Donderse groupiequote:Op donderdag 5 mei 2011 21:28 schreef eriksd het volgende:
Dit was eigenlijk te treurig voor woorden.
Steun hier Rutte!
Overigens las ik laatst een topic dat ging over mijn vermeende online spinning voor de VVD tegen betaling
Ik kan me nog de tijd herinneren dat Mark Rutte niet serieus werd genomen als fractievoorzitter en ook nooit zou zijn getipt als volgende MP.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:28 schreef eriksd het volgende:
Steun hier Rutte!
Overigens las ik laatst een topic dat ging over mijn vermeende online spinning voor de VVD tegen betaling
Ja, lijkt me uitermate belangrijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Lees je mee, php? Deze is eentje om op te schrijven tijdens je examen Engels!
Dat wordt dan biechten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:28 schreef eriksd het volgende:
Steun hier Rutte!
Hè ja! Als je het aan meneer de priester vertelt is het allemaal weer goedquote:
Neen. Vergelijken is niet gelijkstellen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:28 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je stelt het geloof gelijk aan water?
En je bent weer een keertje misbruikt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:31 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hè ja! Als je het aan meneer de priester vertelt is het allemaal weer goed
Ja, dan mag je weer zondigen volgende week.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:31 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ach, meestal is mijn afdeling ongeveer zoals geportreteerd in the It-Crowd. Ik sta vrijwel los van het proces waar het geld mee wordt verdiend, zit zelfs in een apart gebouw van de rest van het bedrijf.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die sector lijkt me echt een regelrechte hel om in te werken.
Dat valt tegen. Mijn directeur is vooral heel goed in het boekhoudkundig doen verdwijnen van alle winst waardoor er helaas niks overblijft voor salarissen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klinkt als een job waar wel een leuk kapitalistisch salarisbedrag tegenover staat
Als meer mensen dat eens bedachtenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Neen. Vergelijken is niet gelijkstellen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
Even een mooie one-liner. Opstelten:
'Wij vinden dat maagzuurremmers uit het basispakket kunnen. Daar hebben toch alleen linkse mensen last van.'
Zo hoort het. Komt alleen veel te weinig voor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Internetshoppen bij de juiste shops.![]()
Om deze tijd een bestelling plaatsen en een paar minuten later een uitgebreide mail krijgen met allerlei alternatieve opties omdat er iets niet op voorraad is.
In dit sacrament kan de priester in Christus' naam zonden vergeven. Dat kan ook in gebed.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:31 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En waarom vergiffenis?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
In dit sacrament kan de priester in Christus' naam zonden vergeven. Dat kan ook in gebed.
Helaas wel, maar bedrijven die dat doen kunnen wel altijd rekenen op terugkomende klanten. Het is dat gave kleine winkeltje wat je in een zijstraat ontdekt, maar dan op internet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zo hoort het. Komt alleen veel te weinig voor.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een kankertyfusland is Nederland eigenlijk ook.
Ga maar even biechten. Dan is het weer goed hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vrees dat enig sarcasme op plaats delict en tijdstip mij niet verstoken was...
Klopt, wordt verderop duidelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vrees dat enig sarcasme op plaats delict en tijdstip mij niet verstoken was...
Je hebt sowieso wel veel te zeiken geloof ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:35 schreef KoosVogels het volgende:
Was goedgemutst nadat Rutte I een feit was:
[..]
Nou ja, dan nog. IT-afdelingen.. mijn hemel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:31 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ach, meestal is mijn afdeling ongeveer zoals geportreteerd in the It-Crowd. Ik sta vrijwel los van het proces waar het geld mee wordt verdiend, zit zelfs in een apart gebouw van de rest van het bedrijf.
Och, geef ze pizza en cola en ze werken dag en nacht voor jequote:Op donderdag 5 mei 2011 21:35 schreef Friek_ het volgende:
Nou ja, dan nog. IT-afdelingen.. mijn hemel.Wat heb ik vroeger toch samen moeten werken met een stel autisten slash nerds. Nu trek ik een deel van die nerds wel goed (het intelligente deel dat sociaal niet zo goed uit de voeten kan), maar een overgroot deel is zo godsgruwelijk irritant.
Neuh, ben een heel vrolijke jongenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je hebt sowieso wel veel te zeiken geloof ik.
Voor PHP: He is a very gay boyquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, ben een heel vrolijke jongen
quote:
Nee, a very igno....Uhhh, ik hou mijn momdquote:
quote:
Het is de goede vertalingquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, a very igno....Uhhh, ik hou mijn momd
Nee, zo lichtzinnig mag je daar niet mee omgaan. Want dan zou je alles wat God verboden heeft mogen uitspoken en dan bij de biecht weer gladstrijken?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:33 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En waarom vergiffenis?
We vertellen het, dan is het goed. Niet dat het kind in kwestie een pak rammel krijgt. Waar het Christendom al niet goed slecht voor is.
Op de IT-afdeling hier werkt niemand met een IT-achtergrond gek genoeg. Allemaal mensen met een alfa- of gamma-studie die erin zijn gerold. Het valt dus mee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, dan nog. IT-afdelingen.. mijn hemel.Wat heb ik vroeger toch samen moeten werken met een stel autisten slash nerds. Nu trek ik een deel van die nerds wel goed (het intelligente deel dat sociaal niet zo goed uit de voeten kan), maar een overgroot deel is zo godsgruwelijk irritant.
Waarom bestaat de biecht dan nog? Het heeft dan toch geen toegevoegd effect?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, zo lichtzinnig mag je daar niet mee omgaan. Want dan zou je alles wat God verboden heeft mogen uitspoken en dan bij de biecht weer gladstrijken?
Het is niet zo, van U vraagt en de priester draait.
Stelletje lopende stukken taalverloederingquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In de UK wel, ja, in de VS zien ze dat anders
Verantwoordelijkheid nemen. De Herder wil liever wat anders dan gedoe.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:39 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Waarom bestaat de biecht dan nog? Het heeft dan toch geen toegevoegd effect?
Ik heb vriendinnen die werken op met kinderen met allerlei gedragsproblemen. In wezen doen die niet veel anders dan ik, aangezien ik leiding geef aan een stel software- / webdevelopers.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:38 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Op de IT-afdeling hier werkt niemand met een IT-achtergrond gek genoeg. Allemaal mensen met een alfa- of gamma-studie die erin zijn gerold. Het valt dus mee.
De verantwoordelijkheid is dan al genomen lijkt mijquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verantwoordelijkheid nemen. De Herder wil liever wat anders dan gedoe.
Laat hem biechtenquote:
devvers zijn altijd speciale kinderen....quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb vriendinnen die werken op met kinderen met allerlei gedragsproblemen. In wezen doen die niet veel anders dan ik, aangezien ik leiding geef aan een stel software- / webdevelopers.
Mis jij Oh oh Tirol niet op dit moment?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:40 schreef Dutchnative het volgende:
Het is toch zwaar klote om je in het buitenland te presenteren als je Tiny of nog erger, Joke heet
Goed dat je me eraan herinnert. Maar ik kijk het later wel terug.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mis jij Oh oh Tirol niet op dit moment?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:42 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij pompen priesters heel wat af in die hokkies.
Legendarische postquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik krijg nu echt de neiging : "neuken???" te roepen.. Wat een saaie shit is dit??
Een gelovige heeft keuzevrijheid. De keuze met het nemen van verantwoordelijkheid. Daar begint het mee. De biecht is brandblussen achteraf. Je kan een brand beter voorkomen dan blussen. Door kuis en lief te zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:41 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
De verantwoordelijkheid is dan al genomen lijkt mij
Heb je de crackpijp ontstoken ofzo?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik krijg nu echt de neiging : "neuken???" te roepen.. Wat een saaie shit is dit??
Krijg je te weinig aandacht?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
O, ik zie het nut er nog steeds niet van in.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een gelovige heeft keuzevrijheid. De keuze met het nemen van verantwoordelijkheid. Daar begint het mee. De biecht is brandblussen achteraf. Je kan een brand beter voorkomen dan blussen. Door kuis en lief te zijn.
Het is natuurlijk allemaal al minder erg dan 15 jaar geleden, maar nog steeds is het qua sociale vaardigheden niet geheel op peil.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
devvers zijn altijd speciale kinderen....
Jij vind het spannend?? Hhahahahaquote:
Jij wilt niet weten wat er afgepompt wordt. Gelukkig dat Fok! dan weer virtueel is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:42 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij pompen priesters heel wat af in die hokkies.
Ik vermoed dat de oorzaak wel in de DSM-IV staat.quote:
Ik heb wel af en toe contact met echte software-developers en dat waren toch wel mensen die enige handleiding vereiste voor ik redelijk met ze kon communiceren ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb vriendinnen die werken op met kinderen met allerlei gedragsproblemen. In wezen doen die niet veel anders dan ik, aangezien ik leiding geef aan een stel software- / webdevelopers.
Een paskamer valt toch ook nooit om.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:45 schreef eriksd het volgende:
Ik vraag mij af of er wel eens een biechthokje is omgevallen toen zo'n oude baas even tekeer ging.
Psych(iater)?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de oorzaak wel in de DSM-IV staat.
Een bezinningsmoment. De zonden overdenken. Dan denk je de volgende keer beter na.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:44 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
O, ik zie het nut er nog steeds niet van in.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:46 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik heb wel af en toe contact met echte software-developers en dat waren toch wel mensen die enige handleiding vereiste voor ik redelijk met ze kon communiceren ja.
Dat doe ik zo ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een bezinningsmoment. De zonden overdenken. Dan denk je de volgende keer beter na.
Zo'n hokkie staat los. Ik vermoed dat het gebruiken als jas buiten.quote:
Als ze nou gewoon eens begonnen met op een normale manier lachen..quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:46 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik heb wel af en toe contact met echte software-developers en dat waren toch wel mensen die enige handleiding vereiste voor ik redelijk met ze kon communiceren ja.
Een biechthokje dient toch op zijn minst een vast fundament te hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:45 schreef eriksd het volgende:
Ik vraag mij af of er wel eens een biechthokje is omgevallen toen zo'n oude baas even tekeer ging.
Eerlijkheid duurt bij poesjes niet het langst of wel?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon eens begonnen met op een normale manier lachen..
k weet nog goed dat ik in Groep 8 8-Jarigen moest begeleiden bij het maken van een 'spreekbeurt'. Mijn client hield haar spreekbeurt over Poezen. Ze had dus al 'poesjes' ingevuld op Google Afbeeldingen. En toen mocht ik mooi gaan uitleggen wat al die foto's betekendenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eerlijkheid duurt bij poesjes niet het langst of wel?
Wat klinkt het woord 'poesje' toch ongelofelijk vies.
Binnen 30 minuten?quote:
Nee, ik kijk nietquote:
Ja he?? Smerig..quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eerlijkheid duurt bij poesjes niet het langst of wel?
Wat klinkt het woord 'poesje' toch ongelofelijk vies.
Nee, vanaf 20.00 uur, nouja helemaal blauw. ik heb'm lekker zittenquote:
Ik vrees dat het alleenmaar erger is geworden. Van totaal isolement is het naar denken dat ze heel wat zijn, omdat ze op wow veel vrienden hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is natuurlijk allemaal al minder erg dan 15 jaar geleden, maar nog steeds is het qua sociale vaardigheden niet geheel op peil.
Jij dient dan ook in te grijpen voordat ze op de enterknop sloeg?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:49 schreef Dutchnative het volgende:
I
[..]
k weet nog goed dat ik in Groep 8 8-Jarigen moest begeleiden bij het maken van een 'spreekbeurt'. Mijn client hield haar spreekbeurt over Poezen. Ze had dus al 'poesjes' ingevuld op Google Afbeeldingen. En toen mocht ik mooi gaan uitleggen wat al die foto's betekenden
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:49 schreef Dutchnative het volgende:
I
[..]
k weet nog goed dat ik in Groep 8 8-Jarigen moest begeleiden bij het maken van een 'spreekbeurt'. Mijn client hield haar spreekbeurt over Poezen. Ze had dus al 'poesjes' ingevuld op Google Afbeeldingen. En toen mocht ik mooi gaan uitleggen wat al die foto's betekenden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |