Ik ook. dat moet nog maar blijken.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat z'n lijk al in de plomp lag.
Hebben ze Sadam Hoessein niet ergens in een vrieskelder liggen?quote:
Het hoofd van Saddam staat onder een hoek van 90 graden. Was kort na de val aan het koord. Zag er echt niet uit.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hebben ze Sadam Hoessein niet ergens in een vrieskelder liggen?
Je geeft hem een mijter en een baard - half Amerika gelooft dat het Osama is.
jammer.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het hoofd van Saddam staat onder een hoek van 90 graden. Was kort na de val aan het koord. Zag er echt niet uit.
quote:
Elfstedentochtquote:Op maandag 2 mei 2011 17:49 schreef Zeeland het volgende:
Lekker zonnetje hier. Ik zit lekker met de kat op schoot in de zon. Wat wil een mens nou nog meer. Oja, een TV en dan lekker naar de elfstedentocht kijken. Iets zegt met dat ik dit utopische moment in mijn leven niet meer ga meemaken.
Max Westermanquote:Vanavond in Pauw & Witteman: Een thema-uitzending rondom de dood van terroristenleider Osama bin Laden met: GroenLinks-buitenlandwoordvoerder Mariko Peters, oud-correspondent VS Max Westerman, advocaat internationaal recht Geert-Jan Knoops, terrorismedeskundige Glenn Schoen, columnist en blogger Hassnae Bouazza en overlevende van 9/11 Rolf Draak.
Wat?quote:
Katten zijn ervoor om op te schieten met een goede pompbuks.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:49 schreef Zeeland het volgende:
Lekker zonnetje hier. Ik zit lekker met de kat op schoot in de zon. Wat wil een mens nou nog meer. Oja, een TV en dan lekker naar de elfstedentocht kijken. Iets zegt met dat ik dit utopische moment in mijn leven niet meer ga meemaken.
85 minuten voor het vorige topic.quote:
3 topics vollullen overdag, er zijn ook mensen die moeten werkenquote:
Of om door de bami te roerbakken.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Katten zijn ervoor om op te schieten met een goede pompbuks.
Bami vind ik lekkerquote:
Is Hasna Bouazza familie van Hafid Bouazza? Ik zou dat graag zelf uitzoeken, maar mijn iPhone heeft kuren.quote:
Gayquote:
Geen ideequote:Op maandag 2 mei 2011 18:05 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Is Hasna Bouazza familie van Hafid Bouazza? Ik zou dat graag zelf uitzoeken, maar mijn iPhone heeft kuren.
Op Border Collies en Poezen?quote:
Ontzettend jaloersquote:
Ok.quote:
Zouden oude tijden dan toch herleven?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:13 schreef du_ke het volgende:
We hebben hier een keer eerder zo'n latent figuur gehad met een voorkeur voor foute honden, Pruisische onzin en een hang naar het verleden. Dr.Wolffenstein is nu CDA'er
Nou, als je het van hem moet hebbenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zouden oude tijden dan toch herleven?
De persoon in kwestie is mij onbekend, dus ook of ik enige vorm van gelijkenis met hem vertoon. Daarom ook het vraagteken achter aan mijn zin.quote:
Die is er nu niet bij. Het lijkt me niet echt netjes om dan over hem te gaan lullen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:13 schreef du_ke het volgende:
We hebben hier een keer eerder zo'n latent figuur gehad met een voorkeur voor foute honden, Pruisische onzin en een hang naar het verleden. Dr.Wolffenstein is nu CDA'er
Ik trok enkel een vergelijkingquote:Op maandag 2 mei 2011 18:19 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Die is er nu niet bij. Het lijkt me niet echt netjes om dan over hem te gaan lullen.
Dat klopt dan weer wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:20 schreef Nautilus. het volgende:
DrWolf was in ieder geval geen wannabe kakker, dat moet ik hem nageven.
Eens.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Honden zijn pas honden boven de 70 cm. Daar beneden zijn verdedelde ratten.
En een wannebe kakker is in ieder geval geen boerenlul, zo kun je alles positief uitleggen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:20 schreef Nautilus. het volgende:
DrWolf was in ieder geval geen wannabe kakker, dat moet ik hem nageven.
Die kan wel uitblijven inderdaad vandaagquote:Op maandag 2 mei 2011 18:29 schreef Cerbie het volgende:
osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama-osama
* Cerbie zet TV weer uit
Of juist wel, of juist wel..quote:Op maandag 2 mei 2011 18:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
En een wannebe kakker is in ieder geval geen boerenlul, zo kun je alles positief uitleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |