* remlof schenkt Whisk nog een glas witte wijn inquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mmm, ik vond die aandacht toch wel leuk![]()
Dit gaat niet goed....
Dank je,quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:33 schreef remlof het volgende:
[..]
* remlof schenkt Whisk nog een glas witte wijn in
Gefeliciteerd, je bent een vrouw.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mmm, ik vond die aandacht toch wel leuk![]()
Dit gaat niet goed....
De TT roept hele andere ideeën op, maar niets is minder waar.quote:
Hoe kon ik dit weten ?quote:
Zie mijn sluitpost.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
Wat doe je nou weer? Het was een goed topic.
quote:
TS stelt toch nergens waarom wij de grenzen moeten dicht flikkeren?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:36 schreef remlof het volgende:
Open dan maar een nieuw topic met de vraag waarom Nederland geen asielzoekers meer toe zou moeten laten.
De TS van deze ligt in de kliko want die was een paar accounts geleden al niet meer welkom.
Er is alweer een rebound-topic. Ze blijven als paddenstoelen uit de grond schieten remlove.quote:
Terecht ook. Zeer legitiem topic.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Er is alweer een rebound-topic. Ze blijven als paddenstoelen uit de grond schieten remlove.
Maar niet met de gecopypaste OP van die gebande. Als er discussie over gewenst is denken ze ook maar even na over een eigen OP.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Er is alweer een rebound-topic. Ze blijven als paddenstoelen uit de grond schieten remlove.
Wees blij dat je niet een dag eerder geboren bentquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is het teveel gevraagd om feest te vieren vanaaf en lol te hebben??
Gewoon omdat het Bevrijdingsdag is??
Hhahahaha, DUHquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet een dag eerder geboren bent
Hoe typisch dat er gelijk een persoonlijke aanval uit komt rollen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:
Remlof krijgt een harde lul als hij de modknopjes weer es mag bedienen. Het geeft hem een stukje aanzien wat hij in zijn dagelijks leven zo mist.
Hoe typisch.
Ik zou 'm zo doen...quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:
Remlof krijgt een harde lul als hij de modknopjes weer es mag bedienen. Het geeft hem een stukje aanzien wat hij in zijn dagelijks leven zo mist.
Hoe typisch.
Zozo. Zozozozo.quote:
Dat spijt me oprecht voor je.quote:
Tot over twee wekenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:
Hoe typisch.
Nee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
Het wordt tijd dat FOK! een democratisch gekozen bestuur krijgt
Want dat hebben alle bedrijven?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
Yep, maar het establishment laat mij niet toe GVDquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef eriksd het volgende:
Ja, jij wilde toch zo graag Mod worden php?
Ja, en alleen jij begrijpt niet waarom, schijnbaar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:50 schreef phpmystyle het volgende:
Yep, maar het establishment laat mij niet toe GVD!
Nou, bestuur is het verkeerde woord, democratische gekozen FA's en mods.quote:
'Voorzitter, Bij dezen dien ik een motie in voor directe verwijdering van PHP van het desbetreffende forum'quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
Ojah, en ik was vergeten te vermelden dat ik via de democratie FOK! omtover in een autocratisch regime. Dus elke mening die ingaat tegen de mijne zal pertinent verwijderd worden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:51 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
'Voorzitter, Bij dezen dien ik een motie in voor directe verwijdering van PHP van het desbetreffende forum'
Nee. Dat ontaard alleen maar in een grote chaos, dat soort expirementen zijn geprobeerd en zijn allemaal in een enorme fail verzand.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, bestuur is het verkeerde woord, democratische gekozen FA's en mods.
Iedereen voor, quote de post. Iedereen tegen: spam het topic vol.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:51 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
'Voorzitter, Bij dezen dien ik een motie in voor directe verwijdering van PHP van het desbetreffende forum'
Waarom zou je dat willen in een bedrijf? Daar zet je toch de beste mensen op de leidende posities?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, bestuur is het verkeerde woord, democratische gekozen FA's en mods.
Was maar een grapje lieverdquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen in een bedrijf? Daar zet je toch de beste mensen op de leidende posities?
Of ben jij meer voor het sovjet economische model?
Dan nemen we jou gewoon erbij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef eriksd het volgende:
Mods doen het prima volgens mij, alleen voorzie ik wel een toenemend geklaag over linkse moderatie naarmate Rutte 1 zich meer gaat roeren
Over wie z'n goederen stemmen we vandaag?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:54 schreef Picchia het volgende:
Mijn stem is te koop. Als er geen bieders zijn gaat hij naar phpmystyle.
Ik moet toegeven dat jij dat via de technische weg inderdaad kanquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet ook precies hoe ik jou de mond moet snoeren he?
Die van Danny, vermoedelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Over wie z'n goederen stemmen we vandaag?
Ik zou graag Bolkesteijn als moderator zien voor POL, mocht één van de mods vertrekken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef eriksd het volgende:
Mods doen het prima volgens mij, alleen voorzie ik wel een toenemend geklaag over linkse moderatie naarmate Rutte 1 zich meer gaat roeren
Ik moest lachen.quote:
Dat deed ik nu toch niet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat jij dat via de technische weg inderdaad kan
Eens, hij is objectief slim en VVD'er.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zou graag Bolkesteijn als moderator zien voor POL, mocht één van de mods vertrekken.
Waarom komt hij hier eigenlijk bijna nooit? In VKZ was hij vrij prominent.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zou graag Bolkesteijn als moderator zien voor POL, mocht één van de mods vertrekken.
Klopt, maar ik moet elke link tussen mij en het meest vreselijke linkse regime pertinent vermijden.quote:
Bolk is bang dat ik hem onder de tafel lul.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom komt hij hier eigenlijk bijna nooit? In VKZ was hij vrij prominent.
Geen idee. Vind het wel jammer, hij is eigenlijk het enige rechtse geluid wat ik op POL serieus kan nemen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom komt hij hier eigenlijk bijna nooit? In VKZ was hij vrij prominent.
Jij baggerde alles vol daar vieze linkserd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bolk is bang dat ik hem onder de tafel lul.
Dat vind ik nou weer niet aardig. Ik bevries al het contactquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geen idee. Vind het wel jammer, hij is eigenlijk het enige rechtse geluid wat ik op POL serieus kan nemen.
Jij vergeet iemand.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geen idee. Vind het wel jammer, hij is eigenlijk het enige rechtse geluid wat ik op POL serieus kan nemen.
Hoho, mijn posts waren/zijn altijd inhoudelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij baggerde alles vol daar vieze linkserd.
Voel me gevleid.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:58 schreef Dutchnative het volgende:
Koos mag wat mij betreft ook Mod of een andere Hoge Piet worden
Het aantal godwins wat jij hebt uitgedeeld is niet op 1 hand te tellenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, mijn posts waren/zijn altijd inhoudelijk.
Jij valt onder de categorie 'Young & Wild'quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer niet aardig. Ik bevries al het contact
Rrrrrrrraaad eens wie er weer een grote bek opzet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het aantal godwins wat jij hebt uitgedeeld is niet op 1 hand te tellen
2/3 POL-mods komen amper in POL.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die godwins werden altijd onderbouwd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het aantal godwins wat jij hebt uitgedeeld is niet op 1 hand te tellen
Helaas, u bent gedegradeerd tot het VMBO.quote:
Du_ke en JoaC doen het inderdaad prima. Zou geen andere betere weten op dit moment eigenlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef eriksd het volgende:
Slim, de middenweg kiezenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Du_ke en JoaC doen het inderdaad prima. Zou geen andere betere weten op dit moment eigenlijk.
Wilders is voor wegverbredingquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die godwins werden altijd onderbouwd.
Op Du_ke valt wel wat aan te merken hoor.:)quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Du_ke en JoaC doen het inderdaad prima. Zou geen andere betere weten op dit moment eigenlijk.
Joac is een prima gozerquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Verstand.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Is er iets te bedenken wat niet via internet te bestellen is?
Scheten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Dank u, erik. Een godwin is een loze kreet. Ik heb Wilders weliswaar vergelijken met Hitler, maar ik heb wel degelijk argumenten gebruikt om die bewering te onderbouwen. Je hoeft het daar niet mee eens te zijn, maar een dergelijk betoog afdoen als een godwin, is te simpel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:00 schreef eriksd het volgende:
Koos heeft de Godwin onschadelijk gemaakt door hem gewoon met een onderbouwing uit te delen. Dan ben ik het er nog steeds niet mee eens, maar het is wel een ander verhaal.
Crack.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Mag ik je qouten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
Wilders is voor wegverbreding
Hitler was dat
Zie hier de parallellen!
Eerst pics.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:02 schreef Friek_ het volgende:
Het lijkt me wel een heerlijk experiment om dotCommunism mod te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |