abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96082115
quote:
Het 14-jarige meisje dat afgelopen vrijdag, samen met haar 16-jarige vriendin, tijdens haar feestje klappen kreeg van Marokkaanse jongens uit de buurt, is nu per sms met de dood bedreigd.
Dat meldt AD/UN.

De sms komt van één van de jongens uit het groepje dat het feest binnenviel. Dat meldt een familielid. De politie bevestigt de aangifte, maar wil niet ingaan op de aard van de bedreiging.

Het feest bij de meisjes in de Utrechtse wijk Hoograven liep uit de hand toen ongenode gasten weg werden gestuurd. Drie jongens worden vastgezet, maar hetzelfde weekeinde vrijgelaten, omdat de verklaringen van de meisjes tegenstrijdig zouden zijn.

'Het was de hele avond al onrustig rond dat huis,' zegt een jongen die om de hoek woont. 'Die groep Marokkaanse jongens stond al uren te klieren. Het verbaast mij niets dat het zo uit de hand liep.'

Ook andere buurtbewoners wijzen met een beschuldigende vinger naar die groep. Toch staat het buurtje volgens politiewoordvoerder Mieke Kort niet slecht bekend. Zij ziet het voorval dan ook als een 'naar incident'. Een overbuurman vindt de ophef over het feestje overdreven. 'Die jongens moeten daar wegblijven, maar ik vraag me af of het niet wat anders ligt dan dat die familie zegt. Ik zag allemaal dronken tieners alleen in huis. Tja, dan vraag je om problemen.' Het getroffen gezin wil zelf niet reageren, maar een familielid wel. 'Ze waren alleen thuis, inderdaad. Voor de eerste keer mocht ze een feestje geven zonder moeder. Dat mag toch?'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-dood-bedreigd.dhtml

Zie ook
Tiental jongeren vallen besloten feestje binnen met veel geweld

Ohhh dus omdat er geen ouders aanwezig waren vroegen ze er eigenlijk zelf om?? Leuk zo'n overbuurman,... zal wel goed in de straat liggen nu.

[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 28-04-2011 14:00:47 ]
pi_96082340
Leuke buurman. Misschien moet hij wel even bedenken dat de tieners thuis bleven en verder voor geen overlast zorgden...wat die Marokkanen wel deden.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_96082606
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:07 schreef HSG het volgende:
Leuke buurman. Misschien moet hij wel even bedenken dat de tieners thuis bleven en verder voor geen overlast zorgden...wat die Marokkanen wel deden.
Ik kan me voorstellen dat mensen uit de straat die dit lezen niet echt blij zijn met zo'n buurman.
pi_96082647
quote:
99s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat mensen uit de straat die dit lezen niet echt blij zijn met zo'n buurman.
Idd. maar goed niks meer aan te doen. Die jongens zijn alweer op vrije voeten en de justitie doet niks meer aan deze zaak. Ondertussen zitten die meisjes doodsbang thuis en durven de straat niet meer op.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_96082692
Hoe komen die marokkanen aan haar nummer? Die moet ze wel zelf gegeven hebben.

Ergo haar eigen schuld, moet je maar niet met dat volk om gaan.
pi_96082815
Gezellig feestje hoor. Ik ben zeker ook de enige (samen met buurman) die het redelijk onverantwoord vind om 2 meiden van 14 en 16 alleen thuis een feestje met volop drank te laten vieren in een straat/wijk waar dergelijk Marokkaans gespuis rondloopt? Het is geen vrijbrief voor die Marokkanen om te gaan rellen maar als je weet dat die mogelijkheid bestaat kun je daar als ouders zijnde toch wel op anticiperen door een oogje in het zeil te houden. 2 blonde meiden van 14 en 16 alleen thuislaten met een lading drank en een zooi jongeren en verwachten dat alles vlekkeloos verloopt. :')
  donderdag 28 april 2011 @ 11:22:38 #7
3542 Gia
User under construction
pi_96082860
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:17 schreef Sapstengel het volgende:

Misschien zitten ze bij elkaar in de klas en hebben ze daar een telefooncirkel?

Anyway, het feit dat meisjes, jongeren, op een feestje dronken zijn, gaat geen enkele Marokkaan wat aan. Dat zij geen alcohol mogen hebben en jaloers zijn op het plezier dat deze jongeren op dat feest hebben, geeft hen geen recht om dan maar te gaan meppen en bedreigen.

Heel jammer weer dat justitie hier niets aan doet. Als je als ouder of eigenaar van een zaak/huis whatever, iets onderneemt tegen dit soort tuig, kun jij de bak in. Want 'hunnie' zijn zo zielig.... worden gediscrimineerd en daar komt dit door. Het is allemaal onze schuld.
pi_96082984
Ik vind het een beetje als bewust je voordeur open laten staan als je op vakantie bent en er bij terugkomst achter komen dat je televisie weg is. En dan heel hard gaan schreeuwen bij terugkomst 'ja maar ookal staat mijn deur open, dan nog mag er niemand binnenkomen!'. Dan heb je in principe wel gelijk maar iedereen weet dat er nou eenmaal inbrekers/dieven rondlopen.
pi_96083154
Het zullen wel weer is niet Marrokanen zijn...
pi_96083259
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:26 schreef Silven het volgende:
Ik vind het een beetje als bewust je voordeur open laten staan als je op vakantie bent en er bij terugkomst achter komen dat je televisie weg is. En dan heel hard gaan schreeuwen bij terugkomst 'ja maar ookal staat mijn deur open, dan nog mag er niemand binnenkomen!'. Dan heb je in principe wel gelijk maar iedereen weet dat er nou eenmaal inbrekers/dieven rondlopen.
En vertel eens hoe je deze 'logica' toepast op dit verhaal?!
pi_96083434
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:33 schreef ReplaR het volgende:

[..]

En vertel eens hoe je deze 'logica' toepast op dit verhaal?!
Om het kort te houden; ouders laten 2 blonde meiden van die leeftijd, die nuchter toch al vaak naïef, onvoorspelbaar en makkelijk beinvloedbaar zijn, alleen thuis met een lading drank en een zooi eveneens puberende ongeleidde projectielen om een flink feestje te geven. Dit in een buurt waar groepjes Marokkanen, die nou eenmaal niet bekend staan om hun beleefdheid, rondlopen en doorgaans weinig te doen hebben waardoor ze snel geneigd zijn tot rellen. En nu is iedereen dus verbaasd dat dit 'feestje' redelijk fout afgelopen is. In theorie moet het misschien wel kunnen, maar in de praktijk kun je toch wel verwachten dat dit een risico is.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 11:39:35 ]
pi_96083455
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:26 schreef Silven het volgende:
Zeg maar hetzelfde als meisjes met korte rokjes aanranden en dan zeggen; 'hey...kort rokje is uitdagen'. ??
pi_96083492
quote:
99s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Zeg maar hetzelfde als meisjes met korte rokjes aanranden en dan zeggen; 'hey...kort rokje is uitdagen'. ??
Nee, meer als een blond meisje met kort rokje afzetten in de Bijlmer en zeggen dat ze te voet naar huis mag komen. Het 'moet allemaal maar mogelijk zijn' maar de praktijk leert ons anders.

Wil je zeggen dat het wel verantwoordelijk was om 2 meiden van die leeftijd alleen zo'n feestje te laten geven zonder ook maar enkel toezicht?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 11:42:50 ]
pi_96083519
Het doet me niet zoveel meer dit soort berichten. Vroeger werd ik er heel kwaad om. Maar het is nu net een beetje zoals stervende kinderen op het nieuws, het raakt je niet meer. Best erg eigenlijk
pi_96083533
Wat een nieuws.

Een pubertje geeft een feestje, beetje de beest uithangen, dan neem je weleens vrienden mee, alcohol, muziek en loopt het ook weleens uit de hand. Zolang dit nieuws is gaat het heeeel erg goed met Nederland.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_96083566
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:38 schreef Silven het volgende:

[..]

Om het kort te houden; ouders laten 2 blonde meiden van die leeftijd, die nuchter toch al vaak naïef, onvoorspelbaar en makkelijk beinvloedbaar zijn, alleen thuis met een lading drank en een zooi eveneens puberende ongeleidde projectielen om een flink feestje te geven. Dit in een buurt waar groepjes Marokkanen, die nou eenmaal niet bekend staan om hun beleefdheid, rondlopen en doorgaans weinig te doen hebben waardoor ze snel geneigd zijn tot rellen. En nu is iedereen dus verbaasd dat dit 'feestje' redelijk fout afgelopen is. In theorie moet het misschien wel kunnen, maar in de praktijk kun je toch wel verwachten dat dit een risico is.
denk nou eens logisch na, pubers die gaan hoe dan ook toch wel een keer drinken. dan kun je ze toch beter thuis in een (veilige) omgeving een keer hun gang laten gaan dan dat ze buiten op straat gaan drinken en in nog meer en grotere problemen komen.
pi_96083601
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:42 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

denk nou eens logisch na, pubers die gaan hoe dan ook toch wel een keer drinken. dan kun je ze toch beter thuis in een (veilige) omgeving een keer hun gang laten gaan dan dat ze buiten op straat gaan drinken en in nog meer en grotere problemen komen.
Ben ik het mee eens, alleen wel verstandig om te zorgen dat je in dat geval zelf thuis bent. Ik heb er absoluut geen probleem mee dat die koters zuipen/gezopen hebben, alleen in welke setting dat was vind ik het nogal risicovol zonder toezicht.

En nogmaals, ik ben het niet eens met wat die mocro's uitgespookt hebben, ik probeer alleen uit te wijzen dat dit risico bestaat als je kinderen alleen thuis zo tekeer laat gaan. :)

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 11:44:56 ]
pi_96083731
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:43 schreef Silven het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens, alleen wel verstandig om te zorgen dat je in dat geval zelf thuis bent. Ik heb er absoluut geen probleem mee dat die koters zuipen/gezopen hebben, alleen in welke setting dat was vind ik het nogal risicovol zonder toezicht.

En nogmaals, ik ben het niet eens met wat die mocro's uitgespookt hebben, ik probeer alleen uit te wijzen dat dit risico bestaat als je kinderen alleen thuis zo tekeer laat gaan. :)
natuurlijk, natuurlijk. maar blijkbaar worden kinderen steeds sneller "volwassen" en moet alles eerder en sneller gebeuren, dus ook feestjes thuis zonder paps of mams erbij. je schaamt je immers nog voor je ouders wanneer je 14 of 16 bent.
pi_96083886
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:47 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

natuurlijk, natuurlijk. maar blijkbaar worden kinderen steeds sneller "volwassen" en moet alles eerder en sneller gebeuren, dus ook feestjes thuis zonder paps of mams erbij. je schaamt je immers nog voor je ouders wanneer je 14 of 16 bent.
Ze worden niet sneller volwassen, juist later. Het feit dat ze met hun 12 jaar al willen zuipen, blowen en neuken heeft niet veel te maken met volwassenheid, die dingen kan iedereen namelijk. Volwassenheid zit in het verstand en ik heb een beetje het idee dat de meiden die nu 14-16 zijn een stuk minder hun verstand gebruiken dan pak 'm beet 15 jaar geleden. Rij voor de grap eens langs een gemiddelde VMBO school, dan zie je wat ik bedoel. En dat ze graag zonder hun ouders willen feesten wil niet zeggen dat het mogelijk of verantwoord is en dat die ouders dit zomaar toe moeten laten.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 11:53:31 ]
pi_96083959
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:52 schreef Silven het volgende:

[..]

Ze worden niet sneller volwassen, juist later. Het feit dat ze met hun 12 jaar al willen zuipen, blowen en neuken heeft niet veel te maken met volwassenheid, die dingen kan iedereen namelijk. Volwassenheid zit in het verstand en ik heb een beetje het idee dat de meiden die nu 14-16 zijn een stuk minder hun verstand gebruiken dan pak 'm beet 15 jaar geleden. Rij voor de grap eens langs een gemiddelde VMBO school, dan zie je wat ik bedoel.
dat snap ik, vandaar de " " ;)
pi_96084019
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:54 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

dat snap ik, vandaar de " " ;)
Ik dacht al :D Als ze werkelijk een beetje volwassen waren hadden ze toezicht niet erg gevonden en nog voor het uit de hand liep hun ouders opgebeld. Dát zou volwassen zijn geweest.
pi_96084033
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:21 schreef Silven het volgende:
Gezellig feestje hoor. Ik ben zeker ook de enige (samen met buurman) die het redelijk onverantwoord vind om 2 meiden van 14 en 16 alleen thuis een feestje met volop drank te laten vieren in een straat/wijk waar dergelijk Marokkaans gespuis rondloopt? Het is geen vrijbrief voor die Marokkanen om te gaan rellen maar als je weet dat die mogelijkheid bestaat kun je daar als ouders zijnde toch wel op anticiperen door een oogje in het zeil te houden. 2 blonde meiden van 14 en 16 alleen thuislaten met een lading drank en een zooi jongeren en verwachten dat alles vlekkeloos verloopt. :')
Tja, je kinderen wat verantwoordelijkheid geven en op die manier een les leren is natuurlijk uit den boze.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_96084046
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:40 schreef Silven het volgende:

[..]

Nee, meer als een blond meisje met kort rokje afzetten in de Bijlmer en zeggen dat ze te voet naar huis mag komen. Het 'moet allemaal maar mogelijk zijn' maar de praktijk leert ons anders.

Wil je zeggen dat het wel verantwoordelijk was om 2 meiden van die leeftijd alleen zo'n feestje te laten geven zonder ook maar enkel toezicht?
Uiteraard leert de praktijk anders maar wat leert de praktijk ons op dat soort momenten? Dat het altijd dezelfde soort 'mensen' (eigenlijk beesten) zijn die het 'normaal' vinden om misbruik te maken van een meisje in een kort rokje of in dit geval een feestje van wat meisjes. Als je vervolgens iets zegt over deze beesten...oeps sorry... dan ben je een racist en valt het allemaal wel mee.
pi_96084080
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:43 schreef Silven het volgende:

[..]

Een 14 en 16 jarige zitten vast te wachten op ouderlijk toezicht :') . hou toch op. Je bent zelf nooit jong geweest
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_96084164
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:56 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Tja, je kinderen wat verantwoordelijkheid geven en op die manier een les leren is natuurlijk uit den boze.
Je omgeving en risico's van zo'n feestje erkennen is ook uit den boze zo te zien..
pi_96084227
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:57 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Een 14 en 16 jarige zitten vast te wachten op ouderlijk toezicht :') . hou toch op. Je bent zelf nooit jong geweest
Sterker nog, ik ben 21 en heb zelf ook zo'n feestje gegeven toen ik 15-16 was, vollop drank, maar ik vond het geen probleem dat mijn ouders er waren, er waren ook een man of 50/60 heir in de achtertuin, het was handig dat mijn ouders er waren voor het overzicht en dat er tenminste iemand nuchter blijft zodat de tent niet afgebroken word en mensen geen rare fratsen uithalen of vechtpartijtjes beginnen.
pi_96084263
quote:
99s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Uiteraard leert de praktijk anders maar wat leert de praktijk ons op dat soort momenten? Dat het altijd dezelfde soort 'mensen' (eigenlijk beesten) zijn die het 'normaal' vinden om misbruik te maken van een meisje in een kort rokje of in dit geval een feestje van wat meisjes. Als je vervolgens iets zegt over deze beesten...oeps sorry... dan ben je een racist en valt het allemaal wel mee.
Ik geef je helemaal gelijk, van mij hadden ze zo een tijdje de cel in gemogen, Nederland is hier veel te soft in, vooral als het om deze minderheidsgroep gaat. Maar dat neemt toch niet weg dat iedereen inmiddels weet dat dit soort volk losloopt en je ook weet wat de risico's zijn van de spreekwoordelijke kat op het spek binden. Enerzijds moeten ze dus VEEL harder gestraft worden, en anderzijds moet men er wel op anticiperen als je nare situaties wil voorkomen, zoals bijvoorbeeld je deur op slot doen als je weg gaat en de jeugd een beetje in de gaten moet houden, vooral de meiden die vrouwen aan het worden zijn en het meest vatbaar dus. Het is nu eenmaal (jammergenoeg) niet anders.

Dat wij allemaal vinden dat bepaalde dingen moeten kunnen daar hebben criminelen lak aan. Doe er je voordeel mee dat je weet dat je op sommige manieren meer gevaar loopt.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 12:09:12 ]
pi_96084546
Maargoed, ik denk dat mijn punt wel duidelijk is. Nu maar hopen dat dit voor die Marokkaantjes nog een staartje krijgt, via justitie en zo niet dan maar buiten justitie om. ^O^
pi_96085214
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:22 schreef Gia het volgende:

Heel jammer weer dat justitie hier niets aan doet. Als je als ouder of eigenaar van een zaak/huis whatever, iets onderneemt tegen dit soort tuig, kun jij de bak in. Want 'hunnie' zijn zo zielig.... worden gediscrimineerd en daar komt dit door. Het is allemaal onze schuld.
Waar staat eigenlijk dat justitie er niets aan doet? Heb ik iets gemist?
Binnendringen van een woning, zware mishandeling en bedreiging met de dood zijn nog altijd strafbare zaken, dacht ik..
pi_96085238
Ik hoop dat ze alsnog 'n goede douw krijgen.

Ze hebben zich aan meerdere misdrijven schuldig gemaakt. Huisvredebreuk , het ongevraagd betreden ( over de schutting klimmen ) van de tuin. Daarna mishandeling met breuken tot gevolg. En nu bedreiging met de dood.
monique pisters heeeeeel nederland heeft je kut gezien. Je ouders kunnen weer trots zijn op je!!
|| Gifplaatjes SST || || II ||
pi_96085529
Wacht effe, natuurlijk kan dit gedrag niet door de beugel en had die ventjes op moeten rotten. Echter, waarom is dit landelijk nieuws? Wou je zeggen dat dit nergens in Nederland gebeurt, behalve in deze pauperwijk? Want ik heb in mijn jonge jaren op heel wat feestjes geweest en daar liep het steevast uit de hand, maar ik kan mij niet herinneren dat wij daarmee landelijke bekendheid verwierven.

Ik probeer hiermee overigens niets recht te praten, maar het bevreemdt mij dat dit blijkbaar interessant nieuws is voor de gehele natie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_96085559
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Waar staat eigenlijk dat justitie er niets aan doet? Heb ik iets gemist?
Binnendringen van een woning, zware mishandeling en bedreiging met de dood zijn nog altijd strafbare zaken, dacht ik..
Ze zijn vrij gelaten, poepie.
Daarmee zijn ze hopelijk nog niet geheel verlost van algehele vervolging, maar het zegt natuurlijk wel wat.
En wat dit zegt beloofd weinig goeds natuurlijk.

Wat wel nieuw is is dat blijkbaar die meisjes volgens de politie tegenstrijdige verklaringen hebben afgegeven.
Vraag is deels ook waar die tegenstrijdigheid 'm dan in zat.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_96085687
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:46 schreef huhggh het volgende:

[..]

Daarmee zijn ze hopelijk nog niet geheel verlost van algehele vervolging, maar het zegt natuurlijk wel wat.

Wat wel nieuw is is dat blijkbaar die meisjes volgens de politie tegenstrijdige verklaringen hebben afgegeven.
Nouja, als er eentje knock-out geslagen is kan het natuurlijk zijn dat er wat dingetjes niet meer in chronologische volgorde staan in haar hoofdje, en in alle commotie kun je bepaalde dingen vanuit een heel ander perspectief hebben gezien. Vind het een beetje dom van de politie om dit gelijk als reden te zien om die Marokkaantjes vrij te laten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 12:51:01 ]
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2011 @ 12:51:28 #34
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_96085728
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
Wacht effe, natuurlijk kan dit gedrag niet door de beugel en had die ventjes op moeten rotten. Echter, waarom is dit landelijk nieuws? Wou je zeggen dat dit nergens in Nederland gebeurt, behalve in deze pauperwijk? Want ik heb in mijn jonge jaren op heel wat feestjes geweest en daar liep het steevast uit de hand, maar ik kan mij niet herinneren dat wij daarmee landelijke bekendheid verwierven.

Ik probeer hiermee overigens niets recht te praten, maar het bevreemdt mij dat dit blijkbaar interessant nieuws is voor de gehele natie.
Huh?
Op feestjes kwamen steevast ongewenste knapen die meisjes aan gort sloegen?

Of ben je wederom aan het overdrijven met je ervaringen van vrienden/familie/kennissen/ervaringen etc. om de autochtoon vs. allochtoon naar je hand te zetten?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_96085945
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:50 schreef Silven het volgende:

[..]

Nouja, als er eentje knock-out geslagen is kan het natuurlijk zijn dat er wat dingetjes niet meer in chronologische volgorde staan in haar hoofdje, en in alle commotie kun je bepaalde dingen vanuit een heel ander perspectief hebben gezien. Vind het een beetje dom van de politie om dit gelijk als reden te zien om die Marokkaantjes vrij te laten.
We weten dus niet wat die tegenstrijdigheden precies zijn in hun verklaringen en kunnen er daarom er nog niet over oordelen.
Maar als we kijken naar de track-record van politie en rechters kunnen het heel goed kleine lullige dingen zijn.
Faal van de eeuw.
pi_96086281
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:46 schreef huhggh het volgende:

[..]

Dat ze zijn heengezonden, zegt helemaal niets over de strafvervolging.
De tegenstrijdigheid zal over het wel of wel of niet binnendringen van de woning gaan.
De verwondingen en de bedreiging zijn evident.
Poep is vies, btw..
pi_96086360
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:38 schreef Silven het volgende:

[..]

Waar gaat het heen met Nederland.. :N Het wordt nu blijkbaar door een deel van de bevolking al als niet meer dan vanzelfsprekend gezien dat je in je eigen huis geen feestje meer kan geven als (je weet dat) er teringmarokkanen in de buurt wonen :{ Die gasten moeten gewoon keihard gestraft worden. Dat slappe "slachtoffers van de maatschappij"-gelul had tien jaar geleden al over moeten zijn, als het niet op een normale manier kan moeten er maar aangepaste straffen voor marokkanen komen die hoe dan ook voor een oplossing gaan zorgen.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:58 schreef huhggh het volgende:

[..]

We weten dus niet wat die tegenstrijdigheden precies zijn in hun verklaringen en kunnen er daarom er nog niet over oordelen.
Maar als we kijken naar de track-record van politie en rechters kunnen het heel goed kleine lullige dingen zijn.
En nu wordt dat meisje met de dood bedreigd. Stel dat wij, als samenleving, gaan wachten tot de politie even zijn inzet laat zien om hun overduidelijke fout recht te zetten, gaan we hier dood van de honger. Tegenstrijdige verklaring of niet (duh, ze hadden gedronken |:( ), die gasten hebben nu zelf voldoende bewijs geleverd om ze van de straat te plukken zou je zeggen..
pi_96086456
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:10 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Waar gaat het heen met Nederland.. :N Het wordt nu blijkbaar door een deel van de bevolking al als niet meer dan vanzelfsprekend gezien dat je in je eigen huis geen feestje meer kan geven als (je weet dat) er teringmarokkanen in de buurt wonen :{
Dat heb ik niet gezegd. Enkel dat het risicovol is om 2 meiden van 14 en 16 ALLEEN een (tuin)feestje met drank te laten geven terwijl de straat vol staat met Marokkanen. Niet mijn woorden verdraaien he. ;)
pi_96086461
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat ze zijn heengezonden, zegt helemaal niets over de strafvervolging.
De tegenstrijdigheid zal over het wel of wel of niet binnendringen van de woning gaan.
De verwondingen en de bedreiging zijn evident.
Poep is vies, btw..
Daarom gaf ik ook daarnaast aan:
quote:
Het is een slecht voorteken, niets meer en niets minder.
Faal van de eeuw.
pi_96087178
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:22 schreef Gia het volgende:

Anyway, het feit dat meisjes, jongeren, op een feestje dronken zijn, gaat geen enkele Marokkaan wat aan. Dat zij geen alcohol mogen hebben en jaloers zijn op het plezier dat deze jongeren op dat feest hebben, geeft hen geen recht om dan maar te gaan meppen en bedreigen.

:Y
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_96087420
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:12 schreef Silven het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezegd. Enkel dat het risicovol is om 2 meiden van 14 en 16 ALLEEN een (tuin)feestje met drank te laten geven terwijl de straat vol staat met Marokkanen. Niet mijn woorden verdraaien he. ;)
Het zou risicovol moeten zijn omdat de WC ondergekotst kan worden of dat er iets kapot kan gaan in huis. Bij het risico dat zo'n rifaap je dochter in elkaar slaat zou ik niet eens stilstaan.
Wat een vergoedelijking hier weer.
Die rifaap moet gewoon op het eerste vliegtuig terug naar het rifgebergte als hij een dubbele nationaliteit heeft. Opgeruimd staat netjes.
  donderdag 28 april 2011 @ 13:37:43 #42
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_96087467
quote:

[..]

Dat is dus het hele punt van dit artikel. Aangeven dat het steeds "normaler" gevonden wordt blijkbaar. Je moet geen feestjes geven, want er zijn Marokkanen...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_96087529
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is dus het hele punt van dit artikel. Aangeven dat het steeds "normaler" gevonden wordt blijkbaar. Je moet geen feestjes geven, want er zijn Marokkanen...
Erg dat het zover gekomen is.
  donderdag 28 april 2011 @ 13:40:17 #44
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_96087568
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Erg dat het zover gekomen is.
Dat krijg je met "kop in het zand" politici die alles maar wegmoffelen als "incidentje". Dit is gewoon zoals het in vele buurten is, en niet anders.

Ontkennen is slechts een blijk van ontwetendheid, niets meer, niets minder.
Get woke, go broke!
pi_96087745
quote:

Blijkbaar vindt men het best belangrijk. Overigens zie ik vaak zat nieuwsberichten waarvan ik denk..'nieuws'?
pi_96087757
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat krijg je met "kop in het zand" politici die alles maar wegmoffelen als "incidentje". Dit is gewoon zoals het in vele buurten is, en niet anders.

Ontkennen is slechts een blijk van ontwetendheid, niets meer, niets minder.
Of je hoofd omdraaien omdat je niets aan het probleem wilt doen.
Ik begrijp dit niet hoor. Waaróm doen ze er niets aan? Wat is de reden dat dit soort tuig de andere dag alweer vrij is en het zelfs zo bont maakt om het meisje dat ze eerst het ziekenhuis in geslagen hebben nu nóg eens te bedreigen?

En de burgemeester van Utrecht krijgt een prijs :')
pi_96087839
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik begrijp dit niet hoor. Waaróm doen ze er niets aan? Wat is de reden dat dit soort tuig de andere dag alweer vrij is en het zelfs zo bont maakt om het meisje dat ze eerst het ziekenhuis in geslagen hebben nu nóg eens te bedreigen?

Dat is puur en alleen omdat er nog te veel mensen zijn die spreken van incidenten en spreken niet van daders maar van slachtoffers van de maatschappij die wij moeten helpen.
pi_96087854
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:36 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Het zou risicovol moeten zijn...
Klopt, het zou alleen om die reden risicovol moeten zijn. Als je afgelopen 10 jaar echter een beetje het nieuws hebt gevolgd en ziet dat je eigen straat vol staat met deze paupers weet je dat er in werkelijkheid misschien nog wel wat meer externe risico's zijn van je dochters alleen zo'n feestje te laten geven. Jij verteld in jouw post hoe het ZOU moeten zijn, dat is niet hoe het vandaag de dag WERKELIJK is.
pi_96087902
quote:

Waar kom je vandaan, want ondanks dat het begrip partycrasher me bekend is heb ik nooit meegemaakt dat meiden het ziekenhuis in geslagen werden. Mensen die dat doen verdienen het predicaat mens niet en dus gaan de basale mensenrechten niet op voor dat tuig.
pi_96087918
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En de jongens krijgen misschien ook een onderscheiding, voor hun inzet op het gebied van integratie. Ze hebben immers uit eigen beweging contact gezocht met autochtone medewijkbewoners. Jammer dat het net iets te laat is om de Lintjesregen op hen neer te laten dalen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_96087980
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:49 schreef Ferdo het volgende:

[..]

En de jongens krijgen misschien ook een onderscheiding, voor hun inzet op het gebied van integratie. Ze hebben immers uit eigen beweging contact gezocht met autochtone medewijkbewoners. Jammer dat het net iets te laat is om de Lintjesregen op hen neer te laten dalen.
Beatrix zit vast al ijverig te noteren hoor.
pi_96088029
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:47 schreef Silven het volgende:

[..]

Klopt, het zou alleen om die reden risicovol moeten zijn. Als je afgelopen 10 jaar echter een beetje het nieuws hebt gevolgd en ziet dat je eigen straat vol staat met deze paupers weet je dat er in werkelijkheid misschien nog wel wat meer externe risico's zijn van je dochters alleen zo'n feestje te laten geven. Jij verteld in jouw post hoe het ZOU moeten zijn, dat is niet hoe het vandaag de dag WERKELIJK is.
Dus moeten we het oplossen en omdat dit tuig maar 1 taal verstaat en dat is geweld, zullen we of nog extremer geweld moeten toepassen of gewoon enkele de Nederlandse nationaliteit afpakken en op het vliegtuig terug naar het Rif en de hele famillie erbij. Moet jij dan eens opletten hoe snel het probleem opgelost is. Helaas zijn we veel te soft geworden hiervoor.
pi_96088242
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:52 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dus moeten we het oplossen en omdat dit tuig maar 1 taal verstaat en dat is geweld, zullen we of nog extremer geweld moeten toepassen of gewoon enkele de Nederlandse nationaliteit afpakken en op het vliegtuig terug naar het Rif en de hele famillie erbij. Moet jij dan eens opletten hoe snel het probleem opgelost is. Helaas zijn we veel te soft geworden hiervoor.
100% mee eens. Maar blijkbaar lopen er ook genoeg mensen rond die dit wel vinden moeten kunnen. Lijkt me, anders was er allang iets aan gedaan toch?
pi_96088245
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:49 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waar kom je vandaan, want ondanks dat het begrip partycrasher me bekend is heb ik nooit meegemaakt dat meiden het ziekenhuis in geslagen werden. Mensen die dat doen verdienen het predicaat mens niet en dus gaan de basale mensenrechten niet op voor dat tuig.
Ah, ik wist niks van een ziekenhuisopname. Dat maakt het inderdaad wel nieuwswaardig. Uit het verhaal in de OP maakte ik slechts op dat het ging op meiden die klappen hadden gehad. Dat is natuurlijk ook erg, maar dat komt natuurlijk wel vaker voor. Maar een ziekenhuisopname maakt het wel wat erger :)
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_96088327
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah, ik wist niks van een ziekenhuisopname. Dat maakt het inderdaad wel nieuwswaardig. Uit het verhaal in de OP maakte ik slechts op dat het ging op meiden die klappen hadden gehad. Dat is natuurlijk ook erg, maar dat komt natuurlijk wel vaker voor. Maar een ziekenhuisopname maakt het wel wat erger :)
gebroken oogkas of jukbeen of zoiets dan moet je wel even langs het ziekenhuis ja...

ik vraag me wel af wat boris voor straf voorsteld voor nederlanders die zo'n geintje flikken, ook naar het rifgebergte?
pi_96088557
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:01 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

gebroken oogkas of jukbeen of zoiets dan moet je wel even langs het ziekenhuis ja...

ik vraag me wel af wat boris voor straf voorsteld voor nederlanders die zo'n geintje flikken, ook naar het rifgebergte?
Alcatraz op de Noordzee? Offtopic proefballoonetje, maar toch :Y)
Faal van de eeuw.
pi_96088566
Deze problemen in Utrecht zullen altijd bestaan zolang links (en dan voornamelijk de PvdA) aan de macht is hier. Ze hebben hier namelijk tig 'sociale' clubjes die financieel afhankelijk zijn van miljoenensubsidies voor probleemmarokkanen. Fourstar.nl bv

Daarbij durf ik zelf te beweren dat deze groep verantwoordelijk is voor de situatie nu en niet Wilders of wie dan ook.
pi_96088685
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:06 schreef huhggh het volgende:

[..]

Alcatraz op de Noordzee? Offtopic proefballoonetje, maar toch :Y)
waddeneilanden??
pi_96088807
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:10 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

waddeneilanden??
Krijg je weer gezeik met die groene figuren in verband met de lokale flora en fauna.
En volgens mij is dat hele gebied redelijjk met de voet begaanbaar tijdens eb, maar zeker weten doe ik dat niet.

Nee dan de Noordzee, zo'n mooie afgedankte booreiland ombouwen, water overal om je heen.
Lekker geisoleerd en je weet zeker dat men niet zomaar even weg kan komen.
En je hebt natuurlijk rainte groei-mogelijkheden die je hier op het land niet zal hebben.
Faal van de eeuw.
pi_96088888
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:01 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

Helaas die hebben geen dubbele nationaliteit.

maar als ik mijn zin kreeg maken we een overeenkomst met Rusland en dan gaat het nederlandse tuig lekker op vakantie naar Siberie. Daar zijn weinig mensen die last van ze zullen hebben. En nee, ik geef geen reet om mensenrechten van mensen die geen reet geven om de rechten van anderen. Wat een prachtige laatste zin :D
  donderdag 28 april 2011 @ 14:16:34 #61
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96088926
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:17 schreef Sapstengel het volgende:

en als gij straks koud neervalt, is 't uw eigen schuld!!!
Strong manlets!
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2011 @ 14:16:34 #62
341203 3-voud
pi_96088928
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:15 schreef Boris_Karloff het volgende:
En nee, ik geef geen reet om mensenrechten van mensen die geen reet geven om de rechten van anderen. Wat een prachtige laatste zin :D
Het is inderdaad een juweeltje.
pi_96088934
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:13 schreef huhggh het volgende:

[..]

Krijg je weer gezeik met die groene figuren in verband met de lokale flora en fauna.
En volgens mij is dat hele gebied redelijjk met de voet begaanbaar tijdens eb, maar zeker weten doe ik dat niet.

Nee dan de Noordzee, zo'n mooie afgedankte booreiland ombouwen, water overal om je heen.
En je hebt natuurlijk rainte groei-mogelijkheden die je hier op het land niet zal hebben.
En dan op een soort van zelfvoorzienend en drijvend eiland wat langzaam wegzinkt en gen eten heeft als er niet keihard als slaven gewerkt wordt.
pi_96088951
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:13 schreef huhggh het volgende:

[..]

hoe heet die film nou ook weer met al die gevangenen op dat eiland die aan hun lot worden overgelaten....
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:15 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Helaas die hebben geen dubbele nationaliteit.

maar als ik mijn zin kreeg maken we een overeenkomst met Rusland en dan gaat het nederlandse tuig lekker op vakantie naar Siberie. Daar zijn weinig mensen die last van ze zullen hebben. En nee, ik geef geen reet om mensenrechten van mensen die geen reet geven om de rechten van anderen. Wat een prachtige laatste zin :D
deze? :P
pi_96089555
quote:

[..]

Wat ik had begrepen zijn die marokkanen pas naar die straat gekomen toen ze lucht kregen dat er 'n feestje zou zijn. En waren het "vriendjes" van enkele jongens die daar ook in de buurt wonen.
monique pisters heeeeeel nederland heeft je kut gezien. Je ouders kunnen weer trots zijn op je!!
pi_96089586
quote:
2s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:33 schreef Little_Lunatic het volgende:

[..]

Wat ik had begrepen zijn die marokkanen pas naar die straat gekomen toen ze lucht kregen dat er 'n feestje zou zijn. En waren het "vriendjes" van enkele jongens die daar ook in de buurt wonen.
Same difference.
pi_96089707
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:34 schreef Silven het volgende:

[..]

Same difference.
Hou toch op met je rekening houden met marokkanen. We moeten ons NOOIT aanpassen aan dat tuig, doe je dat wel dan is het einde zoek.
pi_96089727
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:06 schreef ReplaR het volgende:
Deze problemen in Utrecht zullen altijd bestaan zolang links (en dan voornamelijk de PvdA) aan de macht is hier. Ze hebben hier namelijk tig 'sociale' clubjes die financieel afhankelijk zijn van miljoenensubsidies voor probleemmarokkanen. Fourstar.nl bv
Daarbij durf ik zelf te beweren dat deze groep verantwoordelijk is voor de situatie nu en niet Wilders of wie dan ook.
Oh, dát zit er achter. Ja, dan begrijp ik dat 'ze' de andere kant opkijken.
pi_96089927
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh, dát zit er achter. Ja, dan begrijp ik dat 'ze' de andere kant opkijken.
Je moet het nog veel groter zien. Linkse mensen zijn 'sociale' ingestelde mensen die graag 'zielige' en afhankelijke probleem personen/minderheden helpen. Geen zielige probleem mensen meer betekent geen sociaal doen meer.

Kijk naar landen waar het Aanpassen, werken of anders oprotten is, heel wat beter dan hier qua immigrantenproblemen.
pi_96090007
Snel! Wie kan deze kansenprinsjes in hun eigen straattaal en eerbiedig knielend vertellen dat we hen gesubsidieerde rapworkshops, een buurthuis en een paar begripvolle straatcoaches willen schenken? Dat zal hen leren!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_96090093
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:45 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Je moet het nog veel groter zien. Linkse mensen zijn 'sociale' ingestelde mensen die graag 'zielige' en afhankelijke probleem personen/minderheden helpen. Geen zielige probleem mensen meer betekent geen sociaal doen meer.

Kijk naar landen waar het Aanpassen, werken of anders oprotten is, heel wat beter dan hier qua immigrantenproblemen.
Jij snapt het! :Y Alleen worden de mensen die dit zeggen steevast als racist weggezet.
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2011 @ 14:54:28 #72
341203 3-voud
pi_96090248
quote:
99s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Jij snapt het! :Y Alleen worden de mensen die dit zeggen steevast als racist weggezet.
Angst regeert.
  donderdag 28 april 2011 @ 14:55:40 #73
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_96090290
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:54 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Angst regeert.
Dat is het antwoord van links idd, mensen die dit soort dingen veroordelen zijn bang voor andere culturen :').
Get woke, go broke!
  Admin donderdag 28 april 2011 @ 14:56:17 #74
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_96090321
quote:

Bedreiging, huisvredebreuk, mishandeling.

Dat is iets totaal anders dan "gedrag dat niet door de beugel" kan.

Dat hier ook maar de gedácht wordt dat het nog ergens je eigen schuld is ook nog :N
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_96090330
quote:
99s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dit.
  donderdag 28 april 2011 @ 14:57:41 #76
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_96090375
quote:
13s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

Bedreiging, huisvredebreuk, mishandeling.

Dat is iets totaal anders dan "gedrag dat niet door de beugel" kan.

Dat hier ook maar de gedácht wordt dat het nog ergens je eigen schuld is ook nog :N
Volgens hem is dit heeeel normaal onder autochtonen, gebeurt overal man, maak je niet druk. Alleen omdat het nu HEEEEL toevallig Marokkanen waren komt het in het nieuws, walgelijk rechts zwartmaakcomplot..

Jij snapt ook niets he? B-).
Get woke, go broke!
  Admin donderdag 28 april 2011 @ 14:58:03 #77
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_96090390
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is het antwoord van links idd, mensen die dit soort dingen veroordelen zijn bang voor andere culturen :').
Nou, die andere culturen hebben wél lekkere hapjes hoor.

Maar goed, ouders: verf de haren van je dochters donker, laat ze geen feestje geven en áls ze het dan toch willen, nodig bij voorbaat vast wat 'buurtbewoners' uit.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin donderdag 28 april 2011 @ 14:58:44 #78
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_96090418
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Volgens hem is dit heeeel normaal onder autochtonen, gebeurt overal man, maak je niet druk. Alleen omdat het nu HEEEEL toevallig Marokkanen waren komt het in het nieuws, walgelijk rechts zwartmaakcomplot..

Jij snapt ook niets he? B-).
Ik snap alleen dat die dude nog journalist is ook nog -O-

pi_96090483
quote:
15s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Snap ik juist wel..
Journalistiek gaat niet over waarheid.
pi_96090509
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nou, die andere culturen hebben wél lekkere hapjes hoor.

Van die hapjes kun je prima genieten zonder al dat tuig.
  donderdag 28 april 2011 @ 15:02:07 #81
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_96090542
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:01 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Van die hapjes kun je prima genieten zonder al dat tuig.
het zou gewoon allebei moeten kunnen, en de hapjes, en de buitenlanders, zonder dit gezeik. Niemand is onwelkom om zijn afkomst, wel om zijn/haar gedrag.
Get woke, go broke!
pi_96090556
quote:
15s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Tja, ik snap het ook niet ;)
  donderdag 28 april 2011 @ 15:04:16 #83
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96090618
Die buurman, is dat dezelfde buurman die in drugs handelde?
pi_96090661
quote:
3s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:04 schreef Life2.0 het volgende:
Die buurman, is dat dezelfde buurman die in drugs handelde?
Dat waren ook mijn eerste gedachten
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2011 @ 15:08:02 #85
341203 3-voud
pi_96090757
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik bedoel juist dat bij links de angst regeert. Flink pappen en nathouden die allochtonen want ze zouden eens massaal wild om zich heen kunnen slaan.
  donderdag 28 april 2011 @ 15:08:09 #86
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96090762
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:45 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Jij ben jij rechts en de aanleiding voor alle mocro problematiek he, als je toch alleen in links vs rechts kan denken
pi_96090797
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:08 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Jij ben jij rechts en de aanleiding voor alle mocro problematiek he, als je toch alleen in links vs rechts kan denken
Het is geen zaak van links of rechts, dit soort tuig heeft daar lak aan en verstaat maar 1 taal: geweld. Jij moet dus harder optreden als zij doen. Dat begrijpen ze, dat gepraat lachen ze om
  donderdag 28 april 2011 @ 15:15:35 #88
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96091000
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:09 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Het is geen zaak van links of rechts, dit soort tuig heeft daar lak aan en verstaat maar 1 taal: geweld. Jij moet dus harder optreden als zij doen. Dat begrijpen ze, dat gepraat lachen ze om
Geen mocro's aan mijn huis :P
  donderdag 28 april 2011 @ 15:17:29 #89
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96091071
quote:
2s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:05 schreef Little_Lunatic het volgende:

[..]

Dat waren ook mijn eerste gedachten
Die jongen zouden nogal vaak 'aan de overkant' rondhangen.. Zou het een en ander wel in een ander daglicht plaatsen.
pi_96091090
quote:
12s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:15 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Geen mocro's aan mijn huis :P
je moet gewoon goed uitkijken voordat je ergens gaat wonen. Het aantal schotels is meestal een goede graadmeter om even verder te kijken.
pi_96091091
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

het zou gewoon allebei moeten kunnen, en de hapjes, en de buitenlanders, zonder dit gezeik. Niemand is onwelkom om zijn afkomst, wel om zijn/haar gedrag.
Dat.
En die hapjes zijn lekker, maar niet lekker genoeg om daarmee dit soort wangedrag te compenseren.
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2011 @ 15:20:44 #92
341203 3-voud
pi_96091173
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat.
En die hapjes zijn lekker, maar niet lekker genoeg om daarmee dit soort wangedrag te compenseren.
Ik vind ze mierzoet. De tanden springen zowat uit mijn bek ervan.
pi_96091275
is gewoon honing, die hapjes. is heel gezond.
  donderdag 28 april 2011 @ 15:23:33 #94
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96091277
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:18 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

je moet gewoon goed uitkijken voordat je ergens gaat wonen. Het aantal schotels is meestal een goede graadmeter om even verder te kijken.
Ik ben verhuisd naar een ouderenbuurt _O_
pi_96091573
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:38 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Hou toch op met je rekening houden met marokkanen. We moeten ons NOOIT aanpassen aan dat tuig, doe je dat wel dan is het einde zoek.
En negeer je de feiten dat dat tuig gewoon vrij rondloopt en ga je als een kip zonder kop alles doen wat in theorie zou moeten kunnen en in de praktijk niet werkt dan krijg je zulke situaties en is het achteraf roepen 'ja maar het had toch gewoon moeten kunnen!'. Het KAN pas als straffen harder worden en de overlast minder, dan kun je pas alle dingen doen zonder de risico's die het nu met zich meebrengt.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 15:34:14 ]
pi_96091598
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:23 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Ik ben verhuisd naar een ouderenbuurt _O_
Ik niet, ik woon naar tevredenheid in een volksbuurt en ja daar wonen Marrokanen naast me en nee ik heb geen alst van ze. Ik ga echt niet alle Marrokanen over 1 kam scheren. Ik wil wel dat er korte metten met het tuig en hun opvoeders wordt gemaakt.
pi_96091638
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat.
Haha, om Theo Maassen even te citeren: "Gewoon aardappelen, groente en vlees! ik hoef hilmal geen spaghetti en macaroni of weet ik wat ze almal uit marokko meenemen"

:P
  Admin donderdag 28 april 2011 @ 15:33:24 #98
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_96091650
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:32 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik niet, ik woon naar tevredenheid in een volksbuurt en ja daar wonen Marrokanen naast me en nee ik heb geen alst van ze. Ik ga echt niet alle Marrokanen over 1 kam scheren. Ik wil wel dat er korte metten met het tuig en hun opvoeders wordt gemaakt.
Eensch!

pi_96091739
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:31 schreef Silven het volgende:

[..]

En negeer je de feiten dat dat tuig gewoon vrij rondloopt en ga je als een kip zonder kop alles doen wat in theorie zou moeten kunnen en in de praktijk niet werkt dan krijg je zulke situaties en is het achteraf roepen 'ja maar het had toch gewoon moeten kunnen!'
:?
Come again?
pi_96091867
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:?
Come again?
Hij zegt dat je je nooit aan moet passen aan dat tuig en ook geen rekening moet houden met gevaren. Zit natuurlijk wel wat in maar als je jezelf er niet tegen beschermt en je blonde dochter van 14 in een kort rokje snachts door de Bijlmer laat lopen moet je ook niet achteraf gaan roepen dat het gewoon moet kunnen. De realiteit leert dat sommige dingen gewoon niet kunnen zolang er tuig rondloopt en je dus niet de kat op het spek moet binden.

Ik bedoel dus dat het soms verstandiger is om reëele gevaren uit de weg te gaan ookal vind je zelf dat het moet kunnen, dan ze toch voor lief te nemen en dat er iets mis gaat. Ik vind ook dat ik mijn deuren niet op slot hoef te doen en in de zomer open kunnen blijven staan snachts, maar ik weet dat dat niet verstandig is omdat ik weet dat mijn huis dan leeggehaald word. Dus doe ik het niet.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 15:42:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')