abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96093526
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je voor eigen rechter gaat spelen plaats je jezelf ook buiten de rechtstaat.
Dit valt jou dan weer op. Niet het probleem maar iemand die het probleem wil aanpakken.......
pi_96094055
Lekker stoer van die 'jongens' om een meisje aan te vallen, maar goed wat verwacht je dan
ook anders van deze kansloze jongeren.. ;)
(Judas 9) "Maar Michaël, de archangel, toen hij met den duivel twistte, en handelde van het lichaam van Mozes, durfde geen oordeel van lastering tegen hem voortbrengen, maar zeide: De Heere bestraffe u!'
pi_96094144
Totdat er een paar mensen zijn die het niet pikken en zelf actie tegen dit soort figuren ondernemen
Vervolgens krijgen diegenen die actie ondernemen ( omdat het OM en de rest het niet doen ) de hele santenkraam achter zich aan omdat het legaal via ..................het OM en de rest moet.
Hier raak je toch zwaar gefrustreerd van!
Ondertussen zitten die nitwits op Joop.nl maar te schelden op mensen die PVV stemmen( voorheen vooral SP en Pvda stemmers .hoe hypocriet ) .
Niet dat een stem op de PVV wat oplevert maar het is wel te begrijpen.
We moeten eens afstappen van het principe dat iedereen gelijk is , dat zijn we niet. op alle vlakken.

De een kan beter leren en heeft een goede baan ( is graaier bij KPN of zo )
De ander is extreem goed in balletjes trappen en verdient miljoenen
De volgende kan goed op radio of TV presenteren en vang 500K per jaar
De volgende is sociaal extreem goed en heeft een goed uiterlijk en naait de ene knappe griet/gozer na de ander en word op handen gedragen door zijn omgeving.
De volgende heeft geen respect voor de autochtone bevolking en laat dat op zeer asociale onaangepaste en criminele wijze blijken

Discrimineren op Ras is totaal niet nodig en ook volstrekt onwenselijk
Discrimineren op gedrag daarentegen............ lijkt me pure logica.
Laten we dat dan ook eens echt gaan doen want discriminatie op opleiding , of sociaal vermogen is al sinds mensenheugenis aan de orde van de dag waarom dan niet op crimineel gedrag .
Als we niet mogen discrimineren dan mogen de handhavende en politieke organen dat ook niet en dus ook niet in het voordeel van Marokkaans tuig
  donderdag 28 april 2011 @ 16:44:56 #154
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_96094617
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:00 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Voetbalkooi hier in de buurt (overvecht) werd 10 jaar geleden ofzo gebouwd, met parkeerplaatsen ernaast etc.

Binnen en paar maanden was dat gebied overgenomen door marokkaans tuig. Kinderen werden met messen die kooi uit gedreigt en flink gedealt op de parkeerplaats. HONDERDEN keren de politie gebeld, die kwamen nooit. Na al die telefoontjes en de zoveelste bedreiging zijn we met zo'n 50 man uit de buurt is erop afgestapt en ze er weggeslagen en getrapt. Raad eens wat? Binnen 10 minuten 5 politie auto's en busjes inclusief politiehonden....
Ik zie het zo:
De politie heeft van hogerhand de instructies gekregen om terughoudend op te treden, enerzijds vanwege softe linkse knuffelpolitiek, anderzijds keiharde angst voor rellen (denk aan de wekenlange autobranden in Amsterdam West en de banlieue rellen Frankrijk) en verhoogde terrorisme dreiging als de moslimjeugd wordt aangepakt (zoals Frankrijk bijvoorbeeld de wereldwijde aandacht kreeg van terroristen na hun hoofddoek verbod, een interne aangelegenheid en hoe vaak hebben ze ondertussen de Eiffeltoren moeten afsluiten vanwege een bommelding?).

Dus ze laten het het liefst uitsudderen in het nadeel van de slachtoffers ipv ingrijpen en escalatie.
Keuze voor minste van twee kwaden.

Als er idd escalatie, rellen en een mini (en mogelijk escalerende) burgeroorlog dreigt zoals idd een knokploeg die de Marokkanen aanpakt dan komen ze wel opdraven. Datzelfde zag je ook bij de Culemborg rel tussen de Molukken en Marokkanen.
pi_96094792
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:55 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waarom? De rechtstaat is er vooor de normale mensen. Dit soort mongolen plaatst zich bewust buiten de rechtstaat en zou dus ook niet als zodanig behandeld moeten worden.
Niemand kan zichzelf buiten de rechtsstaat plaatsen zolang je hier woont en ingeschreven staat. Alleen het zooitje ongeregeld wat er nu zit doet dat blijkbaar, dus moet het ook van die kant aangepakt worden en dat doen wij in Nederland doormiddel van het stemmen op politieke partijen, en als die niet op deze behoefte aansluiten kunnen wij die zelf beginnen, en blijkbaar is er niet genoeg animo voor jammergenoeg.
  donderdag 28 april 2011 @ 16:52:17 #156
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96094922
Omdat het bestaffen van relmarokkanen toch een reden tot stigmatisering blijkt te zijn, al dan niet van de moslimgemeenschap. Kijk maar naar wilders, één slecht woord en ze zijn weer boos op je, dat is slechte pr en kan je weerhouden van een hogere functie

:') :N
  donderdag 28 april 2011 @ 16:53:57 #157
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96094998
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:49 schreef Silven het volgende:

[..]

Niemand kan zichzelf buiten de rechtsstaat plaatsen zolang je hier woont en ingeschreven staat. Alleen het zooitje ongeregeld wat er nu zit doet dat blijkbaar, dus moet het ook van die kant aangepakt worden en dat doen wij in Nederland doormiddel van het stemmen op politieke partijen, en als die niet op deze behoefte aansluiten kunnen wij die zelf beginnen, en blijkbaar is er niet genoeg animo voor jammergenoeg.
En wanneer is die aanpak in de afgelopen decennia veranderd, ondanks verschillende politieke samenstellingen. Zelfs met de PVV verandert er niets. Conclusie: stemmen heeft geen zin als je dit soort zaken wil aanpakken.
Deze non-aanpak is te diep geworteld in het overheidsapparaat, dat gaat in geen 50 jaar veranderen. tenzij burgers zelf opstaan.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_96095057
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:53 schreef Hukkie het volgende:

[..]

En wanneer is die aanpak in de afgelopen decennia veranderd, ondanks verschillende politieke samenstellingen. Zelfs met de PVV verandert er niets. Conclusie: stemmen heeft geen zin als je dit soort zaken wil aanpakken.
Welke politieke partij focust voor 90% op criminaliteit met name van niet-Westerse allochtonen? En hoeveel mensen hebben daarop gestemt? Blijkbaar niet genoeg animo dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 16:55:41 ]
pi_96095071
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:53 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Daarom zeg ik: verhuis naar Iran, daar weet men tenminste nog wat rechtvaardigheid is.
  donderdag 28 april 2011 @ 17:01:07 #160
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96095284
Lekker makkelijk hoor. Het overheidsapparaat is niet capabel om dit soort ongeregeldheden aan te pakken, dus moet de burger zich maar laten koeioneren. Of naar Iran verhuizen.
DeviantArt
pi_96095401
quote:
11s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:01 schreef Hukkie het volgende:
Lekker makkelijk hoor. Het overheidsapparaat is niet capabel om dit soort ongeregeldheden aan te pakken, dus moet de burger zich maar laten koeioneren. Of naar Iran verhuizen.
Het overheidsapparaat is er toch niet voor niks. Het is het 1 of het ander he, of we gaan met zijn allen zorgen dat dat overheidsapparaat wel gaat werken doormiddel van politiek (zoals het oorspronkelijk bedoelt is en mogelijk is), of we gaan met zijn allen het recht in eigen handen nemen. Op dit moment is het een ongeorganiseerde mix van die 2 dingen, dat werkt ook niet.
  donderdag 28 april 2011 @ 17:07:54 #162
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96095584
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:55 schreef Silven het volgende:

[..]

Welke politieke partij focust voor 90% op criminaliteit met name van niet-Westerse allochtonen? En hoeveel mensen hebben daarop gestemt? Blijkbaar niet genoeg animo dus.
Geen. Of doel je op de pvv? _O-
  donderdag 28 april 2011 @ 17:09:29 #163
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96095660
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:03 schreef Silven het volgende:

[..]

Het overheidsapparaat is er toch niet voor niks. Het is het 1 of het ander he, of we gaan met zijn allen zorgen dat dat overheidsapparaat wel gaat werken doormiddel van politiek (zoals het oorspronkelijk bedoelt is en mogelijk is), of we gaan met zijn allen het recht in eigen handen nemen. Op dit moment is het een ongeorganiseerde mix van die 2 dingen, dat werkt ook niet.
Vandaar mijn vraag ook wanneer in de afgelopen decennia deze aanpak veranderd is. Kennelijk is er inderdaad niet genoeg animo voor, zowel in de politiek als onder burgers. Dus weinig kans dat het de komende jaren wel gaat veranderen. Ondertussen worden de aso's steeds asocialer en worden steeds meer mensen het zat, en rest hen uiteindelijk geen andere mogelijkheid dan zelf de knuppel in het varkenshok te gooien.
DeviantArt
pi_96095757
Bron voor die laatste aannames?
pi_96095858
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:07 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Geen. Of doel je op de pvv? _O-
De one-issue partij die moord en brand schreeuwt maar niets bijdraagt aan constructieve oplossingen?
  donderdag 28 april 2011 @ 17:13:46 #166
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96095863
Volg het nieuws zou ik zeggen.
DeviantArt
pi_96095953
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
Wacht effe, natuurlijk kan dit gedrag niet door de beugel en had die ventjes op moeten rotten. Echter, waarom is dit landelijk nieuws? Wou je zeggen dat dit nergens in Nederland gebeurt, behalve in deze pauperwijk? Want ik heb in mijn jonge jaren op heel wat feestjes geweest en daar liep het steevast uit de hand, maar ik kan mij niet herinneren dat wij daarmee landelijke bekendheid verwierven.

Ik probeer hiermee overigens niets recht te praten, maar het bevreemdt mij dat dit blijkbaar interessant nieuws is voor de gehele natie.
Onze feestjes kregen ook zo weinig aandacht, ondanks overdadig gebruik van drugs en alcohol, en een hele hoop herrie. Wat moet je in hemelsnaam doen om in het nieuws te komen... :(
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_96095964
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:13 schreef Hukkie het volgende:
Volg het nieuws zou ik zeggen.
Ik had beter van je verwacht.
pi_96095996
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Onze feestjes kregen ook zo weinig aandacht, ondanks overdadig gebruik van drugs en alcohol, en een hele hoop herrie. Wat moet je in hemelsnaam doen om in het nieuws te komen... :(
Een nationaliteit hebben die xenofoben de stuipen op het lijf jaagt.
pi_96096069
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:17 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Een nationaliteit hebben die xenofoben de stuipen op het lijf jaagt.
Ok, volgende keer plakken we snorren op en dragen we afro pruiken, kijken of het dan wel lukt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_96096076
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:49 schreef Silven het volgende:

[..]

al richt je tien partijen op, dan lukt het je nog niet om in de huidige rechtstaat deze problemen op te lossen. Onze rechtstaat is gewoon veel te soft voor dit tuig en dat weten ze dondersgoed, dus blijven ze optimaal gebruik maken van de wet en komen ze er telkens mee weg.

Als eerste zal moeten veranderen dat we enkel individuen kunnen berechten voor hun daden. We moeten gewoon een hele groep kunnen aanpakken voor het gedrag van een individu binnen die groep. Hier zullen ook andere mensen last van krijgen, maar dat moet dan maar.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_96096143
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ok, volgende keer plakken we snorren op en dragen we afro pruiken, kijken of het dan wel lukt.
Zelfs met kattenkwaad haal je dan het nieuws.
  donderdag 28 april 2011 @ 17:21:32 #173
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96096156
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik had beter van je verwacht.
Tsja, wat moet ik zeggen dan? Dit topic (en het vorige) zijn precies wat ik bedoel. Het is kennelijk legaal tegenwoordig om tuinfeestjes te verstoren en mensen knock-out te slaan zonder dat daar door de overheid tegen opgetreden wordt. Die meisjes die het feestje gaven zijn nog net niet beschuldigd van uitlokking. Het tuig gaat steeds een stapje verder, gewoon omdat het kan. Totdat het tuig het een keer bij de verkeerde doet en teruggeslagen wordt.
DeviantArt
pi_96096270
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De one-issue partij die moord en brand schreeuwt maar niets bijdraagt aan constructieve oplossingen?
Veel slechter dan het is kan het niet worden lijkt me :') Dus laat die one-issue partij maar een tijdje aan de macht komen, wie niet waagt wie niet wint.
pi_96096411
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:21 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Tsja, wat moet ik zeggen dan? Dit topic (en het vorige) zijn precies wat ik bedoel. Het is kennelijk legaal tegenwoordig om tuinfeestjes te verstoren en mensen knock-out te slaan zonder dat daar door de overheid tegen opgetreden wordt.
"Als ik de wet overtreed en het wordt niet bestraft zal het wel legaal zijn."

Niveautje weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')