Dit valt jou dan weer op. Niet het probleem maar iemand die het probleem wil aanpakken.......quote:Op donderdag 28 april 2011 15:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je voor eigen rechter gaat spelen plaats je jezelf ook buiten de rechtstaat.
Ik zie het zo:quote:Op donderdag 28 april 2011 16:00 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Voetbalkooi hier in de buurt (overvecht) werd 10 jaar geleden ofzo gebouwd, met parkeerplaatsen ernaast etc.
Binnen en paar maanden was dat gebied overgenomen door marokkaans tuig. Kinderen werden met messen die kooi uit gedreigt en flink gedealt op de parkeerplaats. HONDERDEN keren de politie gebeld, die kwamen nooit. Na al die telefoontjes en de zoveelste bedreiging zijn we met zo'n 50 man uit de buurt is erop afgestapt en ze er weggeslagen en getrapt. Raad eens wat? Binnen 10 minuten 5 politie auto's en busjes inclusief politiehonden....
Niemand kan zichzelf buiten de rechtsstaat plaatsen zolang je hier woont en ingeschreven staat. Alleen het zooitje ongeregeld wat er nu zit doet dat blijkbaar, dus moet het ook van die kant aangepakt worden en dat doen wij in Nederland doormiddel van het stemmen op politieke partijen, en als die niet op deze behoefte aansluiten kunnen wij die zelf beginnen, en blijkbaar is er niet genoeg animo voor jammergenoeg.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom? De rechtstaat is er vooor de normale mensen. Dit soort mongolen plaatst zich bewust buiten de rechtstaat en zou dus ook niet als zodanig behandeld moeten worden.
En wanneer is die aanpak in de afgelopen decennia veranderd, ondanks verschillende politieke samenstellingen. Zelfs met de PVV verandert er niets. Conclusie: stemmen heeft geen zin als je dit soort zaken wil aanpakken.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:49 schreef Silven het volgende:
[..]
Niemand kan zichzelf buiten de rechtsstaat plaatsen zolang je hier woont en ingeschreven staat. Alleen het zooitje ongeregeld wat er nu zit doet dat blijkbaar, dus moet het ook van die kant aangepakt worden en dat doen wij in Nederland doormiddel van het stemmen op politieke partijen, en als die niet op deze behoefte aansluiten kunnen wij die zelf beginnen, en blijkbaar is er niet genoeg animo voor jammergenoeg.
Welke politieke partij focust voor 90% op criminaliteit met name van niet-Westerse allochtonen? En hoeveel mensen hebben daarop gestemt? Blijkbaar niet genoeg animo dus.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:53 schreef Hukkie het volgende:
[..]
En wanneer is die aanpak in de afgelopen decennia veranderd, ondanks verschillende politieke samenstellingen. Zelfs met de PVV verandert er niets. Conclusie: stemmen heeft geen zin als je dit soort zaken wil aanpakken.
Daarom zeg ik: verhuis naar Iran, daar weet men tenminste nog wat rechtvaardigheid is.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:53 schreef Hukkie het volgende:
[..]
En wanneer is die aanpak in de afgelopen decennia veranderd, ondanks verschillende politieke samenstellingen. Zelfs met de PVV verandert er niets. Conclusie: stemmen heeft geen zin als je dit soort zaken wil aanpakken.
Het overheidsapparaat is er toch niet voor niks. Het is het 1 of het ander he, of we gaan met zijn allen zorgen dat dat overheidsapparaat wel gaat werken doormiddel van politiek (zoals het oorspronkelijk bedoelt is en mogelijk is), of we gaan met zijn allen het recht in eigen handen nemen. Op dit moment is het een ongeorganiseerde mix van die 2 dingen, dat werkt ook niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:01 schreef Hukkie het volgende:
Lekker makkelijk hoor. Het overheidsapparaat is niet capabel om dit soort ongeregeldheden aan te pakken, dus moet de burger zich maar laten koeioneren. Of naar Iran verhuizen.
Geen. Of doel je op de pvv?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:55 schreef Silven het volgende:
[..]
Welke politieke partij focust voor 90% op criminaliteit met name van niet-Westerse allochtonen? En hoeveel mensen hebben daarop gestemt? Blijkbaar niet genoeg animo dus.
Vandaar mijn vraag ook wanneer in de afgelopen decennia deze aanpak veranderd is. Kennelijk is er inderdaad niet genoeg animo voor, zowel in de politiek als onder burgers. Dus weinig kans dat het de komende jaren wel gaat veranderen. Ondertussen worden de aso's steeds asocialer en worden steeds meer mensen het zat, en rest hen uiteindelijk geen andere mogelijkheid dan zelf de knuppel in het varkenshok te gooien.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:03 schreef Silven het volgende:
[..]
Het overheidsapparaat is er toch niet voor niks. Het is het 1 of het ander he, of we gaan met zijn allen zorgen dat dat overheidsapparaat wel gaat werken doormiddel van politiek (zoals het oorspronkelijk bedoelt is en mogelijk is), of we gaan met zijn allen het recht in eigen handen nemen. Op dit moment is het een ongeorganiseerde mix van die 2 dingen, dat werkt ook niet.
De one-issue partij die moord en brand schreeuwt maar niets bijdraagt aan constructieve oplossingen?quote:
Onze feestjes kregen ook zo weinig aandacht, ondanks overdadig gebruik van drugs en alcohol, en een hele hoop herrie. Wat moet je in hemelsnaam doen om in het nieuws te komen...quote:Op donderdag 28 april 2011 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
Wacht effe, natuurlijk kan dit gedrag niet door de beugel en had die ventjes op moeten rotten. Echter, waarom is dit landelijk nieuws? Wou je zeggen dat dit nergens in Nederland gebeurt, behalve in deze pauperwijk? Want ik heb in mijn jonge jaren op heel wat feestjes geweest en daar liep het steevast uit de hand, maar ik kan mij niet herinneren dat wij daarmee landelijke bekendheid verwierven.
Ik probeer hiermee overigens niets recht te praten, maar het bevreemdt mij dat dit blijkbaar interessant nieuws is voor de gehele natie.
Een nationaliteit hebben die xenofoben de stuipen op het lijf jaagt.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Onze feestjes kregen ook zo weinig aandacht, ondanks overdadig gebruik van drugs en alcohol, en een hele hoop herrie. Wat moet je in hemelsnaam doen om in het nieuws te komen...
Ok, volgende keer plakken we snorren op en dragen we afro pruiken, kijken of het dan wel lukt.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Een nationaliteit hebben die xenofoben de stuipen op het lijf jaagt.
al richt je tien partijen op, dan lukt het je nog niet om in de huidige rechtstaat deze problemen op te lossen. Onze rechtstaat is gewoon veel te soft voor dit tuig en dat weten ze dondersgoed, dus blijven ze optimaal gebruik maken van de wet en komen ze er telkens mee weg.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:49 schreef Silven het volgende:
[..]
Niemand kan zichzelf buiten de rechtsstaat plaatsen zolang je hier woont en ingeschreven staat. Alleen het zooitje ongeregeld wat er nu zit doet dat blijkbaar, dus moet het ook van die kant aangepakt worden en dat doen wij in Nederland doormiddel van het stemmen op politieke partijen, en als die niet op deze behoefte aansluiten kunnen wij die zelf beginnen, en blijkbaar is er niet genoeg animo voor jammergenoeg.
Zelfs met kattenkwaad haal je dan het nieuws.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ok, volgende keer plakken we snorren op en dragen we afro pruiken, kijken of het dan wel lukt.
Tsja, wat moet ik zeggen dan? Dit topic (en het vorige) zijn precies wat ik bedoel. Het is kennelijk legaal tegenwoordig om tuinfeestjes te verstoren en mensen knock-out te slaan zonder dat daar door de overheid tegen opgetreden wordt. Die meisjes die het feestje gaven zijn nog net niet beschuldigd van uitlokking. Het tuig gaat steeds een stapje verder, gewoon omdat het kan. Totdat het tuig het een keer bij de verkeerde doet en teruggeslagen wordt.quote:
Veel slechter dan het is kan het niet worden lijkt mequote:Op donderdag 28 april 2011 17:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De one-issue partij die moord en brand schreeuwt maar niets bijdraagt aan constructieve oplossingen?
"Als ik de wet overtreed en het wordt niet bestraft zal het wel legaal zijn."quote:Op donderdag 28 april 2011 17:21 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Tsja, wat moet ik zeggen dan? Dit topic (en het vorige) zijn precies wat ik bedoel. Het is kennelijk legaal tegenwoordig om tuinfeestjes te verstoren en mensen knock-out te slaan zonder dat daar door de overheid tegen opgetreden wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |