Is Hasna Bouazza familie van Hafid Bouazza? Ik zou dat graag zelf uitzoeken, maar mijn iPhone heeft kuren.quote:
Gayquote:
Geen ideequote:Op maandag 2 mei 2011 18:05 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Is Hasna Bouazza familie van Hafid Bouazza? Ik zou dat graag zelf uitzoeken, maar mijn iPhone heeft kuren.
Op Border Collies en Poezen?quote:
Ontzettend jaloersquote:
Ok.quote:
Zouden oude tijden dan toch herleven?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:13 schreef du_ke het volgende:
We hebben hier een keer eerder zo'n latent figuur gehad met een voorkeur voor foute honden, Pruisische onzin en een hang naar het verleden. Dr.Wolffenstein is nu CDA'er
Nou, als je het van hem moet hebbenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zouden oude tijden dan toch herleven?
De persoon in kwestie is mij onbekend, dus ook of ik enige vorm van gelijkenis met hem vertoon. Daarom ook het vraagteken achter aan mijn zin.quote:
Die is er nu niet bij. Het lijkt me niet echt netjes om dan over hem te gaan lullen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:13 schreef du_ke het volgende:
We hebben hier een keer eerder zo'n latent figuur gehad met een voorkeur voor foute honden, Pruisische onzin en een hang naar het verleden. Dr.Wolffenstein is nu CDA'er
Ik trok enkel een vergelijkingquote:Op maandag 2 mei 2011 18:19 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Die is er nu niet bij. Het lijkt me niet echt netjes om dan over hem te gaan lullen.
Dat klopt dan weer wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:20 schreef Nautilus. het volgende:
DrWolf was in ieder geval geen wannabe kakker, dat moet ik hem nageven.
Eens.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Honden zijn pas honden boven de 70 cm. Daar beneden zijn verdedelde ratten.
En een wannebe kakker is in ieder geval geen boerenlul, zo kun je alles positief uitleggen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:20 schreef Nautilus. het volgende:
DrWolf was in ieder geval geen wannabe kakker, dat moet ik hem nageven.
Die kan wel uitblijven inderdaad vandaagquote:Op maandag 2 mei 2011 18:29 schreef Cerbie het volgende:
osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama
* Cerbie zet TV weer uit
Of juist wel, of juist wel..quote:Op maandag 2 mei 2011 18:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
En een wannebe kakker is in ieder geval geen boerenlul, zo kun je alles positief uitleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |