Tenzij je een vondelpark in Den Haag bedoelt, anders wordt het lastig. En donderdag komt mijn ma langsquote:Op maandag 2 mei 2011 16:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aha. Iets voor volgend jaar.
Erik en ik gaan woensdag naar het Vondelpark. Dat je het effe weet.
heumeuquote:Op maandag 2 mei 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
Zo ik ben pleite, ik ga ook taart halen voor thuis.
Ik ga naar de Apquote:Op maandag 2 mei 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
Zo ik ben pleite, ik ga ook taart halen voor thuis.
Wat, niets lekkerders dan een taartje met koffie bij de beelden van een opgeblazen Bin Laden en feestende yanks.quote:
Beiden een no-no I guess.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tenzij je een vondelpark in Den Haag bedoelt, anders wordt het lastig. En donderdag komt mijn ma langs
Voorwaar, eerwaarde Betyar.quote:
Druk druk druk......quote:Op maandag 2 mei 2011 16:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voorwaar, eerwaarde Betyar.
Treed binnen.
Als je het nou ff een keer eerder meldt, dan hou ik wel wat vrijquote:Op maandag 2 mei 2011 16:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Beiden een no-no I guess.
Dan ga ik m'n vriendin nog een dag langer lastigvallen
De pimp is binnen mensen!quote:
Ik kreeg een late cancel van een gesprek.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je het nou ff een keer eerder meldt, dan hou ik wel wat vrij
VS?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kreeg een late cancel van een gesprek.
Nee. In Amsterdamquote:
Uiteraard. Of weet je niet wat een pimp is?quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard. Of weet je niet wat een pimp is?
quote:Pimpen is een werkwoord dat zoiets betekent als 'opleuken' of 'versieren', vaak op een manier die te overdreven of kitscherig is. Het kwam vooral in trek onder jongeren aan het begin van de 21e eeuw. Onder wat oudere Amerikanen en Engelsen is dit gebruik van deze term niet bekend. www.Wikipedia.nl
Nah, zo bedoel ik het niet. Meer in de zin van de coolste baas in de clubquote:
Dat is dan wel weer een compliment. een beetje teveel naar mijn idee. Ik blijf graag bescheiden en ben met weinig tevree.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nah, zo bedoel ik het niet. Meer in de zin van de coolste baas in de club
Cafe in dit geval.
Op z'n tijd is dat goed, uiteindelijk kan het ook tegen je werken.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef betyar het volgende:
[..]
dat is dan wel weer een compliment. een beetje teveel naar mijn idee. Ik blijf graag bescheiden en ben met weinig tevree.
Een compliment of de bescheidenheid??quote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op z'n tijd is dat goed, uiteindelijk kan het ook tegen je werken.
Bescheidenheid.quote:
Ja, er kan misbruik van gemaakt worden, iemand die niet op komt voor eigen verdienste loopt natuurlijk het risico als minder ambitieus te worden gezien, je wordt minder goed in onderhandelingen geschat doordat je te kritisch bent naar eigen tekortkomingen en weinig lovend over je sterke punten.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Mensen die er misbruik van maken bedoel je??
Je kent me.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, er kan misbruik van gemaakt worden, iemand die niet op komt voor eigen verdienste loopt natuurlijk het risico als minder ambitieus te worden gezien, je wordt minder goed in onderhandelingen geschat doordat je te kritisch bent naar eigen tekortkomingen en weinig lovend over je sterke punten.
Wij gaan naar de foute party van Qmusic.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Strak strak in mijn Italiaanse maatpak, kijk eens hoe ik hak hak.
Wat een teringherrie. Snel weer terug naar Simply Red.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Strak strak in mijn Italiaanse maatpak, kijk eens hoe ik hak hak.
Veelgemaakte fout.quote:
Das toch met dingen als Wet Wet Wet en Wham?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Wij gaan naar de foute party van Qmusic.
Geparodieerd ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Das toch met dingen als Wet Wet Wet en Wham?
Back in the days was dit nummer ook vet:quote:Op maandag 2 mei 2011 17:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Wij gaan naar de foute party van Qmusic.
Help me.....Ik zal het wel op een zuipen zetten en dan word ik wel wat melig.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Back in the days was dit nummer ook vet:
Dank je.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moet je even bovenstaande nummers luisteren, dan kom je weer helemaal tot leven.
Zou EG niet te jong zijn?? Meer van K3 ofzo....quote:Op maandag 2 mei 2011 17:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moet je even bovenstaande nummers luisteren, dan kom je weer helemaal tot leven.
En ik maar denken dat z'n lijk al in de plomp lag.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Oja. Osama moet nog geïdentificeerd worden middels DNA.
Briljante volgorde.
Doet het ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat z'n lijk al in de plomp lag.
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Zou EG niet te jong zijn?? Meer van K3 ofzo....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |