker toen zat te verdedigen was lachwekkend.
Nee joh.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:59 schreef Eenskijken het volgende:
maakte rene nou een grap dat hij soms boos was?
Spel zijn naam dan goedquote:
waar?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:05 schreef Patje1987 het volgende:
Vandaag van de Gijp nog gezien, toffe gozer
Al wel een heel stuk meer. Daar hebben ze enkele maanden geleden afscheid van genomen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:01 schreef Eenskijken het volgende:
blatter filmpje is al 5 afleveringen niet voorbij gekomen oid
Gorinchemquote:
Ziet er wel lachen uit, maar niet heel indrukwekkend.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:07 schreef -Willempie- het volgende:
Cool stadionnetje wel voor Gullit
[ afbeelding ]
Stelt niet heel veel voor. Kunnen volgens mij hooguit 15000 man in ofzo...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ziet er wel lachen uit, maar niet heel indrukwekkend.
Jij snapt hetquote:
Ik kniel nederig. Maar Maradona spel ik juistquote:
Ja Derksen was al weken in de kont van Willem aan het kruipen. Het resultaat is er dan ook naar.quote:
die lui doen alles voor het geld.. en ze zullen het nooit zeggen. hypocrisie van het voetbalquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:13 schreef tong80 het volgende:
Wat ik raar vind...Gullit verdient een paar mijoen per jaar en doet mee aan een vreselijke reclame.
En dan zeggen dat ie het niet voor het geld doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |