abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96082115
quote:
Het 14-jarige meisje dat afgelopen vrijdag, samen met haar 16-jarige vriendin, tijdens haar feestje klappen kreeg van Marokkaanse jongens uit de buurt, is nu per sms met de dood bedreigd.
Dat meldt AD/UN.

De sms komt van één van de jongens uit het groepje dat het feest binnenviel. Dat meldt een familielid. De politie bevestigt de aangifte, maar wil niet ingaan op de aard van de bedreiging.

Het feest bij de meisjes in de Utrechtse wijk Hoograven liep uit de hand toen ongenode gasten weg werden gestuurd. Drie jongens worden vastgezet, maar hetzelfde weekeinde vrijgelaten, omdat de verklaringen van de meisjes tegenstrijdig zouden zijn.

'Het was de hele avond al onrustig rond dat huis,' zegt een jongen die om de hoek woont. 'Die groep Marokkaanse jongens stond al uren te klieren. Het verbaast mij niets dat het zo uit de hand liep.'

Ook andere buurtbewoners wijzen met een beschuldigende vinger naar die groep. Toch staat het buurtje volgens politiewoordvoerder Mieke Kort niet slecht bekend. Zij ziet het voorval dan ook als een 'naar incident'. Een overbuurman vindt de ophef over het feestje overdreven. 'Die jongens moeten daar wegblijven, maar ik vraag me af of het niet wat anders ligt dan dat die familie zegt. Ik zag allemaal dronken tieners alleen in huis. Tja, dan vraag je om problemen.' Het getroffen gezin wil zelf niet reageren, maar een familielid wel. 'Ze waren alleen thuis, inderdaad. Voor de eerste keer mocht ze een feestje geven zonder moeder. Dat mag toch?'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-dood-bedreigd.dhtml

Zie ook
Tiental jongeren vallen besloten feestje binnen met veel geweld

Ohhh dus omdat er geen ouders aanwezig waren vroegen ze er eigenlijk zelf om?? Leuk zo'n overbuurman,... zal wel goed in de straat liggen nu.

[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 28-04-2011 14:00:47 ]
pi_96082340
Leuke buurman. Misschien moet hij wel even bedenken dat de tieners thuis bleven en verder voor geen overlast zorgden...wat die Marokkanen wel deden.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_96082606
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:07 schreef HSG het volgende:
Leuke buurman. Misschien moet hij wel even bedenken dat de tieners thuis bleven en verder voor geen overlast zorgden...wat die Marokkanen wel deden.
Ik kan me voorstellen dat mensen uit de straat die dit lezen niet echt blij zijn met zo'n buurman.
pi_96082647
quote:
99s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat mensen uit de straat die dit lezen niet echt blij zijn met zo'n buurman.
Idd. maar goed niks meer aan te doen. Die jongens zijn alweer op vrije voeten en de justitie doet niks meer aan deze zaak. Ondertussen zitten die meisjes doodsbang thuis en durven de straat niet meer op.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_96082692
Hoe komen die marokkanen aan haar nummer? Die moet ze wel zelf gegeven hebben.

Ergo haar eigen schuld, moet je maar niet met dat volk om gaan.
pi_96082815
Gezellig feestje hoor. Ik ben zeker ook de enige (samen met buurman) die het redelijk onverantwoord vind om 2 meiden van 14 en 16 alleen thuis een feestje met volop drank te laten vieren in een straat/wijk waar dergelijk Marokkaans gespuis rondloopt? Het is geen vrijbrief voor die Marokkanen om te gaan rellen maar als je weet dat die mogelijkheid bestaat kun je daar als ouders zijnde toch wel op anticiperen door een oogje in het zeil te houden. 2 blonde meiden van 14 en 16 alleen thuislaten met een lading drank en een zooi jongeren en verwachten dat alles vlekkeloos verloopt. :')
  donderdag 28 april 2011 @ 11:22:38 #7
3542 Gia
User under construction
pi_96082860
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:17 schreef Sapstengel het volgende:

Misschien zitten ze bij elkaar in de klas en hebben ze daar een telefooncirkel?

Anyway, het feit dat meisjes, jongeren, op een feestje dronken zijn, gaat geen enkele Marokkaan wat aan. Dat zij geen alcohol mogen hebben en jaloers zijn op het plezier dat deze jongeren op dat feest hebben, geeft hen geen recht om dan maar te gaan meppen en bedreigen.

Heel jammer weer dat justitie hier niets aan doet. Als je als ouder of eigenaar van een zaak/huis whatever, iets onderneemt tegen dit soort tuig, kun jij de bak in. Want 'hunnie' zijn zo zielig.... worden gediscrimineerd en daar komt dit door. Het is allemaal onze schuld.
pi_96082984
Ik vind het een beetje als bewust je voordeur open laten staan als je op vakantie bent en er bij terugkomst achter komen dat je televisie weg is. En dan heel hard gaan schreeuwen bij terugkomst 'ja maar ookal staat mijn deur open, dan nog mag er niemand binnenkomen!'. Dan heb je in principe wel gelijk maar iedereen weet dat er nou eenmaal inbrekers/dieven rondlopen.
pi_96083154
Het zullen wel weer is niet Marrokanen zijn...
pi_96083259
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:26 schreef Silven het volgende:
Ik vind het een beetje als bewust je voordeur open laten staan als je op vakantie bent en er bij terugkomst achter komen dat je televisie weg is. En dan heel hard gaan schreeuwen bij terugkomst 'ja maar ookal staat mijn deur open, dan nog mag er niemand binnenkomen!'. Dan heb je in principe wel gelijk maar iedereen weet dat er nou eenmaal inbrekers/dieven rondlopen.
En vertel eens hoe je deze 'logica' toepast op dit verhaal?!
pi_96083434
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:33 schreef ReplaR het volgende:

[..]

En vertel eens hoe je deze 'logica' toepast op dit verhaal?!
Om het kort te houden; ouders laten 2 blonde meiden van die leeftijd, die nuchter toch al vaak naïef, onvoorspelbaar en makkelijk beinvloedbaar zijn, alleen thuis met een lading drank en een zooi eveneens puberende ongeleidde projectielen om een flink feestje te geven. Dit in een buurt waar groepjes Marokkanen, die nou eenmaal niet bekend staan om hun beleefdheid, rondlopen en doorgaans weinig te doen hebben waardoor ze snel geneigd zijn tot rellen. En nu is iedereen dus verbaasd dat dit 'feestje' redelijk fout afgelopen is. In theorie moet het misschien wel kunnen, maar in de praktijk kun je toch wel verwachten dat dit een risico is.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 11:39:35 ]
pi_96083455
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:26 schreef Silven het volgende:
Zeg maar hetzelfde als meisjes met korte rokjes aanranden en dan zeggen; 'hey...kort rokje is uitdagen'. ??
pi_96083492
quote:
99s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Zeg maar hetzelfde als meisjes met korte rokjes aanranden en dan zeggen; 'hey...kort rokje is uitdagen'. ??
Nee, meer als een blond meisje met kort rokje afzetten in de Bijlmer en zeggen dat ze te voet naar huis mag komen. Het 'moet allemaal maar mogelijk zijn' maar de praktijk leert ons anders.

Wil je zeggen dat het wel verantwoordelijk was om 2 meiden van die leeftijd alleen zo'n feestje te laten geven zonder ook maar enkel toezicht?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 11:42:50 ]
pi_96083519
Het doet me niet zoveel meer dit soort berichten. Vroeger werd ik er heel kwaad om. Maar het is nu net een beetje zoals stervende kinderen op het nieuws, het raakt je niet meer. Best erg eigenlijk
pi_96083533
Wat een nieuws.

Een pubertje geeft een feestje, beetje de beest uithangen, dan neem je weleens vrienden mee, alcohol, muziek en loopt het ook weleens uit de hand. Zolang dit nieuws is gaat het heeeel erg goed met Nederland.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_96083566
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:38 schreef Silven het volgende:

[..]

Om het kort te houden; ouders laten 2 blonde meiden van die leeftijd, die nuchter toch al vaak naïef, onvoorspelbaar en makkelijk beinvloedbaar zijn, alleen thuis met een lading drank en een zooi eveneens puberende ongeleidde projectielen om een flink feestje te geven. Dit in een buurt waar groepjes Marokkanen, die nou eenmaal niet bekend staan om hun beleefdheid, rondlopen en doorgaans weinig te doen hebben waardoor ze snel geneigd zijn tot rellen. En nu is iedereen dus verbaasd dat dit 'feestje' redelijk fout afgelopen is. In theorie moet het misschien wel kunnen, maar in de praktijk kun je toch wel verwachten dat dit een risico is.
denk nou eens logisch na, pubers die gaan hoe dan ook toch wel een keer drinken. dan kun je ze toch beter thuis in een (veilige) omgeving een keer hun gang laten gaan dan dat ze buiten op straat gaan drinken en in nog meer en grotere problemen komen.
pi_96083601
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:42 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

denk nou eens logisch na, pubers die gaan hoe dan ook toch wel een keer drinken. dan kun je ze toch beter thuis in een (veilige) omgeving een keer hun gang laten gaan dan dat ze buiten op straat gaan drinken en in nog meer en grotere problemen komen.
Ben ik het mee eens, alleen wel verstandig om te zorgen dat je in dat geval zelf thuis bent. Ik heb er absoluut geen probleem mee dat die koters zuipen/gezopen hebben, alleen in welke setting dat was vind ik het nogal risicovol zonder toezicht.

En nogmaals, ik ben het niet eens met wat die mocro's uitgespookt hebben, ik probeer alleen uit te wijzen dat dit risico bestaat als je kinderen alleen thuis zo tekeer laat gaan. :)

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 11:44:56 ]
pi_96083731
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:43 schreef Silven het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens, alleen wel verstandig om te zorgen dat je in dat geval zelf thuis bent. Ik heb er absoluut geen probleem mee dat die koters zuipen/gezopen hebben, alleen in welke setting dat was vind ik het nogal risicovol zonder toezicht.

En nogmaals, ik ben het niet eens met wat die mocro's uitgespookt hebben, ik probeer alleen uit te wijzen dat dit risico bestaat als je kinderen alleen thuis zo tekeer laat gaan. :)
natuurlijk, natuurlijk. maar blijkbaar worden kinderen steeds sneller "volwassen" en moet alles eerder en sneller gebeuren, dus ook feestjes thuis zonder paps of mams erbij. je schaamt je immers nog voor je ouders wanneer je 14 of 16 bent.
pi_96083886
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:47 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

natuurlijk, natuurlijk. maar blijkbaar worden kinderen steeds sneller "volwassen" en moet alles eerder en sneller gebeuren, dus ook feestjes thuis zonder paps of mams erbij. je schaamt je immers nog voor je ouders wanneer je 14 of 16 bent.
Ze worden niet sneller volwassen, juist later. Het feit dat ze met hun 12 jaar al willen zuipen, blowen en neuken heeft niet veel te maken met volwassenheid, die dingen kan iedereen namelijk. Volwassenheid zit in het verstand en ik heb een beetje het idee dat de meiden die nu 14-16 zijn een stuk minder hun verstand gebruiken dan pak 'm beet 15 jaar geleden. Rij voor de grap eens langs een gemiddelde VMBO school, dan zie je wat ik bedoel. En dat ze graag zonder hun ouders willen feesten wil niet zeggen dat het mogelijk of verantwoord is en dat die ouders dit zomaar toe moeten laten.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 11:53:31 ]
pi_96083959
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:52 schreef Silven het volgende:

[..]

Ze worden niet sneller volwassen, juist later. Het feit dat ze met hun 12 jaar al willen zuipen, blowen en neuken heeft niet veel te maken met volwassenheid, die dingen kan iedereen namelijk. Volwassenheid zit in het verstand en ik heb een beetje het idee dat de meiden die nu 14-16 zijn een stuk minder hun verstand gebruiken dan pak 'm beet 15 jaar geleden. Rij voor de grap eens langs een gemiddelde VMBO school, dan zie je wat ik bedoel.
dat snap ik, vandaar de " " ;)
pi_96084019
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:54 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

dat snap ik, vandaar de " " ;)
Ik dacht al :D Als ze werkelijk een beetje volwassen waren hadden ze toezicht niet erg gevonden en nog voor het uit de hand liep hun ouders opgebeld. Dát zou volwassen zijn geweest.
pi_96084033
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:21 schreef Silven het volgende:
Gezellig feestje hoor. Ik ben zeker ook de enige (samen met buurman) die het redelijk onverantwoord vind om 2 meiden van 14 en 16 alleen thuis een feestje met volop drank te laten vieren in een straat/wijk waar dergelijk Marokkaans gespuis rondloopt? Het is geen vrijbrief voor die Marokkanen om te gaan rellen maar als je weet dat die mogelijkheid bestaat kun je daar als ouders zijnde toch wel op anticiperen door een oogje in het zeil te houden. 2 blonde meiden van 14 en 16 alleen thuislaten met een lading drank en een zooi jongeren en verwachten dat alles vlekkeloos verloopt. :')
Tja, je kinderen wat verantwoordelijkheid geven en op die manier een les leren is natuurlijk uit den boze.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_96084046
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:40 schreef Silven het volgende:

[..]

Nee, meer als een blond meisje met kort rokje afzetten in de Bijlmer en zeggen dat ze te voet naar huis mag komen. Het 'moet allemaal maar mogelijk zijn' maar de praktijk leert ons anders.

Wil je zeggen dat het wel verantwoordelijk was om 2 meiden van die leeftijd alleen zo'n feestje te laten geven zonder ook maar enkel toezicht?
Uiteraard leert de praktijk anders maar wat leert de praktijk ons op dat soort momenten? Dat het altijd dezelfde soort 'mensen' (eigenlijk beesten) zijn die het 'normaal' vinden om misbruik te maken van een meisje in een kort rokje of in dit geval een feestje van wat meisjes. Als je vervolgens iets zegt over deze beesten...oeps sorry... dan ben je een racist en valt het allemaal wel mee.
pi_96084080
quote:

[..]

Een 14 en 16 jarige zitten vast te wachten op ouderlijk toezicht :') . hou toch op. Je bent zelf nooit jong geweest
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_96084164
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:56 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Tja, je kinderen wat verantwoordelijkheid geven en op die manier een les leren is natuurlijk uit den boze.
Je omgeving en risico's van zo'n feestje erkennen is ook uit den boze zo te zien..
pi_96084227
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:57 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Een 14 en 16 jarige zitten vast te wachten op ouderlijk toezicht :') . hou toch op. Je bent zelf nooit jong geweest
Sterker nog, ik ben 21 en heb zelf ook zo'n feestje gegeven toen ik 15-16 was, vollop drank, maar ik vond het geen probleem dat mijn ouders er waren, er waren ook een man of 50/60 heir in de achtertuin, het was handig dat mijn ouders er waren voor het overzicht en dat er tenminste iemand nuchter blijft zodat de tent niet afgebroken word en mensen geen rare fratsen uithalen of vechtpartijtjes beginnen.
pi_96084263
quote:
99s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Uiteraard leert de praktijk anders maar wat leert de praktijk ons op dat soort momenten? Dat het altijd dezelfde soort 'mensen' (eigenlijk beesten) zijn die het 'normaal' vinden om misbruik te maken van een meisje in een kort rokje of in dit geval een feestje van wat meisjes. Als je vervolgens iets zegt over deze beesten...oeps sorry... dan ben je een racist en valt het allemaal wel mee.
Ik geef je helemaal gelijk, van mij hadden ze zo een tijdje de cel in gemogen, Nederland is hier veel te soft in, vooral als het om deze minderheidsgroep gaat. Maar dat neemt toch niet weg dat iedereen inmiddels weet dat dit soort volk losloopt en je ook weet wat de risico's zijn van de spreekwoordelijke kat op het spek binden. Enerzijds moeten ze dus VEEL harder gestraft worden, en anderzijds moet men er wel op anticiperen als je nare situaties wil voorkomen, zoals bijvoorbeeld je deur op slot doen als je weg gaat en de jeugd een beetje in de gaten moet houden, vooral de meiden die vrouwen aan het worden zijn en het meest vatbaar dus. Het is nu eenmaal (jammergenoeg) niet anders.

Dat wij allemaal vinden dat bepaalde dingen moeten kunnen daar hebben criminelen lak aan. Doe er je voordeel mee dat je weet dat je op sommige manieren meer gevaar loopt.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 12:09:12 ]
pi_96084546
Maargoed, ik denk dat mijn punt wel duidelijk is. Nu maar hopen dat dit voor die Marokkaantjes nog een staartje krijgt, via justitie en zo niet dan maar buiten justitie om. ^O^
pi_96085214
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:22 schreef Gia het volgende:

Heel jammer weer dat justitie hier niets aan doet. Als je als ouder of eigenaar van een zaak/huis whatever, iets onderneemt tegen dit soort tuig, kun jij de bak in. Want 'hunnie' zijn zo zielig.... worden gediscrimineerd en daar komt dit door. Het is allemaal onze schuld.
Waar staat eigenlijk dat justitie er niets aan doet? Heb ik iets gemist?
Binnendringen van een woning, zware mishandeling en bedreiging met de dood zijn nog altijd strafbare zaken, dacht ik..
pi_96085238
Ik hoop dat ze alsnog 'n goede douw krijgen.

Ze hebben zich aan meerdere misdrijven schuldig gemaakt. Huisvredebreuk , het ongevraagd betreden ( over de schutting klimmen ) van de tuin. Daarna mishandeling met breuken tot gevolg. En nu bedreiging met de dood.
monique pisters heeeeeel nederland heeft je kut gezien. Je ouders kunnen weer trots zijn op je!!
|| Gifplaatjes SST || || II ||
pi_96085529
Wacht effe, natuurlijk kan dit gedrag niet door de beugel en had die ventjes op moeten rotten. Echter, waarom is dit landelijk nieuws? Wou je zeggen dat dit nergens in Nederland gebeurt, behalve in deze pauperwijk? Want ik heb in mijn jonge jaren op heel wat feestjes geweest en daar liep het steevast uit de hand, maar ik kan mij niet herinneren dat wij daarmee landelijke bekendheid verwierven.

Ik probeer hiermee overigens niets recht te praten, maar het bevreemdt mij dat dit blijkbaar interessant nieuws is voor de gehele natie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_96085559
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Waar staat eigenlijk dat justitie er niets aan doet? Heb ik iets gemist?
Binnendringen van een woning, zware mishandeling en bedreiging met de dood zijn nog altijd strafbare zaken, dacht ik..
Ze zijn vrij gelaten, poepie.
Daarmee zijn ze hopelijk nog niet geheel verlost van algehele vervolging, maar het zegt natuurlijk wel wat.
En wat dit zegt beloofd weinig goeds natuurlijk.

Wat wel nieuw is is dat blijkbaar die meisjes volgens de politie tegenstrijdige verklaringen hebben afgegeven.
Vraag is deels ook waar die tegenstrijdigheid 'm dan in zat.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_96085687
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:46 schreef huhggh het volgende:

[..]

Daarmee zijn ze hopelijk nog niet geheel verlost van algehele vervolging, maar het zegt natuurlijk wel wat.

Wat wel nieuw is is dat blijkbaar die meisjes volgens de politie tegenstrijdige verklaringen hebben afgegeven.
Nouja, als er eentje knock-out geslagen is kan het natuurlijk zijn dat er wat dingetjes niet meer in chronologische volgorde staan in haar hoofdje, en in alle commotie kun je bepaalde dingen vanuit een heel ander perspectief hebben gezien. Vind het een beetje dom van de politie om dit gelijk als reden te zien om die Marokkaantjes vrij te laten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 12:51:01 ]
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2011 @ 12:51:28 #34
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_96085728
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
Wacht effe, natuurlijk kan dit gedrag niet door de beugel en had die ventjes op moeten rotten. Echter, waarom is dit landelijk nieuws? Wou je zeggen dat dit nergens in Nederland gebeurt, behalve in deze pauperwijk? Want ik heb in mijn jonge jaren op heel wat feestjes geweest en daar liep het steevast uit de hand, maar ik kan mij niet herinneren dat wij daarmee landelijke bekendheid verwierven.

Ik probeer hiermee overigens niets recht te praten, maar het bevreemdt mij dat dit blijkbaar interessant nieuws is voor de gehele natie.
Huh?
Op feestjes kwamen steevast ongewenste knapen die meisjes aan gort sloegen?

Of ben je wederom aan het overdrijven met je ervaringen van vrienden/familie/kennissen/ervaringen etc. om de autochtoon vs. allochtoon naar je hand te zetten?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_96085945
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:50 schreef Silven het volgende:

[..]

Nouja, als er eentje knock-out geslagen is kan het natuurlijk zijn dat er wat dingetjes niet meer in chronologische volgorde staan in haar hoofdje, en in alle commotie kun je bepaalde dingen vanuit een heel ander perspectief hebben gezien. Vind het een beetje dom van de politie om dit gelijk als reden te zien om die Marokkaantjes vrij te laten.
We weten dus niet wat die tegenstrijdigheden precies zijn in hun verklaringen en kunnen er daarom er nog niet over oordelen.
Maar als we kijken naar de track-record van politie en rechters kunnen het heel goed kleine lullige dingen zijn.
Faal van de eeuw.
pi_96086281
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:46 schreef huhggh het volgende:

[..]

Dat ze zijn heengezonden, zegt helemaal niets over de strafvervolging.
De tegenstrijdigheid zal over het wel of wel of niet binnendringen van de woning gaan.
De verwondingen en de bedreiging zijn evident.
Poep is vies, btw..
pi_96086360
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:38 schreef Silven het volgende:

[..]

Waar gaat het heen met Nederland.. :N Het wordt nu blijkbaar door een deel van de bevolking al als niet meer dan vanzelfsprekend gezien dat je in je eigen huis geen feestje meer kan geven als (je weet dat) er teringmarokkanen in de buurt wonen :{ Die gasten moeten gewoon keihard gestraft worden. Dat slappe "slachtoffers van de maatschappij"-gelul had tien jaar geleden al over moeten zijn, als het niet op een normale manier kan moeten er maar aangepaste straffen voor marokkanen komen die hoe dan ook voor een oplossing gaan zorgen.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:58 schreef huhggh het volgende:

[..]

We weten dus niet wat die tegenstrijdigheden precies zijn in hun verklaringen en kunnen er daarom er nog niet over oordelen.
Maar als we kijken naar de track-record van politie en rechters kunnen het heel goed kleine lullige dingen zijn.
En nu wordt dat meisje met de dood bedreigd. Stel dat wij, als samenleving, gaan wachten tot de politie even zijn inzet laat zien om hun overduidelijke fout recht te zetten, gaan we hier dood van de honger. Tegenstrijdige verklaring of niet (duh, ze hadden gedronken |:( ), die gasten hebben nu zelf voldoende bewijs geleverd om ze van de straat te plukken zou je zeggen..
pi_96086456
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:10 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Waar gaat het heen met Nederland.. :N Het wordt nu blijkbaar door een deel van de bevolking al als niet meer dan vanzelfsprekend gezien dat je in je eigen huis geen feestje meer kan geven als (je weet dat) er teringmarokkanen in de buurt wonen :{
Dat heb ik niet gezegd. Enkel dat het risicovol is om 2 meiden van 14 en 16 ALLEEN een (tuin)feestje met drank te laten geven terwijl de straat vol staat met Marokkanen. Niet mijn woorden verdraaien he. ;)
pi_96086461
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat ze zijn heengezonden, zegt helemaal niets over de strafvervolging.
De tegenstrijdigheid zal over het wel of wel of niet binnendringen van de woning gaan.
De verwondingen en de bedreiging zijn evident.
Poep is vies, btw..
Daarom gaf ik ook daarnaast aan:
quote:
Het is een slecht voorteken, niets meer en niets minder.
Faal van de eeuw.
pi_96087178
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:22 schreef Gia het volgende:

Anyway, het feit dat meisjes, jongeren, op een feestje dronken zijn, gaat geen enkele Marokkaan wat aan. Dat zij geen alcohol mogen hebben en jaloers zijn op het plezier dat deze jongeren op dat feest hebben, geeft hen geen recht om dan maar te gaan meppen en bedreigen.

:Y
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_96087420
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:12 schreef Silven het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezegd. Enkel dat het risicovol is om 2 meiden van 14 en 16 ALLEEN een (tuin)feestje met drank te laten geven terwijl de straat vol staat met Marokkanen. Niet mijn woorden verdraaien he. ;)
Het zou risicovol moeten zijn omdat de WC ondergekotst kan worden of dat er iets kapot kan gaan in huis. Bij het risico dat zo'n rifaap je dochter in elkaar slaat zou ik niet eens stilstaan.
Wat een vergoedelijking hier weer.
Die rifaap moet gewoon op het eerste vliegtuig terug naar het rifgebergte als hij een dubbele nationaliteit heeft. Opgeruimd staat netjes.
  donderdag 28 april 2011 @ 13:37:43 #42
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_96087467
quote:

[..]

Dat is dus het hele punt van dit artikel. Aangeven dat het steeds "normaler" gevonden wordt blijkbaar. Je moet geen feestjes geven, want er zijn Marokkanen...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_96087529
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is dus het hele punt van dit artikel. Aangeven dat het steeds "normaler" gevonden wordt blijkbaar. Je moet geen feestjes geven, want er zijn Marokkanen...
Erg dat het zover gekomen is.
  donderdag 28 april 2011 @ 13:40:17 #44
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_96087568
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Erg dat het zover gekomen is.
Dat krijg je met "kop in het zand" politici die alles maar wegmoffelen als "incidentje". Dit is gewoon zoals het in vele buurten is, en niet anders.

Ontkennen is slechts een blijk van ontwetendheid, niets meer, niets minder.
Get woke, go broke!
pi_96087745
quote:

Blijkbaar vindt men het best belangrijk. Overigens zie ik vaak zat nieuwsberichten waarvan ik denk..'nieuws'?
pi_96087757
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat krijg je met "kop in het zand" politici die alles maar wegmoffelen als "incidentje". Dit is gewoon zoals het in vele buurten is, en niet anders.

Ontkennen is slechts een blijk van ontwetendheid, niets meer, niets minder.
Of je hoofd omdraaien omdat je niets aan het probleem wilt doen.
Ik begrijp dit niet hoor. Waaróm doen ze er niets aan? Wat is de reden dat dit soort tuig de andere dag alweer vrij is en het zelfs zo bont maakt om het meisje dat ze eerst het ziekenhuis in geslagen hebben nu nóg eens te bedreigen?

En de burgemeester van Utrecht krijgt een prijs :')
pi_96087839
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik begrijp dit niet hoor. Waaróm doen ze er niets aan? Wat is de reden dat dit soort tuig de andere dag alweer vrij is en het zelfs zo bont maakt om het meisje dat ze eerst het ziekenhuis in geslagen hebben nu nóg eens te bedreigen?

Dat is puur en alleen omdat er nog te veel mensen zijn die spreken van incidenten en spreken niet van daders maar van slachtoffers van de maatschappij die wij moeten helpen.
pi_96087854
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:36 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Het zou risicovol moeten zijn...
Klopt, het zou alleen om die reden risicovol moeten zijn. Als je afgelopen 10 jaar echter een beetje het nieuws hebt gevolgd en ziet dat je eigen straat vol staat met deze paupers weet je dat er in werkelijkheid misschien nog wel wat meer externe risico's zijn van je dochters alleen zo'n feestje te laten geven. Jij verteld in jouw post hoe het ZOU moeten zijn, dat is niet hoe het vandaag de dag WERKELIJK is.
pi_96087902
quote:

Waar kom je vandaan, want ondanks dat het begrip partycrasher me bekend is heb ik nooit meegemaakt dat meiden het ziekenhuis in geslagen werden. Mensen die dat doen verdienen het predicaat mens niet en dus gaan de basale mensenrechten niet op voor dat tuig.
pi_96087918
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En de jongens krijgen misschien ook een onderscheiding, voor hun inzet op het gebied van integratie. Ze hebben immers uit eigen beweging contact gezocht met autochtone medewijkbewoners. Jammer dat het net iets te laat is om de Lintjesregen op hen neer te laten dalen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_96087980
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:49 schreef Ferdo het volgende:

[..]

En de jongens krijgen misschien ook een onderscheiding, voor hun inzet op het gebied van integratie. Ze hebben immers uit eigen beweging contact gezocht met autochtone medewijkbewoners. Jammer dat het net iets te laat is om de Lintjesregen op hen neer te laten dalen.
Beatrix zit vast al ijverig te noteren hoor.
pi_96088029
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:47 schreef Silven het volgende:

[..]

Klopt, het zou alleen om die reden risicovol moeten zijn. Als je afgelopen 10 jaar echter een beetje het nieuws hebt gevolgd en ziet dat je eigen straat vol staat met deze paupers weet je dat er in werkelijkheid misschien nog wel wat meer externe risico's zijn van je dochters alleen zo'n feestje te laten geven. Jij verteld in jouw post hoe het ZOU moeten zijn, dat is niet hoe het vandaag de dag WERKELIJK is.
Dus moeten we het oplossen en omdat dit tuig maar 1 taal verstaat en dat is geweld, zullen we of nog extremer geweld moeten toepassen of gewoon enkele de Nederlandse nationaliteit afpakken en op het vliegtuig terug naar het Rif en de hele famillie erbij. Moet jij dan eens opletten hoe snel het probleem opgelost is. Helaas zijn we veel te soft geworden hiervoor.
pi_96088242
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:52 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dus moeten we het oplossen en omdat dit tuig maar 1 taal verstaat en dat is geweld, zullen we of nog extremer geweld moeten toepassen of gewoon enkele de Nederlandse nationaliteit afpakken en op het vliegtuig terug naar het Rif en de hele famillie erbij. Moet jij dan eens opletten hoe snel het probleem opgelost is. Helaas zijn we veel te soft geworden hiervoor.
100% mee eens. Maar blijkbaar lopen er ook genoeg mensen rond die dit wel vinden moeten kunnen. Lijkt me, anders was er allang iets aan gedaan toch?
pi_96088245
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:49 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waar kom je vandaan, want ondanks dat het begrip partycrasher me bekend is heb ik nooit meegemaakt dat meiden het ziekenhuis in geslagen werden. Mensen die dat doen verdienen het predicaat mens niet en dus gaan de basale mensenrechten niet op voor dat tuig.
Ah, ik wist niks van een ziekenhuisopname. Dat maakt het inderdaad wel nieuwswaardig. Uit het verhaal in de OP maakte ik slechts op dat het ging op meiden die klappen hadden gehad. Dat is natuurlijk ook erg, maar dat komt natuurlijk wel vaker voor. Maar een ziekenhuisopname maakt het wel wat erger :)
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_96088327
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah, ik wist niks van een ziekenhuisopname. Dat maakt het inderdaad wel nieuwswaardig. Uit het verhaal in de OP maakte ik slechts op dat het ging op meiden die klappen hadden gehad. Dat is natuurlijk ook erg, maar dat komt natuurlijk wel vaker voor. Maar een ziekenhuisopname maakt het wel wat erger :)
gebroken oogkas of jukbeen of zoiets dan moet je wel even langs het ziekenhuis ja...

ik vraag me wel af wat boris voor straf voorsteld voor nederlanders die zo'n geintje flikken, ook naar het rifgebergte?
pi_96088557
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:01 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

gebroken oogkas of jukbeen of zoiets dan moet je wel even langs het ziekenhuis ja...

ik vraag me wel af wat boris voor straf voorsteld voor nederlanders die zo'n geintje flikken, ook naar het rifgebergte?
Alcatraz op de Noordzee? Offtopic proefballoonetje, maar toch :Y)
Faal van de eeuw.
pi_96088566
Deze problemen in Utrecht zullen altijd bestaan zolang links (en dan voornamelijk de PvdA) aan de macht is hier. Ze hebben hier namelijk tig 'sociale' clubjes die financieel afhankelijk zijn van miljoenensubsidies voor probleemmarokkanen. Fourstar.nl bv

Daarbij durf ik zelf te beweren dat deze groep verantwoordelijk is voor de situatie nu en niet Wilders of wie dan ook.
pi_96088685
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:06 schreef huhggh het volgende:

[..]

Alcatraz op de Noordzee? Offtopic proefballoonetje, maar toch :Y)
waddeneilanden??
pi_96088807
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:10 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

waddeneilanden??
Krijg je weer gezeik met die groene figuren in verband met de lokale flora en fauna.
En volgens mij is dat hele gebied redelijjk met de voet begaanbaar tijdens eb, maar zeker weten doe ik dat niet.

Nee dan de Noordzee, zo'n mooie afgedankte booreiland ombouwen, water overal om je heen.
Lekker geisoleerd en je weet zeker dat men niet zomaar even weg kan komen.
En je hebt natuurlijk rainte groei-mogelijkheden die je hier op het land niet zal hebben.
Faal van de eeuw.
pi_96088888
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:01 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

Helaas die hebben geen dubbele nationaliteit.

maar als ik mijn zin kreeg maken we een overeenkomst met Rusland en dan gaat het nederlandse tuig lekker op vakantie naar Siberie. Daar zijn weinig mensen die last van ze zullen hebben. En nee, ik geef geen reet om mensenrechten van mensen die geen reet geven om de rechten van anderen. Wat een prachtige laatste zin :D
  donderdag 28 april 2011 @ 14:16:34 #61
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96088926
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:17 schreef Sapstengel het volgende:

en als gij straks koud neervalt, is 't uw eigen schuld!!!
Strong manlets!
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2011 @ 14:16:34 #62
341203 3-voud
pi_96088928
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:15 schreef Boris_Karloff het volgende:
En nee, ik geef geen reet om mensenrechten van mensen die geen reet geven om de rechten van anderen. Wat een prachtige laatste zin :D
Het is inderdaad een juweeltje.
pi_96088934
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:13 schreef huhggh het volgende:

[..]

Krijg je weer gezeik met die groene figuren in verband met de lokale flora en fauna.
En volgens mij is dat hele gebied redelijjk met de voet begaanbaar tijdens eb, maar zeker weten doe ik dat niet.

Nee dan de Noordzee, zo'n mooie afgedankte booreiland ombouwen, water overal om je heen.
En je hebt natuurlijk rainte groei-mogelijkheden die je hier op het land niet zal hebben.
En dan op een soort van zelfvoorzienend en drijvend eiland wat langzaam wegzinkt en gen eten heeft als er niet keihard als slaven gewerkt wordt.
pi_96088951
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:13 schreef huhggh het volgende:

[..]

hoe heet die film nou ook weer met al die gevangenen op dat eiland die aan hun lot worden overgelaten....
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:15 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Helaas die hebben geen dubbele nationaliteit.

maar als ik mijn zin kreeg maken we een overeenkomst met Rusland en dan gaat het nederlandse tuig lekker op vakantie naar Siberie. Daar zijn weinig mensen die last van ze zullen hebben. En nee, ik geef geen reet om mensenrechten van mensen die geen reet geven om de rechten van anderen. Wat een prachtige laatste zin :D
deze? :P
pi_96089555
quote:

[..]

Wat ik had begrepen zijn die marokkanen pas naar die straat gekomen toen ze lucht kregen dat er 'n feestje zou zijn. En waren het "vriendjes" van enkele jongens die daar ook in de buurt wonen.
monique pisters heeeeeel nederland heeft je kut gezien. Je ouders kunnen weer trots zijn op je!!
pi_96089586
quote:
2s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:33 schreef Little_Lunatic het volgende:

[..]

Wat ik had begrepen zijn die marokkanen pas naar die straat gekomen toen ze lucht kregen dat er 'n feestje zou zijn. En waren het "vriendjes" van enkele jongens die daar ook in de buurt wonen.
Same difference.
pi_96089707
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:34 schreef Silven het volgende:

[..]

Same difference.
Hou toch op met je rekening houden met marokkanen. We moeten ons NOOIT aanpassen aan dat tuig, doe je dat wel dan is het einde zoek.
pi_96089727
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:06 schreef ReplaR het volgende:
Deze problemen in Utrecht zullen altijd bestaan zolang links (en dan voornamelijk de PvdA) aan de macht is hier. Ze hebben hier namelijk tig 'sociale' clubjes die financieel afhankelijk zijn van miljoenensubsidies voor probleemmarokkanen. Fourstar.nl bv
Daarbij durf ik zelf te beweren dat deze groep verantwoordelijk is voor de situatie nu en niet Wilders of wie dan ook.
Oh, dát zit er achter. Ja, dan begrijp ik dat 'ze' de andere kant opkijken.
pi_96089927
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh, dát zit er achter. Ja, dan begrijp ik dat 'ze' de andere kant opkijken.
Je moet het nog veel groter zien. Linkse mensen zijn 'sociale' ingestelde mensen die graag 'zielige' en afhankelijke probleem personen/minderheden helpen. Geen zielige probleem mensen meer betekent geen sociaal doen meer.

Kijk naar landen waar het Aanpassen, werken of anders oprotten is, heel wat beter dan hier qua immigrantenproblemen.
pi_96090007
Snel! Wie kan deze kansenprinsjes in hun eigen straattaal en eerbiedig knielend vertellen dat we hen gesubsidieerde rapworkshops, een buurthuis en een paar begripvolle straatcoaches willen schenken? Dat zal hen leren!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_96090093
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:45 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Je moet het nog veel groter zien. Linkse mensen zijn 'sociale' ingestelde mensen die graag 'zielige' en afhankelijke probleem personen/minderheden helpen. Geen zielige probleem mensen meer betekent geen sociaal doen meer.

Kijk naar landen waar het Aanpassen, werken of anders oprotten is, heel wat beter dan hier qua immigrantenproblemen.
Jij snapt het! :Y Alleen worden de mensen die dit zeggen steevast als racist weggezet.
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2011 @ 14:54:28 #72
341203 3-voud
pi_96090248
quote:
99s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Jij snapt het! :Y Alleen worden de mensen die dit zeggen steevast als racist weggezet.
Angst regeert.
  donderdag 28 april 2011 @ 14:55:40 #73
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_96090290
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:54 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Angst regeert.
Dat is het antwoord van links idd, mensen die dit soort dingen veroordelen zijn bang voor andere culturen :').
Get woke, go broke!
  Admin donderdag 28 april 2011 @ 14:56:17 #74
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_96090321
quote:

Bedreiging, huisvredebreuk, mishandeling.

Dat is iets totaal anders dan "gedrag dat niet door de beugel" kan.

Dat hier ook maar de gedácht wordt dat het nog ergens je eigen schuld is ook nog :N
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_96090330
quote:
99s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dit.
  donderdag 28 april 2011 @ 14:57:41 #76
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_96090375
quote:
13s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

Bedreiging, huisvredebreuk, mishandeling.

Dat is iets totaal anders dan "gedrag dat niet door de beugel" kan.

Dat hier ook maar de gedácht wordt dat het nog ergens je eigen schuld is ook nog :N
Volgens hem is dit heeeel normaal onder autochtonen, gebeurt overal man, maak je niet druk. Alleen omdat het nu HEEEEL toevallig Marokkanen waren komt het in het nieuws, walgelijk rechts zwartmaakcomplot..

Jij snapt ook niets he? B-).
Get woke, go broke!
  Admin donderdag 28 april 2011 @ 14:58:03 #77
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_96090390
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is het antwoord van links idd, mensen die dit soort dingen veroordelen zijn bang voor andere culturen :').
Nou, die andere culturen hebben wél lekkere hapjes hoor.

Maar goed, ouders: verf de haren van je dochters donker, laat ze geen feestje geven en áls ze het dan toch willen, nodig bij voorbaat vast wat 'buurtbewoners' uit.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin donderdag 28 april 2011 @ 14:58:44 #78
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_96090418
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Volgens hem is dit heeeel normaal onder autochtonen, gebeurt overal man, maak je niet druk. Alleen omdat het nu HEEEEL toevallig Marokkanen waren komt het in het nieuws, walgelijk rechts zwartmaakcomplot..

Jij snapt ook niets he? B-).
Ik snap alleen dat die dude nog journalist is ook nog -O-

pi_96090483
quote:
15s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Snap ik juist wel..
Journalistiek gaat niet over waarheid.
pi_96090509
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nou, die andere culturen hebben wél lekkere hapjes hoor.

Van die hapjes kun je prima genieten zonder al dat tuig.
  donderdag 28 april 2011 @ 15:02:07 #81
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_96090542
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:01 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Van die hapjes kun je prima genieten zonder al dat tuig.
het zou gewoon allebei moeten kunnen, en de hapjes, en de buitenlanders, zonder dit gezeik. Niemand is onwelkom om zijn afkomst, wel om zijn/haar gedrag.
Get woke, go broke!
pi_96090556
quote:
15s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Tja, ik snap het ook niet ;)
  donderdag 28 april 2011 @ 15:04:16 #83
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96090618
Die buurman, is dat dezelfde buurman die in drugs handelde?
pi_96090661
quote:
3s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:04 schreef Life2.0 het volgende:
Die buurman, is dat dezelfde buurman die in drugs handelde?
Dat waren ook mijn eerste gedachten
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2011 @ 15:08:02 #85
341203 3-voud
pi_96090757
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik bedoel juist dat bij links de angst regeert. Flink pappen en nathouden die allochtonen want ze zouden eens massaal wild om zich heen kunnen slaan.
  donderdag 28 april 2011 @ 15:08:09 #86
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96090762
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:45 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Jij ben jij rechts en de aanleiding voor alle mocro problematiek he, als je toch alleen in links vs rechts kan denken
pi_96090797
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:08 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Jij ben jij rechts en de aanleiding voor alle mocro problematiek he, als je toch alleen in links vs rechts kan denken
Het is geen zaak van links of rechts, dit soort tuig heeft daar lak aan en verstaat maar 1 taal: geweld. Jij moet dus harder optreden als zij doen. Dat begrijpen ze, dat gepraat lachen ze om
  donderdag 28 april 2011 @ 15:15:35 #88
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96091000
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:09 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Het is geen zaak van links of rechts, dit soort tuig heeft daar lak aan en verstaat maar 1 taal: geweld. Jij moet dus harder optreden als zij doen. Dat begrijpen ze, dat gepraat lachen ze om
Geen mocro's aan mijn huis :P
  donderdag 28 april 2011 @ 15:17:29 #89
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96091071
quote:
2s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:05 schreef Little_Lunatic het volgende:

[..]

Dat waren ook mijn eerste gedachten
Die jongen zouden nogal vaak 'aan de overkant' rondhangen.. Zou het een en ander wel in een ander daglicht plaatsen.
pi_96091090
quote:
12s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:15 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Geen mocro's aan mijn huis :P
je moet gewoon goed uitkijken voordat je ergens gaat wonen. Het aantal schotels is meestal een goede graadmeter om even verder te kijken.
pi_96091091
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

het zou gewoon allebei moeten kunnen, en de hapjes, en de buitenlanders, zonder dit gezeik. Niemand is onwelkom om zijn afkomst, wel om zijn/haar gedrag.
Dat.
En die hapjes zijn lekker, maar niet lekker genoeg om daarmee dit soort wangedrag te compenseren.
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2011 @ 15:20:44 #92
341203 3-voud
pi_96091173
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat.
En die hapjes zijn lekker, maar niet lekker genoeg om daarmee dit soort wangedrag te compenseren.
Ik vind ze mierzoet. De tanden springen zowat uit mijn bek ervan.
pi_96091275
is gewoon honing, die hapjes. is heel gezond.
  donderdag 28 april 2011 @ 15:23:33 #94
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96091277
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:18 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

je moet gewoon goed uitkijken voordat je ergens gaat wonen. Het aantal schotels is meestal een goede graadmeter om even verder te kijken.
Ik ben verhuisd naar een ouderenbuurt _O_
pi_96091573
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:38 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Hou toch op met je rekening houden met marokkanen. We moeten ons NOOIT aanpassen aan dat tuig, doe je dat wel dan is het einde zoek.
En negeer je de feiten dat dat tuig gewoon vrij rondloopt en ga je als een kip zonder kop alles doen wat in theorie zou moeten kunnen en in de praktijk niet werkt dan krijg je zulke situaties en is het achteraf roepen 'ja maar het had toch gewoon moeten kunnen!'. Het KAN pas als straffen harder worden en de overlast minder, dan kun je pas alle dingen doen zonder de risico's die het nu met zich meebrengt.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 15:34:14 ]
pi_96091598
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:23 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Ik ben verhuisd naar een ouderenbuurt _O_
Ik niet, ik woon naar tevredenheid in een volksbuurt en ja daar wonen Marrokanen naast me en nee ik heb geen alst van ze. Ik ga echt niet alle Marrokanen over 1 kam scheren. Ik wil wel dat er korte metten met het tuig en hun opvoeders wordt gemaakt.
pi_96091638
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat.
Haha, om Theo Maassen even te citeren: "Gewoon aardappelen, groente en vlees! ik hoef hilmal geen spaghetti en macaroni of weet ik wat ze almal uit marokko meenemen"

:P
  Admin donderdag 28 april 2011 @ 15:33:24 #98
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_96091650
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:32 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik niet, ik woon naar tevredenheid in een volksbuurt en ja daar wonen Marrokanen naast me en nee ik heb geen alst van ze. Ik ga echt niet alle Marrokanen over 1 kam scheren. Ik wil wel dat er korte metten met het tuig en hun opvoeders wordt gemaakt.
Eensch!

pi_96091739
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:31 schreef Silven het volgende:

[..]

En negeer je de feiten dat dat tuig gewoon vrij rondloopt en ga je als een kip zonder kop alles doen wat in theorie zou moeten kunnen en in de praktijk niet werkt dan krijg je zulke situaties en is het achteraf roepen 'ja maar het had toch gewoon moeten kunnen!'
:?
Come again?
pi_96091867
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:?
Come again?
Hij zegt dat je je nooit aan moet passen aan dat tuig en ook geen rekening moet houden met gevaren. Zit natuurlijk wel wat in maar als je jezelf er niet tegen beschermt en je blonde dochter van 14 in een kort rokje snachts door de Bijlmer laat lopen moet je ook niet achteraf gaan roepen dat het gewoon moet kunnen. De realiteit leert dat sommige dingen gewoon niet kunnen zolang er tuig rondloopt en je dus niet de kat op het spek moet binden.

Ik bedoel dus dat het soms verstandiger is om reëele gevaren uit de weg te gaan ookal vind je zelf dat het moet kunnen, dan ze toch voor lief te nemen en dat er iets mis gaat. Ik vind ook dat ik mijn deuren niet op slot hoef te doen en in de zomer open kunnen blijven staan snachts, maar ik weet dat dat niet verstandig is omdat ik weet dat mijn huis dan leeggehaald word. Dus doe ik het niet.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 15:42:44 ]
pi_96091923
Ik woon in een buurt waar bijna alleen maar turkse gezinnen wonen. bijna geen last van die mensen, alleen die koters van ze trekken af en toe loszittende stoeptegels uit de grond om die vervolgens tegen bomen aan te gooien, das wel vervelend maarja ik kan die kinderen niet aanpakken want dan ben ik weer de enge man in de straat en krijg ik al die families op mn dak. (en met die mensen praten heeft trouwens ook geen zin)
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 15:42:08 #102
249559 crew  Lavenderr
pi_96092012
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:38 schreef Silven het volgende:

[..]

Hij zegt dat je je nooit aan moet passen aan dat tuig en ook geen rekening moet houden met gevaren. Zit natuurlijk wel wat in maar als je jezelf er niet tegen beschermt en je blonde dochter van 14 in een kort rokje snachts door de Bijlmer laat lopen moet je ook niet achteraf gaan roepen dat het gewoon moet kunnen. De realiteit leert dat sommige dingen gewoon niet kunnen zolang er tuig rondloopt en je dus niet de kat op het spek moet binden.
Dus jij legt je er bij neer dat dit soort dingen gebeuren? Ja, je past je doen en laten er op aan?
Dat is toch de omgekeerde wereld?
pi_96092070
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus jij legt je er bij neer dat dit soort dingen gebeuren? Ja, je past je doen en laten er op aan?
Precies, door zo'n instelling zitten we in de shit die we nu hebben.
pi_96092078
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik leg me er niet bij neer. Ik vind het ook fout en vind dat de straffen veel harder moeten worden. Maar ik ga niet bewust het risico lopen. Als ik berooft word word de criminaliteit niet minder, door hardere straffen misschien wel. Aan die kant moet het veranderen en zolang dat niet gebeurt pas ik liever op dan dat ik het uitlok (in hun ogen).
pi_96092118
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:44 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Precies, door zo'n instelling zitten we in de shit die we nu hebben.
wat een onzin, sommige problemen ga je uit de weg en moet je een andere manier voor zoeken om het op te lossen.
je gaat toch in oorlogsgebied ook niet door een mijnenveld huppelen omdat dat normaal wel moet kunnen omdat die mijnen daar helemaal niet horen te liggen... :?
pi_96092148
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:44 schreef Silven het volgende:

[..]

Ik leg me er niet bij neer. Ik vind het ook fout en vind dat de straffen veel harder moeten worden. Maar ik ga niet bewust het risico lopen. Als ik berooft word word de criminaliteit niet minder, door hardere straffen misschien wel. Aan die kant moet het veranderen en zolang dat niet gebeurt pas ik liever op dan dat ik het uitlok (in hun ogen).
Als jij berooft wordt en j elaat het allemaal gebeuren denkt die overvaller ook: he dat was makkelijk, snel naar het volgende slachtoffer. Neem jij die overvaller in de houdgreep en je breekt en paar botten bij hem zal ie de volgende keer wel wat beter nadenken. Je moet dat tuig gewoon als honden behandelen.
  donderdag 28 april 2011 @ 15:46:22 #107
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96092156
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:38 schreef Silven het volgende:

[..]

Ik bedoel dus dat het soms verstandiger is om reëele gevaren uit de weg te gaan ookal vind je zelf dat het moet kunnen, dan ze toch voor lief te nemen en dat er iets mis gaat. Ik vind ook dat ik mijn deuren niet op slot hoef te doen en in de zomer open kunnen blijven staan snachts, maar ik weet dat dat niet verstandig is omdat ik weet dat mijn huis dan leeggehaald word. Dus doe ik het niet.
Heerlijke mentaliteit; het zou wel eens minder leuk kunnen worden dus ik ga het zo ver mogelijk uit de weg, ook al kost dat mijn eigen plezier.. Ben je aan het trollen soms?
pi_96092170
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:45 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

wat een onzin, sommige problemen ga je uit de weg en moet je een andere manier voor zoeken om het op te lossen.
je gaat toch in oorlogsgebied ook niet door een mijnenveld huppelen omdat dat normaal wel moet kunnen omdat die mijnen daar helemaal niet horen te liggen... :?
Nee, je zorgt er voor dat die tegenstander dat geen tweede keer meer doet.
pi_96092181
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:46 schreef ReplaR het volgende:
Je moet dat toch gewoon als honden behandelen.
QFT
pi_96092202
tuurlijk moet je niet dom doen als je weet wat die eikels triggert, maar dat betekend nog niet dat je die situatie dan maar moet accepteren. uiteindelijk is het die gasten die moeten veranderen, niet normale mensen, en als je bijna gedwongen wordt te veranderen om maar niks uit te lokken, dan is dat heel erg triest.
pi_96092235
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:45 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

Problemen hoor je aan te pakken op het moment dat je ze constateert. Helaas hebben we consequent jaren lang proberen weg te lopen voor geconstateerde problemen, waardoor we nu met een gigantisch kankergezwel zitten.
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 15:48:46 #112
249559 crew  Lavenderr
pi_96092236
quote:

[..]

Echt waar, ongelofelijk deze laissez fair-houding.
  donderdag 28 april 2011 @ 15:48:48 #113
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96092237
quote:

[..]

Jij wordt juist beroofd omdat ze weten dat jij of de politie het toch wel laat, en confrontatie uit de weg gaat. Ik weiger mijn spullen af te geven, of het nou 1 of 10 mocro's zijn, of ze me neertrappen of steken, ik geef niets af.
  donderdag 28 april 2011 @ 15:49:02 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_96092252
quote:
9s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:46 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Heerlijke mentaliteit; het zou wel eens minder leuk kunnen worden dus ik ga het zo ver mogelijk uit de weg, ook al kost dat mijn eigen plezier.. Ben je aan het trollen soms?
Ik denk het wel, met een reden ;).

Dit is nou precies de struisvogelpolitiek waar mensen uit dit soort wijken doodziek van worden, het stelselmatig ontkennen van hun problemen door mensen die nog nooit een Marokkaan live gezien hebben...

PvdA is er groot mee geworden. s
Get woke, go broke!
pi_96092268
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:47 schreef okiokinl het volgende:
tuurlijk moet je niet dom doen als je weet wat die eikels triggert, maar dat betekend nog niet dat je die situatie dan maar moet accepteren. uiteindelijk is het die gasten die moeten veranderen, niet normale mensen, en als je bijna gedwongen wordt te veranderen om maar niks uit te lokken, dan is dat heel erg triest.
Zeg maar gerust dat zij dan gewoon winnen, want dat is dan gewoon de realiteit.
pi_96092275
quote:

[..]

Nee, je zorgt er voor dat die tegenstander dat geen tweede keer meer doet.
inderdaad en dat doe je door harder te straffen, niet door je door een overmacht in elkaar te laten slaan of berooft te worden. ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik betwijfel het dat de meesten hier echt van die helden zijn als dat ze beweren.
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2011 @ 15:49:59 #117
341203 3-voud
pi_96092292
quote:

[..]

Als jij berooft wordt en j elaat het allemaal gebeuren denkt die overvaller ook: he dat was makkelijk, snel naar het volgende slachtoffer. Neem jij die overvaller in de houdgreep en je breekt en paar botten bij hem zal ie de volgende keer wel wat beter nadenken. Je moet dat tuig gewoon als honden behandelen.
quote:
9s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:46 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

2x GFT.
  donderdag 28 april 2011 @ 15:51:16 #118
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96092353
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:49 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

inderdaad en dat doe je door harder te straffen, niet door je door een overmacht in elkaar te laten slaan of berooft te worden. ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik betwijfel het dat de meesten hier echt van die helden zijn als dat ze beweren.
Door de verantwoordelijkheid bij de politiek te leggen ben je dat bij voorbaat al niet.
pi_96092380
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:49 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

maar ik betwijfel het dat de meesten hier echt van die helden zijn als dat ze beweren.
Gadverdamme, waarom dit op de man gespeel nou weer?

Ik noem het de normaalste zaak van de wereld, jij noemt heldengedrag. denk dat het meer over jouw instelling zegt dan over die van anderen...
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2011 @ 15:52:22 #120
341203 3-voud
pi_96092391
quote:

[..]

Zoals ik al zei: de angst regeert.
Men durft niets zelf meer te doen en zijn bang voor meer problemen. Ze rennen met de staart tussen de benen weg en zelfs in discussies tonen ze lafheid om erger te voorkomen.
Dit alles in de hoop dat de overheid het maar oplost.

Immers, uit het oog, uit het hart.
Tot ze zelf het haasje zijn...
pi_96092400
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:51 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Door de verantwoordelijkheid bij de politiek te leggen ben je dat bij voorbaat al niet.
We leven toch in een rechtsstaat? En als justitie tekort schiet (en dus ook de overheid) in dit probleem hebben een hoop Nederlanders dus op de verkeerde partij gestemd.
pi_96092434
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:52 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Men durft niets zelf meer te doen en zijn bang voor meer problemen. Ze rennen met de staart tussen de benen weg en zelfs in discussies tonen ze lafheid om erger te voorkomen.

Als iedereen eigen rechter gaat spelen kunnen we net zo goed stoppen met stemmen he?
pi_96092445
quote:

[..]

Ik zou zeggen blijf lekker weg lopen vor je problemen. Ik heb altijd geleerd van mijn ouders problemen aan te pakken en op te lossen. Weglopen is meestal het makkelijkst maar nooit de beste oplossing
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2011 @ 15:54:11 #124
341203 3-voud
pi_96092457
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:52 schreef Silven het volgende:

[..]

We leven toch in een rechtsstaat? En als justitie tekort schiet (en dus ook de overheid) in dit probleem hebben een hoop Nederlanders dus op de verkeerde partij gestemd.
Correct. Want na elke nieuwe verkiezing is onze rechtsstaat direct compleet gewijzigd en het nieuwe kabinet verantwoordelijk voor het falen ervan.

Ik wordt zo moe van die simpele gedachten.
pi_96092480
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:52 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Gadverdamme, waarom dit op de man gespeel nou weer?

Ik noem het de normaalste zaak van de wereld, jij noemt heldengedrag. denk dat het meer over jouw instelling zegt dan over die van anderen...
doe normaal, wie zegt dat dit op de man is? natuurlijk is het voor jezelf opkomen en jezelf verdedigen een normale zaak, ik betwijfel alleen of er echt zoveel mensen zijn die dat kunnen in een situatie waarin ze voor een overmacht staan als dat ze beweren, en zeker op de manier waarop het soms beweerd wordt.
pi_96092487
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:54 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Correct. Want na elke nieuwe verkiezing is onze rechtsstaat direct compleet gewijzigd en het nieuwe kabinet verantwoordelijk voor het falen ervan.

Ik wordt zo moe van die simpele gedachten.
Waar hebben wij politie en cellen voor?
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 15:55:23 #127
249559 crew  Lavenderr
pi_96092514
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:54 schreef Silven het volgende:

[..]

Waar hebben wij politie en cellen voor?
Goeie vraag
pi_96092515
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:53 schreef Silven het volgende:

[..]

Als iedereen eigen rechter gaat spelen kunnen we net zo goed stoppen met stemmen he?
Waarom? De rechtstaat is er vooor de normale mensen. Dit soort mongolen plaatst zich bewust buiten de rechtstaat en zou dus ook niet als zodanig behandeld moeten worden.
pi_96092531
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:54 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

doe normaal, wie zegt dat dit op de man is? natuurlijk is het voor jezelf opkomen en jezelf verdedigen een normale zaak, ik betwijfel alleen of er echt zoveel mensen zijn die dat kunnen in een situatie waarin ze voor een overmacht staan als dat ze beweren, en zeker op de manier waarop het soms beweerd wordt.
En waarom twijfel je daaraan? mss omdat je zelf zo bent en denkt dat iedereen zo is?
  donderdag 28 april 2011 @ 15:55:53 #130
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96092533
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:52 schreef Silven het volgende:

[..]

Neen. Wat ik duidelijk wil maken dat het eisen van hoge straffen niet helpt, maar dat de prioriteit bij de verkeerde zaken ligt, een punt waar geen enkele partij ECHT voor staat. En ipv te wachten tot die prioriteit er komt (vergeet het maar) regel ik mijn eigen zaken wel.
pi_96092541
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:53 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik zou zeggen blijf lekker weg lopen vor je problemen. Ik heb altijd geleerd van mijn ouders problemen aan te pakken en op te lossen. Weglopen is meestal het makkelijkst maar nooit de beste oplossing
ik loop niet weg voor mijn problemen, ik kijk naar meerdere oplossingen. en als jij echt zo'n aanpakker bent ga dan lekker de straat op en pak problemen aan.
  donderdag 28 april 2011 @ 15:57:21 #132
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96092582
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Goeie vraag
Om het volk te onderdrukken, eenieder die zich niet onderdrukt voelt (waaronder onze lieve medelanders, die hebben immer zelf uitgevonden dat je met dergelijke mentaliteit en gedrag toch niet gepakt wordt) heeft dus automagisch vrij spel
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2011 @ 15:57:33 #133
341203 3-voud
pi_96092587
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:53 schreef Silven het volgende:

[..]

Vroeger deden we niet anders. Maar wist men vanuit fatsoen tot hoever je behoorde te gaan.
Als zusje klappen had gekregen van een mafkees, gingen broers + vrienden even langs bij die mafkees. Een paar flinke klappen was voldoende. Mafkees dacht de volgende keer wel 5x na.

Probleem opgelost en hersteld.

Nu zijn we te schijterig en schuiven alles af om die schijterigheid om te zetten in moreel correct beschavingsgedrag. Wat je probeert te vertellen is dat je gewoon laf bent en niet meer voor jezelf op komt.
  donderdag 28 april 2011 @ 15:57:38 #134
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_96092592
Hoge straffen werkt misschien niet nee, maar een sterk vergrote pakkans wel. En dan dus WEL alles bestraffen, niets wegwuiven, gewoon bloeden voor je daden..

Gewoon zo'n gassie totaal financieel uitkleden, niets geen prada tasje, Gstarbroek, gewoon in de Zeeman en de Hema.... weg zelfwaarde....
Get woke, go broke!
pi_96092627
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:55 schreef ReplaR het volgende:

[..]

En waarom twijfel je daaraan? mss omdat je zelf zo bent en denkt dat iedereen zo is?
ik heb helemaal niet gezegd dat ik denk dat iedereen zo is. ik twijfel hieraan omdat ik dit soort dingen wel eens heb meegemaakt, mensen met een grote mond die zelf de grootste angsthazen zijn.
pi_96092635
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:55 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waarom? De rechtstaat is er vooor de normale mensen. Dit soort mongolen plaatst zich bewust buiten de rechtstaat en zou dus ook niet als zodanig behandeld moeten worden.
Als je voor eigen rechter gaat spelen plaats je jezelf ook buiten de rechtstaat.
pi_96092672
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:56 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

ik loop niet weg voor mijn problemen, ik kijk naar meerdere oplossingen. en als jij echt zo'n aanpakker bent ga dan lekker de straat op en pak problemen aan.
Ik heb ook geen problemen met de in mijn straat wonende mensen, dus ik zou niet weten waarom ik de straat op moet. Ik heb verder ook nooit angst als ik ergens ben ongeacht het tijdstip. Ik heb enkele keren problemen gehad met Marrokaanse jongeren en dat is buiten de politie om prima geregeld.
  donderdag 28 april 2011 @ 16:00:12 #138
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96092710
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je voor eigen rechter gaat spelen plaats je jezelf ook buiten de rechtstaat.
De rechtstaat heeft zichzelf buiten geplaatst.
pi_96092721
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:56 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

Voetbalkooi hier in de buurt (overvecht) werd 10 jaar geleden ofzo gebouwd, met parkeerplaatsen ernaast etc.

Binnen en paar maanden was dat gebied overgenomen door marokkaans tuig. Kinderen werden met messen die kooi uit gedreigt en flink gedealt op de parkeerplaats. HONDERDEN keren de politie gebeld, die kwamen nooit. Na al die telefoontjes en de zoveelste bedreiging zijn we met zo'n 50 man uit de buurt is erop afgestapt en ze er weggeslagen en getrapt. Raad eens wat? Binnen 10 minuten 5 politie auto's en busjes inclusief politiehonden....

Maar het tuig is tot op de dag van vandaag nooit meer terug gekomen.
pi_96092729
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:59 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik heb ook geen problemen met de in mijn straat wonende mensen, dus ik zou niet weten waarom ik de straat op moet. Ik heb verder ook nooit angst als ik ergens ben ongeacht het tijdstip. Ik heb enkele keren problemen gehad met Marrokaanse jongeren en dat is buiten de politie om prima geregeld.
nou dat is dan heel erg mooi. maar ga dan niet zeggen dat ik voor mijn problemen wegloop, wanneer jij totaal geen weet hebt van hoe ik dingen aanpak.
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 16:01:30 #141
249559 crew  Lavenderr
pi_96092758
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:52 schreef 3-voud het volgende:

[..]

En dat.
Het is oh zo makkelijk om je grootmoedig en coulant op te stellen als dit soort gasten letterlijk een ver van je bed-show is, want nooit écht mee te maken gehad.
pi_96092760
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:00 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

nou dat is dan heel erg mooi. maar ga dan niet zeggen dat ik voor mijn problemen wegloop, wanneer jij totaal geen weet hebt van hoe ik dingen aanpak.
Hee, jij begint erover dat je wegloopt voor problemen. Ik zeg slechts dat ik dat niet doe en ook niet gewend ben, thats all.
pi_96092785
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:00 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Voetbalkooi hier in de buurt (overvecht) werd 10 jaar geleden ofzo gebouwd, met parkeerplaatsen ernaast etc.

Binnen en paar maanden was dat gebied overgenomen door marokkaans tuig. Kinderen werden met messen die kooi uit gedreigt en flink gedealt op de parkeerplaats. HONDERDEN keren de politie gebeld, die kwamen nog geeneens. Denk zo'n 50 man uit de burt is erop afgestapt en ze er weggeslagen en getrapt. Raad eens wat? Binnen 10 minuten 5 politie auto's en busjes inclusief politiehonden....

misschien moeten jullie de popo eens aanpakken bij jullie in de buurt ;)
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2011 @ 16:02:19 #144
341203 3-voud
pi_96092786
quote:

[..]

Binnen en paar maanden was dat gebied overgenomen door marokkaans tuig. Kinderen werden met messen die kooi uit gedreigt en flink gedealt op de parkeerplaats. HONDERDEN keren de politie gebeld, die kwamen nog geeneens. Denk zo'n 50 man uit de burt is erop afgestapt en ze er weggeslagen en getrapt. Raad eens wat? Binnen 10 minuten 5 politie auto's en busjes inclusief politiehonden....

Heel herkenbaar. Hier hetzelfde meegemaakt bij parkeerterrein van scholen.
Alleen hadden de bewoners goed afgesproken te spelen als mijn-naam-is-haas.
pi_96092826
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:02 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

misschien moeten jullie de popo eens aanpakken bij jullie in de buurt ;)
Eeuh, die hebben ene Aleid Wolfsen boven hun staan. Vergeet het dus maar.
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2011 @ 16:03:55 #146
341203 3-voud
pi_96092851
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:00 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

Je laat goed merken hoe je erover denkt.
Staart-benen.
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2011 @ 16:05:13 #147
341203 3-voud
pi_96092904
Even mezelf quoten:

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:57 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Vroeger deden we niet anders. Maar wist men vanuit fatsoen tot hoever je behoorde te gaan.
Als zusje klappen had gekregen van een mafkees, gingen broers + vrienden even langs bij die mafkees. Een paar flinke klappen was voldoende. Mafkees dacht de volgende keer wel 5x na.

Probleem opgelost en hersteld.

Nu zijn we te schijterig en schuiven alles af om die schijterigheid om te zetten in moreel correct beschavingsgedrag. Wat je probeert te vertellen is dat je gewoon laf bent en niet meer voor jezelf op komt.
De beste vorm van opvoeding.
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 16:05:37 #148
249559 crew  Lavenderr
pi_96092916
quote:

[..]

Binnen en paar maanden was dat gebied overgenomen door marokkaans tuig. Kinderen werden met messen die kooi uit gedreigt en flink gedealt op de parkeerplaats. HONDERDEN keren de politie gebeld, die kwamen nooit. Na al die telefoontjes en de zoveelste bedreiging zijn we met zo'n 50 man uit de buurt is erop afgestapt en ze er weggeslagen en getrapt. Raad eens wat? Binnen 10 minuten 5 politie auto's en busjes inclusief politiehonden....

Puur uit nieuwsgierigheid, wie is er opgepakt toen?
pi_96093225
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:03 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Eeuh, die hebben ene Aleid Wolfsen boven hun staan. Vergeet het dus maar.
die is nogal in opspraak geweest in 2009 lees ik...

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:03 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je laat goed merken hoe je erover denkt.
Staart-benen.
tja, dat maak jij ervan. ik vind het niet nodig om verhalen over klappen uitdelen te vertellen op het internet, prima als jij dat wel wilt doen hoor maar soms vind ik dat soort dingen ongeloofwaardig (niet dat ik jou ongeloofwaardig vind, maar die gasten zitten er wel eens tussen). ik weet hoe ik dingen aanpak en die aanpak werkt prima. ieder z'n eigen manier toch? als het maar werkt
pi_96093255
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Puur uit nieuwsgierigheid, wie is er opgepakt toen?
Niet dat tuig want dat die renden natuurlijk snel weg. Maar vreemd genoeg kon er een wel aangifte doen omdat iemand hem had geslagen... Gelukkig had hij zelf gezegt: sla me dan, sla me dan. Dan schijnt het je eigen schuld te zijn.
pi_96093526
quote:

[..]

Dit valt jou dan weer op. Niet het probleem maar iemand die het probleem wil aanpakken.......
pi_96094055
Lekker stoer van die 'jongens' om een meisje aan te vallen, maar goed wat verwacht je dan
ook anders van deze kansloze jongeren.. ;)
(Judas 9) "Maar Michaël, de archangel, toen hij met den duivel twistte, en handelde van het lichaam van Mozes, durfde geen oordeel van lastering tegen hem voortbrengen, maar zeide: De Heere bestraffe u!'
pi_96094144
Totdat er een paar mensen zijn die het niet pikken en zelf actie tegen dit soort figuren ondernemen
Vervolgens krijgen diegenen die actie ondernemen ( omdat het OM en de rest het niet doen ) de hele santenkraam achter zich aan omdat het legaal via ..................het OM en de rest moet.
Hier raak je toch zwaar gefrustreerd van!
Ondertussen zitten die nitwits op Joop.nl maar te schelden op mensen die PVV stemmen( voorheen vooral SP en Pvda stemmers .hoe hypocriet ) .
Niet dat een stem op de PVV wat oplevert maar het is wel te begrijpen.
We moeten eens afstappen van het principe dat iedereen gelijk is , dat zijn we niet. op alle vlakken.

De een kan beter leren en heeft een goede baan ( is graaier bij KPN of zo )
De ander is extreem goed in balletjes trappen en verdient miljoenen
De volgende kan goed op radio of TV presenteren en vang 500K per jaar
De volgende is sociaal extreem goed en heeft een goed uiterlijk en naait de ene knappe griet/gozer na de ander en word op handen gedragen door zijn omgeving.
De volgende heeft geen respect voor de autochtone bevolking en laat dat op zeer asociale onaangepaste en criminele wijze blijken

Discrimineren op Ras is totaal niet nodig en ook volstrekt onwenselijk
Discrimineren op gedrag daarentegen............ lijkt me pure logica.
Laten we dat dan ook eens echt gaan doen want discriminatie op opleiding , of sociaal vermogen is al sinds mensenheugenis aan de orde van de dag waarom dan niet op crimineel gedrag .
Als we niet mogen discrimineren dan mogen de handhavende en politieke organen dat ook niet en dus ook niet in het voordeel van Marokkaans tuig
  donderdag 28 april 2011 @ 16:44:56 #154
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_96094617
quote:

[..]

Ik zie het zo:
De politie heeft van hogerhand de instructies gekregen om terughoudend op te treden, enerzijds vanwege softe linkse knuffelpolitiek, anderzijds keiharde angst voor rellen (denk aan de wekenlange autobranden in Amsterdam West en de banlieue rellen Frankrijk) en verhoogde terrorisme dreiging als de moslimjeugd wordt aangepakt (zoals Frankrijk bijvoorbeeld de wereldwijde aandacht kreeg van terroristen na hun hoofddoek verbod, een interne aangelegenheid en hoe vaak hebben ze ondertussen de Eiffeltoren moeten afsluiten vanwege een bommelding?).

Dus ze laten het het liefst uitsudderen in het nadeel van de slachtoffers ipv ingrijpen en escalatie.
Keuze voor minste van twee kwaden.

Als er idd escalatie, rellen en een mini (en mogelijk escalerende) burgeroorlog dreigt zoals idd een knokploeg die de Marokkanen aanpakt dan komen ze wel opdraven. Datzelfde zag je ook bij de Culemborg rel tussen de Molukken en Marokkanen.
pi_96094792
quote:

[..]

Niemand kan zichzelf buiten de rechtsstaat plaatsen zolang je hier woont en ingeschreven staat. Alleen het zooitje ongeregeld wat er nu zit doet dat blijkbaar, dus moet het ook van die kant aangepakt worden en dat doen wij in Nederland doormiddel van het stemmen op politieke partijen, en als die niet op deze behoefte aansluiten kunnen wij die zelf beginnen, en blijkbaar is er niet genoeg animo voor jammergenoeg.
  donderdag 28 april 2011 @ 16:52:17 #156
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96094922
Omdat het bestaffen van relmarokkanen toch een reden tot stigmatisering blijkt te zijn, al dan niet van de moslimgemeenschap. Kijk maar naar wilders, één slecht woord en ze zijn weer boos op je, dat is slechte pr en kan je weerhouden van een hogere functie

:') :N
  donderdag 28 april 2011 @ 16:53:57 #157
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96094998
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:49 schreef Silven het volgende:

[..]

Niemand kan zichzelf buiten de rechtsstaat plaatsen zolang je hier woont en ingeschreven staat. Alleen het zooitje ongeregeld wat er nu zit doet dat blijkbaar, dus moet het ook van die kant aangepakt worden en dat doen wij in Nederland doormiddel van het stemmen op politieke partijen, en als die niet op deze behoefte aansluiten kunnen wij die zelf beginnen, en blijkbaar is er niet genoeg animo voor jammergenoeg.
En wanneer is die aanpak in de afgelopen decennia veranderd, ondanks verschillende politieke samenstellingen. Zelfs met de PVV verandert er niets. Conclusie: stemmen heeft geen zin als je dit soort zaken wil aanpakken.
Deze non-aanpak is te diep geworteld in het overheidsapparaat, dat gaat in geen 50 jaar veranderen. tenzij burgers zelf opstaan.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_96095057
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:53 schreef Hukkie het volgende:

[..]

En wanneer is die aanpak in de afgelopen decennia veranderd, ondanks verschillende politieke samenstellingen. Zelfs met de PVV verandert er niets. Conclusie: stemmen heeft geen zin als je dit soort zaken wil aanpakken.
Welke politieke partij focust voor 90% op criminaliteit met name van niet-Westerse allochtonen? En hoeveel mensen hebben daarop gestemt? Blijkbaar niet genoeg animo dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 16:55:41 ]
pi_96095071
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:53 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Daarom zeg ik: verhuis naar Iran, daar weet men tenminste nog wat rechtvaardigheid is.
  donderdag 28 april 2011 @ 17:01:07 #160
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96095284
Lekker makkelijk hoor. Het overheidsapparaat is niet capabel om dit soort ongeregeldheden aan te pakken, dus moet de burger zich maar laten koeioneren. Of naar Iran verhuizen.
DeviantArt
pi_96095401
quote:
11s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:01 schreef Hukkie het volgende:
Lekker makkelijk hoor. Het overheidsapparaat is niet capabel om dit soort ongeregeldheden aan te pakken, dus moet de burger zich maar laten koeioneren. Of naar Iran verhuizen.
Het overheidsapparaat is er toch niet voor niks. Het is het 1 of het ander he, of we gaan met zijn allen zorgen dat dat overheidsapparaat wel gaat werken doormiddel van politiek (zoals het oorspronkelijk bedoelt is en mogelijk is), of we gaan met zijn allen het recht in eigen handen nemen. Op dit moment is het een ongeorganiseerde mix van die 2 dingen, dat werkt ook niet.
  donderdag 28 april 2011 @ 17:07:54 #162
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96095584
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:55 schreef Silven het volgende:

[..]

Welke politieke partij focust voor 90% op criminaliteit met name van niet-Westerse allochtonen? En hoeveel mensen hebben daarop gestemt? Blijkbaar niet genoeg animo dus.
Geen. Of doel je op de pvv? _O-
  donderdag 28 april 2011 @ 17:09:29 #163
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96095660
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:03 schreef Silven het volgende:

[..]

Het overheidsapparaat is er toch niet voor niks. Het is het 1 of het ander he, of we gaan met zijn allen zorgen dat dat overheidsapparaat wel gaat werken doormiddel van politiek (zoals het oorspronkelijk bedoelt is en mogelijk is), of we gaan met zijn allen het recht in eigen handen nemen. Op dit moment is het een ongeorganiseerde mix van die 2 dingen, dat werkt ook niet.
Vandaar mijn vraag ook wanneer in de afgelopen decennia deze aanpak veranderd is. Kennelijk is er inderdaad niet genoeg animo voor, zowel in de politiek als onder burgers. Dus weinig kans dat het de komende jaren wel gaat veranderen. Ondertussen worden de aso's steeds asocialer en worden steeds meer mensen het zat, en rest hen uiteindelijk geen andere mogelijkheid dan zelf de knuppel in het varkenshok te gooien.
DeviantArt
pi_96095757
Bron voor die laatste aannames?
pi_96095858
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:07 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Geen. Of doel je op de pvv? _O-
De one-issue partij die moord en brand schreeuwt maar niets bijdraagt aan constructieve oplossingen?
  donderdag 28 april 2011 @ 17:13:46 #166
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96095863
Volg het nieuws zou ik zeggen.
DeviantArt
pi_96095953
quote:

Onze feestjes kregen ook zo weinig aandacht, ondanks overdadig gebruik van drugs en alcohol, en een hele hoop herrie. Wat moet je in hemelsnaam doen om in het nieuws te komen... :(
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_96095964
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:13 schreef Hukkie het volgende:
Volg het nieuws zou ik zeggen.
Ik had beter van je verwacht.
pi_96095996
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Onze feestjes kregen ook zo weinig aandacht, ondanks overdadig gebruik van drugs en alcohol, en een hele hoop herrie. Wat moet je in hemelsnaam doen om in het nieuws te komen... :(
Een nationaliteit hebben die xenofoben de stuipen op het lijf jaagt.
pi_96096069
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:17 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ok, volgende keer plakken we snorren op en dragen we afro pruiken, kijken of het dan wel lukt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_96096076
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:49 schreef Silven het volgende:

[..]

al richt je tien partijen op, dan lukt het je nog niet om in de huidige rechtstaat deze problemen op te lossen. Onze rechtstaat is gewoon veel te soft voor dit tuig en dat weten ze dondersgoed, dus blijven ze optimaal gebruik maken van de wet en komen ze er telkens mee weg.

Als eerste zal moeten veranderen dat we enkel individuen kunnen berechten voor hun daden. We moeten gewoon een hele groep kunnen aanpakken voor het gedrag van een individu binnen die groep. Hier zullen ook andere mensen last van krijgen, maar dat moet dan maar.
pi_96096143
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ok, volgende keer plakken we snorren op en dragen we afro pruiken, kijken of het dan wel lukt.
Zelfs met kattenkwaad haal je dan het nieuws.
  donderdag 28 april 2011 @ 17:21:32 #173
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96096156
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik had beter van je verwacht.
Tsja, wat moet ik zeggen dan? Dit topic (en het vorige) zijn precies wat ik bedoel. Het is kennelijk legaal tegenwoordig om tuinfeestjes te verstoren en mensen knock-out te slaan zonder dat daar door de overheid tegen opgetreden wordt. Die meisjes die het feestje gaven zijn nog net niet beschuldigd van uitlokking. Het tuig gaat steeds een stapje verder, gewoon omdat het kan. Totdat het tuig het een keer bij de verkeerde doet en teruggeslagen wordt.
DeviantArt
pi_96096270
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De one-issue partij die moord en brand schreeuwt maar niets bijdraagt aan constructieve oplossingen?
Veel slechter dan het is kan het niet worden lijkt me :') Dus laat die one-issue partij maar een tijdje aan de macht komen, wie niet waagt wie niet wint.
pi_96096411
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:21 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Tsja, wat moet ik zeggen dan? Dit topic (en het vorige) zijn precies wat ik bedoel. Het is kennelijk legaal tegenwoordig om tuinfeestjes te verstoren en mensen knock-out te slaan zonder dat daar door de overheid tegen opgetreden wordt.
"Als ik de wet overtreed en het wordt niet bestraft zal het wel legaal zijn."

Niveautje weer.
pi_96096422
Ik vind het vooral vreemd hoe er onmiddellijk gezocht wordt naar allerlei 'verzachtende' omstandigheden. Zo haast de politiewoordvoerder te melden dat de buurt niet slecht bekend stond. Winkelcentra in Alphen aan de Rijn ook niet, kan ik melden. En de overbuurman vindt het vreemd dat de tieners alleen thuis waren. Alsof dat de onuitgenodigde daders het recht heeft om de boel te verzieken en geweld te gebruiken.

Deze gang van zaken - daders opgepakt, maar binnen no-time weer vrij - laat nog eens perfect zien dat soft strafbeleid niet werkt. Dat het nu komt tot dreig-sms'jes bewijst nog eens goed dat dit tuig nu vast had moeten zitten én dat die jongeren totaal schijt aan de wet hebben. Ik pleit voor een harde hand hier. En ja, dat zou ik ook vinden als de daders autochtoon waren.
pi_96096464
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:23 schreef Silven het volgende:

[..]

Veel slechter dan het is kan het niet worden lijkt me :') Dus laat die one-issue partij maar een tijdje aan de macht komen, wie niet waagt wie niet wint.
Dat zijn ze toch al voor onze begrippen? Veel windeieren heeft het ze nog niet bepaald gelegd.
  donderdag 28 april 2011 @ 17:31:12 #178
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96096524
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

"Als ik de wet overtreed en het wordt niet bestraft zal het wel legaal zijn."

Niveautje weer.
Ja dat zal, maar zo werkt het wel. We zijn niet voor niets tot deze situatie gekomen. Steeds een stapje verder dus.
DeviantArt
  donderdag 28 april 2011 @ 17:33:23 #179
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96096613
quote:

[..]

Maar dat komen ze niet, hetzelfde voor de privacypartijen, mensen zitten vastgeroest in hun partijen en blijven daarop vertrouwen.. Waarom zou je immers tegen rifraten stemmen als je ook voor belastingverlaging kan stemmen, dat is veel modieuzer en wordt je niet als racist gezien door je omgeving.
pi_96096623
quote:

[..]

Veel slechter dan het is kan het niet worden lijkt me :')
DAT ZULLEN WE NOG WEL EENS ZIEN !!!!
"En vast gefeliciteerd! ..... "
"Helemaal niet,ha ha !
pi_96096827
ik snap niet dat als er op een feest 40 meisjes zijn, dat de politie die niet kan ondervragen en zo bepalen welke jongen wat deed.

en laten we nu eens de VVD, CDA en PVV de schuld geven, want die zijn de baas op dit moment. waarom wordt er door hun niet harder ingegrepen dan? was toch beloofd? waarom roepen ze Wolfsen niet op het matje? ik woon in Utrecht, en wil dit soort losgeslagen cocaine verslaafd tuig van de straat hebben. burgers moeten niet het idee hebben dat ze zelf moeten ingrijpen, die moeten op de politie kunnen vertrouwen.
pi_96096900
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:17 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Want als je dit soort primatengedrag afkeurt ben je meteen xenofoob. Juist ja... :Z
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  donderdag 28 april 2011 @ 17:43:33 #183
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96097040
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:39 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Want als je dit soort primatengedrag afkeurt ben je meteen xenofoob. Juist ja... :Z
Tegenwoordig wel ja.
pi_96097297
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:43 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Tegenwoordig wel ja.
....en mag je met de kerst weer eens mailen voor een unban
met een verdomd goed excuus
  donderdag 28 april 2011 @ 17:53:11 #185
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_96097346
quote:

[..]

Waarom? De rechtstaat is er vooor de normale mensen.
:')

Effe serieus, meen je dit nou echt? _O-
Krekker is de bom!
  donderdag 28 april 2011 @ 17:56:18 #186
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_96097457
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:39 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Of je wordt door sommigen gezien als iemand die het probleem niet wil aanpakken....

quote:

[..]

quote:
99s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dit valt jou dan weer op. Niet het probleem maar iemand die het probleem wil aanpakken.......
Denken in uitersten komt helaas aan beide kanten aan de lopende band voor...
Krekker is de bom!
  donderdag 28 april 2011 @ 17:59:23 #187
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96097571
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:51 schreef zeeeend het volgende:

[..]

....en mag je met de kerst weer eens mailen voor een unban
met een verdomd goed excuus
Waar heb jij het nou over :?
pi_96097627
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:53 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

:')

Effe serieus, meen je dit nou echt? _O-
Je snapt het punt dus gewoon niet. Onze rechtstaat is helaas niet in staat om de problemen met deze groep op te lossen omdat het ze veel te veel mogelijkheden bied om zich er aan te onttrekken. Als je het probleem echt aan wil pakken zul je of moeten segregeren (en ik denk dat niemand dat wil) of echt draconische maatregelen nemen die hun bepaalde rechten ontneemt. Doe je dat niet dan blijft het probleem door etteren. En zullen ook de goeden doaarop aan gesproken worden.
pi_96097712
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:56 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Of je wordt door sommigen gezien als iemand die het probleem niet wil aanpakken....

[..]

[..]

Denken in uitersten komt helaas aan beide kanten aan de lopende band voor...
Wat zijn jouw oplossingen dan?

De mijne weet je al. Enkele reis voor tuig en opvoeders terug naar het Rifgebergte. Ik ben benieuwd naar de jouwe.
pi_96097882
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:00 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Je snapt het punt dus gewoon niet. Onze rechtstaat is helaas niet in staat om de problemen met deze groep op te lossen omdat het ze veel te veel mogelijkheden bied om zich er aan te onttrekken.
Wat bedoel je nu concreet?
pi_96098140
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat bedoel je nu concreet?
Dat er groepen mensen zijn, autochtonen en allochtonen, die drommels goed begrijpen hoe ze weg kunnen komen met hun gedrag.
Denk maar aan de Hell's Angels enkele jaren geleden. Die pleegden drievoudige moord, iedereen wist het. Maar als je je kaken maar stijf op elkaar houdt dan kom je ermee weg.
Marokkanen weten ook donders goed dat het voor ons onmogelijk is om individuen in een groep aan te pakken als je maar je mond houdt.
Ik zou zo'n hele groep veroordeeld willen zien als niemand aanwijst wie wat gedaan heeft.
Dat schept natuurlijk een gevaarlijk precedent omdat je dan risico's loopt als individu in een groep.
pi_96098267
Ik denk persoonlijk dat we eens moeten kappen met bevolkingsgroepen überhaupt te benoemen in strafzaken. Woorden als discriminatie vliegen de mensen om de oren terwijl het gaat om de daad, en die bestraft moet worden. Crash jij op een feestje en ga je mensen mishandelen en betreed jij privé terrein? Moet je de gevolgen als een Nederlander dragen, en moeten we eens ophouden in kleurtjes of achtergronden gaan denken.

Dit zijn gewoon ettertjes die eens flink aangepakt mogen worden. Weg met al die begeleiding en rekening houden met achtergrond. Jij gedraagt je als een crimineel, dus ga je bestraft worden als crimineel, en dan dondert het me totaal niet of je ouders nu rijk, arm, gekleurd of roomwit zijn. Het is toch te zot voor woorden dat i.p.v de daders te veroordelen of niet te veroordelen men het hier bijna het hele topic heeft over kleurtjes :{
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zelfs met kattenkwaad haal je dan het nieuws.
Hoezo kattenkwaad? Een groep meisjes te mishandelen en 1 ervan een gebroken kaak te bezorgen noem je kattenkwaad?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 28 april 2011 @ 18:18:17 #193
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96098300
Het aanpakken van een groep is enkel door een gebrek aan bewijs tegen een enkele persoon, dat gaat dus niet werken.

=edit= troll

[ Bericht 7% gewijzigd door paddy op 28-04-2011 18:23:17 ]
  donderdag 28 april 2011 @ 18:18:42 #194
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_96098316
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:00 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Je snapt het punt dus gewoon niet. Onze rechtstaat is helaas niet in staat om de problemen met deze groep op te lossen omdat het ze veel te veel mogelijkheden bied om zich er aan te onttrekken.
Dit heeft niks te maken met het feit dat Nederland een rechtstaat is. Dit heeft te maken met de bescherming van criminelen die mogelijk te ver is doorgeslagen.

quote:
Als je het probleem echt aan wil pakken zul je of moeten segregeren (en ik denk dat niemand dat wil) of echt draconische maatregelen nemen die hun bepaalde rechten ontneemt. Doe je dat niet dan blijft het probleem door etteren. En zullen ook de goeden doaarop aan gesproken worden.
Wij ontnemen criminelen bepaalde rechten al. Dat is simpelweg onderdeel van de rechtstaat. Dat dit wellicht iets verder mag gaan is een heel andere discussie. Maar dat betekent niet dat de rechtstaat niet meer voor deze mensen geldt.

Wanneer jij (bepaalde) mensen buiten de rechtstaat plaatst creeer je een wildwest situatie. Deze mensen zouden dus vogelvrij zijn, iets wat hun gedrag wellicht niet ten goede zal komen. Daarnaast is deze manier van doen nogal fout gevoelig: een onschuldig persoon hoeft maar 1x onterecht veroordeeld te worden tot het ontnemen van alle rechten. Zo'n persoon heeft daarna dus nooit meer de mogelijkheid zijn onschuld te bewijzen, aangezien hij geen rechten meer heeft.

Het niet aankunnen v/h probleem heeft dus weinig te maken met het feit dat er sprake is van een rechtstaat. Het heeft te maken met de mentaliteit en het beleid binnen onze (recht)staat.
Krekker is de bom!
  donderdag 28 april 2011 @ 18:21:32 #195
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_96098440
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:02 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wat zijn jouw oplossingen dan?

De mijne weet je al. Enkele reis voor tuig en opvoeders terug naar het Rifgebergte. Ik ben benieuwd naar de jouwe.
Ik doelde op het feit dat er tegen iemand die eigen rechtertje spelen (kan gezien worden als primatengedrag) afkeurt wordt gezegd dat hij het probleem niet wil aanpakken.
Krekker is de bom!
pi_96098496
Het is me trouwens wel vaker opgevallen. Ook wanneer roomwitte mensen in een groep handelen, dat de wet iets mist. Ben jij met een groep op een mens aan het inhakken, is hier alleen belangrijk wie de betreffende dader is. Dit zou niet zo moeten zijn. Hak jij mee en ga jij niet weg, zou de straf voor iedereen moeten gelden die geslagen heeft. Ook al zal er één de genadeklap hebben uitgedeeld.

Ik snap trouwens ook niet waarom de buurt niet heeft ingegrepen. Die politie had al veel eerder gebeld moeten worden. Al op het moment dat de meisjes naar binnen gingen om voor die ettertjes weg te lopen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_96098512
Maar ik ben wel blij dat we in Nederland weten waar de prioriteiten liggen.
Crash een feestje en sla een meisje een gebroken kaak en je staat de volgende dag buiten.
Gooi een waxine lichtje naar de gouden koets en je blijft minimaal 7 maanden achter de tralies.

Tja, klasse justitie moet er natuurlijk zijn
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 18:28:40 #198
249559 crew  Lavenderr
pi_96098771
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:18 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dit heeft niks te maken met het feit dat Nederland een rechtstaat is. Dit heeft te maken met de bescherming van criminelen die mogelijk te ver is doorgeslagen.

[..]

Wij ontnemen criminelen bepaalde rechten al. Dat is simpelweg onderdeel van de rechtstaat. Dat dit wellicht iets verder mag gaan is een heel andere discussie. Maar dat betekent niet dat de rechtstaat niet meer voor deze mensen geldt.

Wanneer jij (bepaalde) mensen buiten de rechtstaat plaatst creeer je een wildwest situatie. Deze mensen zouden dus vogelvrij zijn, iets wat hun gedrag wellicht niet ten goede zal komen. Daarnaast is deze manier van doen nogal fout gevoelig: een onschuldig persoon hoeft maar 1x onterecht veroordeeld te worden tot het ontnemen van alle rechten. Zo'n persoon heeft daarna dus nooit meer de mogelijkheid zijn onschuld te bewijzen, aangezien hij geen rechten meer heeft.

Het niet aankunnen v/h probleem heeft dus weinig te maken met het feit dat er sprake is van een rechtstaat. Het heeft te maken met de mentaliteit en het beleid binnen onze (recht)staat.
Mogelijk?

En dat gebeurt dus helemaal niet.
Deze gasten gedragen zich op een wildwest-manier.

Onbegrijpelijk dat hier nog mensen zijn die zelfs dit nog proberen te bagatelliseren en zelfs goed te praten.
pi_96098848
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:17 schreef paddy het volgende:
Hoezo kattenkwaad? Een groep meisjes te mishandelen en 1 ervan een gebroken kaak te bezorgen noem je kattenkwaad?
Lezen. Als je onschuldig kattenkwaad uithaalt als roomblank jongetje kraait er geen haan naar. Houd je er een andere nationaliteit op na, haal je de voorpagina. Selectieve verontwaardiging de gekste.
  donderdag 28 april 2011 @ 18:30:30 #200
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_96098850
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mogelijk?

En dat gebeurt dus helemaal niet.
Deze gasten gedragen zich op een wildwest-manier.

Onbegrijpelijk dat hier nog mensen zijn die zelfs dit nog proberen te bagatelliseren en zelfs goed te praten.
Oh? Waar zie jij mij het gedrag van de relschoppers goedpraten? 8)7

Of doelde je niet op mij? :?
Krekker is de bom!
pi_96098892
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lezen. Als je onschuldig kattenkwaad uithaalt als roomblank jongetje kraait er geen haan naar. Houd je er een andere nationaliteit op na, haal je de voorpagina. Selectieve verontwaardiging de gekste.
Dus jij beschouwt een meisje een gebroken kaak slaan als kattekwaad, want daar hebben we het hier over.
Mooie moraal hou jij er op na.
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 18:32:18 #202
249559 crew  Lavenderr
pi_96098904
quote:

[..]

Je wilt dit toch niet als 'onschuldig kattekwaad' betitelen?
Nu weet ik het zeker, je trollt .
pi_96098923
=edit= Troll

[ Bericht 97% gewijzigd door paddy op 28-04-2011 18:35:38 ]
pi_96098955
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:21 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik doelde op het feit dat er tegen iemand die eigen rechtertje spelen (kan gezien worden als primatengedrag) afkeurt wordt gezegd dat hij het probleem niet wil aanpakken.
Dat vraag ik niet, ik begrijp je posts. Ik wil alleen weten hoe jij problemen denkt op te lossen?
pi_96098990
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Kom je wel eens buiten of lees je alleen de krant en baseer je je wereldbeeld op het nieuws?
:') , ga je nou lekker op de man spelen. Cool man.
pi_96099010
Ik maak je dood als onschuldig kattekwaad benoemen. Moet niet gekker worden hier.
pi_96099043
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]
=
Jawel, maar waarom haal jij steeds de term kattenkwaad erbij. Dat is hier toch echt niet het geval.,

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 28-04-2011 19:02:15 ]
pi_96099155
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:31 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dus jij beschouwt een meisje een gebroken kaak slaan als kattekwaad, want daar hebben we het hier over.
Mooie moraal hou jij er op na.
Buiten kijf staat dat dit op z'n zachtst gezegd nogal belachelijke acties geweest zijn. Maar dat het vervolgens al 2 topics over die verdomde mocro's gaat en men net doet alsof dit zulke uitzonderlijke acties gaat is toch wel stuitend en typisch.
pi_96099221
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Buiten kijf staat dat dit op z'n zachtst gezegd nogal belachelijke acties geweest zijn. Maar dat het vervolgens al 2 topics over die verdomde mocro's gaat en men net doet alsof dit zulke uitzonderlijke acties gaat is toch wel stuitend en typisch.
Een gebroken kaak slaan valt bij jou onder normale acties dan ofzo?
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 18:41:01 #210
249559 crew  Lavenderr
pi_96099243
quote:

[..]

Nee, niemand doet alsof het uitzonderlijk is, was het maar waar.Het is helaas schering en inslag.

'Stuitend en typisch' slaat meer op dit tuig dan op de reacties hier.
  donderdag 28 april 2011 @ 18:41:30 #211
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_96099260
quote:

[..]

Iemands oogkas breken is 'onschuldig kattekwaad'.

Het is precies andersom zoals jij schetst.

Als er ooit eens een zwarte door een blanke wordt doodgemaakt (Kerwin Duijnmeijer), dan staan de kranten er wekenlang vol van, worden stille tochten en herdenkingsbijeenkomsten georganiseerd, tot jaren na het incident. Terwijl die Kerwin zelf gewoon ook een boefje was.
.
Echter, dagelijks leiden blanken onder de terreur van de allochtonen, en zo mogelijk wordt dit overal onder het tapijt geveegd en worden de daders meteen weer op vrije voeten gesteld. Als ze al gepakt worden. Helaas voor de politiek-correcte brigade is er nu internet, waarop niets geheim blijft.
The End Times are wild
pi_96099277
quote:

[..]

Euhm, ik denk echt dat een blanke juist wel meteen opgepakt zou worden wanneer er flink lichamelijk letsel toegebracht zou worden. Zo niet moord. Was vorig jaar een bericht over vanuit Friesland.

En dit kattenkwaad noemen? Dus wanneer je zus een feestje gaat houden met vriendinnen en er lopen jongeren te klieren zodat de meisjes naar binnen gaan om van die etterbakken af te zijn, en de etterbakken springen over het hek en slaan je zusje in elkaar is dit alleen maar kattenkwaad? Dit meen je niet :{

Over wat voor onschuldig kattenkwaad heb jij het dan? Noem dan wel wat voorbeelden wat dan wel in het nieuws is geweest.
pi_96099283
quote:

[..]

Het gaat hier niet over onschuldig kattekwaad, maar over zware mishandeling.

Dus ga alsjeblieft een ander niet verwijten niet goed gelezen te hebben. :')
pi_96099308
quote:

[..]

Ik ken persoonlijk geen enkele gast die ooit een vrouw een gebroken kaak geslagen dus uitzonderlijk vind ik dit wel. En ik heb vaak genoeg gezien dat een vriend van mij een drankje in zijn gezicht kreeg na het maken van zeer ongepaste opmerkingen. Wij lachten er altijd om.
Het toont gewoon de moraal van sommige mensen aan en die is gewoon niet al te best. En ik heb serieus vraagtekens of dit type mens ooit nog een waardevolle aanvulling van de maatschappij zal worden. En ja dan pleit ik voor verwijdering uit deze maatschappij.
  donderdag 28 april 2011 @ 18:43:24 #215
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_96099326
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:33 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat vraag ik niet, ik begrijp je posts. Ik wil alleen weten hoe jij problemen denkt op te lossen?
Ik denk niet dat mijn oplossingen zo heel relevant zijn, ik zit immers niet in de politiek en voer geen maatregelen door.

Maar wat mij betreft mag er een stuk zwaarder gestraft worden. Of dit het probleem oplost: ik betwijfel het.

Een probleem oplossen met straffen werkt volgens mij maar in beperkte mate. Dit aangezien een groot deel van de criminelen zich op het moment dat ze hun daad begaan, niet eens bezig houden met het feit dat ze gepakt zouden kunnen worden. Draaideurcriminelen hou je uiteraard wel wat langer uit de maatschappij... maar dit kost de maatschappij ook weer een hoop extra.

Zelf ben ik eigenlijk hoofdzakelijk voorstander van het zwaarder straffen vanwege het signaal naar de slachtoffers en vanwege mijn gevoel voor rechtvaardigheid. Niet omdat ik er veel vertrouwen in heb dat het probleem hierdoor goed wordt opgelost.

Ik denk dat je een probleem oplost door de oorzaak te vinden en hierop in te spelen.. Bij deze jongens betekent dit naar mijn idee dat je, naast het zwaarder straffen, op de een of andere manier ook tot de botte hersenen van ze moet zien door te dringen, om ze zo duidelijk te maken dat hun leven een stuk aangenamer zal zijn, wanneer ze zich normaal gedragen en participeren in de maatschappij. En met deze jongens doel ik niet direct op de hopeloze groep met strafblad van hier tot Tokyo, maar op een bepaald type jongeren.

Want volgens mij leven dit soort jochies in de waan dat hun leven geweldig is DOORDAT zij zich als 'gangster' of stuk 'tuig' gedragen. En zwaarder straffen wanneer de gevangenis juist een extra gangsterstatus oplevert, lijkt me niet zo heel veel effectiever (even los v/h tijdelijk uit de maatschappij-haal-aspect).

Ik denk eigenlijk dat het nog effectiever is om deze jochies te doen beseffen dat ze door hun gedrag op dit moment, over 15 jaar er niet voorstaan als Al Capone, maar als loser 1e klas. Terwijl de 'normale' burgers, die zich niet als 'coole gangster' gedroegen, een leuk leven opbouwen...

[ Bericht 1% gewijzigd door KreKkeR op 28-04-2011 18:48:51 ]
Krekker is de bom!
pi_96099447
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:42 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Het gaat hier niet over onschuldig kattekwaad, maar over zware mishandeling.
Lezen. Dat dit nieuwswaardig is komt niet door de gebeurtenissen an sich (in een beetje stad zijn dit soort acties aan de spreekwoordelijke orde van de dag).
pi_96099461
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lezen. Dat dit nieuwswaardig is komt niet door de gebeurtenissen an sich (in een beetje stad zijn dit soort acties aan de spreekwoordelijke orde van de dag).
Pardon?
pi_96099497
quote:

[..]

Welke stad, ik ben zeer benieuwd waar ik dus nooit moet gaan wonen.
pi_96099545
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:48 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Een stad waar minderjarige meisjes door blanken het ziekenhuis worden ingeslagen klinkt idd niet als de beste vestigingsstad :')
pi_96099587
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:48 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ga eens een week rondlopen in de (voornamelijk autochtone) tokkiewijken van Arnhem, Nijmegen of Dordrecht for example.
pi_96099620
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Een stad waar minderjarige meisjes door blanken het ziekenhuis worden ingeslagen klinkt idd niet als de beste vestigingsstad :')
Kijk dat er in elke stad van relationeel geweld sprake is geloof ik meteen. Maar vreemde gasten die willekeurig feestjes crashen en daar vervolgens meisjes het ziekenhuis in meppen, hopelijk is dat geen schering en inslag.
pi_96099638
quote:

[..]

Ja hoor, vast!! Dan moet een groep jongens een groep feestende meiden thuis belagen en stalken en in elkaar slaan heel normaal ervaren worden? Kom op. Ik heb in meerdere steden gewoond, maar zelfs in Utrecht is niet niet normaal hoor.

Kom dan maar op met die berichten. Meisjes van 14 tot 16 mishandelen tot aan een gebroken kaak toe? Dan ga ik bij al die cijfers over criminaliteit die de politie aangeeft nog maar 100% bij optellen.
pi_96099677
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ga eens een week rondlopen in de (voornamelijk autochtone) tokkiewijken van Arnhem, Nijmegen of Dordrecht for example.
Denk je nou werkelijk dat een soortgelijk incident in zo'n wijk níet de krant zou halen?

Dan zou ik toch hulp gaan zoeken.
pi_96099819
quote:

[..]

Die zijn de laatste tijd juist wel in het nieuws. En ineens staat Tokkie wel voor blank? Kan me herinneren dat je dat de vorige keer als aso bedoelde en niets met alleen blank zijn te maken had? Maar dan nog is het niet normaal om met een groep een verjaardag te verstoren van meisjes tussen de 14 en zestien en die te mishandelen, en komt zoiets juist in het nieuws. Ik denk trouwens dat we dit bericht nog steeds kunnen zien als een groep blanke daders, want ik heb nergens gelezen dat het Marokkanen waren.

Ik zou zelfs in een deuk liggen nu, wanneer het idd blanken waren....de daders... :D Dan worden er aardig wat users aan alle kanten mooi geconfronteerd met hun posts :+
pi_96099846
quote:

[..]

Gelul, en dat weet je best :)
pi_96099928
quote:

[..]

euh, ik heb in een zogenaamde blanke tokkiewijk gewoond. Deze wijk was nog genomineerd voor vogelaarwijk status. Tijdje terug is er nog ME geweest.
Dat was naar aanleiding van zigeuners die met 80 door de wijk reden. Zelfs die hollandse tokkies zijn nog beschaafd.
Ik heb werkelijk waar nooit problemen gehad. Het is heel simpel volk. Je ziet ze nu elke dag op straat met stoelen en een tray bier. Maar ze groeten je en je kunt een praatje maken en een bier krijgen. Tja het ziet er maf uit van dat volk met bierbuiken die met een krat bier smiddags aan auto's en scooters ligt te sleutelen maar ze willen gewoon hun ding doen.
En in de winter had ik een paar maal een lege accu. Komt gewoon een tokkie aan met startkabels die je komt helpen zonder dat je het hoefde te vragen.
Als we een feestje gaven dan ff naar de buren. Hey buur, we houden een feestje kan wat later worden maar kom ook ff langs een pils halen.

Het was simpel volk die zo hun zaakjes hadden maar het waren goede buren.
Ik heb zelfs nog een paar van hun kinderen bijles gegeven en ooit een tijdje met een "tokkie" meisje gedate :+
pi_96100077
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:59 schreef gkokkelman het volgende:

[..]

euh, ik heb in een zogenaamde blanke tokkiewijk gewoond. Deze wijk was nog genomineerd voor vogelaarwijk status. Tijdje terug is er nog ME geweest.
Dat was naar aanleiding van zigeuners die met 80 door de wijk reden. Zelfs die hollandse tokkies zijn nog beschaafd.
Ik heb werkelijk waar nooit problemen gehad. Het is heel simpel volk. Je ziet ze nu elke dag op straat met stoelen en een tray bier. Maar ze groeten je en je kunt een praatje maken en een bier krijgen. Tja het ziet er maf uit van dat volk met bierbuiken die met een krat bier smiddags aan auto's en scooters ligt te sleutelen maar ze willen gewoon hun ding doen.
En in de winter had ik een paar maal een lege accu. Komt gewoon een tokkie aan met startkabels die je komt helpen zonder dat je het hoefde te vragen.
Als we een feestje gaven dan ff naar de buren. Hey buur, we houden een feestje kan wat later worden maar kom ook ff langs een pils halen.

Het was simpel volk die zo hun zaakjes hadden maar het waren goede buren.
Ik heb zelfs nog een paar van hun kinderen bijles gegeven en ooit een tijdje met een "tokkie" meisje gedate :+
Jij noemt het een tokkiewijk ik een volkswijk. En ik woon er in 1, bevalt prima. Over het algemeen zijn de mensen ondanks dat ze weinig hebben gewoon erg sociaal. Ze hebben gewoon een wat uitgebreidere handleiding
pi_96100157
quote:

[..]

Zolang mensen zoals jij maar alles rechtlullen wat krom is wat betreft marokkanen zijn er nog tig keer meer berichten nodig zoals dit. Ik zie je eigelijk alleen maar bagetaliseren en op de man spelen in marokkanen topics :r
  donderdag 28 april 2011 @ 19:07:23 #229
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96100298
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:22 schreef paddy het volgende:
Het is me trouwens wel vaker opgevallen. Ook wanneer roomwitte mensen in een groep handelen, dat de wet iets mist. Ben jij met een groep op een mens aan het inhakken, is hier alleen belangrijk wie de betreffende dader is. Dit zou niet zo moeten zijn. Hak jij mee en ga jij niet weg, zou de straf voor iedereen moeten gelden die geslagen heeft. Ook al zal er één de genadeklap hebben uitgedeeld.

Ik snap trouwens ook niet waarom de buurt niet heeft ingegrepen. Die politie had al veel eerder gebeld moeten worden. Al op het moment dat de meisjes naar binnen gingen om voor die ettertjes weg te lopen.
Bij misdrijven is dit allang zo. Opnieuw: de mogelijkheid tot straffen is er lang en breed, maar is er is blijkbaar geen prioriteit voor dergelijke zaken.
  donderdag 28 april 2011 @ 19:08:14 #230
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_96100336
Wat een hysterisch topic
O)))
pi_96100353
Deze discussie blijft interessant om te volgen. Ik vind het wel vreemd dat een hoop mensen denken dat omdat ik zeg dat de rechtsstaat/politiek tekort schiet men denkt dat ik het probleem niet aan wil pakken. Ik vind het justitieel systeem dat we hebben gewoon voldoen zolang het goed nageleefd wordt en straffen hoger worden en mensen langer vastgehouden worden tijdens een onderzoek. Eigen rechter spelen is allemaal leuk en aardig, maar als daadwerkelijk een meerderheid van de bevolking wil dat dit aangepakt wordt, waarom is dit dan nog geen speerpunt bij de grootste partijen?
pi_96100387
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:02 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Jij noemt het een tokkiewijk ik een volkswijk. En ik woon er in 1, bevalt prima. Over het algemeen zijn de mensen ondanks dat ze weinig hebben gewoon erg sociaal. Ze hebben gewoon een wat uitgebreidere handleiding
tje de een zegt tokkie, daarnaar refereerde xapt een beetje.
Het zijn idd echte volkers.

In de stad hebben ze ook zo hun cafes. Daar staat het vol met die gasten. Soms hoor je dan dat daar weer een paar studenten in elkaar zijn gemept. Dat vind ik dan weer niet zo opmerkelijk.
Ik en mijn vrienden zijn ook studenten maar komen een beetje van het platteland. Beetje dom lullen maar je niet beter voelen dan hun kunnen we allemaal en dan heb je er vrij snel vrienden.
Alleen soms komen er dan corps lullen binnen die ff moeten laten zien dat ze beter zijn en dan gaat het vaak snel mis.
pi_96100596
quote:

[..]

Bron voor deze bewering?
pi_96100619
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:08 schreef arucard het volgende:
Oh wacht, het gaat over Marokkanen
Het gaat over een verlaging van de moraal waardoor het schijnbaar normaal gevonden wordt om een onbekend jong meisje een gebroken kaak en oogkas te slaan. Of dat door een allochtoon of autochtoon gedaan wordt maakt me weinig uit. In beide gevallen vind ik, moeten dit soort mensen permanent uit de maatschappij verwijderd worden. Je moet wel heel weinig moraal en geweten hebben om tot zo'n daad te komen.
pi_96100684
quote:
99s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Bron voor deze bewering?
Als die er was had hij dat er heus wel bijgezet. Of hij moet het vergeten zijn, kan de beste gebeuren, nietwaar?
  donderdag 28 april 2011 @ 19:16:41 #236
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_96100755
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:13 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Het gaat over een verlaging van de moraal waardoor het schijnbaar normaal gevonden wordt om een onbekend jong meisje een gebroken kaak en oogkas te slaan. Of dat door een allochtoon of autochtoon gedaan wordt maakt me weinig uit. In beide gevallen vind ik, moeten dit soort mensen permanent uit de maatschappij verwijderd worden. Je moet wel heel weinig moraal en geweten hebben om tot zo'n daad te komen.
Dit vind ik geen levenslang of doodstraf waard. Geen straf, wat ze nu gekregen hebben is natuurlijk ook belachelijk.
O)))
  donderdag 28 april 2011 @ 19:18:24 #237
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96100841
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:16 schreef arucard het volgende:

[..]

Dit vind ik geen levenslang of doodstraf waard. Geen straf, wat ze nu gekregen hebben is natuurlijk ook belachelijk.
Duidelijk signaal wat de overheid uitstraalt naar haar burgers: dop je eigen boontjes maar.
pi_96100843
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:15 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Als die er was had hij dat er heus wel bijgezet. Of hij moet het vergeten zijn, kan de beste gebeuren, nietwaar?
Euhm, die vind ik niet zo. Dat zou juist bevestigen dat er geen berichten zijn over blanken maar wel over Marokkanen. Die zijn er echt wel juist. Ik ga gewoon op een user klikken die altijd met dat soort berichten komt :)
pi_96100964
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:18 schreef paddy het volgende:

[..]

Euhm, die vind ik niet zo. Dat zou juist bevestigen dat er geen berichten zijn over blanken maar wel over Marokkanen. :)
Dan was dat al lang aangekaart geweest via sites als Joop.nl en dergelijke. O-)
pi_96100992
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:16 schreef arucard het volgende:

[..]

IK ben ook geen voorstander van de doodstraf, ik ben wel voor verwijdering uit de maatschappij. Dat kan door mensen met een dubbele nationaliteit de Nederlandse nationaliteit af te nemen. Mensen die enkel de Nederlandse nationaliteit hebben kunnen we vast wel een mooi plekje voor vinden in Siberië. Kunnen ze daar elkaar het leven zuur maken zonder dat wij er last van hebben.
  donderdag 28 april 2011 @ 19:25:14 #241
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96101171
Gewoon lekker optreden met alle mogelijkheden van de wet lijkt me ook wel iets, kun je ze opsluiten, van de straat houden, finacieel uitkleden en aan de schandpaal (helaas niet letterlijk) hangen..
pi_96101252
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:25 schreef Life2.0 het volgende:
Gewoon lekker optreden met alle mogelijkheden van de wet lijkt me ook wel iets, kun je ze opsluiten, van de straat houden, finacieel uitkleden en aan de schandpaal (helaas niet letterlijk) hangen..
Hoe ga je dat doen? Zolang ze in een groep opereren en hun mond dicht houden kan ze over het algemeen weinig gebeuren
  donderdag 28 april 2011 @ 19:33:39 #243
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_96101601
Er vallen mij een aantal dingen op in dit nieuwsbericht. Namelijk dat de relschoppers het nummer hebben van 1 van de meisjes en dat de meisjes tegenstrijdige verklaringen hebben afgelegd. Ik vermoed dus dat de relschoppers niet helemaal onuitgenodigd op zijn komen dagen. Dat doet natuurlijk verder weinig af aan het feit dat ze zich te gedragen hebben en geen meisjes moeten slaan en bedreigen, wat mij brengt bij mijn tweede punt. Hoe kan het dat 3 jongens herrie schoppen op een feest met met laten we zeggen 20 man (dat lijkt me een vrij bescheiden schatting) en niet helemaal kapot worden geslagen?

quote:

[..]

Gast besef je wel hoe goed we het in Nederland hebben als verstoorde feestjes waar een paar meisjes klappen krijgen het nieuws halen? Ik denk het niet als je zegt dat het niet veel slechter kan worden.
  donderdag 28 april 2011 @ 19:34:15 #244
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96101628
Dat antwoord kan in je niet geven zonder een duidelijke casus..

Maar aan de andere kant: hoe/wie/voor wat ga je ze veroordelen in een groep, het geeft je evenmin meer mogelijkheden zonder bewijs.
  donderdag 28 april 2011 @ 19:43:07 #245
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_96102158
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:33 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

(...)
Gast besef je wel hoe goed we het in Nederland hebben als verstoorde feestjes waar een paar meisjes klappen krijgen het nieuws halen? Ik denk het niet als je zegt dat het niet veel slechter kan worden.
Ik begrijp niet goed wat je hiermee wilt zeggen: dat het té goed gaat in NL en daarom dit maar als normaal gevonden moet gaan worden ??
En verder heb jij geen idee hoe het er in andere landen aan toegaat w.b. berichtgeving over dit soort zaken.
zonnig Brasil
  donderdag 28 april 2011 @ 19:46:26 #246
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_96102365
quote:

[..]

Nou, die Tokkies uit Nijmegen zijn echt geweldig. Ik ben daar nu al drie keer een week geweest tijdens de vierdaagse. Hartstikke lieve, aardige, gastvrije mensen. Nog veel groepsgevoel daar onderling.
Van de politie moeten ze niet zoveel hebben, dat klopt wel. Maar dat heeft ook weer met dat groepsgevoel te maken.
Maar absoluut niet agressief, als je daar woont kun je de fiets gewoon zonder slot laten staan, die raakt niemand aan! En nog échte, hartelijke, vriendelijke mensen. Ze hebben het niet breed, maar zullen hun laatste flesje bier wél aan jou geven. Dan drinken ze zelf wel water.
The End Times are wild
pi_96102484
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:15 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Morgen zal ik het bericht wel even posten, of vanavond als ik tijd heb.
pi_96103575
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:34 schreef Life2.0 het volgende:
Dat antwoord kan in je niet geven zonder een duidelijke casus..

Maar aan de andere kant: hoe/wie/voor wat ga je ze veroordelen in een groep, het geeft je evenmin meer mogelijkheden zonder bewijs.
Er moeten dus meer mogelijkheden om groepen als geheel te veroordelen voor acties van individuele groepsleden. Dan zullen individuen ook sneller praten om hun eigen hachje te redden. Nu houden ze gewoon hun mond om hun maat te beschermen.
  donderdag 28 april 2011 @ 20:04:13 #249
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_96103576
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:43 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Ik begrijp niet goed wat je hiermee wilt zeggen: dat het té goed gaat in NL en daarom dit maar als normaal gevonden moet gaan worden ??
En verder heb jij geen idee hoe het er in andere landen aan toegaat w.b. berichtgeving over dit soort zaken.
Je begrijpt inderdaad niet wat ik ermee wilde zeggen nee. Ik bedoelde dat het in Nederland bij lange na nog niet zo slecht gaat dat uitspraken als "het kan toch niet veel slechter gaan" gerechtvaardigd zijn. Er valt nog heel wat te verneuken aan Nederland dus ik wil het er liever niet op wagen om een partij vol narcisten en idioten aan de macht te laten komen. Dat wilde ik ermee zeggen.
pi_96103837
quote:
Toen een een tiental onuitgenodigde jongens naar binnen probeerde te komen, sloeg de sfeer compleet om. De meisjes gaven aan dat zij niet welkom waren op het feest, waarop de groep begon met pesterijen, meldt de Nieuwe Utrechter.

De groep hield voet bij stuk en enkele jongens klommen over de schutting.

quote:
Een meisje is met een hersenschudding en mogelijk een gebroken jukbeen overgebracht naar het ziekenhuis.
En dan zijn er ineens voor de daders geen gevolgen las ik? Ja, politieonderzoek. Alsof dat wat op gaat leveren. Dan zou één van de ouders het lef moeten hebben om te vertellen wat hun zoon heeft verteld, zodat ze door hun ouders naar de politie zijn gebracht. Pfff...dan kan je vroeg of laat verwachten dat ook een andere groep als groep verhaal gaat halen en daar dan ook geen schuldige aangewezen gaat worden.
  donderdag 28 april 2011 @ 20:08:14 #251
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_96103846
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Je begrijpt inderdaad niet wat ik ermee wilde zeggen nee. Ik bedoelde dat het in Nederland bij lange na nog niet zo slecht gaat dat uitspraken als "het kan toch niet veel slechter gaan" gerechtvaardigd zijn. Er valt nog heel wat te verneuken aan Nederland dus ik wil het er liever niet op wagen om een partij vol narcisten en idioten aan de macht te laten komen. Dat wilde ik ermee zeggen.
ok, maar of dit al dan niet het nieuws haalt, heeft verder weinig te maken met het feit dat het slechter kan.
zonnig Brasil
pi_96104049
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:33 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Er vallen mij een aantal dingen op in dit nieuwsbericht. Namelijk dat de relschoppers het nummer hebben van 1 van de meisjes en dat de meisjes tegenstrijdige verklaringen hebben afgelegd. Ik vermoed dus dat de relschoppers niet helemaal onuitgenodigd op zijn komen dagen. Dat doet natuurlijk verder weinig af aan het feit dat ze zich te gedragen hebben en geen meisjes moeten slaan en bedreigen, wat mij brengt bij mijn tweede punt. Hoe kan het dat 3 jongens herrie schoppen op een feest met met laten we zeggen 20 man (dat lijkt me een vrij bescheiden schatting) en niet helemaal kapot worden geslagen?

[..]

Dus wanneer jij een meidenfeest houdt, en er toevallig een jongen van school jouw nummer heeft, heeft zij die jongen uitgenodigd? Jaja, en dan nu die vrienden die over de schutting kropen de tuin in...ow, de poort was natuurlijk dicht omdat ze zo graag wilde dat ze kwamen op haar meidenfeest? Logisch!! :')
  donderdag 28 april 2011 @ 20:12:58 #253
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96104139
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Er moeten dus meer mogelijkheden om groepen als geheel te veroordelen voor acties van individuele groepsleden. Dan zullen individuen ook sneller praten om hun eigen hachje te redden. Nu houden ze gewoon hun mond om hun maat te beschermen.
Maar als je de groep veroordeeld (wat voor misdrijven, mishandeling al kan, maar dus niet gebeurd) zullen ze ook weten dat ze als groep veroordeeld kunnen worden, waarom dan nog praten?
Ik denk dat er voor veel gevallen vbetere oplossingen te vinden zijn. Immers moet er nog steeds bewijs zijn dat de groep/iemand van die groep iets deed. Onze criminale medelanders maken immers graag gebruik van onze eisen die wij aan bewijs stellen; stelselmatig ontkennen maakt de situatie voor jezelf niet beter, maar de kans dat zij bewijs tegen jou hebben is minimaal (de voornaamste reden dat ze zulke laffe dingen doen)
De voornaamste problemen zijn imo dan ook: geen prioriteit bij om danwel politie, gedrag tegen medelanders wordt te snel gestigmatiseerd en als laaste de bewijslast; jij ziet het, de buurman ziet het, je zus ziet het en hij heeft in de haast zijn mobieltje verloren, dan nog worden ze te makkelijk vrij gesproken..
pi_96104394
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:12 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Maar als je de groep veroordeeld (wat voor misdrijven, mishandeling al kan, maar dus niet gebeurd) zullen ze ook weten dat ze als groep veroordeeld kunnen worden, waarom dan nog praten?
Ik denk dat er voor veel gevallen vbetere oplossingen te vinden zijn. Immers moet er nog steeds bewijs zijn dat de groep/iemand van die groep iets deed. Onze criminale medelanders maken immers graag gebruik van onze eisen die wij aan bewijs stellen; stelselmatig ontkennen maakt de situatie voor jezelf niet beter, maar de kans dat zij bewijs tegen jou hebben is minimaal (de voornaamste reden dat ze zulke laffe dingen doen)
Je kan het dan wel steeds op de medelanders gooien, maar ik zie liever iets aangepast worden zodat een hele groep aangepakt kan worden voor een mishandeling wanneer ze onderling blijven zwijgen.

Ik ben alleen bang dat het hier nog veel verder gaat. Er viel niet te bewijzen voor het snelrecht dat de groep binnendrong op privéterrein. Dat lijkt me toch het minimale wat juist wel te bewijzen valt?
  donderdag 28 april 2011 @ 20:21:53 #255
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96104713
Oh jee hoor, we mogen het beestje niet bij de naam noemen hoor, het waren hier toch marokkanen hoor.

Verder?
pi_96104823
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:17 schreef paddy het volgende:

[..]

Je kan het dan wel steeds op de medelanders gooien, maar ik zie liever iets aangepast worden zodat een hele groep aangepakt kan worden voor een mishandeling wanneer ze onderling blijven zwijgen.

Ik ben alleen bang dat het hier nog veel verder gaat. Er viel niet te bewijzen voor het snelrecht dat de groep binnendrong op privéterrein. Dat lijkt me toch het minimale wat juist wel te bewijzen valt?
Precies, wat maakt het uit of het een allochtoon of autochtoon is. Het is gewoon tuig en dat moeten ze keihard aanpakken
  donderdag 28 april 2011 @ 20:24:50 #257
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_96104862
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:08 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

ok, maar of dit al dan niet het nieuws haalt, heeft verder weinig te maken met het feit dat het slechter kan.
Het is inderdaad niet zo dat als het slechter is dit soort zaken automatisch het nieuws niet meer halen, maar het feit dat we met zijn allen (nou ja ik zelf niet echt) zo verontwaardigd zijn door dit soort (in alle eerlijkheid kleine) criminaliteit zegt wel wat over dat het nog lang niet zo erg is hier. Dat betekent natuurlijk niet dat je niet altijd naar verbetering moet streven.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:11 schreef paddy het volgende:

[..]

Dus wanneer jij een meidenfeest houdt, en er toevallig een jongen van school jouw nummer heeft, heeft zij die jongen uitgenodigd? Jaja, en dan nu die vrienden die over de schutting kropen de tuin in...ow, de poort was natuurlijk dicht omdat ze zo graag wilde dat ze kwamen op haar meidenfeest? Logisch!! :')
Dat zei ik niet, ik zei dat omdat die jongen haar nummer heeft én er tegenstrijdige verklaringen zijn afgelegd ik vermoed dat de jongens ze niet zo onuitgenodigd waren als in het artikel gesteld wordt. Misschien was er maar eentje uitgenodigd, misschien meer en misschien ook wel geen van allen maar ik vind het wel opvallend. Volgens het artikel in dit topic was het trouwens helemaal geen meidenfeest.
  donderdag 28 april 2011 @ 20:55:28 #258
104871 remlof
Europees federalist
pi_96106802
De afkomst van de daders doet er wmb helemaal niets toe. Ze moeten echter wel flink bestraft worden.
  donderdag 28 april 2011 @ 21:16:57 #259
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_96108229
Wat is er trouwens mis met Utrecht? Ik kijk op het AD op de pagina in de regio:

Zie ik staan:
Vechtpartij op feestje
Criminele bende laat kinderen drugs bezorgen
Huis weggepest gezin Terwijde beklad
Student bewusteloos aangetroffen na mishandeling
Brandweer voorkomt ramp na brandstichting
Moord en pesterijen in Utrechtse Vinex-wijk
Peuter was niet op slag dood (moordpartij van de ouders op hun kind)
Gezin bij woningoverval hele nacht opgesloten in kelder
Politie rolt drugsbendes in Utrecht en Rotterdam op
Verdachte loopt zitting over pokermoord binnen
Beelden van bij moskee belaagde cameraploeg vrijgegeven

Dat is dan het regionieuws uit Utrecht!! Daar is dan toch iets mis??

In ons dorp hebben wij ook een krant. Geen dorpsblaadje, maar een echte krant, met wel veel lokaal nieuws:
Heideschaap graast weer in Boxtel
Oranjefeest met Kaz Lux
Puffende trekpaarden op hete Boeremért
Fietstocht langs archeologische vindplaatsen
Sint-Ursulaklooster thuishaven voor Boxtelse musea
(verder was er geen relevant nieuws)
The End Times are wild
  donderdag 28 april 2011 @ 22:04:10 #260
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96112102
Dorp vs Stad anyone?
pi_96113175
utrecht is een stad. dan gebeurt er wel eens wat he..
  donderdag 28 april 2011 @ 22:20:27 #262
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_96113279
Er is nogal een verschil tussen 'nogal eens wat gebeuren' en een niet-aflatende stroom van moord, doodslag, bedreigingen, geweld, drugshandel, straatterreur et cetera.
The End Times are wild
pi_96114767
Utrecht lijkt mij een hele gezellige stad :')
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_96116851
Hoe kunnen ze nou weten dat het Marokkanen waren? Heb ze in hun paspoort gekeken? En dan nog, als ze daar in de buurt wonen zijn het gewoon Nederlanders. Marokkanen wonen in Marokko.
  donderdag 28 april 2011 @ 23:16:02 #265
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_96117027
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:13 schreef UncleDolan het volgende:
Hoe kunnen ze nou weten dat het Marokkanen waren? Heb ze in hun paspoort gekeken? En dan nog, als ze daar in de buurt wonen zijn het gewoon Nederlanders. Marokkanen wonen in Marokko.
1990 belde. Ze wilden hun politiek-correcte drogreden terug.
The End Times are wild
pi_96117504
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

1990 belde. Ze wilden hun politiek-correcte drogreden terug.
1990 belde terug. Ze willen je doorverwijzen naar 1980 :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2011 @ 01:10:39 #267
341203 3-voud
pi_96121927
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

1990 belde terug. Ze willen je doorverwijzen naar 1980 :')
1980 belde: ze zijn inmiddels wijzer geworden
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2011 @ 01:13:27 #268
341203 3-voud
pi_96121978
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef okiokinl het volgende:
utrecht is een stad. dan gebeurt er wel eens wat he..
In een stad kun je ook beter verdwijnen. Opgaan in de massa.
Dus het ontlokt het gedrag ook.

Ik zeg: alles terugzetten naar dorpen. Veel betere sociale controle, en de roddels zijn ook leuker.
pi_96124151
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:13 schreef 3-voud het volgende:

[..]

In een stad kun je ook beter verdwijnen. Opgaan in de massa.
Dus het ontlokt het gedrag ook.

Ik zeg: alles terugzetten naar dorpen. Veel betere sociale controle, en de roddels zijn ook leuker.
Nou, hier is een sociale controle (dorp), maar de roddels! Puur genieten! Over iedereen die je haat hoor je wel wat.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_96124733
quote:

[..]

Ik word zo moe van al dat begrip voor dat tuig.
pi_96124748
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:16 schreef LXIV het volgende:
Wat is er trouwens mis met Utrecht? Ik kijk op het AD op de pagina in de regio:

Zie ik staan:
Vechtpartij op feestje
Criminele bende laat kinderen drugs bezorgen
Huis weggepest gezin Terwijde beklad
Student bewusteloos aangetroffen na mishandeling
Brandweer voorkomt ramp na brandstichting
Moord en pesterijen in Utrechtse Vinex-wijk
Peuter was niet op slag dood (moordpartij van de ouders op hun kind)
Gezin bij woningoverval hele nacht opgesloten in kelder
Politie rolt drugsbendes in Utrecht en Rotterdam op
Verdachte loopt zitting over pokermoord binnen
Beelden van bij moskee belaagde cameraploeg vrijgegeven

Dat is dan het regionieuws uit Utrecht!! Daar is dan toch iets mis??

In ons dorp hebben wij ook een krant. Geen dorpsblaadje, maar een echte krant, met wel veel lokaal nieuws:
Heideschaap graast weer in Boxtel
Oranjefeest met Kaz Lux
Puffende trekpaarden op hete Boeremért
Fietstocht langs archeologische vindplaatsen
Sint-Ursulaklooster thuishaven voor Boxtelse musea
(verder was er geen relevant nieuws)
Heee, Kaz Lux....
  vrijdag 29 april 2011 @ 08:26:12 #272
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_96125031
ze laten zich weer van hun beste kant zien. kom op burgers, probeer dit voortaan te voorkomen en sluit bij elkaar aan.

justitie doet niets en de politie is steevast per ongeluk te laat, te laf, te beperkt of te laks.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_96125124
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 07:59 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Ik word zo moe van al dat begrip voor dat tuig.
Lees mijn post anders nog een keer, of quote mij niet als wat je zegt niet op mij slaat.
pi_96125198
quote:

[..]

Dat is een beetje onzin. Natuurlijkmoet je je tieners alleen thuis kunnen laten zonder dat allerlei idioten je huis binnendringen om vervolgens de dochter des huizes op grove wijze te mishandelen.
We hebben het niet over een paar vervelende gastjes die op een feestje komen klieren, maar over kennelijk zware criminelen, die mogelijk ook psychisch niet in orde zijn..
Straks ga je me nog vertellen dat je maar helemaal niet meer je huis moet verlaten omdat het risico bestaat dat er een stelletje tuig tekeer komt gaan.
Dat is de wereld op zijn kop.
Het is mi zinvoller om je af te vragen wat voor maatschappij jonge mensen zo laat ontsporen.
pi_96125242
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 08:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat is een beetje onzin. Natuurlijkmoet je je tieners alleen thuis kunnen laten zonder dat allerlei idioten je huis binnendringen om vervolgens de dochter des huizes op grove wijze te mishandelen.
We hebben het niet over een paar vervelende gastjes die op een feestje komen klieren, maar over kennelijk zware criminelen, die mogelijk ook psychisch niet in orde zijn..
Straks ga je me nog vertellen dat je maar helemaal niet meer je huis moet verlaten omdat het risico bestaat dat er een stelletje tuig tekeer komt gaan.
Dat is de wereld op zijn kop.
Het is mi zinvoller om je af te vragen wat voor maatschappij jonge mensen zo laat ontsporen.
Het HOORT te kunnen ja. Wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk kan zonder risico's. En ik weet niet of jij meiden van 14-16 kent vandaag de dag.
pi_96125592
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 08:44 schreef Silven het volgende:

[..]

Het HOORT te kunnen ja. Wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk kan zonder risico's. En ik weet niet of jij meiden van 14-16 kent vandaag de dag.
Maar je hoort ook mensen te kunnen groeten op straat, en met zulke pestjochies is het ook al snel "watwatwat ken ik jou ofzo kankermongool". Denk je dan dat de oplossing is: maar niet meer groeten op straat, want het kan niet zonder risico's? Ik denk persoonlijk dat dat de samenleving écht kapotmaakt.
pi_96125731
quote:

[..]

Nou en of ik die ken!
En dat hoort gewoon te kunnen, ja.. Zelfs als ze jongens lopen uit te dagen, horen ze niet je huis binnen te dringen en je botten te breken.
Dat is maatschappelijk onacceptabel. Dat is iets heel anders dan gewoon maar een feestje verpesten. Dit is zware criminaliteit. Zie je het verschil?
pi_96125969
quote:

[..]

We leven toch niet in een of ander islamtisch land waar jonge vrouwen/meisjes aangevallen mogen worden omdat ze een feestje geven?
Het moet niet gekker worden dat als je dochter een feestje gaat geven je rekening moet gaan houden met het feit dat wel eens marokkaantjes dit niet leuk vinden en gaan irriteren.

Van kinds af aan zijn ze al hondsbrutaal. Ze hangen voor winkelcentra en ze geven een ontzettend grote bek. Als je er wat van zegt dan worden ze agressief.
Dat gedrag is toch echt iets wat je voornamelijk bij marokkanen ziet.
Ben nog nooit lastig gevallen door een groepje opgeschoten aziaten bij een winkelcentrum
pi_96126003
De buurt moet gewoon even bij elkaar komen en die jongens doormidden breken. Beste optie.
pi_96126104
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 06:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nou, hier is een sociale controle (dorp), maar de roddels! Puur genieten! Over iedereen die je haat hoor je wel wat.
Hier ook, altijd leuk..je gaat voor 16 euro naar de kapper, drinkt zijn koffie op en hoort alle roddels uit de buurt :) Heerlijk.
  vrijdag 29 april 2011 @ 09:28:10 #281
280950 samvirus
Testiculos habet llemax
pi_96126132
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Hier ook, altijd leuk..je gaat voor 16 euro naar de kapper, drinkt zijn koffie op en hoort alle roddels uit de buurt :) Heerlijk.
ZESTIEN EURO!!! :o
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
pi_96126179
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:28 schreef samvirus het volgende:

[..]

ZESTIEN EURO!!! :o
De ouderwetsche herenkapper _O_
pi_96126234
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:22 schreef HyperViper het volgende:
De buurt moet gewoon even bij elkaar komen en die jongens doormidden breken. Beste optie.
ik vraag me ook af hoe lang dit nog goed blijft gaan.
De tolerantie van de Nederlanders zal ook een keer bereikt zijn en dan slaat de vlam in de pan.
Maar dat is dus kennelijk wat de overheid en een groot deel van het linkse electoraat wil, een soort van burgeroorlog.
pi_96127819
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:03 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Ik denk persoonlijk dat dat de samenleving écht kapotmaakt.
Ik krijg ook steeds meer de indruk dat dat ook precies hun bedoeling is. Kijk ook maar naar Engeland, Duitsland, Belgie, Frankrijk, allemaal precies dezelfde problemen.
Volgens mij hebben we het paard van Troje binnengehaald, de islamitische wereld heeft in het verleden al meerdere keren met geweld Europa proberen over te nemen, volgens mij probleren ze het nu op een heel andere manier: via socialisme.
pi_96128200
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:21 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Ik krijg ook steeds meer de indruk dat dat ook precies hun bedoeling is. Kijk ook maar naar Engeland, Duitsland, Belgie, Frankrijk, allemaal precies dezelfde problemen.
Volgens mij hebben we het paard van Troje binnengehaald, de islamitische wereld heeft in het verleden al meerdere keren met geweld Europa proberen over te nemen, volgens mij probleren ze het nu op een heel andere manier: via socialisme.
De islamitische wereld nog wel. Hou toch eens op met die onzin.
Het is gewoon tuig dat met de eigen middelen bestreden moet woreden.
pi_96128267
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:24 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Precies, wat maakt het uit of het een allochtoon of autochtoon is. Het is gewoon tuig en dat moeten ze keihard aanpakken
Juist.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:35:48 #287
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96128275
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:33 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Dat dus.
DeviantArt
pi_96128329
quote:

[..]

QFT
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_96128421
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:20 schreef gkokkelman het volgende:

[..]

We leven toch niet in een of ander islamtisch land waar jonge vrouwen/meisjes aangevallen mogen worden omdat ze een feestje geven?
Het moet niet gekker worden dat als je dochter een feestje gaat geven je rekening moet gaan houden met het feit dat wel eens marokkaantjes dit niet leuk vinden en gaan irriteren.

Pff zo blijf ik het uit moeten leggen natuurlijk he. Het MAG niet nee. Maar er gebeuren nou eenmaal een hoop dingen die niet MOGEN. Dus kun je daarop anticiperen (in ieder geval, als je liever het risico vermindert dan zoveel mogelijk risico neemt)
pi_96128439
quote:

[..]

Hoe ga je het dan uitleggen dat deze problemen die we de laatste jaren hebben in heel europa zijn terug te zien, en toevallig allemaal met hetzelfde geloof.
pi_96128489
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:03 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Maar je hoort ook mensen te kunnen groeten op straat, en met zulke pestjochies is het ook al snel "watwatwat ken ik jou ofzo kankermongool". Denk je dan dat de oplossing is: maar niet meer groeten op straat, want het kan niet zonder risico's? Ik denk persoonlijk dat dat de samenleving écht kapotmaakt.
Ik denk dat de oplossing is zulke mensen oppakken en hard straffen. Maar ik denk niet dat de oplossing is expres naar zo een groep toelopen en ze te begroeten terwijl je weet dat je een grote bek en misschien klappen krijgt.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:44:49 #292
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96128625
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:39 schreef Silven het volgende:

[..]

Pff zo blijf ik het uit moeten leggen natuurlijk he. Het MAG niet nee. Maar er gebeuren nou eenmaal een hoop dingen die niet MOGEN. Dus kun je daarop anticiperen (in ieder geval, als je liever het risico vermindert dan zoveel mogelijk risico neemt)
Ik snap nog steeds niet dat jij vind dat een tuinfeestje geven een risicogeval is. Het volgende is dat je daar niet meer in je eigen tuin kan barbeknoeien omdat er wel eens marokkanen je tuin ik kunnen komen die vinden dat je geen varkensvlees mag eten. 'Ja, dan moet je maar niet barbeknoeien, je weet dat er dan dit soort dingen kunnen gebeuren".

Ik snap je punt, maar over de risicogevallen zijn we het niet eens.
DeviantArt
pi_96128858
quote:

[..]

Het gebrek aan respect voor de westerse vrouwen is wel degelijk een probleem dat voortkomt uit de islamitische wereld. Als je je niet kleed volgens de regels van de islam ben je toch immers een hoer en verdien je het. Deze jongens hebben het niet zelf bedacht. Ik vraag me altijd af waar ze het dan geleerd hebben, vast niet thuis en in de moskee.
pi_96129303
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:44 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds niet dat jij vind dat een tuinfeestje geven een risicogeval is. Het volgende is dat je daar niet meer in je eigen tuin kan barbeknoeien omdat er wel eens marokkanen je tuin ik kunnen komen die vinden dat je geen varkensvlees mag eten. 'Ja, dan moet je maar niet barbeknoeien, je weet dat er dan dit soort dingen kunnen gebeuren".

Gelukkig is de samenleving nog niet zo ziek dat invasies van straattuig als een normaal risico worden ervaren als je je koters even alleen laat.
pi_96129530
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:32 schreef gkokkelman het volgende:

[..]

ik vraag me ook af hoe lang dit nog goed blijft gaan.
De tolerantie van de Nederlanders zal ook een keer bereikt zijn en dan slaat de vlam in de pan.
Maar dat is dus kennelijk wat de overheid en een groot deel van het linkse electoraat wil, een soort van burgeroorlog.
Het lijkt er inderdaad wel op.
pi_96129596
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:55 schreef remlof het volgende:
De afkomst van de daders doet er wmb helemaal niets toe. Ze moeten echter wel flink bestraft worden.
Wat een onzin hier:

Mensen die claimen dat "afkomst er niet toe doet"
Een betrekkelijk kleine groep schopt door het hele land schennis, tot ergernis van een steeds groter worden groep.
En dat zou niet belangrijk zijn.
Kom op zeg.

En kleine groep (hoeveel marokkanen telt Nederland nou: uiteraard al te veel, maar geen miljoenen) die jaar-in-jaar-uit zoveel aandacht trekt met geweld en een constante stroom van agressie.
Dat is tekenend.
Haal je hoofd eens uit het zand en kijk naar de feiten.

Ik ga met genoegen de verbale strijd aan, omdat mensen die dit nog steeds maar blijven ontkennen gewoon keer-op-keer ongelijk hebben, maar zich niet storen aan enig gebrek aan kennis of realiteitszin.
En je ziet, door de jaren heen, wat daar dus van komt. (Onschuldige) mensen die in elkaar worden geslagen, waarbij de daders vrijuit gaan......en dat inmiddels ook dondersgoed weten.
Faal van de eeuw.
pi_96129693
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

De ouderwetsche herenkapper _O_
Hear, hear :Y
Faal van de eeuw.
pi_96132912
ik geloof dat iedereen wel vindt dat dit gedrag niet kan.
maar je kan ook overdrijven hoor. het is een probleem met jongeren, meestal van marokkaanse afkomst, niet met marokkanen of islam.
een kleine groep marokkaanse jongeren is crimineel, zit aan de drugs, valt niet te controlleren (ook niet door hun ouders) en vind het leuk om gangstertje te spelen. zij vergroten hun afkomst juist uit, omdat je daarmee kunt shocken. nederlanders zijn bang voor ze. nederlanders worden nog banger als ze moslim baardjes dragen, en haten ze nog meer als ze onze waarden negeren.

uiteindelijk is het gewoon een soort recalcitrant gedrag dat je altijd bij jongeren ziet, alleen is deze groep volledig doorgeslagen in die richting.
het probleem is helemaal niet dat ze islamitisch zijn (coke snuiven en stelen en slaan is toch echt niet gelovig gedrag hoor..) maar dat ze gangster wannabes zijn. veramerikaniseeerd. je ziet het net zo goed bij een deel van de antiliaanse jeugd, die gaan nog wat meer op in een hiphop identiteit, de maroks wat meer in een semi- islam- terroristen identiteit.

het heeft geen enkele zin om alle marokkanen hierop aan te kijken, je land erop gaan aanpassen (allemaal weer in dorpen gaan wonen, kom op zeg..) of te denken dat het een islamitische aanval is. dan trap je alleen maar in het spelletje dat ze spelen. iedereen is met ze bezig, dat geeft ze een gevoel van macht.

je moet crimineel gedrag bestraffen, simpel. als de overheid daarin verzaakt, dan moet dat veranderen. die jongens zullen net zover gaan als ze kunnen gaan, en als je niet ingrijpt, zal een deel gewoon keiharde criminelen worden. en je moet ook gewoon doorgaan met de integratie, zodat deze jongeren niet automatisch dit pad kiezen omdat er niks anders is voor ze.
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:35:49 #299
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_96133865
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:44 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Ik snap niet dat jullie een feestje van een 14-jarig meisje zonder ouders in de buurt niet als risico beschouwen. Een feestje vol opgeschoten pubers die volop aan het drinken zijn kan sowieso uit de hand lopen of dit nou door ongenode gasten is of door mensen die langs mochten komen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:16 schreef okiokinl het volgende:
ik geloof dat iedereen wel vindt dat dit gedrag niet kan.
maar je kan ook overdrijven hoor. het is een probleem met jongeren, meestal van marokkaanse afkomst, niet met marokkanen of islam.
een kleine groep marokkaanse jongeren is crimineel, zit aan de drugs, valt niet te controlleren (ook niet door hun ouders) en vind het leuk om gangstertje te spelen. zij vergroten hun afkomst juist uit, omdat je daarmee kunt shocken. nederlanders zijn bang voor ze. nederlanders worden nog banger als ze moslim baardjes dragen, en haten ze nog meer als ze onze waarden negeren.

uiteindelijk is het gewoon een soort recalcitrant gedrag dat je altijd bij jongeren ziet, alleen is deze groep volledig doorgeslagen in die richting.
het probleem is helemaal niet dat ze islamitisch zijn (coke snuiven en stelen en slaan is toch echt niet gelovig gedrag hoor..) maar dat ze gangster wannabes zijn. veramerikaniseeerd. je ziet het net zo goed bij een deel van de antiliaanse jeugd, die gaan nog wat meer op in een hiphop identiteit, de maroks wat meer in een semi- islam- terroristen identiteit.

het heeft geen enkele zin om alle marokkanen hierop aan te kijken, je land erop gaan aanpassen (allemaal weer in dorpen gaan wonen, kom op zeg..) of te denken dat het een islamitische aanval is. dan trap je alleen maar in het spelletje dat ze spelen. iedereen is met ze bezig, dat geeft ze een gevoel van macht.

je moet crimineel gedrag bestraffen, simpel. als de overheid daarin verzaakt, dan moet dat veranderen. die jongens zullen net zover gaan als ze kunnen gaan, en als je niet ingrijpt, zal een deel gewoon keiharde criminelen worden. en je moet ook gewoon doorgaan met de integratie, zodat deze jongeren niet automatisch dit pad kiezen omdat er niks anders is voor ze.
Ik ben het hier wel mee eens, alleen zoveel drugs gebruiken die Marokkaanse jongens gemiddeld genomen niet volgens mij hoor. Het blijft meestal toch gewoon bij een jointje roken denk ik.
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:50:36 #300
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96134588
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:35 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik snap niet dat jullie een feestje van een 14-jarig meisje zonder ouders in de buurt niet als risico beschouwen. Een feestje vol opgeschoten pubers die volop aan het drinken zijn kan sowieso uit de hand lopen of dit nou door ongenode gasten is of door mensen die langs mochten komen.
De discussie gaat niet over de vraag of het verantwoord is om je dochter van 14 zelfstandig een feestje te laten geven. De discussie gaat over het risico dat marokkanen over de schutting klimmen en je feestje komen verstoren. En hoever je vervolgens moet gaan om daar rekening mee te houden.
DeviantArt
pi_96135091
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef Hukkie het volgende:

[..]

De discussie gaat niet over de vraag of het verantwoord is om je dochter van 14 zelfstandig een feestje te laten geven. De discussie gaat over het risico dat marokkanen onuitgenodigde mensen over de schutting klimmen en je feestje komen verstoren. En hoever je vervolgens moet gaan om daar rekening mee te houden.
Zo klopt hij beter :P Wil ik er nog aan toe voegen dat ik het strafrecht van mondhoudende groepen om zo onder een straf uit te komen, ook wel veranderd zou willen zien.

En post 300 O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')