* remlof schenkt Whisk nog een glas witte wijn inquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mmm, ik vond die aandacht toch wel leuk![]()
Dit gaat niet goed....
Dank je,quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:33 schreef remlof het volgende:
[..]
* remlof schenkt Whisk nog een glas witte wijn in
Gefeliciteerd, je bent een vrouw.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mmm, ik vond die aandacht toch wel leuk![]()
Dit gaat niet goed....
De TT roept hele andere ideeën op, maar niets is minder waar.quote:
Hoe kon ik dit weten ?quote:
Zie mijn sluitpost.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
Wat doe je nou weer? Het was een goed topic.
quote:
TS stelt toch nergens waarom wij de grenzen moeten dicht flikkeren?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:36 schreef remlof het volgende:
Open dan maar een nieuw topic met de vraag waarom Nederland geen asielzoekers meer toe zou moeten laten.
De TS van deze ligt in de kliko want die was een paar accounts geleden al niet meer welkom.
Er is alweer een rebound-topic. Ze blijven als paddenstoelen uit de grond schieten remlove.quote:
Terecht ook. Zeer legitiem topic.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Er is alweer een rebound-topic. Ze blijven als paddenstoelen uit de grond schieten remlove.
Maar niet met de gecopypaste OP van die gebande. Als er discussie over gewenst is denken ze ook maar even na over een eigen OP.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Er is alweer een rebound-topic. Ze blijven als paddenstoelen uit de grond schieten remlove.
Wees blij dat je niet een dag eerder geboren bentquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is het teveel gevraagd om feest te vieren vanaaf en lol te hebben??
Gewoon omdat het Bevrijdingsdag is??
Hhahahaha, DUHquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet een dag eerder geboren bent
Hoe typisch dat er gelijk een persoonlijke aanval uit komt rollen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:
Remlof krijgt een harde lul als hij de modknopjes weer es mag bedienen. Het geeft hem een stukje aanzien wat hij in zijn dagelijks leven zo mist.
Hoe typisch.
Ik zou 'm zo doen...quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:
Remlof krijgt een harde lul als hij de modknopjes weer es mag bedienen. Het geeft hem een stukje aanzien wat hij in zijn dagelijks leven zo mist.
Hoe typisch.
Zozo. Zozozozo.quote:
Dat spijt me oprecht voor je.quote:
Tot over twee wekenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:
Hoe typisch.
Nee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
Het wordt tijd dat FOK! een democratisch gekozen bestuur krijgt
Want dat hebben alle bedrijven?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
Yep, maar het establishment laat mij niet toe GVDquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef eriksd het volgende:
Ja, jij wilde toch zo graag Mod worden php?
Ja, en alleen jij begrijpt niet waarom, schijnbaar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:50 schreef phpmystyle het volgende:
Yep, maar het establishment laat mij niet toe GVD!
Nou, bestuur is het verkeerde woord, democratische gekozen FA's en mods.quote:
'Voorzitter, Bij dezen dien ik een motie in voor directe verwijdering van PHP van het desbetreffende forum'quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
Ojah, en ik was vergeten te vermelden dat ik via de democratie FOK! omtover in een autocratisch regime. Dus elke mening die ingaat tegen de mijne zal pertinent verwijderd worden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:51 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
'Voorzitter, Bij dezen dien ik een motie in voor directe verwijdering van PHP van het desbetreffende forum'
Nee. Dat ontaard alleen maar in een grote chaos, dat soort expirementen zijn geprobeerd en zijn allemaal in een enorme fail verzand.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, bestuur is het verkeerde woord, democratische gekozen FA's en mods.
Iedereen voor, quote de post. Iedereen tegen: spam het topic vol.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:51 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
'Voorzitter, Bij dezen dien ik een motie in voor directe verwijdering van PHP van het desbetreffende forum'
Waarom zou je dat willen in een bedrijf? Daar zet je toch de beste mensen op de leidende posities?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, bestuur is het verkeerde woord, democratische gekozen FA's en mods.
Was maar een grapje lieverdquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen in een bedrijf? Daar zet je toch de beste mensen op de leidende posities?
Of ben jij meer voor het sovjet economische model?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |