quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een kankertyfusland is Nederland eigenlijk ook.
Ga maar even biechten. Dan is het weer goed hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vrees dat enig sarcasme op plaats delict en tijdstip mij niet verstoken was...
Klopt, wordt verderop duidelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vrees dat enig sarcasme op plaats delict en tijdstip mij niet verstoken was...
Je hebt sowieso wel veel te zeiken geloof ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:35 schreef KoosVogels het volgende:
Was goedgemutst nadat Rutte I een feit was:
[..]
Nou ja, dan nog. IT-afdelingen.. mijn hemel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:31 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ach, meestal is mijn afdeling ongeveer zoals geportreteerd in the It-Crowd. Ik sta vrijwel los van het proces waar het geld mee wordt verdiend, zit zelfs in een apart gebouw van de rest van het bedrijf.
Och, geef ze pizza en cola en ze werken dag en nacht voor jequote:Op donderdag 5 mei 2011 21:35 schreef Friek_ het volgende:
Nou ja, dan nog. IT-afdelingen.. mijn hemel.Wat heb ik vroeger toch samen moeten werken met een stel autisten slash nerds. Nu trek ik een deel van die nerds wel goed (het intelligente deel dat sociaal niet zo goed uit de voeten kan), maar een overgroot deel is zo godsgruwelijk irritant.
Neuh, ben een heel vrolijke jongenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je hebt sowieso wel veel te zeiken geloof ik.
Voor PHP: He is a very gay boyquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, ben een heel vrolijke jongen
quote:
Nee, a very igno....Uhhh, ik hou mijn momdquote:
quote:
Het is de goede vertalingquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, a very igno....Uhhh, ik hou mijn momd
Nee, zo lichtzinnig mag je daar niet mee omgaan. Want dan zou je alles wat God verboden heeft mogen uitspoken en dan bij de biecht weer gladstrijken?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:33 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En waarom vergiffenis?
We vertellen het, dan is het goed. Niet dat het kind in kwestie een pak rammel krijgt. Waar het Christendom al niet goed slecht voor is.
Op de IT-afdeling hier werkt niemand met een IT-achtergrond gek genoeg. Allemaal mensen met een alfa- of gamma-studie die erin zijn gerold. Het valt dus mee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, dan nog. IT-afdelingen.. mijn hemel.Wat heb ik vroeger toch samen moeten werken met een stel autisten slash nerds. Nu trek ik een deel van die nerds wel goed (het intelligente deel dat sociaal niet zo goed uit de voeten kan), maar een overgroot deel is zo godsgruwelijk irritant.
Waarom bestaat de biecht dan nog? Het heeft dan toch geen toegevoegd effect?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, zo lichtzinnig mag je daar niet mee omgaan. Want dan zou je alles wat God verboden heeft mogen uitspoken en dan bij de biecht weer gladstrijken?
Het is niet zo, van U vraagt en de priester draait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |