Ik vermoed dat de oorzaak wel in de DSM-IV staat.quote:
Ik heb wel af en toe contact met echte software-developers en dat waren toch wel mensen die enige handleiding vereiste voor ik redelijk met ze kon communiceren ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb vriendinnen die werken op met kinderen met allerlei gedragsproblemen. In wezen doen die niet veel anders dan ik, aangezien ik leiding geef aan een stel software- / webdevelopers.
Een paskamer valt toch ook nooit om.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:45 schreef eriksd het volgende:
Ik vraag mij af of er wel eens een biechthokje is omgevallen toen zo'n oude baas even tekeer ging.
Psych(iater)?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de oorzaak wel in de DSM-IV staat.
Een bezinningsmoment. De zonden overdenken. Dan denk je de volgende keer beter na.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:44 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
O, ik zie het nut er nog steeds niet van in.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:46 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik heb wel af en toe contact met echte software-developers en dat waren toch wel mensen die enige handleiding vereiste voor ik redelijk met ze kon communiceren ja.
Dat doe ik zo ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een bezinningsmoment. De zonden overdenken. Dan denk je de volgende keer beter na.
Zo'n hokkie staat los. Ik vermoed dat het gebruiken als jas buiten.quote:
Als ze nou gewoon eens begonnen met op een normale manier lachen..quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:46 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik heb wel af en toe contact met echte software-developers en dat waren toch wel mensen die enige handleiding vereiste voor ik redelijk met ze kon communiceren ja.
Een biechthokje dient toch op zijn minst een vast fundament te hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:45 schreef eriksd het volgende:
Ik vraag mij af of er wel eens een biechthokje is omgevallen toen zo'n oude baas even tekeer ging.
Eerlijkheid duurt bij poesjes niet het langst of wel?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon eens begonnen met op een normale manier lachen..
k weet nog goed dat ik in Groep 8 8-Jarigen moest begeleiden bij het maken van een 'spreekbeurt'. Mijn client hield haar spreekbeurt over Poezen. Ze had dus al 'poesjes' ingevuld op Google Afbeeldingen. En toen mocht ik mooi gaan uitleggen wat al die foto's betekendenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eerlijkheid duurt bij poesjes niet het langst of wel?
Wat klinkt het woord 'poesje' toch ongelofelijk vies.
Binnen 30 minuten?quote:
Nee, ik kijk nietquote:
Ja he?? Smerig..quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eerlijkheid duurt bij poesjes niet het langst of wel?
Wat klinkt het woord 'poesje' toch ongelofelijk vies.
Nee, vanaf 20.00 uur, nouja helemaal blauw. ik heb'm lekker zittenquote:
Ik vrees dat het alleenmaar erger is geworden. Van totaal isolement is het naar denken dat ze heel wat zijn, omdat ze op wow veel vrienden hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is natuurlijk allemaal al minder erg dan 15 jaar geleden, maar nog steeds is het qua sociale vaardigheden niet geheel op peil.
Jij dient dan ook in te grijpen voordat ze op de enterknop sloeg?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:49 schreef Dutchnative het volgende:
I
[..]
k weet nog goed dat ik in Groep 8 8-Jarigen moest begeleiden bij het maken van een 'spreekbeurt'. Mijn client hield haar spreekbeurt over Poezen. Ze had dus al 'poesjes' ingevuld op Google Afbeeldingen. En toen mocht ik mooi gaan uitleggen wat al die foto's betekenden
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:49 schreef Dutchnative het volgende:
I
[..]
k weet nog goed dat ik in Groep 8 8-Jarigen moest begeleiden bij het maken van een 'spreekbeurt'. Mijn client hield haar spreekbeurt over Poezen. Ze had dus al 'poesjes' ingevuld op Google Afbeeldingen. En toen mocht ik mooi gaan uitleggen wat al die foto's betekenden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |