abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96396471
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door remlof op 05-05-2011 20:42:23 ]
pi_96396607
Daarom vertrekken ook steeds meer (hoog)opgeleide mensen uit Nederland. Hoe harder je hier werkt, hoe slechter je wordt behandeld.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_96396664
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:04 schreef HSG het volgende:
Daarom vertrekken ook steeds meer (hoog)opgeleide mensen uit Nederland. Hoe harder je hier werkt, hoe slechter je wordt behandeld.
zo hoort het ook !!
hardwerkende mensen die verpesten de arbeidsmoraal....!!
ze dwingen iedereen ook zo hard te werken...
pi_96396716
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:06 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

zo hoort het ook !!
hardwerkende mensen die verpesten de arbeidsmoraal....!!
ze dwingen iedereen ook zo hard te werken...
Inderdaad, helemaal gelijk. Als je hard wil werken ga je maar emigreren. Wat dit land nodig heeft zijn luilakken.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_96396861
Iraanse mensen _O_
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 5 mei 2011 @ 18:29:24 #6
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96397468
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:04 schreef HSG het volgende:
Samenvatting van Nederland _O_
  donderdag 5 mei 2011 @ 18:40:50 #7
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96397859
Ik had bij het lezen van de TT een heel ander beeld van het verhaal dan wat het uiteindelijk bleek te zijn. Goed topic.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_96398221
Omdat je dat niet aan regeltjes kan toetsen. Een soort strijd waarbij alleen de gezinnen die het meest in de smaak vallen mag blijven lijkt me ook geen goed plan.

Probleem wat jij beschrijft komt omdat de regels waaraan dit gezin moet voldoen misschien al strenger waren als voor de ouders van het tuig wat nu sommige buurten verziekt. Gros van die jochies is in nederland geboren nadat hun ouders al nederlanders waren geworden. Het een is voor de wet net zo nederlands als jijzelf, jouw buren simpelweg niet.

Wel uitermate wrang, net als het feit dat dit soort positieve uitzonderingen ook weer een excuus opleveren voor 99 andere gezinnen die het allemaal minder goed of zelfs slecht deden.
  donderdag 5 mei 2011 @ 18:59:04 #9
318242 ussie87
Liever een gulden in de hand,
pi_96398413
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:07 schreef HSG het volgende:

[..]

Inderdaad, helemaal gelijk. Als je hard wil werken ga je maar emigreren. Wat dit land nodig heeft zijn luilakken.
In Indonesië heb je voor 10000 roephia ( nog een euro)een slaaf voor een week.
Mannen, gelooft niet dat ik een landverrader ben, ik heb oprecht en vroom gehandeld, als een goede patriot, en zo zal ik sterven
pi_96398421
Daarom moet het linkse beleid de prullenbak in. Immigranten moeten een meerwaarde hebben voor het land waarin ze komen wonen. Een Startup Visa, geintroduceerd in de VS, is een goede maatregel om deze groep immigranten aan te trekken.

Zie ook dit topic Wat het linkse Europa van de VS kan leren.. wat door mij is geopend.
pi_96398641
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:52 schreef Robin__ het volgende:
Omdat je dat niet aan regeltjes kan toetsen. Een soort strijd waarbij alleen de gezinnen die het meest in de smaak vallen mag blijven lijkt me ook geen goed plan.

Probleem wat jij beschrijft komt omdat de regels waaraan dit gezin moet voldoen misschien al strenger waren als voor de ouders van het tuig wat nu sommige buurten verziekt. Gros van die jochies is in nederland geboren nadat hun ouders al nederlanders waren geworden. Het een is voor de wet net zo nederlands als jijzelf, jouw buren simpelweg niet.

Wel uitermate wrang, net als het feit dat dit soort positieve uitzonderingen ook weer een excuus opleveren voor 99 andere gezinnen die het allemaal minder goed of zelfs slecht deden.
Dan word het eens tijd om dat te veranderen.
Van spanje tot scandinavie, overal heeft men last van dezelfde soort groepen.
Gewoon nieuwe wetten maken en dat tuig eruit trappen.
Met mijn iraanse buren kan ik ontzettend goed opschieten. Zijn beleefd leergierig, behulpzaam en gezellig. Zij moeten terug en dat tuig waar niemand wat aan heeft mag blijven terwijl ze de hele tijd op nederland zitten te kankeren?
  donderdag 5 mei 2011 @ 19:12:46 #12
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_96398911
quote:
3s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:59 schreef Zienswijze het volgende:
Daarom moet het linkse beleid de prullenbak in. Immigranten moeten een meerwaarde hebben voor het land waarin ze komen wonen. Een Startup Visa, geintroduceerd in de VS, is een goede maatregel om deze groep immigranten aan te trekken.

Zie ook dit topic Wat het linkse Europa van de VS kan leren.. wat door mij is geopend.
immigratie met als doel gezinshereniging is anders beleid dat door de voorgangers van het CDA met toestemming van de VVD tot gang gekomen is, en dat waren nou geen partijen die 'links' beleid aanhingen of -hangen.
  donderdag 5 mei 2011 @ 19:33:22 #13
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_96399747
quote:

Goede maatregel :)
  donderdag 5 mei 2011 @ 19:36:10 #14
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_96399882
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:05 schreef gkokkelman het volgende:

[..]

Dan word het eens tijd om dat te veranderen.
Van spanje tot scandinavie, overal heeft men last van dezelfde soort groepen.
Gewoon nieuwe wetten maken en dat tuig eruit trappen.
Met mijn iraanse buren kan ik ontzettend goed opschieten. Zijn beleefd leergierig, behulpzaam en gezellig. Zij moeten terug en dat tuig waar niemand wat aan heeft mag blijven terwijl ze de hele tijd op nederland zitten te kankeren?
Tuig moet je gewoon oppakken. Mensen die hier geboren zijn eruit trappen omdat hun gedrag je niet bevalt slaat nergens op.
  donderdag 5 mei 2011 @ 19:37:23 #15
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96399935
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

immigratie met als doel gezinshereniging is anders beleid dat door de voorgangers van het CDA met toestemming van de VVD tot gang gekomen is, en dat waren nou geen partijen die 'links' beleid aanhingen of -hangen.
Zolang je maar de "linksen'' de schuld kan geven van je eigen onwetendheid :')
  donderdag 5 mei 2011 @ 19:38:19 #16
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_96399979
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:37 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Nou ja, het is wel degelijk links beleid te noemen of het nou door linkse partijen is uitgevoerd of niet.
pi_96400798
De moeilijkheid zit hem natuurlijk bij het vaststellen van goede criteria voor migranten. En sommige spastische linksen wijzen iedere groepsbenadering af, hoewel dat vrij gangbaar is bij het vaststellen van asiel- en migratiebeleid.

De PVV heeft het in deze bij het rechte eind volgens mij, door te kijken naar culturele verschillen tussen Nederland en het herkomstland van de migranten. Als er meer waarden door beide worden gedeeld zijn er minder barrières voor succesvolle integratie.
pi_96400945
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:56 schreef Picchia het volgende:
De moeilijkheid zit hem natuurlijk bij het vaststellen van goede criteria voor migranten. En sommige spastische linksen wijzen iedere groepsbenadering af, hoewel dat vrij gangbaar is bij het vaststellen van asiel- en migratiebeleid.

De PVV heeft het in deze bij het rechte eind volgens mij, door te kijken naar culturele verschillen tussen Nederland en het herkomstland van de migranten. Als er meer waarden door beide worden gedeeld zijn er minder barrières voor succesvolle integratie.
mwah, bij iran denken de meesten ook aan doorgedraaide moslims.
dat terwijl het merendeel sjiitisch is, modern en hoog opgeleid.
Als we alleen al beginnen met het afwijzen van soennieten.
  donderdag 5 mei 2011 @ 20:07:15 #19
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_96401356
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 17:58 schreef gkokkelman het volgende:

Waarom selecteren we niet beter, waarom halen we het slechte volk binnen en verstoten of verjagen we de aanwinsten?
Een woord: Europa. We hebben ons helaas te houden aan de Europese afspraken. Zie bijvoorbeeld de discussie met betrekking tot het opnieuw invoeren van grenscontroles vanwege de stroom vluchtelingen uit Tunesië.
  donderdag 5 mei 2011 @ 20:12:29 #20
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_96401647
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:37 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Of je begrijpt me gewoon niet.
pi_96401744
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Sarcasme tags gebruiken :D
  donderdag 5 mei 2011 @ 20:30:25 #22
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_96402546
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Of hij is het met je eens en bedoelt het ondersteunend.
pi_96402615
quote:

Je snapt dat het Iraanse gezin uit de OP hier niet binnen gekomen was met zo'n beleid? Vermeld er aub ook even bij dat de VS ook asielzoekers toelaten.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_96402765
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 17:58 schreef gkokkelman het volgende:
-weg-
Goed punt. Ik vraag me in VerNederland exact hetzelfde af _O_

Australisch puntensysteem invoeren in alle Schengenlanden. En een streng maar humaan asielbeleid (tijdelijke vestiging enzulks).

[ Bericht 33% gewijzigd door remlof op 05-05-2011 20:42:48 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 5 mei 2011 @ 20:35:30 #25
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96402828
Topic met potentie.

Grotendeels eens met TS.

Ten eerste wil ik aanmerken dat we op een punt zijn aanbelandt dat we ons moeten vragen als we uberhaubt nog mensen moeten toelaten waar we niet van weten als ze wel succesvol zijn. Maar wat jij hier beschrijft over die Iraanse mensen die keurig meedraaien in de samenleving en waarvan de kinderen geen vervelende kut etters zijn, dat grijpt ook mij aan het hard.

Kortom: er moet meer individueel getoetst worden of mensen wel of niet mogen blijven. Maar ik vrees dat dat een utopie is.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')