Ja, er kan misbruik van gemaakt worden, iemand die niet op komt voor eigen verdienste loopt natuurlijk het risico als minder ambitieus te worden gezien, je wordt minder goed in onderhandelingen geschat doordat je te kritisch bent naar eigen tekortkomingen en weinig lovend over je sterke punten.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Mensen die er misbruik van maken bedoel je??
Je kent me.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, er kan misbruik van gemaakt worden, iemand die niet op komt voor eigen verdienste loopt natuurlijk het risico als minder ambitieus te worden gezien, je wordt minder goed in onderhandelingen geschat doordat je te kritisch bent naar eigen tekortkomingen en weinig lovend over je sterke punten.
Wij gaan naar de foute party van Qmusic.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Strak strak in mijn Italiaanse maatpak, kijk eens hoe ik hak hak.
Wat een teringherrie. Snel weer terug naar Simply Red.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Strak strak in mijn Italiaanse maatpak, kijk eens hoe ik hak hak.
Veelgemaakte fout.quote:
Das toch met dingen als Wet Wet Wet en Wham?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Wij gaan naar de foute party van Qmusic.
Geparodieerd ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Das toch met dingen als Wet Wet Wet en Wham?
Back in the days was dit nummer ook vet:quote:Op maandag 2 mei 2011 17:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Wij gaan naar de foute party van Qmusic.
Help me.....Ik zal het wel op een zuipen zetten en dan word ik wel wat melig.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Back in the days was dit nummer ook vet:
Dank je.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moet je even bovenstaande nummers luisteren, dan kom je weer helemaal tot leven.
Zou EG niet te jong zijn?? Meer van K3 ofzo....quote:Op maandag 2 mei 2011 17:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moet je even bovenstaande nummers luisteren, dan kom je weer helemaal tot leven.
En ik maar denken dat z'n lijk al in de plomp lag.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Oja. Osama moet nog geïdentificeerd worden middels DNA.
Briljante volgorde.
Doet het ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat z'n lijk al in de plomp lag.
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Zou EG niet te jong zijn?? Meer van K3 ofzo....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |