Ferdo een goede modquote:
Rustig Koos, rustig. Het was een grapje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Flauw. Ik heb nooit beweerd dat de PVV de wens koestert om moslims op een trein richting een of ander kamp te zetten, ik constateer slechts dat er parallelen zijn tussen de argumentatie van de PVV/Wilders en die van Hitler. Dat betekent niet dat Wilders genocide voor ogen heeft.
Doe niet zo smerig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ze schijnen wel pap te lusten van jouw soort.
Raar, zo'n post ben ik nog nooit tegengekomen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Flauw. Ik heb nooit beweerd dat de PVV de wens koestert om moslims op een trein richting een of ander kamp te zetten, ik constateer slechts dat er parallelen zijn tussen de argumentatie van de PVV/Wilders en die van Hitler. Dat betekent niet dat Wilders genocide voor ogen heeft.
Dat had ik niet van je verwacht Koosquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ferdo een goede modAan hem heb ik zo'n beetje al mijn 130 notes te danken.
Hier in de UK hebben sommige bedrijven contracten met fleet management toko's, daar kun je alles online doen. Mischien nog niet doorgedrongen tot NL?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je kan veel op internet configureren, maar bestellen heb ik tot nu toe nog niet gezien.
Ja, en jij bent verdomme nog nooit gebanned. Ik krijg een ban voor elke scheet dat ik hier laat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ferdo een goede modAan hem heb ik zo'n beetje al mijn 130 notes te danken.
En dat terwijl je een meester bent in het uitpluizen van iemand zn posthistorie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Raar, zo'n post ben ik nog nooit tegengekomen.
Verschil moet er zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, en jij bent verdomme nog nooit gebanned. Ik krijg een ban voor elke scheet dat ik hier laat.
Terecht ook. Koos is beschaafd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, en jij bent verdomme nog nooit gebanned. Ik krijg een ban voor elke scheet dat ik hier laat.
Ik heb gelukkig de juiste beveiliging.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dan stuur ik deze jongens op ze af. Leuk, dit kan je ook al via internet bestellen
Was nog een boefje in VKZ.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat had ik niet van je verwacht Koos
Ik zou liever Big Frank willen adviseren:quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dan stuur ik deze jongens op ze af. Leuk, dit kan je ook al via internet bestellen
Ben twee keer geband.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooie tijden. Volgens mij vlogen we elkaar daar bij zo'n beetje alles in de harenquote:
Jou ontgaat een beetje de dynamiek enzo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ha! Ik postte hem al eerder.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zou liever Big Frank willen adviseren:
http://www.bigfrank.nl/
Mooi forum inderdaad. Naarmate de verkiezingen dichterbij kwamen, werd de sfeer grimmigerquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mooie tijden. Volgens mij vlogen we elkaar daar bij zo'n beetje alles in de haren
Dit meen je toch nietquote:resultaten
Big Frank
KVK 11065080 0000
Hoofdvestiging
Heerenlaantje 23, 4201HT Gorinchem
Overigens mag dat geen verrassing heten. Je wilt je nog wel eens ietwat onbeholpen gedragen. In plaats van je simpelweg ergens bij neer te leggen, ga je eindeloze discussie aan met remlof of laat je je opnaaien door andere users. Je moet je verstand gebruiken, knulquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Joh, ik heb hem al eens geprobeerd wat levenservaring / volwassenenervaring mee te geven en dat is faliekant mislukt, dus ik denk dat wij ons bij die onbeholpenheid moeten neerleggen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overigens mag dat geen verrassing heten. Je wilt je nog wel eens ietwat onbeholpen gedragen. In plaats van je simpelweg ergens bij neer te leggen, ga je eindeloze discussie aan met remlof of laat je je opnaaien door andere users. Je moet je verstand gebruiken, knul
Hij beschouwt dergelijke tips als een aanval. Als de discussie dan vordert dan heb je de poppen na enige tijd weer aan het dansen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Joh, ik heb hem al eens geprobeerd wat levenservaring / volwassenenervaring mee te geven en dat is faliekant mislukt, dus ik denk dat wij ons bij die onbeholpenheid moeten neerleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |