abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96087980
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:49 schreef Ferdo het volgende:

[..]

En de jongens krijgen misschien ook een onderscheiding, voor hun inzet op het gebied van integratie. Ze hebben immers uit eigen beweging contact gezocht met autochtone medewijkbewoners. Jammer dat het net iets te laat is om de Lintjesregen op hen neer te laten dalen.
Beatrix zit vast al ijverig te noteren hoor.
pi_96088029
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:47 schreef Silven het volgende:

[..]

Klopt, het zou alleen om die reden risicovol moeten zijn. Als je afgelopen 10 jaar echter een beetje het nieuws hebt gevolgd en ziet dat je eigen straat vol staat met deze paupers weet je dat er in werkelijkheid misschien nog wel wat meer externe risico's zijn van je dochters alleen zo'n feestje te laten geven. Jij verteld in jouw post hoe het ZOU moeten zijn, dat is niet hoe het vandaag de dag WERKELIJK is.
Dus moeten we het oplossen en omdat dit tuig maar 1 taal verstaat en dat is geweld, zullen we of nog extremer geweld moeten toepassen of gewoon enkele de Nederlandse nationaliteit afpakken en op het vliegtuig terug naar het Rif en de hele famillie erbij. Moet jij dan eens opletten hoe snel het probleem opgelost is. Helaas zijn we veel te soft geworden hiervoor.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_96088242
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:52 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dus moeten we het oplossen en omdat dit tuig maar 1 taal verstaat en dat is geweld, zullen we of nog extremer geweld moeten toepassen of gewoon enkele de Nederlandse nationaliteit afpakken en op het vliegtuig terug naar het Rif en de hele famillie erbij. Moet jij dan eens opletten hoe snel het probleem opgelost is. Helaas zijn we veel te soft geworden hiervoor.
100% mee eens. Maar blijkbaar lopen er ook genoeg mensen rond die dit wel vinden moeten kunnen. Lijkt me, anders was er allang iets aan gedaan toch?
pi_96088245
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:49 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waar kom je vandaan, want ondanks dat het begrip partycrasher me bekend is heb ik nooit meegemaakt dat meiden het ziekenhuis in geslagen werden. Mensen die dat doen verdienen het predicaat mens niet en dus gaan de basale mensenrechten niet op voor dat tuig.
Ah, ik wist niks van een ziekenhuisopname. Dat maakt het inderdaad wel nieuwswaardig. Uit het verhaal in de OP maakte ik slechts op dat het ging op meiden die klappen hadden gehad. Dat is natuurlijk ook erg, maar dat komt natuurlijk wel vaker voor. Maar een ziekenhuisopname maakt het wel wat erger :)
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_96088327
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah, ik wist niks van een ziekenhuisopname. Dat maakt het inderdaad wel nieuwswaardig. Uit het verhaal in de OP maakte ik slechts op dat het ging op meiden die klappen hadden gehad. Dat is natuurlijk ook erg, maar dat komt natuurlijk wel vaker voor. Maar een ziekenhuisopname maakt het wel wat erger :)
gebroken oogkas of jukbeen of zoiets dan moet je wel even langs het ziekenhuis ja...

ik vraag me wel af wat boris voor straf voorsteld voor nederlanders die zo'n geintje flikken, ook naar het rifgebergte?
pi_96088557
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:01 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

gebroken oogkas of jukbeen of zoiets dan moet je wel even langs het ziekenhuis ja...

ik vraag me wel af wat boris voor straf voorsteld voor nederlanders die zo'n geintje flikken, ook naar het rifgebergte?
Alcatraz op de Noordzee? Offtopic proefballoonetje, maar toch :Y)
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_96088566
Deze problemen in Utrecht zullen altijd bestaan zolang links (en dan voornamelijk de PvdA) aan de macht is hier. Ze hebben hier namelijk tig 'sociale' clubjes die financieel afhankelijk zijn van miljoenensubsidies voor probleemmarokkanen. Fourstar.nl bv

Daarbij durf ik zelf te beweren dat deze groep verantwoordelijk is voor de situatie nu en niet Wilders of wie dan ook.
pi_96088685
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:06 schreef huhggh het volgende:

[..]

Alcatraz op de Noordzee? Offtopic proefballoonetje, maar toch :Y)
waddeneilanden??
pi_96088807
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:10 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

waddeneilanden??
Krijg je weer gezeik met die groene figuren in verband met de lokale flora en fauna.
En volgens mij is dat hele gebied redelijjk met de voet begaanbaar tijdens eb, maar zeker weten doe ik dat niet.

Nee dan de Noordzee, zo'n mooie afgedankte booreiland ombouwen, water overal om je heen.
Lekker geisoleerd en je weet zeker dat men niet zomaar even weg kan komen.
En je hebt natuurlijk rainte groei-mogelijkheden die je hier op het land niet zal hebben.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_96088888
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:01 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

Helaas die hebben geen dubbele nationaliteit.

maar als ik mijn zin kreeg maken we een overeenkomst met Rusland en dan gaat het nederlandse tuig lekker op vakantie naar Siberie. Daar zijn weinig mensen die last van ze zullen hebben. En nee, ik geef geen reet om mensenrechten van mensen die geen reet geven om de rechten van anderen. Wat een prachtige laatste zin :D
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 28 april 2011 @ 14:16:34 #61
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_96088926
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:17 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe komen die marokkanen aan haar nummer? Die moet ze wel zelf gegeven hebben.

Ergo haar eigen schuld, moet je maar niet met dat volk om gaan.
en als gij straks koud neervalt, is 't uw eigen schuld!!!
Strong manlets!
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2011 @ 14:16:34 #62
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_96088928
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:15 schreef Boris_Karloff het volgende:
En nee, ik geef geen reet om mensenrechten van mensen die geen reet geven om de rechten van anderen. Wat een prachtige laatste zin :D
Het is inderdaad een juweeltje.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_96088934
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:13 schreef huhggh het volgende:

[..]

Krijg je weer gezeik met die groene figuren in verband met de lokale flora en fauna.
En volgens mij is dat hele gebied redelijjk met de voet begaanbaar tijdens eb, maar zeker weten doe ik dat niet.

Nee dan de Noordzee, zo'n mooie afgedankte booreiland ombouwen, water overal om je heen.
En je hebt natuurlijk rainte groei-mogelijkheden die je hier op het land niet zal hebben.
En dan op een soort van zelfvoorzienend en drijvend eiland wat langzaam wegzinkt en gen eten heeft als er niet keihard als slaven gewerkt wordt.
pi_96088951
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:13 schreef huhggh het volgende:

[..]

hoe heet die film nou ook weer met al die gevangenen op dat eiland die aan hun lot worden overgelaten....
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:15 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Helaas die hebben geen dubbele nationaliteit.

maar als ik mijn zin kreeg maken we een overeenkomst met Rusland en dan gaat het nederlandse tuig lekker op vakantie naar Siberie. Daar zijn weinig mensen die last van ze zullen hebben. En nee, ik geef geen reet om mensenrechten van mensen die geen reet geven om de rechten van anderen. Wat een prachtige laatste zin :D
deze? :P
pi_96089555
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:12 schreef Silven het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezegd. Enkel dat het risicovol is om 2 meiden van 14 en 16 ALLEEN een (tuin)feestje met drank te laten geven terwijl de straat vol staat met Marokkanen. Niet mijn woorden verdraaien he. ;)
Wat ik had begrepen zijn die marokkanen pas naar die straat gekomen toen ze lucht kregen dat er 'n feestje zou zijn. En waren het "vriendjes" van enkele jongens die daar ook in de buurt wonen.
monique pisters heeeeeel nederland heeft je kut gezien. Je ouders kunnen weer trots zijn op je!!
|| Gifplaatjes SST || || II ||
pi_96089586
quote:
2s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:33 schreef Little_Lunatic het volgende:

[..]

Wat ik had begrepen zijn die marokkanen pas naar die straat gekomen toen ze lucht kregen dat er 'n feestje zou zijn. En waren het "vriendjes" van enkele jongens die daar ook in de buurt wonen.
Same difference.
pi_96089707
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:34 schreef Silven het volgende:

[..]

Same difference.
Hou toch op met je rekening houden met marokkanen. We moeten ons NOOIT aanpassen aan dat tuig, doe je dat wel dan is het einde zoek.
pi_96089727
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:06 schreef ReplaR het volgende:
Deze problemen in Utrecht zullen altijd bestaan zolang links (en dan voornamelijk de PvdA) aan de macht is hier. Ze hebben hier namelijk tig 'sociale' clubjes die financieel afhankelijk zijn van miljoenensubsidies voor probleemmarokkanen. Fourstar.nl bv
Daarbij durf ik zelf te beweren dat deze groep verantwoordelijk is voor de situatie nu en niet Wilders of wie dan ook.
Oh, dát zit er achter. Ja, dan begrijp ik dat 'ze' de andere kant opkijken.
pi_96089927
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh, dát zit er achter. Ja, dan begrijp ik dat 'ze' de andere kant opkijken.
Je moet het nog veel groter zien. Linkse mensen zijn 'sociale' ingestelde mensen die graag 'zielige' en afhankelijke probleem personen/minderheden helpen. Geen zielige probleem mensen meer betekent geen sociaal doen meer.

Kijk naar landen waar het Aanpassen, werken of anders oprotten is, heel wat beter dan hier qua immigrantenproblemen.
pi_96090007
Snel! Wie kan deze kansenprinsjes in hun eigen straattaal en eerbiedig knielend vertellen dat we hen gesubsidieerde rapworkshops, een buurthuis en een paar begripvolle straatcoaches willen schenken? Dat zal hen leren!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_96090093
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:45 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Je moet het nog veel groter zien. Linkse mensen zijn 'sociale' ingestelde mensen die graag 'zielige' en afhankelijke probleem personen/minderheden helpen. Geen zielige probleem mensen meer betekent geen sociaal doen meer.

Kijk naar landen waar het Aanpassen, werken of anders oprotten is, heel wat beter dan hier qua immigrantenproblemen.
Jij snapt het! :Y Alleen worden de mensen die dit zeggen steevast als racist weggezet.
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2011 @ 14:54:28 #72
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_96090248
quote:
99s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Jij snapt het! :Y Alleen worden de mensen die dit zeggen steevast als racist weggezet.
Angst regeert.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  donderdag 28 april 2011 @ 14:55:40 #73
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_96090290
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:54 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Angst regeert.
Dat is het antwoord van links idd, mensen die dit soort dingen veroordelen zijn bang voor andere culturen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Admin donderdag 28 april 2011 @ 14:56:17 #74
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_96090321
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
Wacht effe, natuurlijk kan dit gedrag niet door de beugel en had die ventjes op moeten rotten. Echter, waarom is dit landelijk nieuws? Wou je zeggen dat dit nergens in Nederland gebeurt, behalve in deze pauperwijk? Want ik heb in mijn jonge jaren op heel wat feestjes geweest en daar liep het steevast uit de hand, maar ik kan mij niet herinneren dat wij daarmee landelijke bekendheid verwierven.

Ik probeer hiermee overigens niets recht te praten, maar het bevreemdt mij dat dit blijkbaar interessant nieuws is voor de gehele natie.
Bedreiging, huisvredebreuk, mishandeling.

Dat is iets totaal anders dan "gedrag dat niet door de beugel" kan.

Dat hier ook maar de gedácht wordt dat het nog ergens je eigen schuld is ook nog :N
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_96090330
quote:
99s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')