quote:Under the proposed legislation, instead of the visa going to an investor, a startup company founder or entrepreneur who receives a minimum equity investment of $250,000 could qualify as an EB-5 visa recipient. At least $100,000 would have to come from a sponsoring US investing entity.
Overall we hope to make it easier for more entrepreneurs to start businesses in the US and create jobs.
http://www.startupvisa.com
Noem ze eens op.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:48 schreef Arolsen het volgende:
Aha angst voor immigranten gebruiken om de gewone werkmensen hun bestaanszekerheid kapot te maken. Typische rechtsconservatieve gewoonte.
Btw je bent ook nog een smerige leugenaar. Er zijn best wat succesvolle immigranten.
Hier een lijst succesvolle allochtonen. Laat duidelijk zien dat de TS liegt.quote:Zakenmensen
Rasttan Cadha - Oprichter Mexx - India
Atilay Uslu - Oprichter Corendon - Turkije
Sherita Narain - Mede-eigenaar Thermen Holiday - Suriname
Melek Usta - Directeur Cocurful People - Turkije
Aysel Erbudak - Zakenvrouw/ziekenhuisdirecteur - Turkije
Ashkan Mossafaian - Zakenman House of Caviar - Iran
Rahma El Mouden - Eigenaar schoonmaakbedrijf MAS - Marokko
Rob Zuiverloon - Parner Deloitte - Suriname
Meryem Kilic-Karaaslan - Adviseur Twijnstra & Gudde - Turkije
Topbestuurders
Marilyn Haime - Directeur bij ministerie VROM - Suriname
Mohamed El Achkar - Topman TNT Post - Marokko
Sadik Harchaoui - Voorzitter Forum - Marokko
Lilian Goncalves-Ho Kang You - Voorzitter Amnesty International - Suriname
Lilian Callender - Directeur School of Economics - Suriname
Wetenschap
Yücel Yesilgöz - Criminoloog - Turkije
Ruben Gowricharn - Hoogleraar - Suriname
Majid Hassanizadeh - Hoogleraar - Iran
Sevil Sariyildiz - Hoogleraar TU Delft - Turkije
Politici
Nebahat Albayrak - Staatssecretaris Justitie - Turkije
Ahmed Aboutaleb - Staatssecretaris Sociale Zaken - Marokko
Khadijia Arib - Lid Tweede Kamer PvdA - Marokko
Laetitia Griffith - Lid Tweede Kamer VVD - Suriname
Ahmed Marcouch - Amsterdams politicus - Marokko
Ayaan Hirsi Ali - Ex-politica, publiciste - Somalië
Entertainers
Ali B(ouali) - Rapper - Marokko
Jörgen Raymann - Televisiepersoonlijkheid - Suriname
Touriya Haoud - Actrice - Marokko/Macedonië
Najib Amhali - Cabaretier - Marokko
Mimoum Oaissa - Acteur - Marokko
Chazia Mourali - Televisiepresentatrice - Tunesië
Denise Jannah - Zangeres - Suriname
Maryam Hassouni - Actrice - Marokko
Ruth Jacott - Zangeres - Suriname
Stanley Burleson - Musicalacteu, choreograaf - Suriname
Humberto Tan - Televisiepresentator - Suriname
Topsporters
Lornah Kiplagat - Atlete - Kenia
Gregory Sedoc - Hordeloper - Suriname
Li Jiao - Tafeltennister - China
Andruw Jones - Honkballer - Ned. Antillen
Literatuur
Abdelkader Benali - Auteur - Marokko
Hafid Bouazza - Auteur -Marokko
Lulu Wang - Auteur China
Moses Isegawa - Auteur - Oeganda
Kader Abdolah - Auteur - Iran
Overige
Mohammed Elharrouchi - chef-kok sterrenrestaurant - Marokko
Azra Akin - Miss World 2002 - Turkije
Aziz Bekkaoui - Modeontwerper - Marokko
Martin Sitalsing - Plv, Korpschef Friesland - Suriname
Gerard Spong - Advocaat - Suriname
Ruud Winder - Voorzitter College van Beroep voor het Bedrijfsleven - Surniame
Dat zijn er dus maar een handvol. Op een populatie van 1.5 miljoen (!) niet-westerse allochtonen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:51 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Hier een lijst succesvolle allochtonen. Laat duidelijk zien dat de TS liegt.
En daarbij ook de autochtone normale werknemer het leven zuur maken. Dubbele agenda.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:51 schreef Zienswijze het volgende:
Met andere woorden: je moet het voor kanslozen, kansarme immigranten onaantrekkelijk maken en voor kansrijke, hardwerkende immigranten aantrekkelijk maken. Dit door je door de verzorgingsstaat de beperken en de belastingen te verlagen. Want welke vooruitstrevende immigrant wil nou 52% belasting betalen, terwijl je in de VS of Canada < 30% hoeft te betalen?
Ga lekker weg dan.quote:Ik ga misschien ook emigreren. Nederland is een zeer mooi land, en ik ben Nederland veel dankbaar, maar ik erger me constant aan het linkse beleid. Ook met oog op een potentieel toekomstig immigratieconfllict, zie ik mijn toekomst liever in Canada of de VS. Ik heb eveneens plannen voor start-ups, waarmee ik dus banen creeer. Normaalgesproken zouden deze gecreeerde banen Nederland dus geld opleveren, maar nu zal dat hoogstwaarschijnlijk naar de VS gaan.
Toeval? Nee, de VS trekt dit aan.
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Arbeidsmigratie was juist een rechts idee, meen ik.
Je bedoelt dat Indianen het minder goed doen dan de blanken? Of bedoel je dat het zwarte deel van de bevolking ook allochtoon is?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:53 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat zijn er dus maar een handvol. Op een populatie van 1.5 miljoen (!) niet-westerse allochtonen.
In de VS doet de gemiddelde immigrant het beter. Van toonaangevende functies in de grote multinationals, tot ondernemers die banen creeeren.
Onzin. Het gaat om de instelling die een land heeft. Sociaal zijn en riant met uitkeringen strooien? Prima. Maar dan moet je niet gek opkijken dat:quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:53 schreef Arolsen het volgende:
[..]
En daarbij ook de autochtone normale werknemer het leven zuur maken. Dubbele agenda.
Ik zal niet de enige zijn ben ik bang. De Turkse economie trekt ook aan, wat er weer voor zorgt dat sommige Turkse hoogopgeleiden daarnaartoe emigreren.quote:Ga lekker weg dan.
Waarom niet alleen restrictiever mensen toelaten? Waarom ook de autochtoon pakken?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:56 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Onzin. Het gaat om de instelling die een land heeft. Sociaal zijn en riant met uitkeringen strooien? Prima. Maar dan moet je niet gek opkijken dat:
1. je luie autochtonen in de onderklasse krijgt
2. een immigratieprobleem creert, want je trekt kansarmen aan en de kansrijken trekken weg.
En die immigranten kan je triggeren door alles uit zichzelf te halen. Dwz. uitkeringen beperken en ze op scholing te zetten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ja, voor onopgeleide Polen en Roemenen ja. Krijg je immigratieprobleem Deel IIquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
De EU doet juist ook de VS na, door landsgrenzen op te heffen wordt de arbeidsmigratie zo makkelijk mogelijk gemaakt.
Arbeidsmigranten houden is een links ideequote:Op woensdag 4 mei 2011 17:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Er is ook wat te zeggen voor sociaal beleid. Het maakt een land stabiel, waarmee je buitenlandse investeerders kunt aantrekken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:56 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Onzin. Het gaat om de instelling die een land heeft. Sociaal zijn en riant met uitkeringen strooien? Prima. Maar dan moet je niet gek opkijken dat:
1. je luie autochtonen in de onderklasse krijgt
2. een immigratieprobleem creert, want je trekt kansarmen aan en de kansrijken trekken weg.
[..]
Ik zal niet de enige zijn ben ik bang. De Turkse economie trekt ook aan, wat er weer voor zorgt dat sommige Turkse hoogopgeleiden daarnaartoe emigreren.
Zit je opgeschept met een stel uitkeringstrekkende, criminele allochtonen. Lekker dan.
Die vooruitstrevende mensen komen niet als je hoge belastingen heft.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:57 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Waarom niet alleen restrictiever mensen toelaten? Waarom ook de autochtoon pakken?
Stabiel? Er is toch geen oorlog.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Er is ook wat te zeggen voor sociaal beleid. Het maakt een land stabiel, waarmee je buitenlandse investeerders kunt aantrekken.
Dat zou ik eerlijk gezegd niet direct weten..quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Arbeidsmigranten houden is een links idee
Welke haatzaaiing?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:58 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben benieuwd of TS vanavond heel hypocriet 2 minuten stilte in acht neemt voor de gevallen slachtoffers van dit soort haatzaaiing...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |