quote:Op donderdag 21 april 2011 19:59 schreef alors het volgende:
[..]
if it meeeeeeeeeeeksss joe heppiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Vorige keer al met zijn grote mond over mijn andere held Derksen.
Jan Slagter, directeur van Omroep MAX, is niet gecharmeerd van RTL-voetbalanalist Johan Derksen. Hij haalt hard uit naar de deskundige uit het tv-programma VI Oranje op RTL 7. "Ik lees net het artikel van Johan Derksen over Jack van Gelder. Wat een zielige man is Johan. Hij is jaloers, VI Oranje is ook niks aan. VI Oranje komt nog niet in de buurt van Sesamstraat. Van Gelder weet waar hij over praat, Derksen praat echt als een kip zonder kop", oordeelt de voorzitter van MAX.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef Specularium het volgende:
Omdat ik die Slagter niet kan uitstaan nog een keer:
Hij mag wel wat meer respect tonen voor Henny, met zijn teringhoofd.
Het is toch eigenlijk ook best treurig, dat zelfs bij de uitgerangeerde presentatoren van Max geen plaats is voor Henny Huismanquote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef Specularium het volgende:
tbbt op veronicaquote:
Kom op, dat is slecht, maar dat weten we nu wel. Dat zure gedoe altijd, er zitten ook mooie vertolkingen tussen toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:09 schreef DrDentz het volgende:
Toch weer drie seconden kunnen genieten van de zoetgevooisde stem van Miss Montreal.
Wie Slagter of Henny?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef Specularium het volgende:
Hij moet Henny gewoon een Soundmixshow geven bij MAX. Henny moet terug!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wie Slagter of Henny?
Die Slagter is volgens mij zo iemand die als een dictator of "zijn" Omroep Max regeerd.
De meeste wel ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:09 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Kom op, dat is slecht, maar dat weten we nu wel. Dat zure gedoe altijd, er zitten ook mooie vertolkingen tussen toch?
Of een nieuwe miniplaybackshow maar dan met oudjes.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij moet Henny gewoon een Soundmixshow geven bij MAX. Henny moet terug!
Leuke chick.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:13 schreef NoCigar het volgende:
De Beatles. Door een vrouw met raar haar.
Room 11 dacht ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:13 schreef DrDentz het volgende:
Marieke Jager, die ken ik eigenlijk niet.
ze kan tenminste zingenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:13 schreef NoCigar het volgende:
De Beatles. Door een vrouw met raar haar.
quote:
Oh dan lijkt ze er een beetje op.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:15 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dat is een andere... naam kom ik ff niet op
Preciesquote:Op donderdag 21 april 2011 20:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is Janne Schra. Marieke Jager is van zichzelf.
Uhh, jawel.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:15 schreef NoCigar het volgende:
De opdracht was dus niet: speel een akoestische versie van een nummer dat je leuk vind.
jawel hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 20:15 schreef NoCigar het volgende:
De opdracht was dus niet: speel een akoestische versie van een nummer dat je leuk vind.
Halina was teleurgesteld dat Freekie Vonk er niet was.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:16 schreef JimboSlice het volgende:
Halina had een blik alsof ze ter plekke wilde gaan kutje botsen met die zing-marike
Hé, misschien best leuk, eens kijken!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:21 schreef alors het volgende:
[TV TIP] The Passion: Live musical in Gouda 20.25 op NED3
Nou, die van Stevie Ann vond ik eigenlijk ook wel kippenvel hoor (die Bob Dylan-cover).quote:Op donderdag 21 april 2011 20:15 schreef DrDurden het volgende:
Het eerste goede nummer en performance tijdens de recordings.
erg eens! Ging hierdoor die band/zanger laatst youtuben. Vond dat wat minder eigenlijk. Met deze cover geeft ie echt een fijne sound aan het lied wat opvalt.quote:
Helaas welquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:35 schreef Elusive het volgende:
is dat stemmetje van hem nou echt ?
ik word er gewoon agressief van
Ja, of min keer min is weer plus.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:51 schreef Elusive het volgende:
mogen downie's überhaupt kinderen krijgen ? komt dan toch gegarandeerd een mongooltje uit ?
Zo denkt 'ie dat z'n haar nog voor z'n ogen hangtquote:
Hij kan een wenkbrauw-snor-baard unit maken.quote:
hmz, heb net alle dumpert.nl filmpjes al gechecktquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:56 schreef BobW het volgende:
TV Draait door moet alles goed gaan maken....
Wordt het niet weer zo'n "En dan dit nog"? Die zijn geweldigquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:56 schreef BobW het volgende:
TV Draait door moet alles goed gaan maken....
Dat + die recordings, stel je dat voor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:59 schreef Elusive het volgende:
nu alleen nog slam-jam the news en je hebt de slechtste aflevering van het jaar
Dumpert nummer 1 van vandaag is nu...quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:57 schreef Elusive het volgende:
[..]
hmz, heb net alle dumpert.nl filmpjes al gecheckt
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat + die recordings, stel je dat voor.
Ja volgens mij is dan de kans dat ze een gezond kindje krijgen 1/4quote:
Levende bijen kan ik me nog iets bij voorstellen.quote:
En van schijten krijg je een bruine kop.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:19 schreef Elusive het volgende:
van krijt word je dus moddervet blijkbaar
met de deur openquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:20 schreef BobW het volgende:
Ik begrijp die kerel wel. Het is echt heerlijk om even rustig te kakken.
