Dat valt van te voren niet vast te stellen, open contract.quote:
Voorbehoedsmiddelen van de zaak?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat valt van te voren niet vast te stellen, open contract.
Vooral productiewerk, ik kan ja geen reet, ik heb geen diploma's niets.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:14 schreef Dutchnative het volgende:
Vo
[..]
or welke rotbaantjes bied jij je aan?
Die zijn op de baas z'n conto, wees maar niet ongerust.quote:
U treft het, ik heb nog wel enkele vrouwen uit Rusland in de aanbieding, kan ik u daarmee van dienst zijn?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat valt van te voren niet vast te stellen, open contract.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:13 schreef GSbrder het volgende:
*Voor de geinteresseerden*
Het vorig deel [POLCAFE#1907] Waar de natuur naar de klote gaat! was in een recordtempo van 1 uur 25
(14:21 - 15:46) volgebaggerd. Applausje voor jezelf.
Maar wel een CV.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vooral productiewerk, ik kan ja geen reet, ik heb geen diploma's niets.
Godsamme, hebben we meneer afgunstig weer. Ja, ik vind het gvd niet zo gek dat ze in Afrika jaloers zijn. Zou ik ook zijn als ik met pijn in buik dood lag te gaan van de honger. Maar goed, een oplossing is niet haalbaar in het huidige systeem. Daarom ben ik ook gecharmeerd van het Venus Project.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kan ook andere signalen geven. Enkel producten kopen van ondernemingen die MVO, of enkel keurmerk-producten afnemen. Maar het probleem is dat veel burgers wel graag goed willen doen, want milieu, aapjes en buitenlanders zijn toch wel zielig, maar niet zelf de verantwoordelijkheid daarvoor nemen en nogal afgunstig zijn op de "veroorzaker" - niet wetende dat zij dit zelf zijn.
Tsja, tsjaquote:Op maandag 2 mei 2011 16:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Helaas niet, huisvrouwen heb ik al.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U treft het, ik heb nog wel enkele vrouwen uit Rusland in de aanbieding, kan ik u daarmee van dienst zijn?
Hoe voer jij dat dan op bij de fiscus? Als aftrekposten?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zijn op de baas z'n conto, wees maar niet ongerust.
Ik heb ook geen diploma's maar toch heb ik een bijbaantje als financieel analist weten te bemachtigen. Sterker nog, ik werd er ook nog voor opgebeld ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uiteraard, aftrekpost op navolging van een liquide middel.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe voer jij dat dan op bij de fiscus? Als aftrekposten?
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe voer jij dat dan op bij de fiscus? Als aftrekposten?
Jij hebt iets in je mars toch? Blijkens je studie.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb ook geen diploma's maar toch heb ik een bijbaantje als financieel analist weten te bemachtigen. Sterker nog, ik werd er ook nog voor opgebeld ook.
Is dit nu een verkapte oproep dit topic nog sneller vol te posten?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:13 schreef GSbrder het volgende:
*Voor de geinteresseerden*
Het vorig deel [POLCAFE#1907] Waar de natuur naar de klote gaat! was in een recordtempo van 1 uur 25
(14:21 - 15:46) volgebaggerd. Applausje voor jezelf.
Ik breng wel accijnzen in rekening hequote:Op maandag 2 mei 2011 16:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, aftrekpost op navolging van een liquide middel.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, aftrekpost op navolging van een liquide middel.
De grootste wannabe wanneer het aankomt op juridische zaken heeft weer eens toegeslagen.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ga toch weg man, Moskowicz wordt zeker niet in de juridische wereld ''als de beste advocaat van Nederland gezien'', wellicht door sbs tokkies. Knoops en Willem Anker worden in het juridisch jargon en klimaat hoger ingeschat.
Rustig, was al bang dat het zou werken als een rode doek op een stier.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Godsamme, hebben we meneer afgunstig weer. Ja, ik vind het gvd niet zo gek dat ze in Afrika jaloers zijn. Zou ik ook zijn als ik met pijn in buik dood lag te gaan van de honger. Maar goed, een oplossing is niet haalbaar in het huidige systeem. Daarom ben ik ook gecharmeerd van het Venus Project.
Oh die. Die heeft mij nog hele scheld pm's gestuurd.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
De grootste wannabe wanneer het aankomt op juridische zaken heeft weer eens toegeslagen.
Dat klopt, maar toch heb ik alleen maar een VWO-diploma & zwemdiploma A (tijdens B ben ik verzopen, dus maar gestopt).quote:Op maandag 2 mei 2011 16:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij hebt iets in je mars toch? Blijkens je studie.
Valt mee, basisbehoeften kennen maar een percentage van 6%.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:17 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik breng wel accijnzen in rekening he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |