quote:
Dat vroeg ik me ook af, maar nu niet meer.quote:Op maandag 18 april 2011 23:41 schreef OProg het volgende:
Weten P en W wel dat Acda een tijd weg is geweest vraag ik me af.
echt hequote:Op maandag 18 april 2011 23:51 schreef henkde_j het volgende:
Pauw heeft wel weer een plekje op z'n boot over
Goede columnist en mooie spreker.quote:
quote:Vanavond in de uitzending
* Stienen en Timmermans
Arabist en Kamerlid over de onrust in Syriė.
* Anneke Stehouwer
Weduwe Martin Bril bundelt zijn laatste verhalen in "Het Evenwicht".
* Barbara Klunder
Sietske H. staat vandaag terecht voor de moord op haar vier baby's.
Witteman bij DWHN binnenkortquote:Op maandag 18 april 2011 23:41 schreef OProg het volgende:
Weten P en W wel dat Acda een tijd weg is geweest vraag ik me af.
Ik betwijfel het of hij zich aan zijn woord houdtquote:
Ik denk van niet. Misschien is het wat voor Pauw, kan hij daar proberen grappige oneliners te maken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:25 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik betwijfel het of hij zich aan zijn woord houdt
Ja hij is daar al eens geweest, maar die heb ik persoonlijk niet gezien(kan best lang geleden zijn geweest). Ik denk ook dat hij nog een keer terug mag inderdaad, bij P&W is hij vaak schijtlollig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Misschien is het wat voor Pauw, kan hij daar proberen grappige oneliners te maken.
Inderdaad dat vond ik wel vrij bizar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:10 schreef golfer het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat die ouders nooit gezien hebben dat de thuiswonende dochter 4x (!!!!) zwanger is geweest.
Dat kan ook gewoon niet, die ouders moeten het geweten hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:10 schreef golfer het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat die ouders nooit gezien hebben dat de thuiswonende dochter 4x (!!!!) zwanger is geweest.
En wat dacht je van al die bevallingen dat doe je echt niet zomaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon niet, die ouders moeten het geweten hebben.
Ze zei dat ze het kon zonder geluid te produceren, ook weer zoiets, elke vrouw schreeuwt of kreunt minstens van de pijn als er een baby uit ploeft.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:12 schreef Doler12 het volgende:
[..]
En wat dacht je van al die bevallingen dat doe je echt niet zomaar.
Is ook best eng zo live voor een miljoenenpubliek.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:13 schreef Sofia90 het volgende:
Waarom klinkt dat vrouw steeds alsof ze gaat huilen
Ik geloof echt niet dat die ouders het wel prima vonden dat die babylijkjes in een koffer op zolder stonden e.d. Waarom zou je dat in godsnaam doen als ouders?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:12 schreef Doler12 het volgende:
[..]
En wat dacht je van al die bevallingen dat doe je echt niet zomaar.
Misschien ook in de koffer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:17 schreef golfer het volgende:
Waar zijn de placenta's gebleven, de navelstrengen?
Weggegooid.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:17 schreef golfer het volgende:
Waar zijn de placenta's gebleven, de navelstrengen?
Daarom is er ook echt iets geestlijks niet helemaal met haar in orde.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
En gewoon doorneuken met die ex-vriend en je weer laten zwanger schoppen en die heeft ook niks gemerkt?
Ik kan mij nog voorstellen dat een ongewenste zwangerschap je 1x overkomt, maar 4x? Kom nou.
Ik denk dat je gelijk hebt. Maar de klapjosti mentaliteit die er momenteel heerst heeft al direct een veroordeling klaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:24 schreef alors het volgende:
Ik zal wel vloeken in de kerk, maar ik denk niet dat een gevangenisstraf van 12 jaar nou zo juist is.
Zolang zij geen kinderen krijgt, doet ze in principe niemand kwaad en functioneert ze prima in de maatschappij. Ik zeg niet dat ze dus geen gevangenisstraf moet krijgen, maar het lijkt me gewoon zinloos en zonde om iemand zo lang weg te stoppen die meer gebaat is bij iets als een verplichte prikpil en therapie. Al kun je je afvragen in hoeverre zij na deze zaak nog een normaal leven kan leiden....
Ze weigert elke vorm van therapie en wil ook niet door het Pieter Baancentrum omderzocht worden uit angst voor TBS.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:24 schreef alors het volgende:
maar het lijkt me gewoon zinloos en zonde om iemand zo lang weg te stoppen die meer gebaat is bij iets als een verplichte prikpil en therapie. Al kun je je afvragen in hoeverre zij na deze zaak nog een normaal leven kan leiden....
Het zou nogal een slecht en raar beeld afgeven als deze vrouw geen straf krijgt. Of tenminste geen gevangenisstraf. Ik vind dat ze ook gewoon gestraft moet worden voor wat ze gedaan heeft. Met therapie, ja dat wel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:24 schreef alors het volgende:
Ik zal wel vloeken in de kerk, maar ik denk niet dat een gevangenisstraf van 12 jaar nou zo juist is.
Zolang zij geen kinderen krijgt, doet ze in principe niemand kwaad en functioneert ze prima in de maatschappij. Ik zeg niet dat ze dus geen gevangenisstraf moet krijgen, maar het lijkt me gewoon zinloos en zonde om iemand zo lang weg te stoppen die meer gebaat is bij iets als een verplichte prikpil en therapie. Al kun je je afvragen in hoeverre zij na deze zaak nog een normaal leven kan leiden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |