abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96251978

Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen wordt welkom geheten.
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 2 mei 2011 @ 15:47:23 #2
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96251993
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:45 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

:@
Willem III was ook een baas hoor. Even een Pruis laten overkomen om zijn vrouw te bevruchten
U had geroepen?
pi_96251998
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, we kunnen ook alle Veluwse bossen inruilen voor bouwgrond, maar doe toch maar niet.
Je begrijpt prima wat ik bedoel, radicaaltje. Boeren zat die een ongebruikte akker wel willen verkopen voor een fatsoenlijke prijs.

[ Bericht 8% gewijzigd door op 02-05-2011 15:47:52 ]
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_96252005
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:44 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Juist, dat is een abjecte vorm van discussieren.
Zwaktebod. Niets abjects aan. Ik veroordeel niemand, ik stel enkel dat het naief en zelfs stompzinnig is om te ontkennen dat er iets goed mis is. Dan kom jij aan met een riedeltje over distributie en eigendom, maar het moge duidelijk zijn dat dit top heden niet heeft gewerkt (behalve voor ons).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 2 mei 2011 @ 15:48:10 #5
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96252032
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:47 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

U had geroepen?
Helaas, mijn vrouw beschikt niet over eierstokken of baarmoeder.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_96252058
quote:
2s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:48 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat hebben die opblaasdingen. Stom spul. ;)
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 2 mei 2011 @ 15:49:29 #7
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96252088
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:43 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dus opslag en voorraad is immoreel indien er weinig is van iets.
Nu stoelt het vrije markt principe altijd op het begrip "schaarste" en zal er altijd een eindige hoeveelheid grondstoffen zijn. We gaan hier wel heel theoretisch worden, maar het lijkt me niet meetbaar wanneer schaarste ongewenst of zelfs "fout" is en wanneer het gevolg van marktwerking.
Je wil een exacte grens weten? Laten we stellen dat er geen mensen van de dorst mogen sterven doordat X belegt in water. Vind je het niet immoreel dat iemand moet sterven van de dorst, omdat een ander veel geld wil verdienen aan het water? Die waterbronnen zijn van iedereen denk ik dan.
quote:
[..]

Klopt. Grond is ook schaars, zie bovenstaande :)
zie bovenstaande :)
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_96252091
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:47 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Je begrijpt prima wat ik bedoel, radicaaltje. Boeren zat die een ongebruikte akker wel willen verkopen voor een fatsoenlijke prijs.
Gewijzigd door onbekend.. Bericht wijzigen en op dat moment uitgelogd worden resulteert in een wijziging door een onbekende gebruiker? :P

En de links in quotes lijken sosm niet te werken als iemand een andere posts-per-pagina heeft, irritant.
  maandag 2 mei 2011 @ 15:49:34 #9
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96252092
quote:
2s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:48 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Jammer, dan ga ik wel verder met koffiedrinken.
  maandag 2 mei 2011 @ 15:50:04 #10
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96252129
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:48 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat hebben die opblaasdingen. Stom spul. ;)
Mijn vrouw is gelukkig een babushka pop.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_96252138
Over volbouwen gesproken, ik blijf het hilarisch vinden hoe in de randstad het groene hart als natuurgebied wordt gezien _O-

Die 2 struiken, poldertje en verdwaalde koe.
pi_96252146
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:50 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Mijn vrouw is gelukkig een babushka pop.
Babushka _O-
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_96252150
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:45 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dat weet ik Koos, dichter dan dit zullen we dan ook niet bij elkaar komen omdat jij de argumentatie van wenselijkheid en morele juistheid hanteert, terwijl ik mijn argumentatie stoel op logica en ratio (niet dat jouw argumenten wars van beide begrippen zijn).
Jouw argumenten zijn gebaseerd op wetten en regels zoals wij die kennen. Punt is dat ik een fundamenteel andere kijk op zaken heb. Dat betekent niet dat ik gelijk heb, maar dit is dan ook geen discussie over juist dan wel onjuist, maar smaak.

Om terug te komen op een eerdere post van jouw kant. Je kunt prima kritiek uiten op ons systeem en tegelijkertijd er de vruchten van plukken. Sterker, het is mijns inziens juist wenselijk dat er met een kritische blik naar de wereld wordt gekeken.
  maandag 2 mei 2011 @ 15:50:30 #14
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96252155
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zwaktebod. Niets abjects aan. Ik veroordeel niemand, ik stel enkel dat het naief en zelfs stompzinnig is om te ontkennen dat er iets goed mis is. Dan kom jij aan met een riedeltje over distributie en eigendom, maar het moge duidelijk zijn dat dit top heden niet heeft gewerkt (behalve voor ons).
Hoho, je stelt zonder te bewijzen.
Jij stelt dat dit een onwenselijke situatie is waar wij heen gaan. Ik zie je niet met andere argumenten komen dan bevestiging van het gevolg-redenaties. Omdat we naar een foute situatie toegaan, moet het wel fout zijn wat we doen. Dan heb ik het nog niet eens over de normatie in jouw riedel.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_96252163
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Je wil een exacte grens weten? Laten we stellen dat er geen mensen van de dorst mogen sterven doordat X belegt in water. Vind je het niet immoreel dat iemand moet sterven van de dorst, omdat een ander veel geld wil verdienen aan het water? Die waterbronnen zijn van iedereen denk ik dan.

[..]

zie bovenstaande :)
En als ik gewoon water opsla omdat ik het leuk vind, niet om mee te beleggen. Mag het dan wel?
  maandag 2 mei 2011 @ 15:51:04 #16
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96252180
quote:

[..]

Als ik deze hele discussie lees dan zie je dat terug in maatschappelijk verantwoord ondernemen / beleggen.

Begrijp ik dan dus goed dat door deze morele houding er een groot gat ontstaat in "maatschappelijk onverantwoord ondernemen / beleggen"? Wie doet er mee met mijn nieuwe belegingsfonds waarin we olie van Ghadaffi verhandelen, bewust de voedselprijs opdrijven en de halve Randstad opkopen en vervolgens leeg laten staan? ~O>
  maandag 2 mei 2011 @ 15:51:09 #17
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96252186
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Jammer, dan ga ik wel verder met koffiedrinken.
Goed plan, houdt de lust op pijl voor eventuele studentikoze slachtoffertjes in korte zomerrokjes.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_96252193
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:47 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Afblijven van de Veluwe.
  maandag 2 mei 2011 @ 15:51:53 #19
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96252216
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:51 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Als ik deze hele discussie lees dan zie je dat terug in maatschappelijk verantwoord ondernemen / beleggen.

Begrijp ik dan dus goed dat door deze morele houding er een groot gat ontstaat in "maatschappelijk onverantwoord ondermen / beleggen"? Wie doet er mee met mijn nieuwe belegingsfonds waarin we olie van Ghadaffi verhandelen, bewust de voedselprijs opdrijven en de halve Randstad opkopen en vervolgens leeg laten staan? ~O>
*Meldt zich*
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_96252222
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jouw argumenten zijn gebaseerd op wetten en regels zoals wij die kennen. Punt is dat ik een fundamenteel andere kijk op zaken heb. Dat betekent niet dat ik gelijk heb, maar dit is dan ook geen discussie over juist dan wel onjuist, maar smaak.
Dan kunnen we de discussies wel opdoeken. "Ik vind toch dat je ongelijk hebt omdat jouw argumenten niet in mijn wereldbeeld passen."
  maandag 2 mei 2011 @ 15:52:38 #21
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96252254
quote:

[..]

Niemand gaat dood vanwege onheming.
Enkel vanwege de negatieve gevolgen van kou en andere randzaken.
En ik zie beleggen als het vastleggen van kapitaal in goederen. Ik beleg zelf ook in graan en rijst, ondanks dat er zielen op deze aarde bestaan, ongefortuneerd als ze zijn, die niet de beschikking hebben over deze commodities.
pi_96252255
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:50 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Hoho, je stelt zonder te bewijzen.
Jij stelt dat dit een onwenselijke situatie is waar wij heen gaan. Ik zie je niet met andere argumenten komen dan bevestiging van het gevolg-redenaties. Omdat we naar een foute situatie toegaan, moet het wel fout zijn wat we doen. Dan heb ik het nog niet eens over de normatie in jouw riedel.
Ik claim niet dat wij de verkeerde kant op bewegen. Ik stel slechts vast dat er nog steeds iets goed mis is gezien de extreem grote welvaartsverschillen in de wereld die in de meest schrijnende gevallen zelfs leidt tot dood door honger.
  maandag 2 mei 2011 @ 15:53:48 #23
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96252319
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:50 schreef Cerbie het volgende:

[..]

En als ik gewoon water opsla omdat ik het leuk vind, niet om mee te beleggen. Mag het dan wel?
Of omdat je een aantal hectare groen gras wil in de woestijn. Dat is wat mij betreft fout.
  maandag 2 mei 2011 @ 15:54:03 #24
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96252336
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik claim niet dat wij de verkeerde kant op bewegen. Ik stel slechts vast dat er nog steeds iets goed mis is gezien de extreem grote welvaartsverschillen in de wereld die in de meest schrijnende gevallen zelfs leidt tot dood door honger.
En ik vind, bij gebrek aan een nultoets en geen informatie over de al dan niet aanwezigheid van een bepaalde standaardsituatie, wij niet kunnen zeggen of wij nu "goed" of "slechter" presteren dan mogelijk zou zijn. Ik weet niet of in een andere samenlevingsvorm wij minder schrijnende gevallen zouden kennen.
  maandag 2 mei 2011 @ 15:54:22 #25
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_96252353
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:51 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Dan kunnen we de discussies wel opdoeken. "Ik vind toch dat je ongelijk hebt omdat jouw argumenten niet in mijn wereldbeeld passen."
Welkom bij de manier van discussieren van iedereen in POL.

