abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96098892
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lezen. Als je onschuldig kattenkwaad uithaalt als roomblank jongetje kraait er geen haan naar. Houd je er een andere nationaliteit op na, haal je de voorpagina. Selectieve verontwaardiging de gekste.
Dus jij beschouwt een meisje een gebroken kaak slaan als kattekwaad, want daar hebben we het hier over.
Mooie moraal hou jij er op na.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 18:32:18 #202
249559 crew  Lavenderr
pi_96098904
quote:

[..]

Lezen. Als je onschuldig kattenkwaad uithaalt als roomblank jongetje kraait er geen haan naar. Houd je er een andere nationaliteit op na, haal je de voorpagina. Selectieve verontwaardiging de gekste.
Je wilt dit toch niet als 'onschuldig kattekwaad' betitelen?
Nu weet ik het zeker, je trollt .
pi_96098923
=edit= Troll

[ Bericht 97% gewijzigd door paddy op 28-04-2011 18:35:38 ]
pi_96098955
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:21 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik doelde op het feit dat er tegen iemand die eigen rechtertje spelen (kan gezien worden als primatengedrag) afkeurt wordt gezegd dat hij het probleem niet wil aanpakken.
Dat vraag ik niet, ik begrijp je posts. Ik wil alleen weten hoe jij problemen denkt op te lossen?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_96098990
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Kom je wel eens buiten of lees je alleen de krant en baseer je je wereldbeeld op het nieuws?
:') , ga je nou lekker op de man spelen. Cool man.
pi_96099010
Ik maak je dood als onschuldig kattekwaad benoemen. Moet niet gekker worden hier.
pi_96099043
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]
=
Jawel, maar waarom haal jij steeds de term kattenkwaad erbij. Dat is hier toch echt niet het geval.,

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 28-04-2011 19:02:15 ]
pi_96099155
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:31 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dus jij beschouwt een meisje een gebroken kaak slaan als kattekwaad, want daar hebben we het hier over.
Mooie moraal hou jij er op na.
Buiten kijf staat dat dit op z'n zachtst gezegd nogal belachelijke acties geweest zijn. Maar dat het vervolgens al 2 topics over die verdomde mocro's gaat en men net doet alsof dit zulke uitzonderlijke acties gaat is toch wel stuitend en typisch.
pi_96099221
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Buiten kijf staat dat dit op z'n zachtst gezegd nogal belachelijke acties geweest zijn. Maar dat het vervolgens al 2 topics over die verdomde mocro's gaat en men net doet alsof dit zulke uitzonderlijke acties gaat is toch wel stuitend en typisch.
Een gebroken kaak slaan valt bij jou onder normale acties dan ofzo?
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 18:41:01 #210
249559 crew  Lavenderr
pi_96099243
quote:

[..]

Nee, niemand doet alsof het uitzonderlijk is, was het maar waar.Het is helaas schering en inslag.

'Stuitend en typisch' slaat meer op dit tuig dan op de reacties hier.
  donderdag 28 april 2011 @ 18:41:30 #211
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_96099260
quote:

[..]

Iemands oogkas breken is 'onschuldig kattekwaad'.

Het is precies andersom zoals jij schetst.

Als er ooit eens een zwarte door een blanke wordt doodgemaakt (Kerwin Duijnmeijer), dan staan de kranten er wekenlang vol van, worden stille tochten en herdenkingsbijeenkomsten georganiseerd, tot jaren na het incident. Terwijl die Kerwin zelf gewoon ook een boefje was.
.
Echter, dagelijks leiden blanken onder de terreur van de allochtonen, en zo mogelijk wordt dit overal onder het tapijt geveegd en worden de daders meteen weer op vrije voeten gesteld. Als ze al gepakt worden. Helaas voor de politiek-correcte brigade is er nu internet, waarop niets geheim blijft.
The End Times are wild
pi_96099277
quote:

[..]

Euhm, ik denk echt dat een blanke juist wel meteen opgepakt zou worden wanneer er flink lichamelijk letsel toegebracht zou worden. Zo niet moord. Was vorig jaar een bericht over vanuit Friesland.

En dit kattenkwaad noemen? Dus wanneer je zus een feestje gaat houden met vriendinnen en er lopen jongeren te klieren zodat de meisjes naar binnen gaan om van die etterbakken af te zijn, en de etterbakken springen over het hek en slaan je zusje in elkaar is dit alleen maar kattenkwaad? Dit meen je niet :{

Over wat voor onschuldig kattenkwaad heb jij het dan? Noem dan wel wat voorbeelden wat dan wel in het nieuws is geweest.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_96099283
quote:

[..]

Het gaat hier niet over onschuldig kattekwaad, maar over zware mishandeling.

Dus ga alsjeblieft een ander niet verwijten niet goed gelezen te hebben. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_96099308
quote:

[..]

Ik ken persoonlijk geen enkele gast die ooit een vrouw een gebroken kaak geslagen dus uitzonderlijk vind ik dit wel. En ik heb vaak genoeg gezien dat een vriend van mij een drankje in zijn gezicht kreeg na het maken van zeer ongepaste opmerkingen. Wij lachten er altijd om.
Het toont gewoon de moraal van sommige mensen aan en die is gewoon niet al te best. En ik heb serieus vraagtekens of dit type mens ooit nog een waardevolle aanvulling van de maatschappij zal worden. En ja dan pleit ik voor verwijdering uit deze maatschappij.
  donderdag 28 april 2011 @ 18:43:24 #215
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_96099326
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:33 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat vraag ik niet, ik begrijp je posts. Ik wil alleen weten hoe jij problemen denkt op te lossen?
Ik denk niet dat mijn oplossingen zo heel relevant zijn, ik zit immers niet in de politiek en voer geen maatregelen door.

Maar wat mij betreft mag er een stuk zwaarder gestraft worden. Of dit het probleem oplost: ik betwijfel het.

Een probleem oplossen met straffen werkt volgens mij maar in beperkte mate. Dit aangezien een groot deel van de criminelen zich op het moment dat ze hun daad begaan, niet eens bezig houden met het feit dat ze gepakt zouden kunnen worden. Draaideurcriminelen hou je uiteraard wel wat langer uit de maatschappij... maar dit kost de maatschappij ook weer een hoop extra.

Zelf ben ik eigenlijk hoofdzakelijk voorstander van het zwaarder straffen vanwege het signaal naar de slachtoffers en vanwege mijn gevoel voor rechtvaardigheid. Niet omdat ik er veel vertrouwen in heb dat het probleem hierdoor goed wordt opgelost.

Ik denk dat je een probleem oplost door de oorzaak te vinden en hierop in te spelen.. Bij deze jongens betekent dit naar mijn idee dat je, naast het zwaarder straffen, op de een of andere manier ook tot de botte hersenen van ze moet zien door te dringen, om ze zo duidelijk te maken dat hun leven een stuk aangenamer zal zijn, wanneer ze zich normaal gedragen en participeren in de maatschappij. En met deze jongens doel ik niet direct op de hopeloze groep met strafblad van hier tot Tokyo, maar op een bepaald type jongeren.

Want volgens mij leven dit soort jochies in de waan dat hun leven geweldig is DOORDAT zij zich als 'gangster' of stuk 'tuig' gedragen. En zwaarder straffen wanneer de gevangenis juist een extra gangsterstatus oplevert, lijkt me niet zo heel veel effectiever (even los v/h tijdelijk uit de maatschappij-haal-aspect).

Ik denk eigenlijk dat het nog effectiever is om deze jochies te doen beseffen dat ze door hun gedrag op dit moment, over 15 jaar er niet voorstaan als Al Capone, maar als loser 1e klas. Terwijl de 'normale' burgers, die zich niet als 'coole gangster' gedroegen, een leuk leven opbouwen...

[ Bericht 1% gewijzigd door KreKkeR op 28-04-2011 18:48:51 ]
Krekker is de bom!
pi_96099447
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:42 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Het gaat hier niet over onschuldig kattekwaad, maar over zware mishandeling.
Lezen. Dat dit nieuwswaardig is komt niet door de gebeurtenissen an sich (in een beetje stad zijn dit soort acties aan de spreekwoordelijke orde van de dag).
pi_96099461
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lezen. Dat dit nieuwswaardig is komt niet door de gebeurtenissen an sich (in een beetje stad zijn dit soort acties aan de spreekwoordelijke orde van de dag).
Pardon?
pi_96099497
quote:

[..]

Welke stad, ik ben zeer benieuwd waar ik dus nooit moet gaan wonen.
pi_96099545
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:48 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Een stad waar minderjarige meisjes door blanken het ziekenhuis worden ingeslagen klinkt idd niet als de beste vestigingsstad :')
pi_96099587
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:48 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ga eens een week rondlopen in de (voornamelijk autochtone) tokkiewijken van Arnhem, Nijmegen of Dordrecht for example.
pi_96099620
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Een stad waar minderjarige meisjes door blanken het ziekenhuis worden ingeslagen klinkt idd niet als de beste vestigingsstad :')
Kijk dat er in elke stad van relationeel geweld sprake is geloof ik meteen. Maar vreemde gasten die willekeurig feestjes crashen en daar vervolgens meisjes het ziekenhuis in meppen, hopelijk is dat geen schering en inslag.
pi_96099638
quote:

[..]

Ja hoor, vast!! Dan moet een groep jongens een groep feestende meiden thuis belagen en stalken en in elkaar slaan heel normaal ervaren worden? Kom op. Ik heb in meerdere steden gewoond, maar zelfs in Utrecht is niet niet normaal hoor.

Kom dan maar op met die berichten. Meisjes van 14 tot 16 mishandelen tot aan een gebroken kaak toe? Dan ga ik bij al die cijfers over criminaliteit die de politie aangeeft nog maar 100% bij optellen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_96099677
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ga eens een week rondlopen in de (voornamelijk autochtone) tokkiewijken van Arnhem, Nijmegen of Dordrecht for example.
Denk je nou werkelijk dat een soortgelijk incident in zo'n wijk níet de krant zou halen?

Dan zou ik toch hulp gaan zoeken.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_96099819
quote:

[..]

Die zijn de laatste tijd juist wel in het nieuws. En ineens staat Tokkie wel voor blank? Kan me herinneren dat je dat de vorige keer als aso bedoelde en niets met alleen blank zijn te maken had? Maar dan nog is het niet normaal om met een groep een verjaardag te verstoren van meisjes tussen de 14 en zestien en die te mishandelen, en komt zoiets juist in het nieuws. Ik denk trouwens dat we dit bericht nog steeds kunnen zien als een groep blanke daders, want ik heb nergens gelezen dat het Marokkanen waren.

Ik zou zelfs in een deuk liggen nu, wanneer het idd blanken waren....de daders... :D Dan worden er aardig wat users aan alle kanten mooi geconfronteerd met hun posts :+
pi_96099846
quote:

[..]

Gelul, en dat weet je best :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')