Donald Duck lezen op de pleequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:21 schreef Elusive het volgende:
ik lees al 20 jaar de donald duck tijdens het kakken.... mijn kringspier is daar nu zo op ingespeeld dat ik alleen nog maar kan kakken als er een donald duck aanwezig is op het toilet
TV-Gids hierquote:
Kalk en schimmel, jeweetz.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:21 schreef Modus het volgende:
Ohja de douche droogtrekken, die mensen zijn pas ver heen.
Te zien in de Tweede Paasdag-uitzending van DWDD zijn nog niet op tv (wel op dmdd.nl) vertoonde opnames van bands die eerder in het seizoen te gast waren.quote:Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef alors het volgende:
wat is het programma vandaag? Het is toch nog geen tijd voor muziek? Of is er heel veel muziek vandaag?
oooohhhh zoquote:Op maandag 25 april 2011 19:31 schreef MarsX het volgende:
[..]
Te zien in de Tweede Paasdag-uitzending van DWDD zijn nog niet op tv (wel op dmdd.nl) vertoonde opnames van bands die eerder in het seizoen te gast waren.
Oh...quote:Op maandag 25 april 2011 19:31 schreef MarsX het volgende:
[..]
Te zien in de Tweede Paasdag-uitzending van DWDD zijn nog niet op tv (wel op dmdd.nl) vertoonde opnames van bands die eerder in het seizoen te gast waren.
dat dus, respectquote:Op maandag 25 april 2011 19:53 schreef Elusive het volgende:
prachtig toch, gewoon slap uit je nek lullen over een computer beat en er je geld mee verdienen
De enige plek waar dit tot z'n recht komt is middenin de woestijn.quote:Op maandag 25 april 2011 19:55 schreef Specularium het volgende:
Dit komt zo niet tot zijn recht op deze plek.
Je moet er net als zij eerst 24 toeters voor oproken zeker he?quote:Op maandag 25 april 2011 19:55 schreef Specularium het volgende:
Dit komt zo niet tot zijn recht op deze plek.
Zou je denken?quote:Op maandag 25 april 2011 19:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De enige plek waar dit tot z'n recht komt is middenin de woestijn.
quote:Op maandag 25 april 2011 20:06 schreef Cee het volgende:
Godverdomme, alsof iemand met z'n dikke reet op een synthesizer is gaan zitten. Herhaaldelijk.
Die tekstenquote:Op maandag 25 april 2011 20:13 schreef Mykonos het volgende:
Ik twijfel of ik dit geniaal of krankzinnig moet vinden. Die tekst, die outfits, die vrouwelijke drummer
Kranenborg is alleen tof in zijn eigen programma.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Komende uitzending
Te gast in de 40 minuten-uitzending van dinsdag 26 april zijn: Rudolf Spoor, Joost Zwagerman, Robert Kranenborg en Chris Naylor. Tafelheer is Giel Beelen.
Echt, wie zit te wachten op die kunst van hem?
Oh ja, dat een uitsnede van de achterkant van een verloren gewaand laat 18-eeuws schilderij in spiegelbeeld enigszins lijkt op een houtskooltekening van een gevluchte Oost-Europese dissident. Dat werk.quote:
Ik hou wel van eet- en kookprogramma's.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kranenborg is alleen tof in zijn eigen programma.
En daarbij, wie zit er te wachten op deze gasten?
Ik ook. Maar die chefs gedijen meestal alleen in hun eigen format.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik hou wel van eet- en kookprogramma's.
Ik zat er ook aan te denken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:32 schreef DrDurden het volgende:
We gaan niet weer dat Maxima-moment krijgen, he?
Een vernieuwend concept.quote:
Hij heeft ook een goede stem he?quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:37 schreef Modus het volgende:
Er zitten nu al mensen langs de route daar een plekje bezet te houden, zag ik net op BBC.
Mwoa, niet echt. Maar ik trouw zelf over een maand, dus ik snap het ergens ook wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:38 schreef BobW het volgende:
Zijn jullie bang om ook een traan te laten bij het fragment?
Ik hoop niet dat je deze trouwfotograaf hebtquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mwoa, niet echt. Maar ik trouw zelf over een maand, dus ik snap het ergens ook wel.
Tja, dat zijn de (al dan niet belanghebbende) vrienden van die ene presentator.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:27 schreef Jac0bus het volgende:
Wat een derderangs gasten bij DWDD de laatste tijd zeg
Samenvatting: Er was ooit een schilder die een doodskop schilderde.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:52 schreef Stofje het volgende:
Teringjantje, wat een lang, lang, lang verhaal. En ik heb er totaal niets van opgevangen.
Moeten ze mee stoppen in deze rubriek.quote:
Zou je varkens ook mogen elektrocuteren?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
Kranenborg is eigenlijk een vadsig varken zonder principes.
Volgens Bouyeri welquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:59 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Zou je varkens ook mogen elektrocuteren?
Ja hoor, maar laten stikken of doodknuppelen is ook prima.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:59 schreef DrDurden het volgende:
Zou je varkens ook mogen elektrocuteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |