Stelletje lopende stukken taalverloederingquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In de UK wel, ja, in de VS zien ze dat anders
Verantwoordelijkheid nemen. De Herder wil liever wat anders dan gedoe.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:39 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Waarom bestaat de biecht dan nog? Het heeft dan toch geen toegevoegd effect?
Ik heb vriendinnen die werken op met kinderen met allerlei gedragsproblemen. In wezen doen die niet veel anders dan ik, aangezien ik leiding geef aan een stel software- / webdevelopers.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:38 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Op de IT-afdeling hier werkt niemand met een IT-achtergrond gek genoeg. Allemaal mensen met een alfa- of gamma-studie die erin zijn gerold. Het valt dus mee.
De verantwoordelijkheid is dan al genomen lijkt mijquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verantwoordelijkheid nemen. De Herder wil liever wat anders dan gedoe.
Laat hem biechtenquote:
devvers zijn altijd speciale kinderen....quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb vriendinnen die werken op met kinderen met allerlei gedragsproblemen. In wezen doen die niet veel anders dan ik, aangezien ik leiding geef aan een stel software- / webdevelopers.
Mis jij Oh oh Tirol niet op dit moment?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:40 schreef Dutchnative het volgende:
Het is toch zwaar klote om je in het buitenland te presenteren als je Tiny of nog erger, Joke heet
Goed dat je me eraan herinnert. Maar ik kijk het later wel terug.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mis jij Oh oh Tirol niet op dit moment?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:42 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij pompen priesters heel wat af in die hokkies.
Legendarische postquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik krijg nu echt de neiging : "neuken???" te roepen.. Wat een saaie shit is dit??
Een gelovige heeft keuzevrijheid. De keuze met het nemen van verantwoordelijkheid. Daar begint het mee. De biecht is brandblussen achteraf. Je kan een brand beter voorkomen dan blussen. Door kuis en lief te zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:41 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
De verantwoordelijkheid is dan al genomen lijkt mij
Heb je de crackpijp ontstoken ofzo?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik krijg nu echt de neiging : "neuken???" te roepen.. Wat een saaie shit is dit??
Krijg je te weinig aandacht?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
O, ik zie het nut er nog steeds niet van in.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een gelovige heeft keuzevrijheid. De keuze met het nemen van verantwoordelijkheid. Daar begint het mee. De biecht is brandblussen achteraf. Je kan een brand beter voorkomen dan blussen. Door kuis en lief te zijn.
Het is natuurlijk allemaal al minder erg dan 15 jaar geleden, maar nog steeds is het qua sociale vaardigheden niet geheel op peil.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
devvers zijn altijd speciale kinderen....
Jij vind het spannend?? Hhahahahaquote:
Jij wilt niet weten wat er afgepompt wordt. Gelukkig dat Fok! dan weer virtueel is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:42 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij pompen priesters heel wat af in die hokkies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |