Dus jij beschouwt een meisje een gebroken kaak slaan als kattekwaad, want daar hebben we het hier over.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lezen. Als je onschuldig kattenkwaad uithaalt als roomblank jongetje kraait er geen haan naar. Houd je er een andere nationaliteit op na, haal je de voorpagina. Selectieve verontwaardiging de gekste.
Je wilt dit toch niet als 'onschuldig kattekwaad' betitelen?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lezen. Als je onschuldig kattenkwaad uithaalt als roomblank jongetje kraait er geen haan naar. Houd je er een andere nationaliteit op na, haal je de voorpagina. Selectieve verontwaardiging de gekste.
Dat vraag ik niet, ik begrijp je posts. Ik wil alleen weten hoe jij problemen denkt op te lossen?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit dat er tegen iemand die eigen rechtertje spelen (kan gezien worden als primatengedrag) afkeurt wordt gezegd dat hij het probleem niet wil aanpakken.
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Kom je wel eens buiten of lees je alleen de krant en baseer je je wereldbeeld op het nieuws?
Jawel, maar waarom haal jij steeds de term kattenkwaad erbij. Dat is hier toch echt niet het geval.,quote:
Buiten kijf staat dat dit op z'n zachtst gezegd nogal belachelijke acties geweest zijn. Maar dat het vervolgens al 2 topics over die verdomde mocro's gaat en men net doet alsof dit zulke uitzonderlijke acties gaat is toch wel stuitend en typisch.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:31 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dus jij beschouwt een meisje een gebroken kaak slaan als kattekwaad, want daar hebben we het hier over.
Mooie moraal hou jij er op na.
Een gebroken kaak slaan valt bij jou onder normale acties dan ofzo?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Buiten kijf staat dat dit op z'n zachtst gezegd nogal belachelijke acties geweest zijn. Maar dat het vervolgens al 2 topics over die verdomde mocro's gaat en men net doet alsof dit zulke uitzonderlijke acties gaat is toch wel stuitend en typisch.
Nee, niemand doet alsof het uitzonderlijk is, was het maar waar.Het is helaas schering en inslag.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Buiten kijf staat dat dit op z'n zachtst gezegd nogal belachelijke acties geweest zijn. Maar dat het vervolgens al 2 topics over die verdomde mocro's gaat en men net doet alsof dit zulke uitzonderlijke acties gaat is toch wel stuitend en typisch.
Iemands oogkas breken is 'onschuldig kattekwaad'.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Euhm, ik denk echt dat een blanke juist wel meteen opgepakt zou worden wanneer er flink lichamelijk letsel toegebracht zou worden. Zo niet moord. Was vorig jaar een bericht over vanuit Friesland.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over onschuldig kattekwaad, maar over zware mishandeling.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik ken persoonlijk geen enkele gast die ooit een vrouw een gebroken kaak geslagen dus uitzonderlijk vind ik dit wel. En ik heb vaak genoeg gezien dat een vriend van mij een drankje in zijn gezicht kreeg na het maken van zeer ongepaste opmerkingen. Wij lachten er altijd om.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn oplossingen zo heel relevant zijn, ik zit immers niet in de politiek en voer geen maatregelen door.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet, ik begrijp je posts. Ik wil alleen weten hoe jij problemen denkt op te lossen?
Lezen. Dat dit nieuwswaardig is komt niet door de gebeurtenissen an sich (in een beetje stad zijn dit soort acties aan de spreekwoordelijke orde van de dag).quote:Op donderdag 28 april 2011 18:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over onschuldig kattekwaad, maar over zware mishandeling.
Pardon?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lezen. Dat dit nieuwswaardig is komt niet door de gebeurtenissen an sich (in een beetje stad zijn dit soort acties aan de spreekwoordelijke orde van de dag).
Welke stad, ik ben zeer benieuwd waar ik dus nooit moet gaan wonen.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lezen. Dat dit nieuwswaardig is komt niet door de gebeurtenissen an sich (in een beetje stad zijn dit soort acties aan de spreekwoordelijke orde van de dag).
Een stad waar minderjarige meisjes door blanken het ziekenhuis worden ingeslagen klinkt idd niet als de beste vestigingsstadquote:Op donderdag 28 april 2011 18:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Welke stad, ik ben zeer benieuwd waar ik dus nooit moet gaan wonen.
Ga eens een week rondlopen in de (voornamelijk autochtone) tokkiewijken van Arnhem, Nijmegen of Dordrecht for example.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Welke stad, ik ben zeer benieuwd waar ik dus nooit moet gaan wonen.
Kijk dat er in elke stad van relationeel geweld sprake is geloof ik meteen. Maar vreemde gasten die willekeurig feestjes crashen en daar vervolgens meisjes het ziekenhuis in meppen, hopelijk is dat geen schering en inslag.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een stad waar minderjarige meisjes door blanken het ziekenhuis worden ingeslagen klinkt idd niet als de beste vestigingsstad
Ja hoor, vast!! Dan moet een groep jongens een groep feestende meiden thuis belagen en stalken en in elkaar slaan heel normaal ervaren worden? Kom op. Ik heb in meerdere steden gewoond, maar zelfs in Utrecht is niet niet normaal hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat een soortgelijk incident in zo'n wijk níet de krant zou halen?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ga eens een week rondlopen in de (voornamelijk autochtone) tokkiewijken van Arnhem, Nijmegen of Dordrecht for example.
Die zijn de laatste tijd juist wel in het nieuws. En ineens staat Tokkie wel voor blank? Kan me herinneren dat je dat de vorige keer als aso bedoelde en niets met alleen blank zijn te maken had? Maar dan nog is het niet normaal om met een groep een verjaardag te verstoren van meisjes tussen de 14 en zestien en die te mishandelen, en komt zoiets juist in het nieuws. Ik denk trouwens dat we dit bericht nog steeds kunnen zien als een groep blanke daders, want ik heb nergens gelezen dat het Marokkanen waren.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ga eens een week rondlopen in de (voornamelijk autochtone) tokkiewijken van Arnhem, Nijmegen of Dordrecht for example.
Gelul, en dat weet je bestquote:Op donderdag 28 april 2011 18:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |