Altijd de tegenstander afzeiken en op barca fappen. nooit iets toegeven over de schwalbes of realistisch kijken naar barca, alleen maar de goeie punten uitlichten.quote:
Jij hebt je sowieso al buitenspel geplaatst als successupporter zijnde.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hebben we weer zo'n mooiste voetbal ontkenner
Je word voorspelbaar jochiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij hebt je sowieso al buitenspel geplaatst als successupporter zijnde.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
VD gijp is zooo godvergeten irritant als het over Barca gaat.
Ja dat zeker ipv geel voor Ronaldo, of het doelpunt hadden moeten toekennenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een vrije trap voor Real had moeten geven dan.
Heel irritant inderdaad. Maar aan de andere kant, zo'n beetje de halve wereld doet dat tegenwoordig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Altijd de tegenstander afzeiken en op barca fappen. nooit iets toegeven over de schwalbes of realistisch kijken naar barca, alleen maar de goeie punten uitlichten.
quote:
Daar bedoel ik dus mee dat jij ook niet normaal naar voetbal kan kijken en je altijd alleen de meest succesvolle club support.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sure dude, lul maar lekker verderquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
[..]
Daar bedoel ik dus mee dat jij ook niet normaal naar voetbal kan kijken en je altijd alleen de meest succesvolle club support.
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze zijn geen van allen objectief genoeg eigenlijk, maar goedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:46 schreef inZanity het volgende:
Ik begin me met de week meer en meer dood te ergeren aan die Derksen.
Na al die jaren ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:46 schreef inZanity het volgende:
Ik begin me met de week meer en meer dood te ergeren aan die Derksen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |