abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 april 2011 @ 20:08:14 #251
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_96103846
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Je begrijpt inderdaad niet wat ik ermee wilde zeggen nee. Ik bedoelde dat het in Nederland bij lange na nog niet zo slecht gaat dat uitspraken als "het kan toch niet veel slechter gaan" gerechtvaardigd zijn. Er valt nog heel wat te verneuken aan Nederland dus ik wil het er liever niet op wagen om een partij vol narcisten en idioten aan de macht te laten komen. Dat wilde ik ermee zeggen.
ok, maar of dit al dan niet het nieuws haalt, heeft verder weinig te maken met het feit dat het slechter kan.
zonnig Brasil
pi_96104049
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:33 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Er vallen mij een aantal dingen op in dit nieuwsbericht. Namelijk dat de relschoppers het nummer hebben van 1 van de meisjes en dat de meisjes tegenstrijdige verklaringen hebben afgelegd. Ik vermoed dus dat de relschoppers niet helemaal onuitgenodigd op zijn komen dagen. Dat doet natuurlijk verder weinig af aan het feit dat ze zich te gedragen hebben en geen meisjes moeten slaan en bedreigen, wat mij brengt bij mijn tweede punt. Hoe kan het dat 3 jongens herrie schoppen op een feest met met laten we zeggen 20 man (dat lijkt me een vrij bescheiden schatting) en niet helemaal kapot worden geslagen?

[..]

Gast besef je wel hoe goed we het in Nederland hebben als verstoorde feestjes waar een paar meisjes klappen krijgen het nieuws halen? Ik denk het niet als je zegt dat het niet veel slechter kan worden.
Dus wanneer jij een meidenfeest houdt, en er toevallig een jongen van school jouw nummer heeft, heeft zij die jongen uitgenodigd? Jaja, en dan nu die vrienden die over de schutting kropen de tuin in...ow, de poort was natuurlijk dicht omdat ze zo graag wilde dat ze kwamen op haar meidenfeest? Logisch!! :')
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 28 april 2011 @ 20:12:58 #253
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96104139
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Er moeten dus meer mogelijkheden om groepen als geheel te veroordelen voor acties van individuele groepsleden. Dan zullen individuen ook sneller praten om hun eigen hachje te redden. Nu houden ze gewoon hun mond om hun maat te beschermen.
Maar als je de groep veroordeeld (wat voor misdrijven, mishandeling al kan, maar dus niet gebeurd) zullen ze ook weten dat ze als groep veroordeeld kunnen worden, waarom dan nog praten?
Ik denk dat er voor veel gevallen vbetere oplossingen te vinden zijn. Immers moet er nog steeds bewijs zijn dat de groep/iemand van die groep iets deed. Onze criminale medelanders maken immers graag gebruik van onze eisen die wij aan bewijs stellen; stelselmatig ontkennen maakt de situatie voor jezelf niet beter, maar de kans dat zij bewijs tegen jou hebben is minimaal (de voornaamste reden dat ze zulke laffe dingen doen)
De voornaamste problemen zijn imo dan ook: geen prioriteit bij om danwel politie, gedrag tegen medelanders wordt te snel gestigmatiseerd en als laaste de bewijslast; jij ziet het, de buurman ziet het, je zus ziet het en hij heeft in de haast zijn mobieltje verloren, dan nog worden ze te makkelijk vrij gesproken..
pi_96104394
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:12 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Maar als je de groep veroordeeld (wat voor misdrijven, mishandeling al kan, maar dus niet gebeurd) zullen ze ook weten dat ze als groep veroordeeld kunnen worden, waarom dan nog praten?
Ik denk dat er voor veel gevallen vbetere oplossingen te vinden zijn. Immers moet er nog steeds bewijs zijn dat de groep/iemand van die groep iets deed. Onze criminale medelanders maken immers graag gebruik van onze eisen die wij aan bewijs stellen; stelselmatig ontkennen maakt de situatie voor jezelf niet beter, maar de kans dat zij bewijs tegen jou hebben is minimaal (de voornaamste reden dat ze zulke laffe dingen doen)
Je kan het dan wel steeds op de medelanders gooien, maar ik zie liever iets aangepast worden zodat een hele groep aangepakt kan worden voor een mishandeling wanneer ze onderling blijven zwijgen.

Ik ben alleen bang dat het hier nog veel verder gaat. Er viel niet te bewijzen voor het snelrecht dat de groep binnendrong op privéterrein. Dat lijkt me toch het minimale wat juist wel te bewijzen valt?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 28 april 2011 @ 20:21:53 #255
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96104713
Oh jee hoor, we mogen het beestje niet bij de naam noemen hoor, het waren hier toch marokkanen hoor.

Verder?
pi_96104823
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:17 schreef paddy het volgende:

[..]

Je kan het dan wel steeds op de medelanders gooien, maar ik zie liever iets aangepast worden zodat een hele groep aangepakt kan worden voor een mishandeling wanneer ze onderling blijven zwijgen.

Ik ben alleen bang dat het hier nog veel verder gaat. Er viel niet te bewijzen voor het snelrecht dat de groep binnendrong op privéterrein. Dat lijkt me toch het minimale wat juist wel te bewijzen valt?
Precies, wat maakt het uit of het een allochtoon of autochtoon is. Het is gewoon tuig en dat moeten ze keihard aanpakken
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 28 april 2011 @ 20:24:50 #257
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_96104862
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:08 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

ok, maar of dit al dan niet het nieuws haalt, heeft verder weinig te maken met het feit dat het slechter kan.
Het is inderdaad niet zo dat als het slechter is dit soort zaken automatisch het nieuws niet meer halen, maar het feit dat we met zijn allen (nou ja ik zelf niet echt) zo verontwaardigd zijn door dit soort (in alle eerlijkheid kleine) criminaliteit zegt wel wat over dat het nog lang niet zo erg is hier. Dat betekent natuurlijk niet dat je niet altijd naar verbetering moet streven.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:11 schreef paddy het volgende:

[..]

Dus wanneer jij een meidenfeest houdt, en er toevallig een jongen van school jouw nummer heeft, heeft zij die jongen uitgenodigd? Jaja, en dan nu die vrienden die over de schutting kropen de tuin in...ow, de poort was natuurlijk dicht omdat ze zo graag wilde dat ze kwamen op haar meidenfeest? Logisch!! :')
Dat zei ik niet, ik zei dat omdat die jongen haar nummer heeft én er tegenstrijdige verklaringen zijn afgelegd ik vermoed dat de jongens ze niet zo onuitgenodigd waren als in het artikel gesteld wordt. Misschien was er maar eentje uitgenodigd, misschien meer en misschien ook wel geen van allen maar ik vind het wel opvallend. Volgens het artikel in dit topic was het trouwens helemaal geen meidenfeest.
  donderdag 28 april 2011 @ 20:55:28 #258
104871 remlof
Europees federalist
pi_96106802
De afkomst van de daders doet er wmb helemaal niets toe. Ze moeten echter wel flink bestraft worden.
  donderdag 28 april 2011 @ 21:16:57 #259
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_96108229
Wat is er trouwens mis met Utrecht? Ik kijk op het AD op de pagina in de regio:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-dood-bedreigd.dhtml

Zie ik staan:
Vechtpartij op feestje
Criminele bende laat kinderen drugs bezorgen
Huis weggepest gezin Terwijde beklad
Student bewusteloos aangetroffen na mishandeling
Brandweer voorkomt ramp na brandstichting
Moord en pesterijen in Utrechtse Vinex-wijk
Peuter was niet op slag dood (moordpartij van de ouders op hun kind)
Gezin bij woningoverval hele nacht opgesloten in kelder
Politie rolt drugsbendes in Utrecht en Rotterdam op
Verdachte loopt zitting over pokermoord binnen
Beelden van bij moskee belaagde cameraploeg vrijgegeven

Dat is dan het regionieuws uit Utrecht!! Daar is dan toch iets mis??

In ons dorp hebben wij ook een krant. Geen dorpsblaadje, maar een echte krant, met wel veel lokaal nieuws:
Heideschaap graast weer in Boxtel
Oranjefeest met Kaz Lux
Puffende trekpaarden op hete Boeremért
Fietstocht langs archeologische vindplaatsen
Sint-Ursulaklooster thuishaven voor Boxtelse musea
(verder was er geen relevant nieuws)
The End Times are wild
  donderdag 28 april 2011 @ 22:04:10 #260
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96112102
Dorp vs Stad anyone?
pi_96113175
utrecht is een stad. dan gebeurt er wel eens wat he..
  donderdag 28 april 2011 @ 22:20:27 #262
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_96113279
Er is nogal een verschil tussen 'nogal eens wat gebeuren' en een niet-aflatende stroom van moord, doodslag, bedreigingen, geweld, drugshandel, straatterreur et cetera.
The End Times are wild
pi_96114767
Utrecht lijkt mij een hele gezellige stad :')
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_96116851
Hoe kunnen ze nou weten dat het Marokkanen waren? Heb ze in hun paspoort gekeken? En dan nog, als ze daar in de buurt wonen zijn het gewoon Nederlanders. Marokkanen wonen in Marokko.
  donderdag 28 april 2011 @ 23:16:02 #265
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_96117027
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:13 schreef UncleDolan het volgende:
Hoe kunnen ze nou weten dat het Marokkanen waren? Heb ze in hun paspoort gekeken? En dan nog, als ze daar in de buurt wonen zijn het gewoon Nederlanders. Marokkanen wonen in Marokko.
1990 belde. Ze wilden hun politiek-correcte drogreden terug.
The End Times are wild
pi_96117504
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

1990 belde. Ze wilden hun politiek-correcte drogreden terug.
1990 belde terug. Ze willen je doorverwijzen naar 1980 :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2011 @ 01:10:39 #267
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_96121927
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

1990 belde terug. Ze willen je doorverwijzen naar 1980 :')
1980 belde: ze zijn inmiddels wijzer geworden
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2011 @ 01:13:27 #268
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_96121978
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef okiokinl het volgende:
utrecht is een stad. dan gebeurt er wel eens wat he..
In een stad kun je ook beter verdwijnen. Opgaan in de massa.
Dus het ontlokt het gedrag ook.

Ik zeg: alles terugzetten naar dorpen. Veel betere sociale controle, en de roddels zijn ook leuker.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_96124151
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:13 schreef 3-voud het volgende:

[..]

In een stad kun je ook beter verdwijnen. Opgaan in de massa.
Dus het ontlokt het gedrag ook.

Ik zeg: alles terugzetten naar dorpen. Veel betere sociale controle, en de roddels zijn ook leuker.
Nou, hier is een sociale controle (dorp), maar de roddels! Puur genieten! Over iedereen die je haat hoor je wel wat.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_96124733
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:43 schreef Silven het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens, alleen wel verstandig om te zorgen dat je in dat geval zelf thuis bent. Ik heb er absoluut geen probleem mee dat die koters zuipen/gezopen hebben, alleen in welke setting dat was vind ik het nogal risicovol zonder toezicht.

En nogmaals, ik ben het niet eens met wat die mocro's uitgespookt hebben, ik probeer alleen uit te wijzen dat dit risico bestaat als je kinderen alleen thuis zo tekeer laat gaan. :)
Ik word zo moe van al dat begrip voor dat tuig.
pi_96124748
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:16 schreef LXIV het volgende:
Wat is er trouwens mis met Utrecht? Ik kijk op het AD op de pagina in de regio:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-dood-bedreigd.dhtml

Zie ik staan:
Vechtpartij op feestje
Criminele bende laat kinderen drugs bezorgen
Huis weggepest gezin Terwijde beklad
Student bewusteloos aangetroffen na mishandeling
Brandweer voorkomt ramp na brandstichting
Moord en pesterijen in Utrechtse Vinex-wijk
Peuter was niet op slag dood (moordpartij van de ouders op hun kind)
Gezin bij woningoverval hele nacht opgesloten in kelder
Politie rolt drugsbendes in Utrecht en Rotterdam op
Verdachte loopt zitting over pokermoord binnen
Beelden van bij moskee belaagde cameraploeg vrijgegeven

Dat is dan het regionieuws uit Utrecht!! Daar is dan toch iets mis??

In ons dorp hebben wij ook een krant. Geen dorpsblaadje, maar een echte krant, met wel veel lokaal nieuws:
Heideschaap graast weer in Boxtel
Oranjefeest met Kaz Lux
Puffende trekpaarden op hete Boeremért
Fietstocht langs archeologische vindplaatsen
Sint-Ursulaklooster thuishaven voor Boxtelse musea
(verder was er geen relevant nieuws)
Heee, Kaz Lux....
  vrijdag 29 april 2011 @ 08:26:12 #272
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_96125031
ze laten zich weer van hun beste kant zien. kom op burgers, probeer dit voortaan te voorkomen en sluit bij elkaar aan.

justitie doet niets en de politie is steevast per ongeluk te laat, te laf, te beperkt of te laks.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_96125124
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 07:59 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Ik word zo moe van al dat begrip voor dat tuig.
Lees mijn post anders nog een keer, of quote mij niet als wat je zegt niet op mij slaat.
pi_96125198
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:43 schreef Silven het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens, alleen wel verstandig om te zorgen dat je in dat geval zelf thuis bent. Ik heb er absoluut geen probleem mee dat die koters zuipen/gezopen hebben, alleen in welke setting dat was vind ik het nogal risicovol zonder toezicht.

En nogmaals, ik ben het niet eens met wat die mocro's uitgespookt hebben, ik probeer alleen uit te wijzen dat dit risico bestaat als je kinderen alleen thuis zo tekeer laat gaan. :)
Dat is een beetje onzin. Natuurlijkmoet je je tieners alleen thuis kunnen laten zonder dat allerlei idioten je huis binnendringen om vervolgens de dochter des huizes op grove wijze te mishandelen.
We hebben het niet over een paar vervelende gastjes die op een feestje komen klieren, maar over kennelijk zware criminelen, die mogelijk ook psychisch niet in orde zijn..
Straks ga je me nog vertellen dat je maar helemaal niet meer je huis moet verlaten omdat het risico bestaat dat er een stelletje tuig tekeer komt gaan.
Dat is de wereld op zijn kop.
Het is mi zinvoller om je af te vragen wat voor maatschappij jonge mensen zo laat ontsporen.
pi_96125242
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 08:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat is een beetje onzin. Natuurlijkmoet je je tieners alleen thuis kunnen laten zonder dat allerlei idioten je huis binnendringen om vervolgens de dochter des huizes op grove wijze te mishandelen.
We hebben het niet over een paar vervelende gastjes die op een feestje komen klieren, maar over kennelijk zware criminelen, die mogelijk ook psychisch niet in orde zijn..
Straks ga je me nog vertellen dat je maar helemaal niet meer je huis moet verlaten omdat het risico bestaat dat er een stelletje tuig tekeer komt gaan.
Dat is de wereld op zijn kop.
Het is mi zinvoller om je af te vragen wat voor maatschappij jonge mensen zo laat ontsporen.
Het HOORT te kunnen ja. Wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk kan zonder risico's. En ik weet niet of jij meiden van 14-16 kent vandaag de dag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')