En nu is het wachten op de eerste die beweert dat echt werkelijk waar heus niet te doen.
I'm just really stupid with my money, which is why I'll never have a lot of it! Problem solved, dilemma deleted!
  maandag 2 mei 2011 @ 15:54:44 #26
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96252381
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

En nu is het wachten op de eerste die beweert dat echt werkelijk waar heus niet te doen.
Heus niet.

Gij vuige scheefwoonster.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_96252412
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Heus niet.

Gij vuige scheefwoonster.
Je hebt Willem I weer terug. Klasse ^O^
-Linkse Boomknuffelaar
pi_96252416
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:51 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Dat geldt absoluut voor bepaalde discussies. In een discussie over de illegaliteit van hard drugs hebben voorstanders van het verbod altijd gelijk, simpelweg omdat het spul ook daadwerkelijk verboden is. De filosofie van de liberaal dwingt hem echter om zich achter volledige legalisatie te scharen. De wet is het echter niet met hem eens.

Hetzelfde geldt voor GS. De wet is het hem eens en hetzelfde geldt voor het grootste deel van Nederland.
  maandag 2 mei 2011 @ 15:56:25 #29
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96252476
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Of omdat je een aantal hectare groen gras wil in de woestijn. Dat is wat mij betreft fout.
Maar je ontneemt niemand iets, als dit fout is geef je het uit aan "goede" hobbies.
Sjeik Mohammed laat een skihal bouwen. Immoreel in een land van grote hitte?
Zou hij het geld beter kunnen hebben besteed aan 5 nieuwe Rolls Royces?

Ik vind beleggen, speculeren of investeren niet fout. Het zijn persoonlijke afwegingen van persoonlijke behoeftes, niemand moet denken recht te hebben op een deel van het door jou geclaimde product.
pi_96252510
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Sowieso draaien politieke discussies in veel gevallen om iemand zn wereldbeeld. En dat is nou eenmaal een verdomd grijs gebied.
  maandag 2 mei 2011 @ 15:57:21 #31
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96252536
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Niemand gaat dood vanwege onheming.
Enkel vanwege de negatieve gevolgen van kou en andere randzaken.
En ik zie beleggen als het vastleggen van kapitaal in goederen. Ik beleg zelf ook in graan en rijst, ondanks dat er zielen op deze aarde bestaan, ongefortuneerd als ze zijn, die niet de beschikking hebben over deze commodities.
Moeten we niet eens met zijn allen bekijken waar het water het hardst nodig is? En als de economische theoriën opzij zetten?
  maandag 2 mei 2011 @ 15:58:23 #32
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_96252597
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:57 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Moeten we niet eens met zijn allen bekijken waar het water het hardst nodig is? En als de economische theoriën opzij zetten?
Om de een of andere reden denk ik door je UI telkens dat jij PHP bent en dan zijn je posts opeens heel verwarrend.
I'm just really stupid with my money, which is why I'll never have a lot of it! Problem solved, dilemma deleted!
  maandag 2 mei 2011 @ 15:59:08 #33
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96252639
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat geldt absoluut voor bepaalde discussies. In een discussie over de illegaliteit van hard drugs hebben voorstanders van het verbod altijd gelijk, simpelweg omdat het spul ook daadwerkelijk verboden is. De filosofie van de liberaal dwingt hem echter om zich achter volledige legalisatie te scharen. De wet is het echter niet met hem eens.

Hetzelfde geldt voor GS. De wet is het hem eens en hetzelfde geldt voor het grootste deel van Nederland.
Maar het verschil met argumentatie over drugsgebruik, is dat jij enkel duidt op een ongewenst gevolg van vastgoedspeculatie en dit niet rijmt met een bepaalde ideologie - volgens jezelf is het niet zo dat bezit laakbaar is en feitelijk alles collectivistisch zou zijn - maar je verschuilt je achter ongewenste gevolgen. Met andere woorden, jouw filosofie wordt niet duidelijk aangetoond en uitgelegd, waardoor ik ook nergens de instrumenten heb op jouw inhoudelijk op punten te bestrijden.
  maandag 2 mei 2011 @ 15:59:59 #34
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96252690
quote:
9s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Om de een of andere reden denk ik door je UI telkens dat jij PHP bent en dan zijn je posts opeens heel verwarrend.
Inderdaad. Doordacht, inhoudelijk enzo hé :P
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:01:19 #35
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96252760
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:57 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Nee, dat is niet een individuele verantwoordelijkheid. Als jij in staat bent een extra brood te kopen, is het niet aan jou om te bepalen of je daar zelf meer mee geholpen bent of een arme Indier. Het is een collectivistische gedachte dat we gezamelijk verantwoordelijk zijn voor distributie.

Een chinees heeft meer rijstkorrels dan ik, maar ik kan meer kippen verorberen. Is het dan zo dat die chinees moet denken dat er mensen op deze aarde zijn die harder rijst nodig hebben en ik m'n kippen moet alloceren?
  maandag 2 mei 2011 @ 16:01:32 #36
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96252771
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:56 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Maar je ontneemt niemand iets, als dit fout is geef je het uit aan "goede" hobbies.
Sjeik Mohammed laat een skihal bouwen. Immoreel in een land van grote hitte?
Zou hij het geld beter kunnen hebben besteed aan 5 nieuwe Rolls Royces?

Ik vind beleggen, speculeren of investeren niet fout. Het zijn persoonlijke afwegingen van persoonlijke behoeftes, niemand moet denken recht te hebben op een deel van het door jou geclaimde product.
Met waterverspillen doe je niemand kwaad? Natuurlijk wel, ze zullen echt met goede waterplannen op de proppen moeten komen in de droge Afrikaanse landen. En ze zullen daarbij orthodoxe maatregelen moeten nemen om hongersnoden te voorkomen. Geen katoen meer verbouwen bijvoorbeeld.

Laten we niet vergeten dat 'water' en 'energie' onze belangrijkste valuta zijn. Euro, Dollar en Yen. Dat zal allemaal wel.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:01:37 #37
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_96252774
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:59 schreef eriksd het volgende:

[..]

Inderdaad. Doordacht, inhoudelijk enzo hé :P
En goed gespeld, en ik ben het er mee eens. :P
  maandag 2 mei 2011 @ 16:02:09 #38
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96252797
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:01 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Is je hartslag alweer wat omlaag gegaan?
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_96252820
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:59 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Maar het verschil met argumentatie over drugsgebruik, is dat jij enkel duidt op een ongewenst gevolg van vastgoedspeculatie en dit niet rijmt met een bepaalde ideologie - volgens jezelf is het niet zo dat bezit laakbaar is en feitelijk alles collectivistisch zou zijn - maar je verschuilt je achter ongewenste gevolgen. Met andere woorden, jouw filosofie wordt niet duidelijk aangetoond en uitgelegd, waardoor ik ook nergens de instrumenten heb op jouw inhoudelijk op punten te bestrijden.
Kort gezegd komt het neer op het volgende: kraken is wat mij betreft toegestaan onder zeer strikte voorwaarden. Een pand moet al geruime tijd leegstaan en de tijdelijke bewoners hebben zich te houden aan regels. Zo moeten zij de boel een beetje netjes houden. En wanneer de eigenaar een koper of huurder heeft gevonden, dan moeten ze eruit. Tsja, als de markt niet meewerkt, dan moet het maar zo.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:02:49 #40
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96252831
quote:
9s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

^O^ Aangepast.
pi_96252851
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:02 schreef eriksd het volgende:

[..]

Is je hartslag alweer wat omlaag gegaan?
Haar hart slaat op hol van jou O+
Dat belooft wat op de meet.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:04:05 #42
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96252896
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:03 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Geile bedoening wordt dat ja. Nemen jullie camera's mee?
Bis bis bis
pi_96252929
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:01 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Nee, dat is niet een individuele verantwoordelijkheid. Als jij in staat bent een extra brood te kopen, is het niet aan jou om te bepalen of je daar zelf meer mee geholpen bent of een arme Indier. Het is een collectivistische gedachte dat we gezamelijk verantwoordelijk zijn voor distributie.

Een chinees heeft meer rijstkorrels dan ik, maar ik kan meer kippen verorberen. Is het dan zo dat die chinees moet denken dat er mensen op deze aarde zijn die harder rijst nodig hebben en ik m'n kippen moet alloceren?
Je redeneert weer puur vanuit rationele economische modelletjes die zijn opgetekend in talloze boekjes. Maar Tom bedoelt eigenlijk dat het uitgangspunt verkeerd is. En daarin heeft hij gewoon gelijk. De hoogste bieder krijgt alles met als gevolg armoede, honger en sterfte.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:04:53 #44
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_96252940
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:03 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Helaas ben ik er niet, dus Erik moet zichzelf maar plezieren, of zich met Voorschrift vermaken. :P
  maandag 2 mei 2011 @ 16:04:59 #45
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96252944
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:01 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Met waterverspillen doe je niemand kwaad? Natuurlijk wel, ze zullen echt met goede waterplannen op de proppen moeten komen in de droge Afrikaanse landen. En ze zullen daarbij orthodoxe maatregelen moeten nemen om hongersnoden te voorkomen. Geen katoen meer verbouwen bijvoorbeeld.
Oftewel, ze moeten inventief worden doordat er natuurlijke schaarste heerst op hun plaatsen, aangestuurd door de menselijke bewegingen in de ruimte. Wij hebben evengoed innovatief moeten denken om ons te beschermen tegen het stijgende zeeniveau, we hebben daarvoor offers moeten brengen. Hetzelfde geldt voor bewoners op onbarmhartige plaatsen op de wereld. Zij moeten in relatief zware omstandigheden leven, hebben zo hun eigen problemen, maar wij hoeven echt niet te stoppen met het gebruiken van hout doordat orkanen driemaal per jaar huizen in de USA slopen.

quote:
Laten we niet vergeten dat 'water' en 'energie' onze belangrijkste valuta zijn. Euro, Dollar en Yen. Dat zal allemaal wel.
Dus beleggen in energie is ook fout? Beste Tom, als belastingbetaler ben je al aandeelhouder in een enorm energienetwerk. Dat maakt ons niet fout.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:05:39 #46
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96252986
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:01 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Bedankt, ik hoor wel eens andere signalen over mijn spelling.
pi_96253017
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:05 schreef Zeeland het volgende:

[..]

O-)
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 2 mei 2011 @ 16:06:17 #48
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96253022
  maandag 2 mei 2011 @ 16:06:20 #49
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96253026
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je redeneert weer puur vanuit rationele economische modelletjes die zijn opgetekend in talloze boekjes. Maar Tom bedoelt eigenlijk dat het uitgangspunt verkeerd is. En daarin heeft hij gewoon gelijk. De hoogste bieder krijgt alles met als gevolg armoede, honger en sterfte.
Als je de uitgangspuntjes verkeerd vindt, staat het je toch vrij zelf te investeren om armoede, honger en sterfte tegen te gaan? Dergelijke duurzame investeringen doe ik ook. So what?
  maandag 2 mei 2011 @ 16:06:21 #50
198365 Morendo
The Real Deal
pi_96253029
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:04 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Helaas ben ik er niet, dus Erik moet zichzelf maar plezieren, of zich met Voorschrift vermaken. :P
Whiskers schijnt aanwezig te zijn tegen een betaling van 100 euro.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_96253054
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:06 schreef Morendo het volgende:

[..]

Whiskers schijnt aanwezig te zijn tegen een betaling van 100 euro.
_O-
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 2 mei 2011 @ 16:06:52 #52
198365 Morendo
The Real Deal
pi_96253056
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:05 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Het is inderdaad dieptriest met je gesteld. Maar goed, een scholiertje he. :*
  maandag 2 mei 2011 @ 16:06:54 #53
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_96253059
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kort gezegd komt het neer op het volgende: kraken is wat mij betreft toegestaan onder zeer strikte voorwaarden. Een pand moet al geruime tijd leegstaan en de tijdelijke bewoners hebben zich te houden aan regels. Zo moeten zij de boel een beetje netjes houden. En wanneer de eigenaar een koper of huurder heeft gevonden, dan moeten ze eruit. Tsja, als de markt niet meewerkt, dan moet het maar zo.
Zo denk ik ook over kraken. Er is een groot verschil tussen dit en een woning kort en klein slaan zoals helaas nogal eens gebeurde.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:08:18 #54
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96253116
Verdomme, ik ben sollicitatie brieven aan het schrijven.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_96253134
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:08 schreef phpmystyle het volgende:
Welke bedrijven?
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 2 mei 2011 @ 16:08:46 #56
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96253139
Waar wil jij gaan werken dan?
  maandag 2 mei 2011 @ 16:09:04 #57
198365 Morendo
The Real Deal
pi_96253163
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:06 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Zo denk ik ook over kraken. Er is een groot verschil tussen dit en een woning kort en klein slaan zoals helaas nogal eens gebeurde.
Dan zit je nog met het probleem van eigenrichting. Ik vind niet dat individuen elkaar dat mogen aandoen. Mijns inziens heeft enkel de overheid dat voorrecht.
pi_96253168
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:06 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Als je de uitgangspuntjes verkeerd vindt, staat het je toch vrij zelf te investeren om armoede, honger en sterfte tegen te gaan? Dergelijke duurzame investeringen doe ik ook. So what?
Dat zet geen zoden aan de dijk. En ik geef niemand daarvan de schuld. Probleem is gewoon dat de wereld zo is ingericht dat het verdomd moeilijk is om met een oplossing te komen. Natuurlijk kan ik voedselpakketten richting Afrika sturen, maar dat is niet meer dan symptoombestrijding.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:09:18 #59
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_96253173
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:08 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.spatiegebruik.nl/
pi_96253220
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

http://www.spatiegebruik.nl/
weg om legging _O-
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 2 mei 2011 @ 16:10:24 #61
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96253225
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar de geruime tijd, de regels, de mate van netheid en de vertrektermijn zijn nogal vaag en open voor verschillende interpretatie. Met als gevolg dat deze regelgeving om een klein probleem te verhelpen, vier nieuwe problemen heeft gecreeerd voor de markt. Ze moet nu rekening houden met de termijn die de maatschappij als geheel redelijk en billijk acht om een kraakinitiatie op te stoelen, ze moeten onderlinge contracten sluiten met eigenaren die daar middels dwang aan gehouden zijn via de overheid, de krakers moeten aan een discutabel netheidsniveau voldoen om uitzetting te voorkomen en de vertrektermijn aan het einde van de rit zorgt voor een hoop verwarring.

Gevolg, je lost de woningproblematiek marginaal op, belast het juridisch apparaat sterker en legt evengoed zwaardere overheidsinterventie op om "wenselijk" gedrag te sturen. Iets waar erik ongetwijfeld van zou smullen, elke jurist heeft natuurlijk een paradijs aan creatieve mogelijkheden ontdekt om jouw ideologie te buigen, naar gelang de te behartigen partij, maar iets waar liberalen van gruwen omdat een dictatoriale meerderheid modieuze beslissingen kan nemen over privaat eigendom.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:11:01 #62
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96253252
Moet nog even een stageplaats voor de zomer regelen, doe ik nog wat nuttigs ook :')
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:12:01 #63
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96253298
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat zet geen zoden aan de dijk. En ik geef niemand daarvan de schuld. Probleem is gewoon dat de wereld zo is ingericht dat het verdomd moeilijk is om met een oplossing te komen. Natuurlijk kan ik voedselpakketten richting Afrika sturen, maar dat is niet meer dan symptoombestrijding.
Je kan ook andere signalen geven. Enkel producten kopen van ondernemingen die MVO, of enkel keurmerk-producten afnemen. Maar het probleem is dat veel burgers wel graag goed willen doen, want milieu, aapjes en buitenlanders zijn toch wel zielig, maar niet zelf de verantwoordelijkheid daarvoor nemen en nogal afgunstig zijn op de "veroorzaker" - niet wetende dat zij dit zelf zijn.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:12:23 #64
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96253314
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:11 schreef eriksd het volgende:
Moet nog even een stageplaats voor de zomer regelen, doe ik nog wat nuttigs ook :')
Ik moet 2500 woorden in vakjargon vertalen naar het Engels :')
  maandag 2 mei 2011 @ 16:12:29 #65
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96253320
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:04 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Oftewel, ze moeten inventief worden doordat er natuurlijke schaarste heerst op hun plaatsen, aangestuurd door de menselijke bewegingen in de ruimte. Wij hebben evengoed innovatief moeten denken om ons te beschermen tegen het stijgende zeeniveau, we hebben daarvoor offers moeten brengen. Hetzelfde geldt voor bewoners op onbarmhartige plaatsen op de wereld. Zij moeten in relatief zware omstandigheden leven, hebben zo hun eigen problemen, maar wij hoeven echt niet te stoppen met het gebruiken van hout doordat orkanen driemaal per jaar huizen in de USA slopen.

[..]

Dus beleggen in energie is ook fout? Beste Tom, als belastingbetaler ben je al aandeelhouder in een enorm energienetwerk. Dat maakt ons niet fout.
Dat zeg ik niet, ik zeg laten we eerst aan de doelen denken. Dus zorgen dat er voldoende water is op de landerijen is en vervolgens aan de 'middelen' gaan denken. Dus eerst stel je de vraag 'Waar is het water nodig' en vervolgens bedenk je maatregelen. En dat kan best zijn dat je in droogteseizoen niet een enorme tank met water mag bewaren of een stukje tuin sproeien. In dat geval kan dat water beter gebruikt worden.

Het is trouwens niet dat ik beleggen in voedsel, water of energie in zijn geheel afwijs. Het is een goed middel voor de boer om minder risico te nemen.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:12:37 #66
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96253331
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:11 schreef eriksd het volgende:
Ik zoek nog een fulltime minnaar.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_96253348
quote:
4s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:12 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik zoek nog een fulltime minaar.
Wat schuift het?
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 2 mei 2011 @ 16:13:15 #68
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_96253358
quote:

[..]

Ik zoek nog een fulltime minaar.
gay.nl schijnt zeer effectief te zijn als ik in mijn omgeving kijk.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:13:30 #69
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96253371
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:08 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Welke bedrijven?
Maakt niet uit, maar vooral uitzendbureau´s.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 2 mei 2011 @ 16:13:38 #70
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96253378
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:13 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

gay.nl schijnt zeer effectief te zijn als ik in mijn omgeving kijk.
Ervaring spreekt dat niet tegen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:13:40 #71
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96253380
quote:

[..]

Ik zoek nog een fulltime minnaar.
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:12 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Wat schuift het?
En wat moet je doen?
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:13:55 #72
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96253389
*Voor de geinteresseerden*
Het vorig deel [POLCAFE#1907] Waar de natuur naar de klote gaat! was in een recordtempo van 1 uur 25
(14:21 - 15:46) volgebaggerd. Applausje voor jezelf.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:14:12 #73
198365 Morendo
The Real Deal
pi_96253403
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:13 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jij stuurt sollicitatiebrieven naar uitzendbureaus?
pi_96253418
Vo
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:13 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

or welke rotbaantjes bied jij je aan?
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 2 mei 2011 @ 16:14:50 #75
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96253427
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:14 schreef Morendo het volgende:

[..]

Jij stuurt sollicitatiebrieven naar uitzendbureaus?
Vooral CV´s.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 2 mei 2011 @ 16:14:53 #76
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96253431
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:13 schreef eriksd het volgende:

[..]

[..]

En wat moet je doen?
Dat valt van te voren niet vast te stellen, open contract.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:15:29 #77
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96253476
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:14 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Voorbehoedsmiddelen van de zaak? :')
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:15:30 #78
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96253480
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:14 schreef Dutchnative het volgende:
Vo

[..]

or welke rotbaantjes bied jij je aan?
Vooral productiewerk, ik kan ja geen reet, ik heb geen diploma's niets.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 2 mei 2011 @ 16:15:51 #79
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96253496
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:15 schreef eriksd het volgende:

[..]

Voorbehoedsmiddelen van de zaak? :')
Die zijn op de baas z'n conto, wees maar niet ongerust. :D
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:15:52 #80
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96253499
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:14 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

U treft het, ik heb nog wel enkele vrouwen uit Rusland in de aanbieding, kan ik u daarmee van dienst zijn?
  maandag 2 mei 2011 @ 16:15:52 #81
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96253500
quote:
3s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:13 schreef GSbrder het volgende:
Het vorig deel [POLCAFE#1907] Waar de natuur naar de klote gaat! was in een recordtempo van 1 uur 25
*O*
  maandag 2 mei 2011 @ 16:16:03 #82
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96253509
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Maar wel een CV.

:')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_96253524
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:12 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Je kan ook andere signalen geven. Enkel producten kopen van ondernemingen die MVO, of enkel keurmerk-producten afnemen. Maar het probleem is dat veel burgers wel graag goed willen doen, want milieu, aapjes en buitenlanders zijn toch wel zielig, maar niet zelf de verantwoordelijkheid daarvoor nemen en nogal afgunstig zijn op de "veroorzaker" - niet wetende dat zij dit zelf zijn.
Godsamme, hebben we meneer afgunstig weer. Ja, ik vind het gvd niet zo gek dat ze in Afrika jaloers zijn. Zou ik ook zijn als ik met pijn in buik dood lag te gaan van de honger. Maar goed, een oplossing is niet haalbaar in het huidige systeem. Daarom ben ik ook gecharmeerd van het Venus Project.
pi_96253535
quote:

[..]

Tsja, tsja
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 2 mei 2011 @ 16:16:35 #85
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96253542
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:15 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

U treft het, ik heb nog wel enkele vrouwen uit Rusland in de aanbieding, kan ik u daarmee van dienst zijn?
Helaas niet, huisvrouwen heb ik al.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:16:39 #86
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96253547
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:15 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Die zijn op de baas z'n conto, wees maar niet ongerust. :D
Hoe voer jij dat dan op bij de fiscus? Als aftrekposten?

Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:16:47 #87
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96253552
quote:

[..]

Ik heb ook geen diploma's maar toch heb ik een bijbaantje als financieel analist weten te bemachtigen. Sterker nog, ik werd er ook nog voor opgebeld ook. :')
  maandag 2 mei 2011 @ 16:17:05 #88
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96253570
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef eriksd het volgende:

[..]

Uiteraard, aftrekpost op navolging van een liquide middel.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_96253572
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef eriksd het volgende:

[..]

_O-
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 2 mei 2011 @ 16:17:14 #90
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96253579
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Ik heb ook geen diploma's maar toch heb ik een bijbaantje als financieel analist weten te bemachtigen. Sterker nog, ik werd er ook nog voor opgebeld ook. :')
Jij hebt iets in je mars toch? Blijkens je studie.
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:17:36 #91
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96253598
quote:
3s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:13 schreef GSbrder het volgende:
Is dit nu een verkapte oproep dit topic nog sneller vol te posten?
pi_96253603
quote:
11s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:17 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik breng wel accijnzen in rekening he :D
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 2 mei 2011 @ 16:17:48 #93
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96253610
quote:
11s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:17 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

_O-
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:17:53 #94
198365 Morendo
The Real Deal
pi_96253616
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ga toch weg man, Moskowicz wordt zeker niet in de juridische wereld ''als de beste advocaat van Nederland gezien'', wellicht door sbs tokkies. Knoops en Willem Anker worden in het juridisch jargon en klimaat hoger ingeschat.
De grootste wannabe wanneer het aankomt op juridische zaken heeft weer eens toegeslagen.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:18:10 #95
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96253625
Volgens mij is VS een ondeugend jochie :')
Bis bis bis
pi_96253640
Nogmaals, in Afrika is de bevolkingsaanwas simpelweg veel te groot, de natuur is daar ontzettend hard in.

En laten we de werkcultuur ook niet vergeten, iedereen die ooit in Afrika geweest is weet dat "om 9 uur 's morgens" alles tussen 10:00 en 14:00 kan zijn. Ze verklaren je voor gek als je ze vertelt over Nederlandse stiptheid.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:18:34 #97
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96253652
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Godsamme, hebben we meneer afgunstig weer. Ja, ik vind het gvd niet zo gek dat ze in Afrika jaloers zijn. Zou ik ook zijn als ik met pijn in buik dood lag te gaan van de honger. Maar goed, een oplossing is niet haalbaar in het huidige systeem. Daarom ben ik ook gecharmeerd van het Venus Project.
Rustig, was al bang dat het zou werken als een rode doek op een stier.
Feit blijft dat hen die een persoonlijk verlangen willen doorvoeren in politieke maatregelen graag andersdenkenden dwingen te participeren in hun streven de wereld een beetje beter, een beetje eerlijker en een beetje leuker te maken. Ik ga het volgende misschien iets te hard zeggen, maar:

Als jij en tom zo lopen te janken dat die afrikaantjes geen water of eten hebben, dan zorg je er toch voor dat je zelf enkel stappen onderneemt om hen dat water en eten te gunnen? Maar leg anderen die alleen aan zichzelf denken dan niet op dat ze mee moeten doen aan jullie dwaze ideetjes.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:18:43 #98
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96253658
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:17 schreef Morendo het volgende:

[..]

De grootste wannabe wanneer het aankomt op juridische zaken heeft weer eens toegeslagen.
Oh die. Die heeft mij nog hele scheld pm's gestuurd.
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:18:51 #99
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96253663
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:17 schreef eriksd het volgende:

[..]

Jij hebt iets in je mars toch? Blijkens je studie.
Dat klopt, maar toch heb ik alleen maar een VWO-diploma & zwemdiploma A (tijdens B ben ik verzopen, dus maar gestopt).

Mijn studieresultaten bestaan uit studievertraging plus een dramatische cijferlijst, maar goed, we zien wel wat de toekomst brengt.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:19:06 #100
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96253674
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:17 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Ik breng wel accijnzen in rekening he :D
Valt mee, basisbehoeften kennen maar een percentage van 6%.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:19:49 #101
337929 Dutchnative
Limbabwaan
pi_96253710
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:19 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Valt mee, basisbehoeften kennen maar een percentage van 6%.
Kunnen we dit niet als Brandstof rekenen?
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 2 mei 2011 @ 16:19:51 #102
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96253713
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:18 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Dat klopt, maar toch heb ik alleen maar een VWO-diploma & zwemdiploma A (tijdens B ben ik verzopen, dus maar gestopt).

Mijn studieresultaten bestaan uit studievertraging plus een dramatische cijferlijst, maar goed, we zien wel wat de toekomst brengt.
VWO, daar ga je al.

Ik heb wel een goede lijst + nominaal maar nog geen relevante werkervaring. Hoewel dat natuurlijk bij het WO niet daverend noodzakelijk is, wil ik wel even wat stage lopen, temeer om te kijken of het wel wat voor mij is.
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:20:02 #103
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96253719
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:17 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Is dit nu een verkapte oproep dit topic nog sneller vol te posten?
Welnee, suit yourself.
De metrosexueel is gemeengoed, maar wisten jullie ook wat ubersexual en heteropolitans zijn :')?
  maandag 2 mei 2011 @ 16:20:17 #104
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_96253729
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:18 schreef GSbrder het volgende:
Als jij en tom zo lopen te janken dat die afrikaantjes geen water of eten hebben, dan zorg je er toch voor dat je zelf enkel stappen onderneemt om hen dat water en eten te gunnen? Maar leg anderen die alleen aan zichzelf denken dan niet op dat ze mee moeten doen aan jullie dwaze ideetjes.
Jij legt toch ook jouw manier van leven aan mij op? En nu kun je wel gaan roepen dat je de vrijheid hebt om te doen wat je wilt. Maar geloof me; dat is simpelweg niet waar.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:20:32 #105
198365 Morendo
The Real Deal
pi_96253741
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:18 schreef eriksd het volgende:

[..]

Oh die. Die heeft mij nog hele scheld pm's gestuurd.
worden in het juridisch jargon en klimaat hoger ingeschat.
Wat een faalhaas. :')

Maar echt in elke post van hem zie je een woord staan waaraan hij de meest bizarre betekenis toekent. Ik vermaak me kostelijk met hem.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:20:48 #106
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96253755
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij legt toch ook jouw manier van leven aan mij op? En nu kun je wel gaan roepen dat je de vrijheid hebt om te doen wat je wilt. Maar geloof me; dat is simpelweg niet waar.
Ik leg jou het verbod op aan mijn eigendom te zitten ja :P
  maandag 2 mei 2011 @ 16:20:50 #107
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96253757
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:19 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Kunnen we dit niet als Brandstof rekenen?
Kan ook, ik loop er op als een zingend motortje.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:21:31 #108
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96253788
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:20 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Welnee, suit yourself.
De metrosexueel is gemeengoed, maar wisten jullie ook wat ubersexual en heteropolitans zijn :')?
Wat zijn dat?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:21:57 #109
337929 Dutchnative
Limbabwaan
pi_96253808
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:20 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Kan ook, ik loop er op als een zingend motortje.
Motorrijtuigenbelasting eraan toevoegen
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 2 mei 2011 @ 16:22:13 #110
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96253821
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:20 schreef Morendo het volgende:

[..]

worden in het juridisch jargon en klimaat hoger ingeschat.
Wat een faalhaas. :')

Maar echt bij elke post van hem zie je een woord staan waaraan hij de meest bizarre betekenis toekent. Ik vermaak me kostelijk met hem.
Tja, dat zie je soms in POL toch ook?
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:22:17 #111
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96253825
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:21 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Motorrijtuigenbelasting eraan toevoegen
Ik heb maar 14% bijtelling, en rijd bedbelasting vrij.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:22:37 #112
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96253839
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:21 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Wat zijn dat?
quote:
DE METROSEKSUEEL

De man zou het afgelopen decennium een hele ontwikkeling hebben doorgemaakt. In het begin van de jaren '2000, het 'Sex and the City'-tijdperk, lag het woord 'metroseksueel' op ieders tong. Deze man werd wel omschreven als 'in contact met zijn vrouwelijke kant' en 'emotioneel'. De metroseksueel gebruikte make-up, droeg - als hij daar zin in had - een rok, zorgde ervoor dat hij zo ongeveer over zijn hele lichaam perfect onthaard was, maakte zich druk om de lijn en het aantal calorieën in zijn salade en pinkte tijdens een romantische film wel eens een traantje weg.

DE ÜBERSEXUAL

Toen werd de 'übersexual' gelanceerd. De term is officieel een uitvinding van JWT, toonaangevend Amerikaans advertentiebureau, en werd speciaal bedacht voor boek 'The Future of Men' van Marian Salzman, Ira Matathia en Ann O'Reilly.

Ubersexuals zouden mannelijk en zelfverzekerd zijn en klasse hebben. Anders dan de metrosexuals zouden ze niet op zichzelf maar meer op de buitenwereld gericht zijn (politiek, business). In het leven van de übersexual zou vooral 'kwaliteit' voorop staan. Goede wijn, een goede sigaar, chique clubs, maatpakken. Of de übersexual bij een 'uitvinding' is gebleven, of het een zelfvervullende profetie is geworden of dat hij echt heeft rondgelopen (rondloopt) is een beetje een vraag.

DE HETEROPOLITAN

De übersexual zou langzaam maar zeker overgegaan zijn in de 'heteropolitan', weer een (marketing?)etiket. Als we de definities en verhalen over deze man mogen geloven dan is hij de ideale man voor elke vrouw (en vanwege zijn brede interessen de ideale consument, maar dat terzijde :-). De heteropolitan is kort gezegd: een man met een goddelijk lichaam en de manieren van brave jongen.

De heteropolitan is mannelijk, brengt de nodige tijd in de sportschool door maar besteedt (naast zijn werk) ook de nodige aandacht aan zijn familie. Hij houdt van voetbal maar niet op een overdreven manier. Hij helpt mee in de keuken, kan koken (ja, echt!) en geniet van romantische dineetjes met zijn geliefde. Hij heeft de juiste balans tussen zijn werk, uitgaan, aandacht voor zijn uiterlijk en het familieleven gevonden. Hij is geen macho en ook geen metroseksueel maar zijn lichaam is getraind en verzorgd. Hij kent de waarde van liefde en van (huiselijk) geluk maar is niet verlegen als het op seks aankomt...

Is de heteropolitan de man van 2011? Wij laten het woord aan jullie met onze quickpoll.

Adversus.nl
  maandag 2 mei 2011 @ 16:22:44 #113
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_96253845
quote:

[..]

Ik leg jou het verbod op aan mijn eigendom te zitten ja :P
Neuh, onze maatschappij is een groot hamsterrat en we worden allemaal verplicht om mee te hollen. Mijn systeem implementeren heeft evenveel met dwang te maken als het huidige systeem handhaven.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:23:02 #114
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96253851
Homo-erotisch sausje wordt er weer langzaam over dit topic gegoten.
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:23:27 #115
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96253876
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:23 schreef eriksd het volgende:
Homo-erotisch sausje wordt er weel langzaam over dit topic gegoten.
Dit is langzaam :')?
  maandag 2 mei 2011 @ 16:23:43 #116
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96253888
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neuh, onze maatschappij is een groot hamsterrat en we worden allemaal verplicht om mee te hollen. Mijn systeem implementeren heeft evenveel met dwang te maken als het huidige systeem handhaven.
Als je het zo bekijkt is elke maatschappij er een van dwang :Y
Mijn streven; minimalisatie van dwang.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:24:01 #117
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96253904
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:23 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dit is langzaam :')?
Toch?
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:24:02 #118
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96253905
quote:
Ubersexuals zouden mannelijk en zelfverzekerd zijn en klasse hebben. Anders dan de metrosexuals zouden ze niet op zichzelf maar meer op de buitenwereld gericht zijn (politiek, business). In het leven van de übersexual zou vooral 'kwaliteit' voorop staan. Goede wijn, een goede sigaar, chique clubs, maatpakken. Of de übersexual bij een 'uitvinding' is gebleven, of het een zelfvervullende profetie is geworden of dat hij echt heeft rondgelopen (rondloopt) is een beetje een vraag.
Wat een terminologie, totaal naar waarheid geschapen.

Heilig geschrift. _O_
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:24:17 #119
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96253918
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:19 schreef eriksd het volgende:

[..]

VWO, daar ga je al.

Ik heb wel een goede lijst + nominaal maar nog geen relevante werkervaring. Hoewel dat natuurlijk bij het WO niet daverend noodzakelijk is, wil ik wel even wat stage lopen, temeer om te kijken of het wel wat voor mij is.
Dat heb ik dan wel weer, heb een half jaar lang stage gelopen bij een groot bedrijf in Luxemburg en aan de hand daarvan de organisatie geanalyseerd (gelukkig was het een tyfusbende, dus gemakkelijk een rits aan verbeterpunten te vinden).

Echter zijn mijn mogelijkheden binnen het bedrijfsleven beperkt, dus zou ik graag het pad der zelfstandigen willen bewandelen (als 4e generatie in de familie). Als ik van vrienden hoor dat ze als instapsalaris ¤30k bruto p.j. + Opel Astra krijgen maar ik aan de andere kant van onze handelsonderneming hoor dat ze 30k omzet in slechts enkele uren kunnen maken, dan denk ik ook bij mezelf: "waar doe je het voor".

Maar goed, momenteel wel een leuk idee wat uitgewerkt moet worden, mischien gaat dat wat worden, mischien ook niet. Ik zie ondernemen iig als vallen en opstaan.

quote:

[..]

Welnee, suit yourself.
Leg het ons uit, oh grote POL-seksuoloog.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:24:31 #120
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96253927
Ik voel me ook ubersexual 8-)
Morgen maar eens iemand op de bil tikken.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:24:38 #121
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96253933
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:18 schreef GSbrder het volgende:

[..]
Je verwijt me dat ik hypocriet ben? Ja, dat klopt.
Fuck principes, ik ga straks weer met de auto naar huis. ;(
Sorry, maar ik weiger om een anders standpunt aan te nemen om mijn gedrag te rechtvaardigen. Ik begin daar niet aan.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:24:54 #122
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96253949
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:24 schreef GSbrder het volgende:
O-)
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:24:59 #123
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96253951
Geeft niet hoor :*
  maandag 2 mei 2011 @ 16:25:13 #124
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96253963
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:24 schreef GSbrder het volgende:
Ik combineer de ubersexual met de manieren van een brave jongen :')
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:25:18 #125
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96253965
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:24 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

O-)
Ik ben bang voor jou dat het een vrouw zal worden >:)
  maandag 2 mei 2011 @ 16:25:19 #126
198365 Morendo
The Real Deal
pi_96253966
quote:
12s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:22 schreef eriksd het volgende:

[..]

Tja, dat zie je soms in POL toch ook?
Ongetwijfeld, maar hij 'leeft' het echt.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:25:42 #127
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96253983
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik ben bang voor jou dat het een vrouw zal worden >:)
Verdomme.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:26:12 #128
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96254008
quote:
8s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Verdomme.
Ach, alle knappe mannen zijn homo, toch?
Kut! Diskwalificeer mezelf nu meteen.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:26:13 #129
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96254010
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar hij 'leeft' het echt.
Mag je PM's posten?
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:26:13 #130
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96254012
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik combineer de ubersexual met de manieren van een brave jongen :')
Waar blijft het goddelijke lichaam dan in deze?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:26:23 #131
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96254016
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:22 schreef GSbrder het volgende:

[..]

[..]

Waarom heb ik het idee dat dit verhaal door een stel 35+ wijven is geschreven die door hun achterlijk hoge eisen nog niet aan de man zijn gekomen. :')
  maandag 2 mei 2011 @ 16:26:27 #132
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96254020
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ach, alle knappe mannen zijn homo, toch?
Je hebt me gezien, nee dus. :')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:26:39 #133
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96254031
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Waarom heb ik het idee dat dit verhaal door een stel 35+ wijven is geschreven die door hun achterlijk hoge eisen nog niet aan de man zijn gekomen. :')
Je kent Adversus niet?
  maandag 2 mei 2011 @ 16:26:48 #134
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96254039
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Waar blijft het goddelijke lichaam dan in deze?
Waarom denk je dat ik dat wegknip :') ?
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:27:15 #135
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96254064
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Je kent Adversus niet?
Nee.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:27:16 #136
198365 Morendo
The Real Deal
pi_96254066
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef eriksd het volgende:

[..]

Mag je PM's posten?
Alleen via pm of dm.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:27:16 #137
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96254068
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef eriksd het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik dat wegknip :') ?
Daarom ging ik ook maar voor "safe" met de ubersexual over mezelf. :') :D
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:27:20 #138
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96254072
VS gaat op de meet maar naast Gsbrdr zitten, neem ik wel een slabbetje mee voor hem :P
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:27:45 #139
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96254094
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:27 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Daarom ging ik ook maar voor "safe" met de ubersexual over mezelf. :') :D
Ik moet het hebben van mijn intellect. Ofzo.
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:27:59 #140
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96254100
Jongens, ik voel me zo'n stuk vlees :')
Zo goddelijk ben ik nu ook weer niet, dat zou oneerlijk zijn *O*
  maandag 2 mei 2011 @ 16:28:03 #141
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96254103
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:27 schreef eriksd het volgende:

[..]

Oh maar dat is correct.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:28:21 #142
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96254115
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:27 schreef GSbrder het volgende:
Jongens, ik voel me zo'n stuk vlees :')
Zo goddelijk ben ik nu ook weer niet, dat zou oneerlijk zijn *O*
Geeft niet, ik zou je kopen bij de slager hoor.

Mr. & Mr. Perfect.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:28:24 #143
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96254119
quote:
12s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:27 schreef Morendo het volgende:

[..]

Alleen via pm of dm.
En als ik nou een stuk tekst post welke heel erg lijkt op iets wat ik ooit via PM heb ontvangen?
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:28:45 #144
198365 Morendo
The Real Deal
pi_96254132
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:28 schreef eriksd het volgende:

[..]

En als ik nou een stuk tekst post welke heel erg lijkt op iets wat ik ooit via PM heb ontvangen?
Shoot.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:28:48 #145
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96254136
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Mr. & Mr. Perfect.
:D
  maandag 2 mei 2011 @ 16:29:00 #146
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96254145
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Mr. & Mr. Perfect.
Mag ik even een teiltje?
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:29:08 #147
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96254152
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:27 schreef eriksd het volgende:

[..]

+1

Wat bij vrouwen trouwens ook goed werkt is mijn Gazprom-polo, gouden Rolex en een bundel Euro + Dollarbiljetten in de broekzak. Bij voorkeur dan ook nog de 7-serie voor de gelegenheid parkeren en je hebt bijna een kat in het bakkie, ondanks het uitgezakte lichaam waarvan ik in bezit ben.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:29:26 #148
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96254167
quote:
13s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef eriksd het volgende:

[..]

Mag ik even een teiltje?
Als ik klaar ben met het te gebruiken als kwijlbak.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:29:27 #149
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96254168
quote:
13s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef eriksd het volgende:

[..]

Mag ik even een teiltje?
Ach, fo teh lulz, erik
Ik heb het slabbertje nodig voor jouw horloges O+
  maandag 2 mei 2011 @ 16:29:45 #150
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96254186
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Als ik klaar ben met het te gebruiken als kwijlbak.
Handig ook dat die imagelink bijhoudt hoe vaak hij bekeken is :')
  maandag 2 mei 2011 @ 16:30:10 #151
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96254208
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Handig ook dat die imagelink bijhoudt hoe vaak hij bekeken is :')
Wat bekeken is?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:30:21 #152
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96254219
O crap.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:30:34 #153
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96254227
Morendo :')

Edit: hihihi
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:30:57 #154
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96254253
quote:
11s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:30 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Wat bekeken is?
Foto die ik je stuurde ;)
Views: 40
  maandag 2 mei 2011 @ 16:31:24 #155
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96254274
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:30 schreef GSbrder het volgende:

[..]

_O-

Ik denk dat je een ander moet verdenken, want 40 maal is wel erg extreem. :P
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:31:51 #156
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96254302
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:30 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Heb ik die ook gezien?
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:32:08 #157
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96254309
Zie, het was gewoon Erik. :~
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:32:11 #158
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96254311
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:31 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

_O-

Ik denk dat je een ander moet verdenken, want 40 maal is wel erg extreem. :P
Natuurlijk VS. Natuuuururrrlijk ;)
Nee, ik loop maar te dollen, kijk ook vaak naar mijzelf 8-)
  maandag 2 mei 2011 @ 16:32:20 #159
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96254317
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:31 schreef eriksd het volgende:

[..]

Heb ik die ook gezien?
Ongetwijfeld.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:32:35 #160
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96254326
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:32 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Natuurlijk VS. Natuuuururrrlijk ;)
Nee, ik loop maar te dollen, kijk ook vaak naar mijzelf 8-)

Met recht amice, met recht.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:32:41 #161
198365 Morendo
The Real Deal
pi_96254333
Abort.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:32:57 #162
337929 Dutchnative
Limbabwaan
pi_96254349
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:32 schreef Morendo het volgende:

[..]

Briljant. _O-

Hij zou een goede basisschool leraar maken.
Anglicisme
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 2 mei 2011 @ 16:33:02 #163
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96254353
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
Zie, het was gewoon Erik. :~
Nu moet ik echt 5 keer per week naar de sportschool, anders heb ik een gedesillusioneerde VS naast me op de meet :')
  maandag 2 mei 2011 @ 16:33:06 #164
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96254355
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:32 schreef Morendo het volgende:

[..]

Briljant. _O-

Hij zou een goede basisschool leraar maken.
Quote hem nou ff niet, dan haal ik hem weer weg.
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:33:33 #165
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96254378
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:32 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Anglicisme
Viel mij ook op.
Als in: Feestje gooien
  maandag 2 mei 2011 @ 16:33:43 #166
198365 Morendo
The Real Deal
pi_96254384
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:32 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Anglicisme
Ik zag het. Maar ik heb een jaar gewoond in Brittannie, dus dat excuseert me.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:33:51 #167
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96254392
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:33 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Nu moet ik echt 5 keer per week naar de sportschool, anders heb ik een gedesillusioneerde VS naast me op de meet :')
Och nee, hoor.

Mijn foto's zijn erger. :P
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:34:00 #168
337929 Dutchnative
Limbabwaan
pi_96254394
quote:
12s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:33 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik zag het. Maar ik heb een jaar gewoond in Brittannie, dus dat excuseert me.
Ik smeek uw pardon!
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 2 mei 2011 @ 16:34:07 #169
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96254402
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:33 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Oh, ik denk niet dat hij al te kieskeurig is hoor als ik dit hier gadesla :P
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:34:10 #170
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96254406
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:33 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Och nee, hoor.

Mijn foto's zijn erger. :P
Welnee.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:34:38 #171
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96254431
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:34 schreef eriksd het volgende:

[..]

Heeee!

Niet waar. 8-)
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:34:41 #172
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96254433
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:34 schreef eriksd het volgende:

[..]

Wat als Koos ineens een hunk blijkt te zijn?
Dan zijn al die politieke overeenkomsten van VS, jou en mij als sneeuw voor de zon verdwenen en wordt hij socialist.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:35:11 #173
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96254468
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:34 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Hij is te druk met 'paardje-rijden' met remlof.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:35:59 #174
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96254514
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:34 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dan zijn al die politieke overeenkomsten van VS, jou en mij als sneeuw voor de zon verdwenen en wordt hij socialist.
Koos en VS, dat zou een mooi koppel zijn :D
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:36:03 #175
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96254518
quote:
16s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:35 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Hij is te druk met 'paardje-rijden' met remlof.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:37:13 #176
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96254588
Jullie zijn wel lekker onverschillig vandaag he ? :P
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 2 mei 2011 @ 16:37:33 #177
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96254618
quote:
Oh dear, had even gezegd dat het NSFW was. _O-
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:37:56 #178
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96254645
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:35 schreef eriksd het volgende:

[..]

Koos en VS, dat zou een mooi koppel zijn :D
Onze kinderen worden D'66'ers. >:)
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:38:28 #179
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96254682
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Oh dear, had even gezegd dat het NSFW was. _O-
Scuzi, mi amici
  maandag 2 mei 2011 @ 16:38:46 #180
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96254695
quote:

[..]

Wie wordt het eigenlijk het vrouwtje in jullie relatie?
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:38:55 #181
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96254703
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:38 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Scuzi, mi amici
Ach, had m'n collega tenminste weer een frons moment, hij blij. :P
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:39:12 #182
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96254717
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:38 schreef eriksd het volgende:

[..]

Wie wordt het eigenlijk het vrouwtje in jullie relatie?
Koos natuurlijk, hij heeft het EQ van een jankend wijf.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:39:46 #183
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96254745
quote:

[..]

Nee, waarschijnlijk Malinees, Birmees en Sri Lankaans.
Brangelina style 8-)
  maandag 2 mei 2011 @ 16:40:11 #184
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96254768
quote:
17s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:38 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ach, had m'n collega tenminste weer een frons moment, hij blij. :P
Zou jij de kat of de hond zijn bij Koos?
  maandag 2 mei 2011 @ 16:40:19 #185
337929 Dutchnative
Limbabwaan
pi_96254779
Ik ga maar weer eens. Het wordt te inhoudloos ;(
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 2 mei 2011 @ 16:40:44 #186
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96254806
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:39 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Nee, waarschijnlijk Malinees, Birmees en Sri Lankaans.
Moet er niet aan denken.

Heb al m'n "exen" altijd gezegd dat ik geen andere kleur wil, tenzij hij zelf ook getint is. Staat zo dom, bovendien is 't een open uitnodiging voor pestpartijen voor 't kind. :')

Niet dat ik kids wil, maar ach.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:40:59 #187
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96254822
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef Dutchnative het volgende:
Was het hier ooit anders dan?
  maandag 2 mei 2011 @ 16:41:01 #188
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96254824
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef Dutchnative het volgende:
Ik ben ook eens terug van een week alcoholmisbruik in de hoofdstad.
Gun me een momentje om in te komen :')
  maandag 2 mei 2011 @ 16:41:26 #189
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96254842
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:41 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik ben ook eens terug van een week alcoholmisbruik in de hoofdstad.
Gun me een momentje om in te komen :')
En je hebt mij niet eens uitgenodigd. ;(
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:41:46 #190
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96254863
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Zou jij de kat of de hond zijn bij Koos?
Dat is wel heel privé die vraag. :7
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:41:48 #191
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96254867
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Moet er niet aan denken.

Heb al m'n "exen" altijd gezegd dat ik geen andere kleur wil, tenzij hij zelf ook getint is. Staat zo dom, bovendien is 't een open uitnodiging voor pestpartijen voor 't kind. :')

Niet dat ik kids wil, maar ach.
Ik ben nog helemaal niet bezig met dat probleem :o
  maandag 2 mei 2011 @ 16:42:14 #192
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96254898
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:41 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik ben nog helemaal niet bezig met dat probleem :o
Ach, ik tref altijd de dromers. :')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:42:35 #193
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96254912
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:41 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

En je hebt mij niet eens uitgenodigd. ;(
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:41 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat is wel heel privé die vraag. :7
Jij woont toch in Schubbekutteveen ergens :o?
En als je dit soort vragen al niet beantwoord ;)
  maandag 2 mei 2011 @ 16:42:54 #194
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96254929
quote:
11s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:42 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ach, ik tref altijd de dromers. :')
Ik tref een vrouw. Dat zijn synoniemen.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:43:14 #195
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96254947
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:42 schreef GSbrder het volgende:

[..]

[..]

Jij woont toch in Schubbekutteveen ergens :o?
En als je dit soort vragen al niet beantwoord ;)
Dan was ik langsgekomen met "el tren" naar den Hoofdstad natuurlijk!

En hondje, dat andere NO THX. :r
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:43:44 #196
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96254965
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:43 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dan was ik langsgekomen met "el tren" naar den Hoofdstad natuurlijk!

En hondje.
Aha. Iets voor volgend jaar.
Erik en ik gaan woensdag naar het Vondelpark. Dat je het effe weet.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:43:54 #197
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96254975
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:42 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik tref een vrouw. Dat zijn synoniemen.
True, ik leef met je mee.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:44:16 #198
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96254996
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:43 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

True, ik leef met je mee.
Helemaal niet :')
  maandag 2 mei 2011 @ 16:44:32 #199
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96255007
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Helemaal niet :')
Leedvermaak is ook een soort van medeleven. :P
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:46:20 #200
268486 Nautilus.
Sigo siendo
pi_96255085
Genoeg genicht, heren. Dit is "The talented Mr. Voorschrift" niet.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:46:28 #201
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96255090
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:43 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Aha. Iets voor volgend jaar.
Erik en ik gaan woensdag naar het Vondelpark. Dat je het effe weet.
Tenzij je een vondelpark in Den Haag bedoelt, anders wordt het lastig. En donderdag komt mijn ma langs :')
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:46:28 #202
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96255091
Zo ik ben pleite, ik ga ook taart halen voor thuis. :7

:W
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:46:43 #203
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96255100
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:

heumeu :P
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 2 mei 2011 @ 16:46:54 #204
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96255109
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:

Ik ga naar de Ap :')
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:47:27 #205
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96255134
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:46 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

heumeu :P
Wat, niets lekkerders dan een taartje met koffie bij de beelden van een opgeblazen Bin Laden en feestende yanks. 8-)
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:48:09 #206
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96255165
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:46 schreef eriksd het volgende:

[..]

Tenzij je een vondelpark in Den Haag bedoelt, anders wordt het lastig. En donderdag komt mijn ma langs :')
Beiden een no-no I guess.
Dan ga ik m'n vriendin nog een dag langer lastigvallen :s)
  maandag 2 mei 2011 @ 16:48:10 #207
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_96255167
Hoi mensen.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:48:30 #208
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96255175
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:48 schreef betyar het volgende:
Hoi mensen.
Voorwaar, eerwaarde Betyar.
Treed binnen.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:48:47 #209
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_96255191
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:48 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Voorwaar, eerwaarde Betyar.
Treed binnen.
Druk druk druk......
  maandag 2 mei 2011 @ 16:50:03 #210
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96255249
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:48 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Beiden een no-no I guess.
Dan ga ik m'n vriendin nog een dag langer lastigvallen :s)
Als je het nou ff een keer eerder meldt, dan hou ik wel wat vrij :')
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:50:07 #211
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_96255256
Nog wat spannends gebeurt tijdens mijn drukke dag???
  maandag 2 mei 2011 @ 16:50:14 #212
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96255259
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:48 schreef betyar het volgende:
Hoi mensen.
De pimp is binnen mensen!
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:51:17 #213
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96255312
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:50 schreef eriksd het volgende:

[..]

Als je het nou ff een keer eerder meldt, dan hou ik wel wat vrij :')
Ik kreeg een late cancel van een gesprek.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:51:35 #214
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96255323
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik kreeg een late cancel van een gesprek.
VS?
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:51:53 #215
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_96255344
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:50 schreef eriksd het volgende:

[..]

De pimp is binnen mensen!
Moet ik dat zien als een compliment?? :{ :{
  maandag 2 mei 2011 @ 16:52:11 #216
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96255360
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef eriksd het volgende:

[..]

VS?
Nee. In Amsterdam
  maandag 2 mei 2011 @ 16:52:57 #217
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96255391
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef betyar het volgende:

[..]

Moet ik dat zien als een compliment?? :{ :{
Uiteraard. Of weet je niet wat een pimp is?
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:54:21 #218
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96255466
Heerlijk nummer. Worden jullie daar ook niet stiekem een beetje verliefd van?
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:55:13 #219
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_96255501
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:52 schreef eriksd het volgende:

[..]

Uiteraard. Of weet je niet wat een pimp is?
quote:
Pimpen is een werkwoord dat zoiets betekent als 'opleuken' of 'versieren', vaak op een manier die te overdreven of kitscherig is. Het kwam vooral in trek onder jongeren aan het begin van de 21e eeuw. Onder wat oudere Amerikanen en Engelsen is dit gebruik van deze term niet bekend. www.Wikipedia.nl
  maandag 2 mei 2011 @ 16:56:44 #220
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96255573
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:55 schreef betyar het volgende:

[..]

[..]

Nah, zo bedoel ik het niet. Meer in de zin van de coolste baas in de club :P
Cafe in dit geval.
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 16:57:38 #221
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_96255613
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:56 schreef eriksd het volgende:

[..]

Nah, zo bedoel ik het niet. Meer in de zin van de coolste baas in de club :P
Cafe in dit geval.
Dat is dan wel weer een compliment. een beetje teveel naar mijn idee. Ik blijf graag bescheiden en ben met weinig tevree.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:59:01 #222
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96255677
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef betyar het volgende:

[..]

dat is dan wel weer een compliment. een beetje teveel naar mijn idee. Ik blijf graag bescheiden en ben met weinig tevree.
Op z'n tijd is dat goed, uiteindelijk kan het ook tegen je werken.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:00:19 #223
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_96255755
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Op z'n tijd is dat goed, uiteindelijk kan het ook tegen je werken.
Een compliment of de bescheidenheid??
  maandag 2 mei 2011 @ 17:02:33 #224
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96255863
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:00 schreef betyar het volgende:

[..]

Een compliment of de bescheidenheid??
Bescheidenheid.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:03:26 #225
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96255913

Best een vette clip
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 17:03:29 #226
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_96255916
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:02 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Bescheidenheid.
Mensen die er misbruik van maken bedoel je??
pi_96255955
tvp
  maandag 2 mei 2011 @ 17:06:33 #228
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96256049
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:03 schreef betyar het volgende:

[..]

Mensen die er misbruik van maken bedoel je??
Ja, er kan misbruik van gemaakt worden, iemand die niet op komt voor eigen verdienste loopt natuurlijk het risico als minder ambitieus te worden gezien, je wordt minder goed in onderhandelingen geschat doordat je te kritisch bent naar eigen tekortkomingen en weinig lovend over je sterke punten.
pi_96256096
Ridin' Solo.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:10:16 #230
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_96256196
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:06 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ja, er kan misbruik van gemaakt worden, iemand die niet op komt voor eigen verdienste loopt natuurlijk het risico als minder ambitieus te worden gezien, je wordt minder goed in onderhandelingen geschat doordat je te kritisch bent naar eigen tekortkomingen en weinig lovend over je sterke punten.
Je kent me.
pi_96256239
Waar is Chewie eigenlijk gebleven?
  maandag 2 mei 2011 @ 17:11:47 #232
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96256271
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:03 schreef eriksd het volgende:

Best een vette clip

Strak strak in mijn Italiaanse maatpak, kijk eens hoe ik hak hak.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:13:18 #233
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_96256340
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:11 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Wij gaan naar de foute party van Qmusic.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:13:20 #234
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96256342
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:11 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Wat een teringherrie. Snel weer terug naar Simply Red.
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 17:13:23 #235
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96256343
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:10 schreef betyar het volgende:

[..]

Je kent me.
Veelgemaakte fout.
pi_96256403
Obama is niet verkeerd.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:14:58 #237
205222 betyar
Egyedül vagyunk
  maandag 2 mei 2011 @ 17:15:02 #238
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96256434
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:13 schreef betyar het volgende:

[..]

Das toch met dingen als Wet Wet Wet en Wham? :')
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 17:16:28 #239
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_96256508
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:15 schreef eriksd het volgende:

[..]

Das toch met dingen als Wet Wet Wet en Wham? :')
Geparodieerd ja.
pi_96256531
Walking on a dream - Empire of the Sun.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:17:21 #241
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96256555
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:13 schreef betyar het volgende:

[..]

Back in the days was dit nummer ook vet:

pi_96256573
Ik slaap recht boven de koffie.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:18:18 #243
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_96256596
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:17 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Back in the days was dit nummer ook vet:

Help me.....Ik zal het wel op een zuipen zetten en dan word ik wel wat melig.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:18:26 #244
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96256604
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik slaap recht boven de koffie.
Dan moet je even bovenstaande nummers luisteren, dan kom je weer helemaal tot leven.
pi_96256665
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:18 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Dan moet je even bovenstaande nummers luisteren, dan kom je weer helemaal tot leven.
Dank je. :)
  maandag 2 mei 2011 @ 17:20:09 #246
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_96256667
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:18 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Zou EG niet te jong zijn?? Meer van K3 ofzo.... :D :D
pi_96256702
Oja. Osama moet nog geïdentificeerd worden middels DNA.

Briljante volgorde. :+
  maandag 2 mei 2011 @ 17:21:27 #248
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96256717
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Oja. Osama moet nog geïdentificeerd worden middels DNA.

Briljante volgorde. :+
En ik maar denken dat z'n lijk al in de plomp lag.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:22:30 #249
198365 Morendo
The Real Deal
pi_96256763
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:21 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Doet het ook.
pi_96256803
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:20 schreef betyar het volgende:

[..]

Zou EG niet te jong zijn?? Meer van K3 ofzo.... :D :D
pi_96256821
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:21 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Ik ook. dat moet nog maar blijken. :')
  maandag 2 mei 2011 @ 17:25:00 #252
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_96256866
quote:
:D :D
  maandag 2 mei 2011 @ 17:25:00 #253
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96256869
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:23 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik ook. dat moet nog maar blijken. :')
Hebben ze Sadam Hoessein niet ergens in een vrieskelder liggen?
Je geeft hem een mijter en een baard - half Amerika gelooft dat het Osama is.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:25:06 #254
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96256877
Lijkt mij allemaal een grote PR stunt.
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 17:26:39 #255
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_96256946
Die vent is helemaal niet dood. Hij zit hier in de kelder met wat groene staafjes te spelen.
pi_96256964
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:25 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Hebben ze Sadam Hoessein niet ergens in een vrieskelder liggen?
Je geeft hem een mijter en een baard - half Amerika gelooft dat het Osama is.
Het hoofd van Saddam staat onder een hoek van 90 graden. Was kort na de val aan het koord. Zag er echt niet uit.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:29:15 #257
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96257082
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:27 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Het hoofd van Saddam staat onder een hoek van 90 graden. Was kort na de val aan het koord. Zag er echt niet uit.
jammer.
pi_96257099
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:29 schreef GSbrder het volgende:

[..]

jammer.
Ja.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:30:29 #259
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96257146
Idd, de wereld was nog veel interessanter in de tijd dat Saddam in het halve midden-oosten oorlog voerde.

Honderden tanks in de woestijn, dat was het echte werk, niet zoals tegenwoordig van die saaie luchtaanvallen en special forces die alles in het geniep doen. ;(
  maandag 2 mei 2011 @ 17:33:15 #260
104871 remlof
Europees federalist
  maandag 2 mei 2011 @ 17:34:05 #261
337929 Dutchnative
Limbabwaan
pi_96257303
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:33 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
-Linkse Boomknuffelaar
pi_96257309
_O-
  maandag 2 mei 2011 @ 17:49:39 #263
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96258006
Lekker zonnetje hier. Ik zit lekker met de kat op schoot in de zon. Wat wil een mens nou nog meer. Oja, een TV en dan lekker naar de elfstedentocht kijken. Iets zegt met dat ik dit utopische moment in mijn leven niet meer ga meemaken.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:50:49 #264
337929 Dutchnative
Limbabwaan
pi_96258047
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:49 schreef Zeeland het volgende:
Lekker zonnetje hier. Ik zit lekker met de kat op schoot in de zon. Wat wil een mens nou nog meer. Oja, een TV en dan lekker naar de elfstedentocht kijken. Iets zegt met dat ik dit utopische moment in mijn leven niet meer ga meemaken.
Elfstedentocht :r
Als je kijkt naar de geschiedenis van die tocht, zie je dat het een van de meest onsportieve sportwedstrijden is.
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 2 mei 2011 @ 17:53:05 #265
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96258129
Terugkomende op het nieuws van 02-05-2011
Zo ging het trouwens:

maandag 2 mei 2011 @ 17:54:53 #266
337929 Dutchnative
Limbabwaan
pi_96258227
quote:
Vanavond in Pauw & Witteman: Een thema-uitzending rondom de dood van terroristenleider Osama bin Laden met: GroenLinks-buitenlandwoordvoerder Mariko Peters, oud-correspondent VS Max Westerman, advocaat internationaal recht Geert-Jan Knoops, terrorismedeskundige Glenn Schoen, columnist en blogger Hassnae Bouazza en overlevende van 9/11 Rolf Draak.
Max Westerman *O*
-Linkse Boomknuffelaar
pi_96258238
Dit is geen doen met jullie tempo :')
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:56:39 #268
337929 Dutchnative
Limbabwaan
pi_96258289
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:55 schreef du_ke het volgende:
Wat? :D
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 2 mei 2011 @ 17:57:39 #269
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_96258331
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:49 schreef Zeeland het volgende:
Katten zijn ervoor om op te schieten met een goede pompbuks.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:59:34 #270
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96258405
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:55 schreef du_ke het volgende:
85 minuten voor het vorige topic.
pi_96258406
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:56 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Wat? :D
3 topics vollullen overdag, er zijn ook mensen die moeten werken :P.
pi_96258418
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:57 schreef betyar het volgende:

[..]

Katten zijn ervoor om op te schieten met een goede pompbuks.
Of om door de bami te roerbakken.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:00:37 #273
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96258438
Of om buren mee te pesten.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:02:11 #274
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_96258489
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:00 schreef du_ke het volgende:

[..]

Of om door de bami te roerbakken.
Bami vind ik lekker :9~ Roerbakken kan mijn vrouw goed :9~ . Kat is minder lekker denk ik :r . Meer voordelen dan nadelen, let's go for it.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:04:09 #275
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96258569
Poezies zijn lief. O+

En Border Collies. O+
  maandag 2 mei 2011 @ 18:05:30 #276
268486 Nautilus.
Sigo siendo
pi_96258620
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:54 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Max Westerman *O*
Is Hasna Bouazza familie van Hafid Bouazza? Ik zou dat graag zelf uitzoeken, maar mijn iPhone heeft kuren.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:06:13 #277
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96258634
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:04 schreef von_Preussen het volgende:
Poezies zijn lief. O+

En Border Collies. O+
Gay :{
pi_96258640
quote:
En Border Collies. O+
Die smaken vast ook door de Bami.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:06:30 #279
337929 Dutchnative
Limbabwaan
pi_96258648
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:05 schreef Nautilus. het volgende:

[..]

Is Hasna Bouazza familie van Hafid Bouazza? Ik zou dat graag zelf uitzoeken, maar mijn iPhone heeft kuren.
Geen idee
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 2 mei 2011 @ 18:08:19 #280
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96258724
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:06 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Gay :{
Jaloers?
  maandag 2 mei 2011 @ 18:08:31 #281
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96258737
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:08 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Jaloers?
Op Border Collies en Poezen?
  maandag 2 mei 2011 @ 18:08:52 #282
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96258756
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:08 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Op Border Collies en Poezen?
En op latente gay's.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:09:16 #283
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96258779
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:08 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

En op latente gay's.
Ontzettend jaloers :')
  maandag 2 mei 2011 @ 18:09:34 #284
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_96258794
quote:
Poezies zijn lief. O+

En Border Collies. O+
Honden zijn pas honden boven de 70 cm. Daar beneden zijn verdedelde ratten.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:10:05 #285
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96258818
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:09 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ontzettend jaloers :')
Ik merk het. :6
  maandag 2 mei 2011 @ 18:11:50 #286
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96258899
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:10 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Ik merk het. :6
Ok.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:12:33 #287
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96258938
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:11 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ok.
O+
pi_96259012
We hebben hier een keer eerder zo'n latent figuur gehad met een voorkeur voor foute honden, Pruisische onzin en een hang naar het verleden. Dr.Wolffenstein is nu CDA'er :')
  maandag 2 mei 2011 @ 18:14:42 #289
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96259063
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:13 schreef du_ke het volgende:
We hebben hier een keer eerder zo'n latent figuur gehad met een voorkeur voor foute honden, Pruisische onzin en een hang naar het verleden. Dr.Wolffenstein is nu CDA'er :')
Zouden oude tijden dan toch herleven?
pi_96259183
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:14 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Zouden oude tijden dan toch herleven?
Nou, als je het van hem moet hebben :D
  maandag 2 mei 2011 @ 18:18:32 #291
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_96259265
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:17 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nou, als je het van hem moet hebben :D
De persoon in kwestie is mij onbekend, dus ook of ik enige vorm van gelijkenis met hem vertoon. Daarom ook het vraagteken achter aan mijn zin.

Dit topic wil maar niet vol raken. :{
  maandag 2 mei 2011 @ 18:19:34 #292
268486 Nautilus.
Sigo siendo
pi_96259316
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:13 schreef du_ke het volgende:
Die is er nu niet bij. Het lijkt me niet echt netjes om dan over hem te gaan lullen.
pi_96259382
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:19 schreef Nautilus. het volgende:

[..]

Die is er nu niet bij. Het lijkt me niet echt netjes om dan over hem te gaan lullen.
Ik trok enkel een vergelijking :D.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:20:58 #294
268486 Nautilus.
Sigo siendo
pi_96259396
DrWolf was in ieder geval geen wannabe kakker, dat moet ik hem nageven.
pi_96259422
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:20 schreef Nautilus. het volgende:
Dat klopt dan weer wel.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:28:03 #296
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96259710
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:09 schreef betyar het volgende:

[..]

Honden zijn pas honden boven de 70 cm. Daar beneden zijn verdedelde ratten.
Eens.
pi_96259771
osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama

* Cerbie zet TV weer uit
  maandag 2 mei 2011 @ 18:31:15 #298
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96259874
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:20 schreef Nautilus. het volgende:
En een wannebe kakker is in ieder geval geen boerenlul, zo kun je alles positief uitleggen.
pi_96259881
quote:
9s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:29 schreef Cerbie het volgende:
osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama

* Cerbie zet TV weer uit
Die kan wel uitblijven inderdaad vandaag :D
pi_96259941
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:31 schreef Zeeland het volgende:

[..]

En een wannebe kakker is in ieder geval geen boerenlul, zo kun je alles positief uitleggen.
Of juist wel, of juist wel..
  maandag 2 mei 2011 @ 18:35:45 #301
337929 Dutchnative
Limbabwaan
pi_96260118
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:31 schreef du_ke het volgende:

[..]

Die kan wel uitblijven inderdaad vandaag :D
Inderdaad :r
-Linkse Boomknuffelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')