Rrrrrrrraaad eens wie er weer een grote bek opzet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het aantal godwins wat jij hebt uitgedeeld is niet op 1 hand te tellen
2/3 POL-mods komen amper in POL.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zou graag Bolkesteijn als moderator zien voor POL, mocht één van de mods vertrekken.
Die godwins werden altijd onderbouwd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het aantal godwins wat jij hebt uitgedeeld is niet op 1 hand te tellen
Helaas, u bent gedegradeerd tot het VMBO.quote:
Du_ke en JoaC doen het inderdaad prima. Zou geen andere betere weten op dit moment eigenlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef eriksd het volgende:
Mods doen het prima volgens mij, alleen voorzie ik wel een toenemend geklaag over linkse moderatie naarmate Rutte 1 zich meer gaat roeren
Slim, de middenweg kiezenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Du_ke en JoaC doen het inderdaad prima. Zou geen andere betere weten op dit moment eigenlijk.
Wilders is voor wegverbredingquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die godwins werden altijd onderbouwd.
Op Du_ke valt wel wat aan te merken hoor.:)quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Du_ke en JoaC doen het inderdaad prima. Zou geen andere betere weten op dit moment eigenlijk.
Joac is een prima gozerquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Verstand.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Is er iets te bedenken wat niet via internet te bestellen is?
Scheten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Dank u, erik. Een godwin is een loze kreet. Ik heb Wilders weliswaar vergelijken met Hitler, maar ik heb wel degelijk argumenten gebruikt om die bewering te onderbouwen. Je hoeft het daar niet mee eens te zijn, maar een dergelijk betoog afdoen als een godwin, is te simpel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:00 schreef eriksd het volgende:
Koos heeft de Godwin onschadelijk gemaakt door hem gewoon met een onderbouwing uit te delen. Dan ben ik het er nog steeds niet mee eens, maar het is wel een ander verhaal.
Crack.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Mag ik je qouten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
Wilders is voor wegverbreding
Hitler was dat
Zie hier de parallellen!
Eerst pics.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:02 schreef Friek_ het volgende:
Het lijkt me wel een heerlijk experiment om dotCommunism mod te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |