* remlof schenkt Whisk nog een glas witte wijn inquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mmm, ik vond die aandacht toch wel leuk![]()
Dit gaat niet goed....
Dank je,quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:33 schreef remlof het volgende:
[..]
* remlof schenkt Whisk nog een glas witte wijn in
Gefeliciteerd, je bent een vrouw.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mmm, ik vond die aandacht toch wel leuk![]()
Dit gaat niet goed....
De TT roept hele andere ideeën op, maar niets is minder waar.quote:
Hoe kon ik dit weten ?quote:
Zie mijn sluitpost.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
Wat doe je nou weer? Het was een goed topic.
quote:
TS stelt toch nergens waarom wij de grenzen moeten dicht flikkeren?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:36 schreef remlof het volgende:
Open dan maar een nieuw topic met de vraag waarom Nederland geen asielzoekers meer toe zou moeten laten.
De TS van deze ligt in de kliko want die was een paar accounts geleden al niet meer welkom.
Er is alweer een rebound-topic. Ze blijven als paddenstoelen uit de grond schieten remlove.quote:
Terecht ook. Zeer legitiem topic.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Er is alweer een rebound-topic. Ze blijven als paddenstoelen uit de grond schieten remlove.
Maar niet met de gecopypaste OP van die gebande. Als er discussie over gewenst is denken ze ook maar even na over een eigen OP.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Er is alweer een rebound-topic. Ze blijven als paddenstoelen uit de grond schieten remlove.
Wees blij dat je niet een dag eerder geboren bentquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is het teveel gevraagd om feest te vieren vanaaf en lol te hebben??
Gewoon omdat het Bevrijdingsdag is??
Hhahahaha, DUHquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet een dag eerder geboren bent
Hoe typisch dat er gelijk een persoonlijke aanval uit komt rollen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:
Remlof krijgt een harde lul als hij de modknopjes weer es mag bedienen. Het geeft hem een stukje aanzien wat hij in zijn dagelijks leven zo mist.
Hoe typisch.
Ik zou 'm zo doen...quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:
Remlof krijgt een harde lul als hij de modknopjes weer es mag bedienen. Het geeft hem een stukje aanzien wat hij in zijn dagelijks leven zo mist.
Hoe typisch.
Zozo. Zozozozo.quote:
Dat spijt me oprecht voor je.quote:
Tot over twee wekenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:
Hoe typisch.
Nee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
Het wordt tijd dat FOK! een democratisch gekozen bestuur krijgt
Want dat hebben alle bedrijven?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
Yep, maar het establishment laat mij niet toe GVDquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef eriksd het volgende:
Ja, jij wilde toch zo graag Mod worden php?
Ja, en alleen jij begrijpt niet waarom, schijnbaar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:50 schreef phpmystyle het volgende:
Yep, maar het establishment laat mij niet toe GVD!
Nou, bestuur is het verkeerde woord, democratische gekozen FA's en mods.quote:
'Voorzitter, Bij dezen dien ik een motie in voor directe verwijdering van PHP van het desbetreffende forum'quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
Ojah, en ik was vergeten te vermelden dat ik via de democratie FOK! omtover in een autocratisch regime. Dus elke mening die ingaat tegen de mijne zal pertinent verwijderd worden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:51 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
'Voorzitter, Bij dezen dien ik een motie in voor directe verwijdering van PHP van het desbetreffende forum'
Nee. Dat ontaard alleen maar in een grote chaos, dat soort expirementen zijn geprobeerd en zijn allemaal in een enorme fail verzand.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, bestuur is het verkeerde woord, democratische gekozen FA's en mods.
Iedereen voor, quote de post. Iedereen tegen: spam het topic vol.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:51 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
'Voorzitter, Bij dezen dien ik een motie in voor directe verwijdering van PHP van het desbetreffende forum'
Waarom zou je dat willen in een bedrijf? Daar zet je toch de beste mensen op de leidende posities?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, bestuur is het verkeerde woord, democratische gekozen FA's en mods.
Was maar een grapje lieverdquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen in een bedrijf? Daar zet je toch de beste mensen op de leidende posities?
Of ben jij meer voor het sovjet economische model?
Dan nemen we jou gewoon erbij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef eriksd het volgende:
Mods doen het prima volgens mij, alleen voorzie ik wel een toenemend geklaag over linkse moderatie naarmate Rutte 1 zich meer gaat roeren
Over wie z'n goederen stemmen we vandaag?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:54 schreef Picchia het volgende:
Mijn stem is te koop. Als er geen bieders zijn gaat hij naar phpmystyle.
Ik moet toegeven dat jij dat via de technische weg inderdaad kanquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet ook precies hoe ik jou de mond moet snoeren he?
Die van Danny, vermoedelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Over wie z'n goederen stemmen we vandaag?
Ik zou graag Bolkesteijn als moderator zien voor POL, mocht één van de mods vertrekken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef eriksd het volgende:
Mods doen het prima volgens mij, alleen voorzie ik wel een toenemend geklaag over linkse moderatie naarmate Rutte 1 zich meer gaat roeren
Ik moest lachen.quote:
Dat deed ik nu toch niet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat jij dat via de technische weg inderdaad kan
Eens, hij is objectief slim en VVD'er.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zou graag Bolkesteijn als moderator zien voor POL, mocht één van de mods vertrekken.
Waarom komt hij hier eigenlijk bijna nooit? In VKZ was hij vrij prominent.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zou graag Bolkesteijn als moderator zien voor POL, mocht één van de mods vertrekken.
Klopt, maar ik moet elke link tussen mij en het meest vreselijke linkse regime pertinent vermijden.quote:
Bolk is bang dat ik hem onder de tafel lul.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom komt hij hier eigenlijk bijna nooit? In VKZ was hij vrij prominent.
Geen idee. Vind het wel jammer, hij is eigenlijk het enige rechtse geluid wat ik op POL serieus kan nemen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom komt hij hier eigenlijk bijna nooit? In VKZ was hij vrij prominent.
Jij baggerde alles vol daar vieze linkserd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bolk is bang dat ik hem onder de tafel lul.
Dat vind ik nou weer niet aardig. Ik bevries al het contactquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geen idee. Vind het wel jammer, hij is eigenlijk het enige rechtse geluid wat ik op POL serieus kan nemen.
Jij vergeet iemand.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geen idee. Vind het wel jammer, hij is eigenlijk het enige rechtse geluid wat ik op POL serieus kan nemen.
Hoho, mijn posts waren/zijn altijd inhoudelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij baggerde alles vol daar vieze linkserd.
Voel me gevleid.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:58 schreef Dutchnative het volgende:
Koos mag wat mij betreft ook Mod of een andere Hoge Piet worden
Het aantal godwins wat jij hebt uitgedeeld is niet op 1 hand te tellenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, mijn posts waren/zijn altijd inhoudelijk.
Jij valt onder de categorie 'Young & Wild'quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer niet aardig. Ik bevries al het contact
Rrrrrrrraaad eens wie er weer een grote bek opzet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het aantal godwins wat jij hebt uitgedeeld is niet op 1 hand te tellen
2/3 POL-mods komen amper in POL.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die godwins werden altijd onderbouwd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het aantal godwins wat jij hebt uitgedeeld is niet op 1 hand te tellen
Helaas, u bent gedegradeerd tot het VMBO.quote:
Du_ke en JoaC doen het inderdaad prima. Zou geen andere betere weten op dit moment eigenlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef eriksd het volgende:
Slim, de middenweg kiezenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Du_ke en JoaC doen het inderdaad prima. Zou geen andere betere weten op dit moment eigenlijk.
Wilders is voor wegverbredingquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die godwins werden altijd onderbouwd.
Op Du_ke valt wel wat aan te merken hoor.:)quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Du_ke en JoaC doen het inderdaad prima. Zou geen andere betere weten op dit moment eigenlijk.
Joac is een prima gozerquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Verstand.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Is er iets te bedenken wat niet via internet te bestellen is?
Scheten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Dank u, erik. Een godwin is een loze kreet. Ik heb Wilders weliswaar vergelijken met Hitler, maar ik heb wel degelijk argumenten gebruikt om die bewering te onderbouwen. Je hoeft het daar niet mee eens te zijn, maar een dergelijk betoog afdoen als een godwin, is te simpel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:00 schreef eriksd het volgende:
Koos heeft de Godwin onschadelijk gemaakt door hem gewoon met een onderbouwing uit te delen. Dan ben ik het er nog steeds niet mee eens, maar het is wel een ander verhaal.
Crack.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Mag ik je qouten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
Wilders is voor wegverbreding
Hitler was dat
Zie hier de parallellen!
Eerst pics.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:02 schreef Friek_ het volgende:
Het lijkt me wel een heerlijk experiment om dotCommunism mod te maken.
Een auto?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Ben je nu aan het projecteren?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wilders is voor wegverbreding
Hitler was dat
Zie hier de parallellen!
Vroegah had je al wietlijntjes, van zo'n mafkees in een afgetrapte Opel die je op een 06 op rondgeplakte stickers kon bellen. Die zal ondertussen toch wel een website hebben?quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dank u, erik. Een godwin is een loze kreet. Ik heb Wilders weliswaar vergelijken met Hitler, maar ik heb wel degelijk argumenten gebruikt om die bewering te onderbouwen. Je hoeft het daar niet mee eens te zijn, maar een dergelijk betoog afdoen als een godwin, is te simpel.
Ohja, als er niemand is en niets te modden valt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Die is er alleen 's nachts met die jarige poes.
Geen idee eerlijk gezegd. Ben niet actief in die markt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vroegah had je al wietlijntjes, van zo'n mafkees in een afgetrapte Opel die je op een 06 op rondgeplakte stickers kon bellen. Die zal ondertussen toch wel een website hebben?
Ik schrijf hier alleen een argument op wat mogelijk afkomstig van jou zou kunnen zijn.quote:
Een goede mod heb ik nog steeds niet meegemaakt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:04 schreef Picchia het volgende:
Ik vind du_ke en de aanwezige FA het prima doen. Ik vrees dat elke verandering enkel een achteruitgang zal zijn. Vooral wanneer iemand politiek nogal dichtbij Gelly zit.
Ken alleen deze site om aan vuurwapens te komen:quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vroegah had je al wietlijntjes, van zo'n mafkees in een afgetrapte Opel die je op een 06 op rondgeplakte stickers kon bellen. Die zal ondertussen toch wel een website hebben?
Joac Ferdo Lavenderrr Bolkestein.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een goede mod heb ik nog steeds niet meegemaakt.
Ik heb ook nog nooit een goede priester meegemaaktquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een goede mod heb ik nog steeds niet meegemaakt.
Ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een goede priester meegemaakt
Ze schijnen wel pap te lusten van jouw soort.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je kan veel op internet configureren, maar bestellen heb ik tot nu toe nog niet gezien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Neuh, lease auto's kun je gewoon via het internet bestellen volgens mij
Flauw. Ik heb nooit beweerd dat de PVV de wens koestert om moslims op een trein richting een of ander kamp te zetten, ik constateer slechts dat er parallelen zijn tussen de argumentatie van de PVV/Wilders en die van Hitler. Dat betekent niet dat Wilders genocide voor ogen heeft.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ken alleen deze site om aan vuurwapens te komen:
http://www.pipashop.nl/
Dan stuur ik deze jongens op ze af. Leuk, dit kan je ook al via internet bestellenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ze schijnen wel pap te lusten van jouw soort.
Hoeveel priesters zijn er dan al over je heengeklapt?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ferdo een goede modquote:
Rustig Koos, rustig. Het was een grapje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Flauw. Ik heb nooit beweerd dat de PVV de wens koestert om moslims op een trein richting een of ander kamp te zetten, ik constateer slechts dat er parallelen zijn tussen de argumentatie van de PVV/Wilders en die van Hitler. Dat betekent niet dat Wilders genocide voor ogen heeft.
Doe niet zo smerig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ze schijnen wel pap te lusten van jouw soort.
Raar, zo'n post ben ik nog nooit tegengekomen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Flauw. Ik heb nooit beweerd dat de PVV de wens koestert om moslims op een trein richting een of ander kamp te zetten, ik constateer slechts dat er parallelen zijn tussen de argumentatie van de PVV/Wilders en die van Hitler. Dat betekent niet dat Wilders genocide voor ogen heeft.
Dat had ik niet van je verwacht Koosquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ferdo een goede modAan hem heb ik zo'n beetje al mijn 130 notes te danken.
Hier in de UK hebben sommige bedrijven contracten met fleet management toko's, daar kun je alles online doen. Mischien nog niet doorgedrongen tot NL?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je kan veel op internet configureren, maar bestellen heb ik tot nu toe nog niet gezien.
Ja, en jij bent verdomme nog nooit gebanned. Ik krijg een ban voor elke scheet dat ik hier laat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ferdo een goede modAan hem heb ik zo'n beetje al mijn 130 notes te danken.
En dat terwijl je een meester bent in het uitpluizen van iemand zn posthistorie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Raar, zo'n post ben ik nog nooit tegengekomen.
Verschil moet er zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, en jij bent verdomme nog nooit gebanned. Ik krijg een ban voor elke scheet dat ik hier laat.
Terecht ook. Koos is beschaafd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, en jij bent verdomme nog nooit gebanned. Ik krijg een ban voor elke scheet dat ik hier laat.
Ik heb gelukkig de juiste beveiliging.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dan stuur ik deze jongens op ze af. Leuk, dit kan je ook al via internet bestellen
Was nog een boefje in VKZ.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat had ik niet van je verwacht Koos
Ik zou liever Big Frank willen adviseren:quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dan stuur ik deze jongens op ze af. Leuk, dit kan je ook al via internet bestellen
Ben twee keer geband.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooie tijden. Volgens mij vlogen we elkaar daar bij zo'n beetje alles in de harenquote:
Jou ontgaat een beetje de dynamiek enzo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ha! Ik postte hem al eerder.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zou liever Big Frank willen adviseren:
http://www.bigfrank.nl/
Mooi forum inderdaad. Naarmate de verkiezingen dichterbij kwamen, werd de sfeer grimmigerquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mooie tijden. Volgens mij vlogen we elkaar daar bij zo'n beetje alles in de haren
Dit meen je toch nietquote:resultaten
Big Frank
KVK 11065080 0000
Hoofdvestiging
Heerenlaantje 23, 4201HT Gorinchem
Overigens mag dat geen verrassing heten. Je wilt je nog wel eens ietwat onbeholpen gedragen. In plaats van je simpelweg ergens bij neer te leggen, ga je eindeloze discussie aan met remlof of laat je je opnaaien door andere users. Je moet je verstand gebruiken, knulquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Joh, ik heb hem al eens geprobeerd wat levenservaring / volwassenenervaring mee te geven en dat is faliekant mislukt, dus ik denk dat wij ons bij die onbeholpenheid moeten neerleggen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overigens mag dat geen verrassing heten. Je wilt je nog wel eens ietwat onbeholpen gedragen. In plaats van je simpelweg ergens bij neer te leggen, ga je eindeloze discussie aan met remlof of laat je je opnaaien door andere users. Je moet je verstand gebruiken, knul
Hij beschouwt dergelijke tips als een aanval. Als de discussie dan vordert dan heb je de poppen na enige tijd weer aan het dansen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Joh, ik heb hem al eens geprobeerd wat levenservaring / volwassenenervaring mee te geven en dat is faliekant mislukt, dus ik denk dat wij ons bij die onbeholpenheid moeten neerleggen.
Gewoon, eens kijken wat er allemaal is gezegd.quote:
quote:In nette bewoordingen uit ik mijn bezwaren tegen het CDA, en je vindt dat het een tikkeltje minder mag? Wellicht dat jij lijdt aan een gevalletje selectieve verontwaardiging. Links wordt met enige regelmaat uitgemaakt voor alles wat mooi en lelijk is. Dat accepteren wij, maar dan moet er niet plots huilie worden gedaan wanneer de bal wordt teruggekaatst.
Waarom huurlingen nemen, gewoon 2 Akita's er op na houden, zelfs de jongens met pipa's worden dan voorzichtigquote:
Maar is het team gebuiled?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:16 schreef dotCommunism het volgende:
Van 12 tot 18 uur op kosten van de baas op een terras gezeten onder het mom van teambuilding en nu ben ik verbrand.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:16 schreef dotCommunism het volgende:
Van 12 tot 18 uur op kosten van de baas op een terras gezeten onder het mom van teambuilding teambullying en nu ben ik verbrand.
Ik denk dat de meeste teambuilding de aankomende 5 weken gaat komen, als mijn manager op bedevaart is.quote:
Op....wat???quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste teambuilding de aankomende 5 weken gaat komen, nu mijn manager op bedevaart gaat.
Waar werk je eigenlijk?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste teambuilding de aankomende 5 weken gaat komen, nu mijn manager op bedevaart gaat.
Ik weet het, ik heb soms nogal de neiging om het laatste woord te willen hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overigens mag dat geen verrassing heten. Je wilt je nog wel eens ietwat onbeholpen gedragen. In plaats van je simpelweg ergens bij neer te leggen, ga je eindeloze discussie aan met remlof of laat je je opnaaien door andere users. Je moet je verstand gebruiken, knul
Hij gaat serieus op bedevaart naar een plek ergens in Frankrijk. Begint in de Pyreneeen en gaat dan 800 kilometer lopen in vijf weken tijd.quote:
Ik denk van niet, een bedevaart doe je toch niet als god je goed gezind is?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Waar werk je eigenlijk?
Restaurant het Heilig Boontje?
Lourdes of zo? Dat er nog mensen zijn die dat doen....quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:20 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hij gaat serieus op bedevaart naar een plek ergens in Frankrijk. Begint in de Pyreneeen en gaat dan 800 kilometer lopen in vijf weken tijd.
Lourdes, Lourdesquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:20 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hij gaat serieus op bedevaart naar een plek ergens in Frankrijk. Begint in de Pyreneeen en gaat dan 800 kilometer lopen in vijf weken tijd.
Lourdes?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:20 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ga mee zou ik zeggenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:20 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hij kan beter op het centraal station beginnen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:20 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Vlak de bussen niet uit...mijn moeder is ook geweest toen ze kanker had, het resultaat laat zich vermoedelijk raden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lourdes?
Daar gaat elk jaar een complete trein met goedgelovigen heen.
Met alle gefundeerde tips en aanmerkingen doe ik wel iets. Maar op complete scheldkannonades van iemand als Betyar of MLG doe ik niet op uit. Maar jij en KV komen een stuk serieuzer en gevatter over.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Joh, ik heb hem al eens geprobeerd wat levenservaring / volwassenenervaring mee te geven en dat is faliekant mislukt, dus ik denk dat wij ons bij die onbeholpenheid moeten neerleggen.
Mooi topic. Klopkoek ook present, zag ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:16 schreef eriksd het volgende:
[NETWERK] VVD-berekening deel 4 - broddelwerk?
Dit was onderdeel van mijn finest hour. Een grote chaos die reeks.
Scania Vabis. Mooi liedquote:
Bij een middel-groot bedrijf in de financiele sector, op een IT-afdeling. Kreeg vandaag ook te horen dat ik intern ga worden opgeleid tot de Business Intelligence Specialist van het bedrijf, wat dat ook moge zijn. Komt volgens mij vooral neer op het leren van SQL en Microsoft Visual Studio.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:18 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Waar werk je eigenlijk?
Restaurant het Heilig Boontje?
Kan dat iets helpen dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En heeft ook niks geholpen bij jou zie ik.
Gelukkig wordt bijna elke nieuwe CD op LP uitgebrachtquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Neerlands Hoop...ik heb de LP nog steeds...ja, LP
Het hangt er natuurlijk wel vanaf bij welk centraal station hij staat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:21 schreef Picchia het volgende:
[..]
Hij kan beter op het centraal station beginnen.
quote:Op maandag 24 mei 2010 16:46 schreef eriksd het volgende:
Cohen is natuurlijk een tussenpaus, over een jaartje of 5 komt Bos weer om het hoekje kijken. Ik hoop dat hij in de kamer gaat zitten, kunnen wij nog een tijdje doorlachen.
Die sector lijkt me echt een regelrechte hel om in te werken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:24 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Bij een middel-groot bedrijf in de financiele sector, op een IT-afdeling. Kreeg vandaag ook te horen dat ik intern ga worden opgeleid tot de Business Intelligence Specialist van het bedrijf, wat dat ook moge zijn. Komt volgens mij vooral neer op het leren van SQL en Microsoft Visual Studio.
quote:
...en vanavond draag ik zijn schoenen af...nog steeds een van hun beste shows, volgens mij, en zelfs Inspraak! is nog relevant.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:24 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Gelukkig wordt bijna elke nieuwe CD op LP uitgebracht
Klinkt als een job waar wel een leuk kapitalistisch salarisbedrag tegenover staatquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:24 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Bij een middel-groot bedrijf in de financiele sector, op een IT-afdeling. Kreeg vandaag ook te horen dat ik intern ga worden opgeleid tot de Business Intelligence Specialist van het bedrijf, wat dat ook moge zijn. Komt volgens mij vooral neer op het leren van SQL en Microsoft Visual Studio.
Ik wens je sterktequote:Op donderdag 5 mei 2011 21:24 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als je nou ook eens zo ging denken over het Christelijke geloofquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik de melk van deze datum niet meer hoef te drinken...
Lulquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde VVD'er een rechtse zuurpruim is die liever met doorgeflipte Geert samenwerkt dan met 'links'. Kijk maar naar Bolkesteijn en eriksd.
Klem in de draaideur?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ga het niet bijlezen nu, mar nee, als het aan moj ligt NIET Bolk als mod
The feelings walked high upquote:
Nee. Water is de bron des levens. Zuiver water bederft dan ook niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als je nou ook eens zo ging denken over het Christelijke geloof
Je stelt het geloof gelijk aan water?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee. Water is de bron des levens. Zuiver water bederft dan ook niet.
Donderse groupiequote:Op donderdag 5 mei 2011 21:28 schreef eriksd het volgende:
Dit was eigenlijk te treurig voor woorden.
Steun hier Rutte!
Overigens las ik laatst een topic dat ging over mijn vermeende online spinning voor de VVD tegen betaling
Ik kan me nog de tijd herinneren dat Mark Rutte niet serieus werd genomen als fractievoorzitter en ook nooit zou zijn getipt als volgende MP.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:28 schreef eriksd het volgende:
Steun hier Rutte!
Overigens las ik laatst een topic dat ging over mijn vermeende online spinning voor de VVD tegen betaling
Ja, lijkt me uitermate belangrijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Lees je mee, php? Deze is eentje om op te schrijven tijdens je examen Engels!
Dat wordt dan biechten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:28 schreef eriksd het volgende:
Steun hier Rutte!
Hè ja! Als je het aan meneer de priester vertelt is het allemaal weer goedquote:
Neen. Vergelijken is niet gelijkstellen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:28 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je stelt het geloof gelijk aan water?
En je bent weer een keertje misbruikt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:31 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hè ja! Als je het aan meneer de priester vertelt is het allemaal weer goed
Ja, dan mag je weer zondigen volgende week.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:31 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ach, meestal is mijn afdeling ongeveer zoals geportreteerd in the It-Crowd. Ik sta vrijwel los van het proces waar het geld mee wordt verdiend, zit zelfs in een apart gebouw van de rest van het bedrijf.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die sector lijkt me echt een regelrechte hel om in te werken.
Dat valt tegen. Mijn directeur is vooral heel goed in het boekhoudkundig doen verdwijnen van alle winst waardoor er helaas niks overblijft voor salarissen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klinkt als een job waar wel een leuk kapitalistisch salarisbedrag tegenover staat
Als meer mensen dat eens bedachtenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Neen. Vergelijken is niet gelijkstellen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
Even een mooie one-liner. Opstelten:
'Wij vinden dat maagzuurremmers uit het basispakket kunnen. Daar hebben toch alleen linkse mensen last van.'
Zo hoort het. Komt alleen veel te weinig voor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Internetshoppen bij de juiste shops.![]()
Om deze tijd een bestelling plaatsen en een paar minuten later een uitgebreide mail krijgen met allerlei alternatieve opties omdat er iets niet op voorraad is.
In dit sacrament kan de priester in Christus' naam zonden vergeven. Dat kan ook in gebed.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:31 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En waarom vergiffenis?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
In dit sacrament kan de priester in Christus' naam zonden vergeven. Dat kan ook in gebed.
Helaas wel, maar bedrijven die dat doen kunnen wel altijd rekenen op terugkomende klanten. Het is dat gave kleine winkeltje wat je in een zijstraat ontdekt, maar dan op internet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zo hoort het. Komt alleen veel te weinig voor.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een kankertyfusland is Nederland eigenlijk ook.
Ga maar even biechten. Dan is het weer goed hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vrees dat enig sarcasme op plaats delict en tijdstip mij niet verstoken was...
Klopt, wordt verderop duidelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vrees dat enig sarcasme op plaats delict en tijdstip mij niet verstoken was...
Je hebt sowieso wel veel te zeiken geloof ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:35 schreef KoosVogels het volgende:
Was goedgemutst nadat Rutte I een feit was:
[..]
Nou ja, dan nog. IT-afdelingen.. mijn hemel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:31 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ach, meestal is mijn afdeling ongeveer zoals geportreteerd in the It-Crowd. Ik sta vrijwel los van het proces waar het geld mee wordt verdiend, zit zelfs in een apart gebouw van de rest van het bedrijf.
Och, geef ze pizza en cola en ze werken dag en nacht voor jequote:Op donderdag 5 mei 2011 21:35 schreef Friek_ het volgende:
Nou ja, dan nog. IT-afdelingen.. mijn hemel.Wat heb ik vroeger toch samen moeten werken met een stel autisten slash nerds. Nu trek ik een deel van die nerds wel goed (het intelligente deel dat sociaal niet zo goed uit de voeten kan), maar een overgroot deel is zo godsgruwelijk irritant.
Neuh, ben een heel vrolijke jongenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je hebt sowieso wel veel te zeiken geloof ik.
Voor PHP: He is a very gay boyquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, ben een heel vrolijke jongen
quote:
Nee, a very igno....Uhhh, ik hou mijn momdquote:
quote:
Het is de goede vertalingquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, a very igno....Uhhh, ik hou mijn momd
Nee, zo lichtzinnig mag je daar niet mee omgaan. Want dan zou je alles wat God verboden heeft mogen uitspoken en dan bij de biecht weer gladstrijken?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:33 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En waarom vergiffenis?
We vertellen het, dan is het goed. Niet dat het kind in kwestie een pak rammel krijgt. Waar het Christendom al niet goed slecht voor is.
Op de IT-afdeling hier werkt niemand met een IT-achtergrond gek genoeg. Allemaal mensen met een alfa- of gamma-studie die erin zijn gerold. Het valt dus mee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, dan nog. IT-afdelingen.. mijn hemel.Wat heb ik vroeger toch samen moeten werken met een stel autisten slash nerds. Nu trek ik een deel van die nerds wel goed (het intelligente deel dat sociaal niet zo goed uit de voeten kan), maar een overgroot deel is zo godsgruwelijk irritant.
Waarom bestaat de biecht dan nog? Het heeft dan toch geen toegevoegd effect?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, zo lichtzinnig mag je daar niet mee omgaan. Want dan zou je alles wat God verboden heeft mogen uitspoken en dan bij de biecht weer gladstrijken?
Het is niet zo, van U vraagt en de priester draait.
Stelletje lopende stukken taalverloederingquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In de UK wel, ja, in de VS zien ze dat anders
Verantwoordelijkheid nemen. De Herder wil liever wat anders dan gedoe.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:39 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Waarom bestaat de biecht dan nog? Het heeft dan toch geen toegevoegd effect?
Ik heb vriendinnen die werken op met kinderen met allerlei gedragsproblemen. In wezen doen die niet veel anders dan ik, aangezien ik leiding geef aan een stel software- / webdevelopers.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:38 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Op de IT-afdeling hier werkt niemand met een IT-achtergrond gek genoeg. Allemaal mensen met een alfa- of gamma-studie die erin zijn gerold. Het valt dus mee.
De verantwoordelijkheid is dan al genomen lijkt mijquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verantwoordelijkheid nemen. De Herder wil liever wat anders dan gedoe.
Laat hem biechtenquote:
devvers zijn altijd speciale kinderen....quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb vriendinnen die werken op met kinderen met allerlei gedragsproblemen. In wezen doen die niet veel anders dan ik, aangezien ik leiding geef aan een stel software- / webdevelopers.
Mis jij Oh oh Tirol niet op dit moment?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:40 schreef Dutchnative het volgende:
Het is toch zwaar klote om je in het buitenland te presenteren als je Tiny of nog erger, Joke heet
Goed dat je me eraan herinnert. Maar ik kijk het later wel terug.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mis jij Oh oh Tirol niet op dit moment?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:42 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij pompen priesters heel wat af in die hokkies.
Legendarische postquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik krijg nu echt de neiging : "neuken???" te roepen.. Wat een saaie shit is dit??
Een gelovige heeft keuzevrijheid. De keuze met het nemen van verantwoordelijkheid. Daar begint het mee. De biecht is brandblussen achteraf. Je kan een brand beter voorkomen dan blussen. Door kuis en lief te zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:41 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
De verantwoordelijkheid is dan al genomen lijkt mij
Heb je de crackpijp ontstoken ofzo?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik krijg nu echt de neiging : "neuken???" te roepen.. Wat een saaie shit is dit??
Krijg je te weinig aandacht?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
O, ik zie het nut er nog steeds niet van in.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een gelovige heeft keuzevrijheid. De keuze met het nemen van verantwoordelijkheid. Daar begint het mee. De biecht is brandblussen achteraf. Je kan een brand beter voorkomen dan blussen. Door kuis en lief te zijn.
Het is natuurlijk allemaal al minder erg dan 15 jaar geleden, maar nog steeds is het qua sociale vaardigheden niet geheel op peil.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
devvers zijn altijd speciale kinderen....
Jij vind het spannend?? Hhahahahaquote:
Jij wilt niet weten wat er afgepompt wordt. Gelukkig dat Fok! dan weer virtueel is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:42 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij pompen priesters heel wat af in die hokkies.
Ik vermoed dat de oorzaak wel in de DSM-IV staat.quote:
Ik heb wel af en toe contact met echte software-developers en dat waren toch wel mensen die enige handleiding vereiste voor ik redelijk met ze kon communiceren ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb vriendinnen die werken op met kinderen met allerlei gedragsproblemen. In wezen doen die niet veel anders dan ik, aangezien ik leiding geef aan een stel software- / webdevelopers.
Een paskamer valt toch ook nooit om.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:45 schreef eriksd het volgende:
Ik vraag mij af of er wel eens een biechthokje is omgevallen toen zo'n oude baas even tekeer ging.
Psych(iater)?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de oorzaak wel in de DSM-IV staat.
Een bezinningsmoment. De zonden overdenken. Dan denk je de volgende keer beter na.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:44 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
O, ik zie het nut er nog steeds niet van in.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:46 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik heb wel af en toe contact met echte software-developers en dat waren toch wel mensen die enige handleiding vereiste voor ik redelijk met ze kon communiceren ja.
Dat doe ik zo ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een bezinningsmoment. De zonden overdenken. Dan denk je de volgende keer beter na.
Zo'n hokkie staat los. Ik vermoed dat het gebruiken als jas buiten.quote:
Als ze nou gewoon eens begonnen met op een normale manier lachen..quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:46 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik heb wel af en toe contact met echte software-developers en dat waren toch wel mensen die enige handleiding vereiste voor ik redelijk met ze kon communiceren ja.
Een biechthokje dient toch op zijn minst een vast fundament te hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:45 schreef eriksd het volgende:
Ik vraag mij af of er wel eens een biechthokje is omgevallen toen zo'n oude baas even tekeer ging.
Eerlijkheid duurt bij poesjes niet het langst of wel?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon eens begonnen met op een normale manier lachen..
k weet nog goed dat ik in Groep 8 8-Jarigen moest begeleiden bij het maken van een 'spreekbeurt'. Mijn client hield haar spreekbeurt over Poezen. Ze had dus al 'poesjes' ingevuld op Google Afbeeldingen. En toen mocht ik mooi gaan uitleggen wat al die foto's betekendenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eerlijkheid duurt bij poesjes niet het langst of wel?
Wat klinkt het woord 'poesje' toch ongelofelijk vies.
Binnen 30 minuten?quote:
Nee, ik kijk nietquote:
Ja he?? Smerig..quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eerlijkheid duurt bij poesjes niet het langst of wel?
Wat klinkt het woord 'poesje' toch ongelofelijk vies.
Nee, vanaf 20.00 uur, nouja helemaal blauw. ik heb'm lekker zittenquote:
Ik vrees dat het alleenmaar erger is geworden. Van totaal isolement is het naar denken dat ze heel wat zijn, omdat ze op wow veel vrienden hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is natuurlijk allemaal al minder erg dan 15 jaar geleden, maar nog steeds is het qua sociale vaardigheden niet geheel op peil.
Jij dient dan ook in te grijpen voordat ze op de enterknop sloeg?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:49 schreef Dutchnative het volgende:
I
[..]
k weet nog goed dat ik in Groep 8 8-Jarigen moest begeleiden bij het maken van een 'spreekbeurt'. Mijn client hield haar spreekbeurt over Poezen. Ze had dus al 'poesjes' ingevuld op Google Afbeeldingen. En toen mocht ik mooi gaan uitleggen wat al die foto's betekenden
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:49 schreef Dutchnative het volgende:
I
[..]
k weet nog goed dat ik in Groep 8 8-Jarigen moest begeleiden bij het maken van een 'spreekbeurt'. Mijn client hield haar spreekbeurt over Poezen. Ze had dus al 'poesjes' ingevuld op Google Afbeeldingen. En toen mocht ik mooi gaan uitleggen wat al die foto's betekenden
Ik was even naar de WC. En zo voortvarend als dat wijf was...quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij dient dan ook in te grijpen voordat ze op de enterknop sloeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |