Een auto?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Is er iets te bedenken wat niet via internet te bestellen is?
Ben je nu aan het projecteren?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wilders is voor wegverbreding
Hitler was dat
Zie hier de parallellen!
Vroegah had je al wietlijntjes, van zo'n mafkees in een afgetrapte Opel die je op een 06 op rondgeplakte stickers kon bellen. Die zal ondertussen toch wel een website hebben?quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dank u, erik. Een godwin is een loze kreet. Ik heb Wilders weliswaar vergelijken met Hitler, maar ik heb wel degelijk argumenten gebruikt om die bewering te onderbouwen. Je hoeft het daar niet mee eens te zijn, maar een dergelijk betoog afdoen als een godwin, is te simpel.
Ohja, als er niemand is en niets te modden valt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Die is er alleen 's nachts met die jarige poes.
Geen idee eerlijk gezegd. Ben niet actief in die markt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vroegah had je al wietlijntjes, van zo'n mafkees in een afgetrapte Opel die je op een 06 op rondgeplakte stickers kon bellen. Die zal ondertussen toch wel een website hebben?
Ik schrijf hier alleen een argument op wat mogelijk afkomstig van jou zou kunnen zijn.quote:
Een goede mod heb ik nog steeds niet meegemaakt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:04 schreef Picchia het volgende:
Ik vind du_ke en de aanwezige FA het prima doen. Ik vrees dat elke verandering enkel een achteruitgang zal zijn. Vooral wanneer iemand politiek nogal dichtbij Gelly zit.
Ken alleen deze site om aan vuurwapens te komen:quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vroegah had je al wietlijntjes, van zo'n mafkees in een afgetrapte Opel die je op een 06 op rondgeplakte stickers kon bellen. Die zal ondertussen toch wel een website hebben?
Joac Ferdo Lavenderrr Bolkestein.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een goede mod heb ik nog steeds niet meegemaakt.
Ik heb ook nog nooit een goede priester meegemaaktquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een goede mod heb ik nog steeds niet meegemaakt.
Ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een goede priester meegemaakt
Ze schijnen wel pap te lusten van jouw soort.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je kan veel op internet configureren, maar bestellen heb ik tot nu toe nog niet gezien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Neuh, lease auto's kun je gewoon via het internet bestellen volgens mij
Flauw. Ik heb nooit beweerd dat de PVV de wens koestert om moslims op een trein richting een of ander kamp te zetten, ik constateer slechts dat er parallelen zijn tussen de argumentatie van de PVV/Wilders en die van Hitler. Dat betekent niet dat Wilders genocide voor ogen heeft.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ken alleen deze site om aan vuurwapens te komen:
http://www.pipashop.nl/
Dan stuur ik deze jongens op ze af. Leuk, dit kan je ook al via internet bestellenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ze schijnen wel pap te lusten van jouw soort.
Hoeveel priesters zijn er dan al over je heengeklapt?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |