Ach, had m'n collega tenminste weer een frons moment, hij blij.quote:
Koos natuurlijk, hij heeft het EQ van een jankend wijf.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wie wordt het eigenlijk het vrouwtje in jullie relatie?
Nee, waarschijnlijk Malinees, Birmees en Sri Lankaans.quote:
Zou jij de kat of de hond zijn bij Koos?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, had m'n collega tenminste weer een frons moment, hij blij.
Moet er niet aan denken.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk Malinees, Birmees en Sri Lankaans.
Was het hier ooit anders dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef Dutchnative het volgende:
Ik ga maar weer eens. Het wordt te inhoudloos
Ik ben ook eens terug van een week alcoholmisbruik in de hoofdstad.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef Dutchnative het volgende:
Ik ga maar weer eens. Het wordt te inhoudloos
En je hebt mij niet eens uitgenodigd.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben ook eens terug van een week alcoholmisbruik in de hoofdstad.
Gun me een momentje om in te komen
Dat is wel heel privé die vraag.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zou jij de kat of de hond zijn bij Koos?
Ik ben nog helemaal niet bezig met dat probleemquote:Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken.
Heb al m'n "exen" altijd gezegd dat ik geen andere kleur wil, tenzij hij zelf ook getint is. Staat zo dom, bovendien is 't een open uitnodiging voor pestpartijen voor 't kind.
Niet dat ik kids wil, maar ach.
Ach, ik tref altijd de dromers.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal niet bezig met dat probleem
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En je hebt mij niet eens uitgenodigd.
Jij woont toch in Schubbekutteveen ergensquote:
Ik tref een vrouw. Dat zijn synoniemen.quote:
Dan was ik langsgekomen met "el tren" naar den Hoofdstad natuurlijk!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[..]
Jij woont toch in Schubbekutteveen ergens?
En als je dit soort vragen al niet beantwoord
Aha. Iets voor volgend jaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan was ik langsgekomen met "el tren" naar den Hoofdstad natuurlijk!
En hondje.
True, ik leef met je mee.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik tref een vrouw. Dat zijn synoniemen.
Helemaal nietquote:
Leedvermaak is ook een soort van medeleven.quote:
Tenzij je een vondelpark in Den Haag bedoelt, anders wordt het lastig. En donderdag komt mijn ma langsquote:Op maandag 2 mei 2011 16:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aha. Iets voor volgend jaar.
Erik en ik gaan woensdag naar het Vondelpark. Dat je het effe weet.
heumeuquote:Op maandag 2 mei 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
Zo ik ben pleite, ik ga ook taart halen voor thuis.
Ik ga naar de Apquote:Op maandag 2 mei 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
Zo ik ben pleite, ik ga ook taart halen voor thuis.
Wat, niets lekkerders dan een taartje met koffie bij de beelden van een opgeblazen Bin Laden en feestende yanks.quote:
Beiden een no-no I guess.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tenzij je een vondelpark in Den Haag bedoelt, anders wordt het lastig. En donderdag komt mijn ma langs
Voorwaar, eerwaarde Betyar.quote:
Druk druk druk......quote:Op maandag 2 mei 2011 16:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voorwaar, eerwaarde Betyar.
Treed binnen.
Als je het nou ff een keer eerder meldt, dan hou ik wel wat vrijquote:Op maandag 2 mei 2011 16:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Beiden een no-no I guess.
Dan ga ik m'n vriendin nog een dag langer lastigvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |