Maar de geruime tijd, de regels, de mate van netheid en de vertrektermijn zijn nogal vaag en open voor verschillende interpretatie. Met als gevolg dat deze regelgeving om een klein probleem te verhelpen, vier nieuwe problemen heeft gecreeerd voor de markt. Ze moet nu rekening houden met de termijn die de maatschappij als geheel redelijk en billijk acht om een kraakinitiatie op te stoelen, ze moeten onderlinge contracten sluiten met eigenaren die daar middels dwang aan gehouden zijn via de overheid, de krakers moeten aan een discutabel netheidsniveau voldoen om uitzetting te voorkomen en de vertrektermijn aan het einde van de rit zorgt voor een hoop verwarring.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kort gezegd komt het neer op het volgende: kraken is wat mij betreft toegestaan onder zeer strikte voorwaarden. Een pand moet al geruime tijd leegstaan en de tijdelijke bewoners hebben zich te houden aan regels. Zo moeten zij de boel een beetje netjes houden. En wanneer de eigenaar een koper of huurder heeft gevonden, dan moeten ze eruit. Tsja, als de markt niet meewerkt, dan moet het maar zo.
Je kan ook andere signalen geven. Enkel producten kopen van ondernemingen die MVO, of enkel keurmerk-producten afnemen. Maar het probleem is dat veel burgers wel graag goed willen doen, want milieu, aapjes en buitenlanders zijn toch wel zielig, maar niet zelf de verantwoordelijkheid daarvoor nemen en nogal afgunstig zijn op de "veroorzaker" - niet wetende dat zij dit zelf zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zet geen zoden aan de dijk. En ik geef niemand daarvan de schuld. Probleem is gewoon dat de wereld zo is ingericht dat het verdomd moeilijk is om met een oplossing te komen. Natuurlijk kan ik voedselpakketten richting Afrika sturen, maar dat is niet meer dan symptoombestrijding.
Ik moet 2500 woorden in vakjargon vertalen naar het Engelsquote:Op maandag 2 mei 2011 16:11 schreef eriksd het volgende:
Moet nog even een stageplaats voor de zomer regelen, doe ik nog wat nuttigs ook
Dat zeg ik niet, ik zeg laten we eerst aan de doelen denken. Dus zorgen dat er voldoende water is op de landerijen is en vervolgens aan de 'middelen' gaan denken. Dus eerst stel je de vraag 'Waar is het water nodig' en vervolgens bedenk je maatregelen. En dat kan best zijn dat je in droogteseizoen niet een enorme tank met water mag bewaren of een stukje tuin sproeien. In dat geval kan dat water beter gebruikt worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oftewel, ze moeten inventief worden doordat er natuurlijke schaarste heerst op hun plaatsen, aangestuurd door de menselijke bewegingen in de ruimte. Wij hebben evengoed innovatief moeten denken om ons te beschermen tegen het stijgende zeeniveau, we hebben daarvoor offers moeten brengen. Hetzelfde geldt voor bewoners op onbarmhartige plaatsen op de wereld. Zij moeten in relatief zware omstandigheden leven, hebben zo hun eigen problemen, maar wij hoeven echt niet te stoppen met het gebruiken van hout doordat orkanen driemaal per jaar huizen in de USA slopen.
[..]
Dus beleggen in energie is ook fout? Beste Tom, als belastingbetaler ben je al aandeelhouder in een enorm energienetwerk. Dat maakt ons niet fout.
Ik zoek nog een fulltime minnaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:11 schreef eriksd het volgende:
Moet nog even een stageplaats voor de zomer regelen, doe ik nog wat nuttigs ook
Wat schuift het?quote:
gay.nl schijnt zeer effectief te zijn als ik in mijn omgeving kijk.quote:
Maakt niet uit, maar vooral uitzendbureau´s.quote:
Ervaring spreekt dat niet tegen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:13 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
gay.nl schijnt zeer effectief te zijn als ik in mijn omgeving kijk.
quote:
En wat moet je doen?quote:
Jij stuurt sollicitatiebrieven naar uitzendbureaus?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar vooral uitzendbureau´s.
or welke rotbaantjes bied jij je aan?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar vooral uitzendbureau´s.
Vooral CV´s.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij stuurt sollicitatiebrieven naar uitzendbureaus?
Dat valt van te voren niet vast te stellen, open contract.quote:
Voorbehoedsmiddelen van de zaak?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat valt van te voren niet vast te stellen, open contract.
Vooral productiewerk, ik kan ja geen reet, ik heb geen diploma's niets.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:14 schreef Dutchnative het volgende:
Vo
[..]
or welke rotbaantjes bied jij je aan?
Die zijn op de baas z'n conto, wees maar niet ongerust.quote:
U treft het, ik heb nog wel enkele vrouwen uit Rusland in de aanbieding, kan ik u daarmee van dienst zijn?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat valt van te voren niet vast te stellen, open contract.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:13 schreef GSbrder het volgende:
*Voor de geinteresseerden*
Het vorig deel [POLCAFE#1907] Waar de natuur naar de klote gaat! was in een recordtempo van 1 uur 25
(14:21 - 15:46) volgebaggerd. Applausje voor jezelf.
Maar wel een CV.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vooral productiewerk, ik kan ja geen reet, ik heb geen diploma's niets.
Godsamme, hebben we meneer afgunstig weer. Ja, ik vind het gvd niet zo gek dat ze in Afrika jaloers zijn. Zou ik ook zijn als ik met pijn in buik dood lag te gaan van de honger. Maar goed, een oplossing is niet haalbaar in het huidige systeem. Daarom ben ik ook gecharmeerd van het Venus Project.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kan ook andere signalen geven. Enkel producten kopen van ondernemingen die MVO, of enkel keurmerk-producten afnemen. Maar het probleem is dat veel burgers wel graag goed willen doen, want milieu, aapjes en buitenlanders zijn toch wel zielig, maar niet zelf de verantwoordelijkheid daarvoor nemen en nogal afgunstig zijn op de "veroorzaker" - niet wetende dat zij dit zelf zijn.
Tsja, tsjaquote:Op maandag 2 mei 2011 16:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Helaas niet, huisvrouwen heb ik al.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U treft het, ik heb nog wel enkele vrouwen uit Rusland in de aanbieding, kan ik u daarmee van dienst zijn?
Hoe voer jij dat dan op bij de fiscus? Als aftrekposten?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zijn op de baas z'n conto, wees maar niet ongerust.
Ik heb ook geen diploma's maar toch heb ik een bijbaantje als financieel analist weten te bemachtigen. Sterker nog, ik werd er ook nog voor opgebeld ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uiteraard, aftrekpost op navolging van een liquide middel.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe voer jij dat dan op bij de fiscus? Als aftrekposten?
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe voer jij dat dan op bij de fiscus? Als aftrekposten?
Jij hebt iets in je mars toch? Blijkens je studie.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb ook geen diploma's maar toch heb ik een bijbaantje als financieel analist weten te bemachtigen. Sterker nog, ik werd er ook nog voor opgebeld ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |