quote:
Oh dan lijkt ze er een beetje op.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:15 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dat is een andere... naam kom ik ff niet op
Preciesquote:Op donderdag 21 april 2011 20:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is Janne Schra. Marieke Jager is van zichzelf.
Uhh, jawel.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:15 schreef NoCigar het volgende:
De opdracht was dus niet: speel een akoestische versie van een nummer dat je leuk vind.
jawel hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 20:15 schreef NoCigar het volgende:
De opdracht was dus niet: speel een akoestische versie van een nummer dat je leuk vind.
Halina was teleurgesteld dat Freekie Vonk er niet was.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:16 schreef JimboSlice het volgende:
Halina had een blik alsof ze ter plekke wilde gaan kutje botsen met die zing-marike
Hé, misschien best leuk, eens kijken!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:21 schreef alors het volgende:
[TV TIP] The Passion: Live musical in Gouda 20.25 op NED3
Nou, die van Stevie Ann vond ik eigenlijk ook wel kippenvel hoor (die Bob Dylan-cover).quote:Op donderdag 21 april 2011 20:15 schreef DrDurden het volgende:
Het eerste goede nummer en performance tijdens de recordings.
erg eens! Ging hierdoor die band/zanger laatst youtuben. Vond dat wat minder eigenlijk. Met deze cover geeft ie echt een fijne sound aan het lied wat opvalt.quote:
Helaas welquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:35 schreef Elusive het volgende:
is dat stemmetje van hem nou echt ?
ik word er gewoon agressief van
Ja, of min keer min is weer plus.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:51 schreef Elusive het volgende:
mogen downie's überhaupt kinderen krijgen ? komt dan toch gegarandeerd een mongooltje uit ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |