Je moet meningen niet met feiten verwarren. Moszkowicz stelt dat hetgeen Hendriks onder ede verklaarde tegenstrijdig is aan hetgeen hij in De Pers heeft verklaard en beschuldigt hem daarmee van meineed. Hendriks ontkent dat beide verklaringen met elkaar in tegenspraak zijn. De rechtbank geeft hem gelijk door het verzoek van Moszkowicz naast zich neer te leggen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:51 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Hendriks verklaart onder ede iets dat compleet afwijkt van hetgeen hij in De Pers verklaart heeft. Moszkowicz vraagt hem herhaaldelijk of hij juist geciteerd is en of hij bij zijn uitspraken blijft. Onder ede beantwoord hij beide vragen met: "Ja.". Daarmee bevestigd hij onder ede dus iets dat afwijkt van iets dat hij eerder onder ede verklaarde. Dan vertel je dus aantoonbaar tegenstrijdigheden terwijl je onder ede staat. Meineed dus.
He, gelukkig iemand die het toch nog wel snapt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:56 schreef humberto.tan het volgende:
Je moet meningen niet met feiten verwarren. Moszkowicz stelt dat hetgeen Hendriks onder ede verklaarde tegenstrijdig is aan hetgeen hij in De Pers heeft verklaard en beschuldigt hem daarmee van meineed. Hendriks ontkent dat beide verklaringen met elkaar in tegenspraak zijn. De rechtbank geeft hem gelijk door het verzoek van Moszkowicz naast zich neer te leggen.
Meneer Moskowicz heeft zijn carriere voornamelijk te danken aan zijn achternaam. Niettemin blijft het een degelijke advocaat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat ik niet exact begrijp waarom men Bram zo hoog in het vaandel heeft staan.
Ik heb nog honderden inhoudelijke argumenten, maar je gaf aan dat je me niet meer serieus nam.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Een beetje zoals Brammetje ook reageren zou. Als je geen inhoudelijke argumenten meer hebt het op een persoonlijke toer gooien. De politieke opvattingen van Hendriks.
Maar om in dezelfde stijl te blijven: blijf vooral achter je grote geblondeerde leider aanzwalken en geef de linkse media er maar de schuld van.
Wat je trouwens ook niet bijster sterk onderbouwde.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik je nu volstrekt niet meer serieus neem?
Je inhoudelijke argumenten zijn net als die van Bram door de rechtbank verworpen en niet ontvankelijk verklaard.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:58 schreef Durnstic het volgende:
Ik heb nog honderden inhoudelijke argumenten, maar je gaf aan dat je me niet meer serieus nam.
De rechtbank heeft (uiterst onzorgvuldig gemotiveerd) besloten dat er geen onderzoek ingesteld wordt naar de vraag of Hendriks wel of niet meineed gepleegd heeft. Waarmee de rechtbank de schijn van partijdigheid gewekt heeft. Maandag meer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:56 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Je moet meningen niet met feiten verwarren. Moszkowicz stelt dat hetgeen Hendriks onder ede verklaarde tegenstrijdig is aan hetgeen hij in De Pers heeft verklaard en beschuldigt hem daarmee van meineed. Hendriks ontkent dat beide verklaringen met elkaar in tegenspraak zijn. De rechtbank geeft hem gelijk door het verzoek van Moszkowicz naast zich neer te leggen.
Je linkse pers-kretologie was voldoende onderbouwd toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:58 schreef Durnstic het volgende:
Wat je trouwens ook niet bijster sterk onderbouwde.
Ben blij te zien dat jij er meer verstand van hebt dan de rechtbank.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:01 schreef Durnstic het volgende:
De rechtbank heeft (uiterst onzorgvuldig gemotiveerd) dat er geen onderzoek ingesteld wordt naar de vraag of Hendriks wel of niet meineed gepleegd heeft. Waarmee de rechtbank de schijn van partijdigheid gewekt heeft. Maandag meer.
Ik hoef hier toch niet te onderbouwen dat P&W een links programma is? Of moet ik feiten van algemene bekendheid hier ook onderbouwen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Je linkse pers-kretologie was voldoende onderbouwd toch?
Als ik zeg dat de rechtbank de schijn van partijdigheid gewekt heeft, zeg ik niet dat ik er meer verstand van heb.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben blij te zien dat jij er meer verstand van hebt dan de rechtbank.
Kan ik je als jurist inhuren?
Ja doe eens...quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:03 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Moet ik hier serieus gaan onderbouwen dat P&W een links programma is? Of moet ik feiten van algemene bekendheid hier ook onderbouwen?
Je zegt dat de rechtbank iets uiterst onzorgvuldig heeft gemotiveerd. Daar ging mijn opmerking over.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:05 schreef Durnstic het volgende:
Als ik zeg dat de rechtbank de schijn van partijdigheid gewekt heeft, zeg ik niet dat ik er meer verstand van heb.
Hendriks voegde eraan toe dat zijn twee uitspraken wat hem betreft op hetzelfde neerkomen. Zolang niet bewezen is dat hij daarin ongelijk heeft is er nog geen sprake van meineed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:51 schreef Durnstic het volgende:
Hendriks verklaart onder ede iets dat compleet afwijkt van hetgeen hij in De Pers verklaart heeft. Moszkowicz vraagt hem herhaaldelijk of hij juist geciteerd is en of hij bij zijn uitspraken blijft. Onder ede beantwoord hij beide vragen met: "Ja.". Daarmee bevestigd hij onder ede dus iets dat afwijkt van iets dat hij eerder onder ede verklaarde. Dan vertel je dus aantoonbaar tegenstrijdigheden terwijl je onder ede staat. Meineed dus.
Klopt, dat betrof mijn mening. Maar dat geldt voor bijna alles dat over de zaak beweerd wordt voordat de rechter uitspraak heeft gedaan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hendriks voegde eraan toe dat zijn twee uitspraken wat hem betreft op hetzelfde neerkomen. Zolang niet bewezen is dat hij daarin ongelijk heeft is er nog geen sprake van meineed.
De rechter heeft uitspraak gedaan inzake de meineed en jij blijft beweren dat die uitspraak uiterst onzorgvuldig is. Op welke punten dat is ga je niet in.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:21 schreef Durnstic het volgende:
Klopt, dat betrof mijn mening. Maar dat geldt voor bijna alles dat over de zaak beweerd wordt voordat de rechter uitspraak heeft gedaan.
De rechter heeft helemaal geen uitspraak gedaan inzake meineed. De rechter heeft alleen maar besloten dat er géén onderzoek wordt ingesteld naar de vraag of Hendriks meineed gepleegd heeft. Moet ik dan alles herhalen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
De rechter heeft uitspraak gedaan inzake de meineed en jij blijft beweren dat die uitspraak uiterst onzorgvuldig is. Op welke punten dat is ga je niet in.
Vandaar mijn vraag of jij er meer verstand van hebt en of ik je als jurist kan inhuren.
Kan je dat niet waarmaken, dan blijf ik vertrouwen in de rechtbank houden en dus de uitspraak van de rechters meer waarderen dan jouw beweringen en meningen.
Idd een interessant moment.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:46 schreef Arcee het volgende:
Toch wel een boeiend moment, dat telefoontje van Moszkowicz.
Alsof ze dat zelf nog weten na ongeveer 1 fles wijn per persoon.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:36 schreef pberends het volgende:
Moszkowicz breekt telefonisch in bij P&W
Ik heb nog steeds geen idee waar dat etentje steeds over gaat, maar goed.
Wrakingsverzoek afgewezen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:55 schreef Durnstic het volgende:
[..]
De rechter heeft helemaal geen uitspraak gedaan inzake meineed. De rechter heeft alleen maar besloten dat er géén onderzoek wordt ingesteld naar de vraag of Hendriks meineed gepleegd heeft. Moet ik dan alles herhalen?
Bovendien is het besluit van de rechtbank ook nog eens de reden van het wrakingsverzoek waar de wrakingskamer zich nog over buigt. Het is momenteel nog mogelijk dat de wrakingskamer maandag het wrakingsverzoek honoreert, er een compleet nieuwe rechtbank komt, die vaststelt dat Hendriks inderdaad meineed gepleegd heeft. Zolang er nog juridische middelen bestaan om tegen de uitspraak van een rechter in beroep te gaan, is de uitspraak nog niet 'in kracht van gewijsde' gegaan. Tot die tijd heeft de uitspraak juridisch gezien ook nog geen enkele waarde. Dus wacht eerst maar eens af hoe dit allemaal gaat lopen, voordat je conclusies trekt.
En verder:quote:
5 gasten lijkt me wel even genoegquote:Op maandag 18 april 2011 17:03 schreef golfer het volgende:
[..]
En verder:
#
Pauline Bax
NRC-correspondent Ivoorkust over de situatie in het Afrikaanse land.
#
René Kahn
Psychiater schreef "De appel en de boom" over waarom we zijn wie we zijn.
En wie weet belt Bertus Hendriks ook nog wel even.
Lijkt mij logisch dat hij zich in de rol van interviewer-journalist anders opstelt dan als columnist.quote:Op maandag 18 april 2011 17:18 schreef DrDentz het volgende:
In zijn column gaat Witteman altijd tekeer, nu weer over Ruth Peetoom van het CDA. Excuustruus enzo. Aan tafel is hij veel te genuanceerd.
Hij heeft het inhoudelijk geestig zijn niet verleerdquote:
quote:
Dat vroeg ik me ook af, maar nu niet meer.quote:Op maandag 18 april 2011 23:41 schreef OProg het volgende:
Weten P en W wel dat Acda een tijd weg is geweest vraag ik me af.
echt hequote:Op maandag 18 april 2011 23:51 schreef henkde_j het volgende:
Pauw heeft wel weer een plekje op z'n boot over
Goede columnist en mooie spreker.quote:
quote:Vanavond in de uitzending
* Stienen en Timmermans
Arabist en Kamerlid over de onrust in Syrië.
* Anneke Stehouwer
Weduwe Martin Bril bundelt zijn laatste verhalen in "Het Evenwicht".
* Barbara Klunder
Sietske H. staat vandaag terecht voor de moord op haar vier baby's.
Witteman bij DWHN binnenkortquote:Op maandag 18 april 2011 23:41 schreef OProg het volgende:
Weten P en W wel dat Acda een tijd weg is geweest vraag ik me af.
Ik betwijfel het of hij zich aan zijn woord houdtquote:
Ik denk van niet. Misschien is het wat voor Pauw, kan hij daar proberen grappige oneliners te maken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:25 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik betwijfel het of hij zich aan zijn woord houdt
Ja hij is daar al eens geweest, maar die heb ik persoonlijk niet gezien(kan best lang geleden zijn geweest). Ik denk ook dat hij nog een keer terug mag inderdaad, bij P&W is hij vaak schijtlollig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Misschien is het wat voor Pauw, kan hij daar proberen grappige oneliners te maken.
Inderdaad dat vond ik wel vrij bizar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:10 schreef golfer het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat die ouders nooit gezien hebben dat de thuiswonende dochter 4x (!!!!) zwanger is geweest.
Dat kan ook gewoon niet, die ouders moeten het geweten hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:10 schreef golfer het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat die ouders nooit gezien hebben dat de thuiswonende dochter 4x (!!!!) zwanger is geweest.
En wat dacht je van al die bevallingen dat doe je echt niet zomaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon niet, die ouders moeten het geweten hebben.
Ze zei dat ze het kon zonder geluid te produceren, ook weer zoiets, elke vrouw schreeuwt of kreunt minstens van de pijn als er een baby uit ploeft.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:12 schreef Doler12 het volgende:
[..]
En wat dacht je van al die bevallingen dat doe je echt niet zomaar.
Is ook best eng zo live voor een miljoenenpubliek.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:13 schreef Sofia90 het volgende:
Waarom klinkt dat vrouw steeds alsof ze gaat huilen
Ik geloof echt niet dat die ouders het wel prima vonden dat die babylijkjes in een koffer op zolder stonden e.d. Waarom zou je dat in godsnaam doen als ouders?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:12 schreef Doler12 het volgende:
[..]
En wat dacht je van al die bevallingen dat doe je echt niet zomaar.
Misschien ook in de koffer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:17 schreef golfer het volgende:
Waar zijn de placenta's gebleven, de navelstrengen?
Weggegooid.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:17 schreef golfer het volgende:
Waar zijn de placenta's gebleven, de navelstrengen?
Daarom is er ook echt iets geestlijks niet helemaal met haar in orde.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
En gewoon doorneuken met die ex-vriend en je weer laten zwanger schoppen en die heeft ook niks gemerkt?
Ik kan mij nog voorstellen dat een ongewenste zwangerschap je 1x overkomt, maar 4x? Kom nou.
Ik denk dat je gelijk hebt. Maar de klapjosti mentaliteit die er momenteel heerst heeft al direct een veroordeling klaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:24 schreef alors het volgende:
Ik zal wel vloeken in de kerk, maar ik denk niet dat een gevangenisstraf van 12 jaar nou zo juist is.
Zolang zij geen kinderen krijgt, doet ze in principe niemand kwaad en functioneert ze prima in de maatschappij. Ik zeg niet dat ze dus geen gevangenisstraf moet krijgen, maar het lijkt me gewoon zinloos en zonde om iemand zo lang weg te stoppen die meer gebaat is bij iets als een verplichte prikpil en therapie. Al kun je je afvragen in hoeverre zij na deze zaak nog een normaal leven kan leiden....
Ze weigert elke vorm van therapie en wil ook niet door het Pieter Baancentrum omderzocht worden uit angst voor TBS.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:24 schreef alors het volgende:
maar het lijkt me gewoon zinloos en zonde om iemand zo lang weg te stoppen die meer gebaat is bij iets als een verplichte prikpil en therapie. Al kun je je afvragen in hoeverre zij na deze zaak nog een normaal leven kan leiden....
Het zou nogal een slecht en raar beeld afgeven als deze vrouw geen straf krijgt. Of tenminste geen gevangenisstraf. Ik vind dat ze ook gewoon gestraft moet worden voor wat ze gedaan heeft. Met therapie, ja dat wel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:24 schreef alors het volgende:
Ik zal wel vloeken in de kerk, maar ik denk niet dat een gevangenisstraf van 12 jaar nou zo juist is.
Zolang zij geen kinderen krijgt, doet ze in principe niemand kwaad en functioneert ze prima in de maatschappij. Ik zeg niet dat ze dus geen gevangenisstraf moet krijgen, maar het lijkt me gewoon zinloos en zonde om iemand zo lang weg te stoppen die meer gebaat is bij iets als een verplichte prikpil en therapie. Al kun je je afvragen in hoeverre zij na deze zaak nog een normaal leven kan leiden....
Helemaal eens. Hier zit volgens mij geen bewust kwaad achter. Mevrouw is gewoon ziek, niet crimineel. Maarja, de Telegraaflezer wil levenslange straffen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:24 schreef alors het volgende:
Ze wil wel in therapie, maar ze is bang dat ze met TBS nooit meer vrij komt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze weigert elke vorm van therapie en wil ook niet door het Pieter Baancentrum omderzocht worden uit angst voor TBS.
Dus in dat geval snap ik die maximum-eis wel.
Mevrouw wil niet voor haar ziekte behandeld worden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:29 schreef henkde_j het volgende:
Mevrouw is gewoon ziek, niet crimineel.
Het zal ook zijn dat ze zelf denkt niet ziek te zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Mevrouw wil niet voor haar ziekte behandeld worden.
Ik moet eerlijk bekennen dat mij dat ook direct opviel.quote:
Slaap?quote:
nogmaals:quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Het zal ook zijn dat ze zelf denkt niet ziek te zijn.
quote:Sietske H., die ervan wordt verdacht dat zij tussen 2003 en 2009 haar vier pasgeboren baby's door verstikking om het leven heeft gebracht, weigerde medewerking te verlenen aan een psychiatrisch onderzoek in het Pieter Baan Centrum (PBC). Ze is bang dat ze dan tbs krijgt. 'Ik wil wel hulp en ik snap dat ik hulp nodig heb, maar ik wil geen tbs. Want daar kom je nooit meer uit', zei ze voor de rechtbank in Leeuwarden.
Ik wilde net schrijven dat ze een beetje een zweefteef is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:46 schreef _Boozeroony het volgende:
Martin is wel ok. Ik vind die vrouw een beetje... zweverig, op een onprettige manier.
Ik vind het toch wel een leuke vrouw.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wilde net schrijven dat ze een beetje een zweefteef is.
Zeker. Niet verkeerd, maar wel een beetje zweverig.quote:
Te jong voor jouquote:
En toch vind ik dat nog wel meevallen. Het komt me ook erg relativerend en zoekend over.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeker. Niet verkeerd, maar wel een beetje zweverig.
Dat kan ik niet voor jou beoordelen. Maar als ik het gemist heb kijk ik meestal op de site van P&W even de 5-minutenversie. Als het me interesseert bekijk ik daarna de hele uitzending of alleen de fragmenten van de gasten die iets te melden hadden.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:15 schreef Jac0bus het volgende:
Was ziek dus ik heb gisteravond niet kunnen kijken. Is het de moeite waard om terug te kijken?
Ja, geeft antwoord op vragen waarvan je gewend bent dat mensen er geen antwoord op geven.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:43 schreef Jac0bus het volgende:
Jep ik ook. Heerlijke gast is John de Mol altijd om naar te kijken
Bedoel je mij Arceequote:Op woensdag 20 april 2011 20:56 schreef Arcee het volgende:
John de Mol
Ja, geeft antwoord op vragen waarvan je gewend bent dat mensen er geen antwoord op geven.
Ja, jij zit vanvond bij P&W, toch?quote:
Dat krijg je als je werkloze PVVers een schietwapen geeft...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Werkt er een keer een allochtoon schieten ze hem overhoop
Dat kan beter: John de Molquote:
Nou dan.quote:
Ehhh, ik was ff weg, maar zonet ging het nog over dat die ouders ook als slachtoffers werden gezien en geen kwaad woord over die mensen... vanwaar dit relaas?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:29 schreef Specularium het volgende:
Die ouders zijn nu al meer dan dubbelgestraft door die bloedzuigers
die op de een of andere manier alsnog 8x achteraf die 2 verantwoordelijk
willen houden. En vooral die vader moet het ontgelden.
Lukt het schuldschuiven niet via een schietclub dan gaat het via een spelletje, lukt dat niet dan via drugs of medicatie, lukt dat niet zijn de ouders aan de beurt. Werkelijk om te kotsen.
Diequote:
Een leuke (matige) grap, zeg maar.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Diezou hij alleen verdienen als hij SBS6 opheft nadat hij het net gekocht heeft
Ik heb het toch gekocht?
quote:
Niet elke kijker is de gemiddelde Nederlander.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:47 schreef Eenskijken het volgende:
wat een gelul over zenders.. interessant voor die 3 gasten daar aan tafel.. wat heeft de gemiddelde nederlander hieraan? echt, ver van mijn bed show..
er kijken meer dan een miljoen mensen.. hoeveel zouden er bij een zender werken/betrokken zijn? 1-5% max..quote:Op woensdag 20 april 2011 23:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet elke kijker is de gemiddelde Nederlander.
Alsof dit soort dingen alleen mensen interesseren die bij een zender werken.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
er kijken meer dan een miljoen mensen.. hoeveel zouden er bij een zender werken? 1-5% max..
vind jij dit interessant dan? ik kan er wel 5-10 minuten naar luisteren, maar een half uur over zenders lullen met john de mol gaat me de pet te bovenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alsof dit soort dingen alleen mensen interesseren die bij een zender werken.Zo kun je elk onderwerp wel afschuiven.
Je moet bij het onderwerp werken om het interessant te vinden? Ik denk eerder het tegendeel.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef Eenskijken het volgende:
er kijken meer dan een miljoen mensen.. hoeveel zouden er bij een zender werken/betrokken zijn? 1-5% max..
Heu? Daar zit 'ie toch gewoon iedere maand.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:50 schreef DrDentz het volgende:
De hamvraag beantwoordt hij niet. Komt HansieHansie van SBS6 terug naar RTL VI?
Ik vind dit ontzettend interessant ja.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
vind jij dit interessant dan? ik kan er wel 5-10 minuten naar luisteren, maar een half uur over zenders lullen met john de mol gaat me de pet te boven
John de Mol altijd interessant.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind dit ontzettend interessant ja.
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind dit ontzettend interessant ja.
Zit niet zo te huilen.quote:
Maar hopen op een uitzending over jouw werk dan.quote:
De Mol zit ook in Wakker Nederland. Als de NMA slim is dan laten ze De Mol verplicht zijn RTL en Wakker Nederland-deel verkopen. En als hij zegt dat het toch niet veel uitmaakt kan hij die aandelen sowieso beter verkopen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er ook nog zenders waar hij geen aandeel in heeft? Zeker alleen PebbleTV ofzo, dat blijft een 'alles is voor Bassie'.
Yeah! Von der Dunk!quote:Thomas von der Dunk
Lezing van cultuurhistoricus afgelast vanwege politiek getinte passages.
Mariëtte Wijne
Schreef een boek over stoppen met (te veel) drinken.
Gerard Spiering
Directeur Chemie-Pack vreest faillissement van zijn bedrijf.
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:55 schreef pberends het volgende:
En Witteman over SBS 6 als ordinaire zender![]()
.
Kan interessant worden... Wijne over drankquote:
Dat is het toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:55 schreef pberends het volgende:
En Witteman over SBS 6 als ordinaire zender![]()
.
Da's die met dat gebit.quote:
En ook: vergunning-ontduiker en -overtreder.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
Mariëtte Wijne.
What's in a name als je een boek schrijft over alcoholisme?
dat vond ik ook alquote:
dan kijk je niet...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:39 schreef Eenskijken het volgende:
kroegenpraat weer bij P&W.. beetje lullen over hoeveel ze gezopen heeft vroeger.. niveau daalt echt de laatste tijd.
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Thomas heeft wel helemaal gelijk .. PVV
Ja, dat weet hij wel. Trouwens dat weet heel Nederland ook wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:55 schreef Eenskijken het volgende:
kan 'm niet serieus nemen, weet hij hoeveel mensen op de pvv stemmen?
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Hij heeft toch een prachtige stem om een animatiefilm mee in te spreken
Hij doet mij denken aan het typetje van Wim de Bie die met z'n moeder door Bussum liep.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet niet waar je deze onzin vandaan haalt, maar in ieder geval niet uit de niet uitgesproken speech van Thomas von der Dunk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:38 schreef Durnstic het volgende:
Verhaal van die Von der Dunk: "Wilders is als Hitler en zijn partij is als de NSDAP."
En dan ook nog doen alsof dit een normaal argument is om in een discussie op te voeren en dat het belachelijk is dat mensen afwijzend reageren als anderen dit argument gebruiken.
Het heeft niets te maken met een 'taboe' dat er op zou rusten, het is gewoon een volstrekt onjuiste vergelijking. Hitler en Wilders. Het eerste en belangrijkste verschil tussen beiden is misschien wel dat Hitler een racist was en Wilders niet.
-blaat-
'terugbrengen naar maximaal acht'quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:40 schreef pberends het volgende:
Salaris Witteman onder balkenendenorm
Witteman.
Nu Jeroen nog.
Toevallig heb ik die moeite genomen en de vergelijkingen tussen Wilders en Hitler worden constant gemaakt. En dat zonder dat ze bij naam genoemd worden. Als je dat niet door had zou ik als ik jou was eerst dit boekje even lezen en daarna de spreektekst nog een keer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je deze onzin vandaan haalt, maar in ieder geval niet uit de niet uitgesproken speech van Thomas von der Dunk.
Als je namelijk de moeite had genomen die te lezen, zou je wel beter weten.
Noch Wilders, noch Hitler worden bij naam genoemd in die speech.
Grappig dat een knulletje als jij mij wijst op zo'n boekje en desondanks zelf verkeerde citaten als "Wilders is als Hitler en zijn partij is als de NSDAP" plaatst.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:05 schreef Durnstic het volgende:
Toevallig heb ik die moeite genomen en de vergelijkingen tussen Wilders en Hitler worden constant gemaakt. En dat zonder dat ze bij naam genoemd worden. Als je dat niet door had zou ik als ik jou was eerst dit boekje even lezen en daarna de spreektekst nog een keer.
Geniaal die stemquote:Op donderdag 21 april 2011 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Gewoon iedereen onder de premiernorm; en degene die dat niet zinnen rotten maar op naar de commerciëlen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
'terugbrengen naar maximaal acht'wat een figuren zitten daar ook in hilversum
En dan te bedenken dat Paul Witteman met een loonsverhoging van 170.000 euro nog 4 jaar blijft zitten!quote:
Loonsverhoging? Hij gaat juist fors omlaag.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:35 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Paul Witteman met een loonsverhoging van 170.000 euro nog 4 jaar blijft zitten!
Jij bent zeker van het VARA webcare team.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Loonsverhoging? Hij gaat juist fors omlaag.
Je begrijpt niet dat ie juist nogal vrij veel inlevert om tot z'n 69ste te mogen blijven presenteren?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:35 schreef Opa2012 het volgende:
En dan te bedenken dat Paul Witteman met een loonsverhoging van 170.000 euro nog 4 jaar blijft zitten!
Hij gaat van een salaris van ¤300.000 naar ¤180.000 euro (hij halveert dus bijna). Daarnaast gaat hij ook nog eens doorwerken tot zijn 69e terwijl hij genoeg geld heeft en binnenkort al op AOW-leeftijd zit.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Jij bent zeker van het VARA webcare team.
In mijn ogen niks op tegen, maar niet gaan doen alsof ie nu ineens als een weldoener onder het bestaansminimum komt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:32 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Hij gaat van een salaris van ¤300.000 naar ¤180.000 euro (hij halveert dus bijna). Daarnaast gaat hij ook nog eens doorwerken tot zijn 69e terwijl hij genoeg geld heeft en binnenkort al op AOW-leeftijd zit.
Ik snap niet wat je daar tegen kunt hebben.
Ja nu weten we wel dat er tientallen met Sahar vergelijkbare gevallen zijn, dat deze allemaal zielig zijn, allemaal verwesterd, allemaal heel lief en sympathiek en dat het rechtse beleid veel te hard is.quote:Op maandag 25 april 2011 16:03 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
#
Karima & Krishma Khorshidi
Afghaanse zusjes na 9 jaar mogelijk uitgezet.
#
Meest kwalijke was dat Sahar het hele verhaal over haar besef van de omstandighedenquote:Op maandag 25 april 2011 16:18 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Ja nu weten we wel dat er tientallen met Sahar vergelijkbare gevallen zijn, dat deze allemaal zielig zijn, allemaal verwesterd, allemaal heel lief en sympathiek en dat het rechtse beleid veel te hard is.
echt hequote:Op maandag 25 april 2011 23:07 schreef DrDentz het volgende:
Moslima's die uitgezet dreigen te worden hebben opeens geen kopvod op hè
Ja tuurlijk, lekker het land verbeteren door thuis opgesloten te zittenquote:Op maandag 25 april 2011 23:11 schreef Onnoman het volgende:
Ik zou deze meiden best willen geven, echter is het feit zo dat zij de mazzel hebben om in Nederland te zitten, terwijl hun landgenoten wel alle shit moeten accepteren!
Ga terug, en verbeter je land, en ga niet zeiken...
dapper? heb je bij jou niet veel voor nodig om dapper te zijnquote:Op maandag 25 april 2011 23:12 schreef henkde_j het volgende:
Wel dappere meiden, dat ze dit zo durven te zeggen.
wat lul jequote:Op maandag 25 april 2011 23:13 schreef henkde_j het volgende:
Waar komen zij eigenlijk vandaan Groningen/Friesland? Dat accent
Waarom en hoe moeten die meisjes dat oplossen?quote:Op maandag 25 april 2011 23:14 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dapper? heb je bij jou niet veel voor nodig om dapper te zijn
je bent pas dapper als je terug gaat, om die bende in afghanistan op te lossen
ik geef me gewonnen. .zij mogen idd gewoon blijven.. ze zijn te verwestertquote:Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Waarom en hoe moeten die meisjes dat oplossen?
Pff, hoe kortzichtig kun je zijnquote:Op maandag 25 april 2011 23:14 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Debielquote:Op maandag 25 april 2011 23:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik geef me gewonnen. .zij mogen idd gewoon blijven.. ze zijn te verwestert
pardon?quote:
En omdat jij toevallig het geluk had in NL te zijn geboren, hoef jij niks aan die bende te doen en stuur je hen weer terug?quote:Op maandag 25 april 2011 23:14 schreef Onnoman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 april 2011 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben Saunders is toch ook een allochtoon? Waarom kunnen we hem er niet uit flikkeren?
Scherpquote:Op maandag 25 april 2011 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Keith Bakker die meisjes wel kan helpen, even hun 06 noteren.
Geen één van de gasten aan tafel is in Nederland geboren.quote:Op maandag 25 april 2011 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben Saunders is toch ook een allochtoon? Waarom kunnen we hem er niet uit flikkeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |