Wat begrijp je niet aan het feit dat de uitspraken van Jansen en Hendriks beiden buiten de rechtszaal zijn gedaan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:43 schreef Durnstic het volgende:
Wat begrijp je er nou niet aan dat je buiten de rechtszaal niet onder ede staat? Is het nou echt zo ingewikkeld?
Welke feiten eigenlijk?quote:
Nee, ik vind het niet erg dat je 'jezelf nu volstrekt belachelijk maakt. Ga maar weer naar P&W luisteren en heftig ja-knikken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik je nu volstrekt niet meer serieus neem?
Tja... het is altijd de schuld van de media. En die zijn per definitie allemaal links.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:44 schreef TUFKAL het volgende:
Oh ja laten we linkse media weer even erbij halen
Welke gewonnen zaken? De vormfoutzaken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De gewonnen zaken. Los van of de zaken kloppen of niet, hij wint er veel.
Verder een nare man.
Wat een reactiequote:Op vrijdag 15 april 2011 23:46 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Nee, ik vind het niet erg dat je 'jezelf nu volstrekt belachelijk maakt. Ga maar weer naar P&W luisteren en heftig ja-knikken.
Hendriks bevestigt onder ede twee tegenstrijdige uitspraken. Jansen ontkent 1 en bevestigt een 2e waardoor hij bij elkaar consequent is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:45 schreef golfer het volgende:
Wat begrijp je niet aan het feit dat de uitspraken van Jansen en Hendriks beiden buiten de rechtszaal zijn gedaan?
En dat Jansen zijn verhaal in de rechtszaal heeft aangepast en verandert kan dus ook meineed zijn.
Wat wil je nu zeggen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welke gewonnen zaken? De vormfoutzaken?
Kijk, dit is de essentie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hendriks bevestigt onder ede twee tegenstrijdige uitspraken. Jansen ontkent 1 en bevestigt een 2e waardoor hij bij elkaar consequent is.
Het is allemaal de schuld van linksquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja... het is altijd de schuld van de media. En die zijn per definitie allemaal links.
Zoals de Telegraaf, Powned, GeenStijl, Fok! enzovoort.
Dat ik niet exact begrijp waarom men Bram zo hoog in het vaandel heeft staan.quote:
eens.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kijk, dit is de essentie.
Daarom, nogmaals, verziekt Hendriks de boel voor zichzelf momenteel. Alles wat hij nu zegt wordt betrokken bij a; het wrakingsverzoek en b; potentiele vervolging voor meineed.
Dat is altijd zoquote:
Omdat hij veel zaken wint en ja ik ben te lui om te googleen op een iPhonequote:Op vrijdag 15 april 2011 23:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat ik niet exact begrijp waarom men Bram zo hoog in het vaandel heeft staan.
Een beetje zoals Brammetje ook reageren zou. Als je geen inhoudelijke argumenten meer hebt het op een persoonlijke toer gooien. De politieke opvattingen van Hendriks.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:46 schreef Durnstic het volgende:
Nee, ik vind het niet erg dat je 'jezelf nu volstrekt belachelijk maakt. Ga maar weer naar P&W luisteren en heftig ja-knikken.
Respect voor je eerlijkheidquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:50 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Omdat hij veel zaken wint en ja ik ben te lui om te googleen op een iPhone
Jij nam mij toch niet meer serieus? Ik zal het nog één keer in Jip- en Janneketaal uitleggen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het feit dat de uitspraken van Jansen en Hendriks beiden buiten de rechtszaal zijn gedaan?
En dat Jansen zijn verhaal in de rechtszaal heeft aangepast en verandert kan dus ook meineed zijn.
Dat is eigenlijk de schuld van de Volkskrantquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:52 schreef golfer het volgende:
Schande dat die linkse Telegraaf er de oorzaak van was dat die mevrouw ten onrechte het gevang in is gezet.
Maakt niet uit: allemaal 1 grote linkse pot nat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:53 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk de schuld van de Volkskrant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |