Waar hebben wij politie en cellen voor?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Correct. Want na elke nieuwe verkiezing is onze rechtsstaat direct compleet gewijzigd en het nieuwe kabinet verantwoordelijk voor het falen ervan.
Ik wordt zo moe van die simpele gedachten.
Goeie vraagquote:Op donderdag 28 april 2011 15:54 schreef Silven het volgende:
[..]
Waar hebben wij politie en cellen voor?
Waarom? De rechtstaat is er vooor de normale mensen. Dit soort mongolen plaatst zich bewust buiten de rechtstaat en zou dus ook niet als zodanig behandeld moeten worden.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:53 schreef Silven het volgende:
[..]
Als iedereen eigen rechter gaat spelen kunnen we net zo goed stoppen met stemmen he?
En waarom twijfel je daaraan? mss omdat je zelf zo bent en denkt dat iedereen zo is?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:54 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
doe normaal, wie zegt dat dit op de man is? natuurlijk is het voor jezelf opkomen en jezelf verdedigen een normale zaak, ik betwijfel alleen of er echt zoveel mensen zijn die dat kunnen in een situatie waarin ze voor een overmacht staan als dat ze beweren, en zeker op de manier waarop het soms beweerd wordt.
Neen. Wat ik duidelijk wil maken dat het eisen van hoge straffen niet helpt, maar dat de prioriteit bij de verkeerde zaken ligt, een punt waar geen enkele partij ECHT voor staat. En ipv te wachten tot die prioriteit er komt (vergeet het maar) regel ik mijn eigen zaken wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:52 schreef Silven het volgende:
[..]
We leven toch in een rechtsstaat? En als justitie tekort schiet (en dus ook de overheid) in dit probleem hebben een hoop Nederlanders dus op de verkeerde partij gestemd.
ik loop niet weg voor mijn problemen, ik kijk naar meerdere oplossingen. en als jij echt zo'n aanpakker bent ga dan lekker de straat op en pak problemen aan.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik zou zeggen blijf lekker weg lopen vor je problemen. Ik heb altijd geleerd van mijn ouders problemen aan te pakken en op te lossen. Weglopen is meestal het makkelijkst maar nooit de beste oplossing
Om het volk te onderdrukken, eenieder die zich niet onderdrukt voelt (waaronder onze lieve medelanders, die hebben immer zelf uitgevonden dat je met dergelijke mentaliteit en gedrag toch niet gepakt wordt) heeft dus automagisch vrij spelquote:
Vroeger deden we niet anders. Maar wist men vanuit fatsoen tot hoever je behoorde te gaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:53 schreef Silven het volgende:
[..]
Als iedereen eigen rechter gaat spelen kunnen we net zo goed stoppen met stemmen he?
ik heb helemaal niet gezegd dat ik denk dat iedereen zo is. ik twijfel hieraan omdat ik dit soort dingen wel eens heb meegemaakt, mensen met een grote mond die zelf de grootste angsthazen zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:55 schreef ReplaR het volgende:
[..]
En waarom twijfel je daaraan? mss omdat je zelf zo bent en denkt dat iedereen zo is?
Als je voor eigen rechter gaat spelen plaats je jezelf ook buiten de rechtstaat.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom? De rechtstaat is er vooor de normale mensen. Dit soort mongolen plaatst zich bewust buiten de rechtstaat en zou dus ook niet als zodanig behandeld moeten worden.
Ik heb ook geen problemen met de in mijn straat wonende mensen, dus ik zou niet weten waarom ik de straat op moet. Ik heb verder ook nooit angst als ik ergens ben ongeacht het tijdstip. Ik heb enkele keren problemen gehad met Marrokaanse jongeren en dat is buiten de politie om prima geregeld.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:56 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
ik loop niet weg voor mijn problemen, ik kijk naar meerdere oplossingen. en als jij echt zo'n aanpakker bent ga dan lekker de straat op en pak problemen aan.
De rechtstaat heeft zichzelf buiten geplaatst.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je voor eigen rechter gaat spelen plaats je jezelf ook buiten de rechtstaat.
Voetbalkooi hier in de buurt (overvecht) werd 10 jaar geleden ofzo gebouwd, met parkeerplaatsen ernaast etc.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:56 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
ik loop niet weg voor mijn problemen, ik kijk naar meerdere oplossingen. en als jij echt zo'n aanpakker bent ga dan lekker de straat op en pak problemen aan.
nou dat is dan heel erg mooi. maar ga dan niet zeggen dat ik voor mijn problemen wegloop, wanneer jij totaal geen weet hebt van hoe ik dingen aanpak.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:59 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik heb ook geen problemen met de in mijn straat wonende mensen, dus ik zou niet weten waarom ik de straat op moet. Ik heb verder ook nooit angst als ik ergens ben ongeacht het tijdstip. Ik heb enkele keren problemen gehad met Marrokaanse jongeren en dat is buiten de politie om prima geregeld.
En dat.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: de angst regeert.
Men durft niets zelf meer te doen en zijn bang voor meer problemen. Ze rennen met de staart tussen de benen weg en zelfs in discussies tonen ze lafheid om erger te voorkomen.
Dit alles in de hoop dat de overheid het maar oplost.
Immers, uit het oog, uit het hart.
Tot ze zelf het haasje zijn...
Hee, jij begint erover dat je wegloopt voor problemen. Ik zeg slechts dat ik dat niet doe en ook niet gewend ben, thats all.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:00 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
nou dat is dan heel erg mooi. maar ga dan niet zeggen dat ik voor mijn problemen wegloop, wanneer jij totaal geen weet hebt van hoe ik dingen aanpak.
misschien moeten jullie de popo eens aanpakken bij jullie in de buurtquote:Op donderdag 28 april 2011 16:00 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Voetbalkooi hier in de buurt (overvecht) werd 10 jaar geleden ofzo gebouwd, met parkeerplaatsen ernaast etc.
Binnen en paar maanden was dat gebied overgenomen door marokkaans tuig. Kinderen werden met messen die kooi uit gedreigt en flink gedealt op de parkeerplaats. HONDERDEN keren de politie gebeld, die kwamen nog geeneens. Denk zo'n 50 man uit de burt is erop afgestapt en ze er weggeslagen en getrapt. Raad eens wat? Binnen 10 minuten 5 politie auto's en busjes inclusief politiehonden....
Maar het tuig is tot op de dag van vandaag nooit meer terug gekomen.
Heel herkenbaar. Hier hetzelfde meegemaakt bij parkeerterrein van scholen.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:00 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Voetbalkooi hier in de buurt (overvecht) werd 10 jaar geleden ofzo gebouwd, met parkeerplaatsen ernaast etc.
Binnen en paar maanden was dat gebied overgenomen door marokkaans tuig. Kinderen werden met messen die kooi uit gedreigt en flink gedealt op de parkeerplaats. HONDERDEN keren de politie gebeld, die kwamen nog geeneens. Denk zo'n 50 man uit de burt is erop afgestapt en ze er weggeslagen en getrapt. Raad eens wat? Binnen 10 minuten 5 politie auto's en busjes inclusief politiehonden....
Eeuh, die hebben ene Aleid Wolfsen boven hun staan. Vergeet het dus maar.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:02 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
misschien moeten jullie de popo eens aanpakken bij jullie in de buurt
Je laat goed merken hoe je erover denkt.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:00 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
nou dat is dan heel erg mooi. maar ga dan niet zeggen dat ik voor mijn problemen wegloop, wanneer jij totaal geen weet hebt van hoe ik dingen aanpak.
De beste vorm van opvoeding.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vroeger deden we niet anders. Maar wist men vanuit fatsoen tot hoever je behoorde te gaan.
Als zusje klappen had gekregen van een mafkees, gingen broers + vrienden even langs bij die mafkees. Een paar flinke klappen was voldoende. Mafkees dacht de volgende keer wel 5x na.
Probleem opgelost en hersteld.
Nu zijn we te schijterig en schuiven alles af om die schijterigheid om te zetten in moreel correct beschavingsgedrag. Wat je probeert te vertellen is dat je gewoon laf bent en niet meer voor jezelf op komt.
Puur uit nieuwsgierigheid, wie is er opgepakt toen?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:00 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Binnen en paar maanden was dat gebied overgenomen door marokkaans tuig. Kinderen werden met messen die kooi uit gedreigt en flink gedealt op de parkeerplaats. HONDERDEN keren de politie gebeld, die kwamen nooit. Na al die telefoontjes en de zoveelste bedreiging zijn we met zo'n 50 man uit de buurt is erop afgestapt en ze er weggeslagen en getrapt. Raad eens wat? Binnen 10 minuten 5 politie auto's en busjes inclusief politiehonden....
Maar het tuig is tot op de dag van vandaag nooit meer terug gekomen.
die is nogal in opspraak geweest in 2009 lees ik...quote:Op donderdag 28 april 2011 16:03 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Eeuh, die hebben ene Aleid Wolfsen boven hun staan. Vergeet het dus maar.
tja, dat maak jij ervan. ik vind het niet nodig om verhalen over klappen uitdelen te vertellen op het internet, prima als jij dat wel wilt doen hoor maar soms vind ik dat soort dingen ongeloofwaardig (niet dat ik jou ongeloofwaardig vind, maar die gasten zitten er wel eens tussen). ik weet hoe ik dingen aanpak en die aanpak werkt prima. ieder z'n eigen manier toch? als het maar werktquote:Op donderdag 28 april 2011 16:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je laat goed merken hoe je erover denkt.
Staart-benen.
Niet dat tuig want dat die renden natuurlijk snel weg. Maar vreemd genoeg kon er een wel aangifte doen omdat iemand hem had geslagen... Gelukkig had hij zelf gezegt: sla me dan, sla me dan. Dan schijnt het je eigen schuld te zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Puur uit nieuwsgierigheid, wie is er opgepakt toen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |