Levende bijen kan ik me nog iets bij voorstellen.quote:
En van schijten krijg je een bruine kop.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:19 schreef Elusive het volgende:
van krijt word je dus moddervet blijkbaar
met de deur openquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:20 schreef BobW het volgende:
Ik begrijp die kerel wel. Het is echt heerlijk om even rustig te kakken.
Donald Duck lezen op de pleequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:21 schreef Elusive het volgende:
ik lees al 20 jaar de donald duck tijdens het kakken.... mijn kringspier is daar nu zo op ingespeeld dat ik alleen nog maar kan kakken als er een donald duck aanwezig is op het toilet
TV-Gids hierquote:
Kalk en schimmel, jeweetz.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:21 schreef Modus het volgende:
Ohja de douche droogtrekken, die mensen zijn pas ver heen.
Te zien in de Tweede Paasdag-uitzending van DWDD zijn nog niet op tv (wel op dmdd.nl) vertoonde opnames van bands die eerder in het seizoen te gast waren.quote:Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef alors het volgende:
wat is het programma vandaag? Het is toch nog geen tijd voor muziek? Of is er heel veel muziek vandaag?
oooohhhh zoquote:Op maandag 25 april 2011 19:31 schreef MarsX het volgende:
[..]
Te zien in de Tweede Paasdag-uitzending van DWDD zijn nog niet op tv (wel op dmdd.nl) vertoonde opnames van bands die eerder in het seizoen te gast waren.
Oh...quote:Op maandag 25 april 2011 19:31 schreef MarsX het volgende:
[..]
Te zien in de Tweede Paasdag-uitzending van DWDD zijn nog niet op tv (wel op dmdd.nl) vertoonde opnames van bands die eerder in het seizoen te gast waren.
dat dus, respectquote:Op maandag 25 april 2011 19:53 schreef Elusive het volgende:
prachtig toch, gewoon slap uit je nek lullen over een computer beat en er je geld mee verdienen
De enige plek waar dit tot z'n recht komt is middenin de woestijn.quote:Op maandag 25 april 2011 19:55 schreef Specularium het volgende:
Dit komt zo niet tot zijn recht op deze plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |