Kunnen we dit niet als Brandstof rekenen?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Valt mee, basisbehoeften kennen maar een percentage van 6%.
VWO, daar ga je al.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klopt, maar toch heb ik alleen maar een VWO-diploma & zwemdiploma A (tijdens B ben ik verzopen, dus maar gestopt).
Mijn studieresultaten bestaan uit studievertraging plus een dramatische cijferlijst, maar goed, we zien wel wat de toekomst brengt.
Welnee, suit yourself.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is dit nu een verkapte oproep dit topic nog sneller vol te posten?
Jij legt toch ook jouw manier van leven aan mij op? En nu kun je wel gaan roepen dat je de vrijheid hebt om te doen wat je wilt. Maar geloof me; dat is simpelweg niet waar.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:18 schreef GSbrder het volgende:
Als jij en tom zo lopen te janken dat die afrikaantjes geen water of eten hebben, dan zorg je er toch voor dat je zelf enkel stappen onderneemt om hen dat water en eten te gunnen? Maar leg anderen die alleen aan zichzelf denken dan niet op dat ze mee moeten doen aan jullie dwaze ideetjes.
worden in het juridisch jargon en klimaat hoger ingeschat.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh die. Die heeft mij nog hele scheld pm's gestuurd.
Ik leg jou het verbod op aan mijn eigendom te zitten jaquote:Op maandag 2 mei 2011 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij legt toch ook jouw manier van leven aan mij op? En nu kun je wel gaan roepen dat je de vrijheid hebt om te doen wat je wilt. Maar geloof me; dat is simpelweg niet waar.
Kan ook, ik loop er op als een zingend motortje.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Kunnen we dit niet als Brandstof rekenen?
Wat zijn dat?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, suit yourself.
De metrosexueel is gemeengoed, maar wisten jullie ook wat ubersexual en heteropolitans zijn?
Motorrijtuigenbelasting eraan toevoegenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan ook, ik loop er op als een zingend motortje.
Tja, dat zie je soms in POL toch ook?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
worden in het juridisch jargon en klimaat hoger ingeschat.
Wat een faalhaas.![]()
Maar echt bij elke post van hem zie je een woord staan waaraan hij de meest bizarre betekenis toekent. Ik vermaak me kostelijk met hem.
Ik heb maar 14% bijtelling, en rijd bedbelasting vrij.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:21 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Motorrijtuigenbelasting eraan toevoegen
quote:
quote:DE METROSEKSUEEL
De man zou het afgelopen decennium een hele ontwikkeling hebben doorgemaakt. In het begin van de jaren '2000, het 'Sex and the City'-tijdperk, lag het woord 'metroseksueel' op ieders tong. Deze man werd wel omschreven als 'in contact met zijn vrouwelijke kant' en 'emotioneel'. De metroseksueel gebruikte make-up, droeg - als hij daar zin in had - een rok, zorgde ervoor dat hij zo ongeveer over zijn hele lichaam perfect onthaard was, maakte zich druk om de lijn en het aantal calorieën in zijn salade en pinkte tijdens een romantische film wel eens een traantje weg.
DE ÜBERSEXUAL
Toen werd de 'übersexual' gelanceerd. De term is officieel een uitvinding van JWT, toonaangevend Amerikaans advertentiebureau, en werd speciaal bedacht voor boek 'The Future of Men' van Marian Salzman, Ira Matathia en Ann O'Reilly.
Ubersexuals zouden mannelijk en zelfverzekerd zijn en klasse hebben. Anders dan de metrosexuals zouden ze niet op zichzelf maar meer op de buitenwereld gericht zijn (politiek, business). In het leven van de übersexual zou vooral 'kwaliteit' voorop staan. Goede wijn, een goede sigaar, chique clubs, maatpakken. Of de übersexual bij een 'uitvinding' is gebleven, of het een zelfvervullende profetie is geworden of dat hij echt heeft rondgelopen (rondloopt) is een beetje een vraag.
DE HETEROPOLITAN
De übersexual zou langzaam maar zeker overgegaan zijn in de 'heteropolitan', weer een (marketing?)etiket. Als we de definities en verhalen over deze man mogen geloven dan is hij de ideale man voor elke vrouw (en vanwege zijn brede interessen de ideale consument, maar dat terzijde :-). De heteropolitan is kort gezegd: een man met een goddelijk lichaam en de manieren van brave jongen.
De heteropolitan is mannelijk, brengt de nodige tijd in de sportschool door maar besteedt (naast zijn werk) ook de nodige aandacht aan zijn familie. Hij houdt van voetbal maar niet op een overdreven manier. Hij helpt mee in de keuken, kan koken (ja, echt!) en geniet van romantische dineetjes met zijn geliefde. Hij heeft de juiste balans tussen zijn werk, uitgaan, aandacht voor zijn uiterlijk en het familieleven gevonden. Hij is geen macho en ook geen metroseksueel maar zijn lichaam is getraind en verzorgd. Hij kent de waarde van liefde en van (huiselijk) geluk maar is niet verlegen als het op seks aankomt...
Is de heteropolitan de man van 2011? Wij laten het woord aan jullie met onze quickpoll.
Adversus.nl
Neuh, onze maatschappij is een groot hamsterrat en we worden allemaal verplicht om mee te hollen. Mijn systeem implementeren heeft evenveel met dwang te maken als het huidige systeem handhaven.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik leg jou het verbod op aan mijn eigendom te zitten ja
Dit is langzaamquote:Op maandag 2 mei 2011 16:23 schreef eriksd het volgende:
Homo-erotisch sausje wordt er weel langzaam over dit topic gegoten.
Als je het zo bekijkt is elke maatschappij er een van dwangquote:Op maandag 2 mei 2011 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, onze maatschappij is een groot hamsterrat en we worden allemaal verplicht om mee te hollen. Mijn systeem implementeren heeft evenveel met dwang te maken als het huidige systeem handhaven.
Toch?quote:
Wat een terminologie, totaal naar waarheid geschapen.quote:Ubersexuals zouden mannelijk en zelfverzekerd zijn en klasse hebben. Anders dan de metrosexuals zouden ze niet op zichzelf maar meer op de buitenwereld gericht zijn (politiek, business). In het leven van de übersexual zou vooral 'kwaliteit' voorop staan. Goede wijn, een goede sigaar, chique clubs, maatpakken. Of de übersexual bij een 'uitvinding' is gebleven, of het een zelfvervullende profetie is geworden of dat hij echt heeft rondgelopen (rondloopt) is een beetje een vraag.
Dat heb ik dan wel weer, heb een half jaar lang stage gelopen bij een groot bedrijf in Luxemburg en aan de hand daarvan de organisatie geanalyseerd (gelukkig was het een tyfusbende, dus gemakkelijk een rits aan verbeterpunten te vinden).quote:Op maandag 2 mei 2011 16:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
VWO, daar ga je al.
Ik heb wel een goede lijst + nominaal maar nog geen relevante werkervaring. Hoewel dat natuurlijk bij het WO niet daverend noodzakelijk is, wil ik wel even wat stage lopen, temeer om te kijken of het wel wat voor mij is.
Leg het ons uit, oh grote POL-seksuoloog.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, suit yourself.
De metrosexueel is gemeengoed, maar wisten jullie ook wat ubersexual en heteropolitans zijn?
Je verwijt me dat ik hypocriet ben? Ja, dat klopt.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als jij en tom zo lopen te janken dat die afrikaantjes geen water of eten hebben, dan zorg je er toch voor dat je zelf enkel stappen onderneemt om hen dat water en eten te gunnen? Maar leg anderen die alleen aan zichzelf denken dan niet op dat ze mee moeten doen aan jullie dwaze ideetjes.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:24 schreef GSbrder het volgende:
Ik voel me ook ubersexual
Morgen maar eens iemand op de bil tikken.
Ik combineer de ubersexual met de manieren van een brave jongenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:24 schreef GSbrder het volgende:
Ik voel me ook ubersexual
Morgen maar eens iemand op de bil tikken.
Ik ben bang voor jou dat het een vrouw zal wordenquote:
Verdomme.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben bang voor jou dat het een vrouw zal worden
Ach, alle knappe mannen zijn homo, toch?quote:
Mag je PM's posten?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar hij 'leeft' het echt.
Waar blijft het goddelijke lichaam dan in deze?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik combineer de ubersexual met de manieren van een brave jongen
Waarom heb ik het idee dat dit verhaal door een stel 35+ wijven is geschreven die door hun achterlijk hoge eisen nog niet aan de man zijn gekomen.quote:
Je hebt me gezien, nee dus.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, alle knappe mannen zijn homo, toch?
Je kent Adversus niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat dit verhaal door een stel 35+ wijven is geschreven die door hun achterlijk hoge eisen nog niet aan de man zijn gekomen.
Waarom denk je dat ik dat wegknipquote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waar blijft het goddelijke lichaam dan in deze?
Daarom ging ik ook maar voor "safe" met de ubersexual over mezelf.quote:
Ik moet het hebben van mijn intellect. Ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom ging ik ook maar voor "safe" met de ubersexual over mezelf.![]()
Oh maar dat is correct.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moet het hebben van mijn intellect. Ofzo.
Geeft niet, ik zou je kopen bij de slager hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:27 schreef GSbrder het volgende:
Jongens, ik voel me zo'n stuk vlees
Zo goddelijk ben ik nu ook weer niet, dat zou oneerlijk zijn
En als ik nou een stuk tekst post welke heel erg lijkt op iets wat ik ooit via PM heb ontvangen?quote:
Shoot.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
En als ik nou een stuk tekst post welke heel erg lijkt op iets wat ik ooit via PM heb ontvangen?
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niet, ik zou je kopen bij de slager hoor.
Mr. & Mr. Perfect.
Mag ik even een teiltje?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niet, ik zou je kopen bij de slager hoor.
Mr. & Mr. Perfect.
+1quote:Op maandag 2 mei 2011 16:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moet het hebben van mijn intellect. Ofzo.
Als ik klaar ben met het te gebruiken als kwijlbak.quote:
Ach, fo teh lulz, erikquote:
Handig ook dat die imagelink bijhoudt hoe vaak hij bekeken isquote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met het te gebruiken als kwijlbak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |