quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:49 schreef pberends het volgende:
Ja, nieuwe nieuwsicoontjes.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja. Ik heb héél lang zoiets gehad van laat maar lullen. Maar het begint nu echt zeer vervelend te worden.quote:
Hij heeft iets tegen Feyenoord. Derksen grijpt iedere gelegenheid om Feyenoord tot de gronde toe gelijk te maken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat hij iets negatiefs zegt over iemand die bij Feyenoord in dienst is.
Ik vind het allemaal wel meevallen eigenlijk, maar goed, prima wat jij wil.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hij heeft iets tegen Feyenoord. Derksen grijpt iedere gelegenheid om Feyenoord tot de gronde toe gelijk te maken.
valt wel mee, gewoon realistischquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hij heeft iets tegen Feyenoord. Derksen grijpt iedere gelegenheid om Feyenoord tot de gronde toe gelijk te maken.
Het is niet iets tegen Feyenoord, maar hij is een beetje gefrustreerd omdat ze z'n grote mattie beenhakker er uit hebben gegooid. Dus zeikt ie nu iedereen af daar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel meevallen eigenlijk, maar goed, prima wat jij wil.
Jottum... hoeveel wedstrijden zou hij dan gezien hebbenquote:
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Jottum... hoeveel wedstrijden zou hij dan gezien hebben?
Gelukkig wordt er dan niet meer gevoetbaldquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Jottum... hoeveel wedstrijden zou hij dan gezien hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |