Helemaal eens. Hier zit volgens mij geen bewust kwaad achter. Mevrouw is gewoon ziek, niet crimineel. Maarja, de Telegraaflezer wil levenslange straffen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:24 schreef alors het volgende:
Ik zal wel vloeken in de kerk, maar ik denk niet dat een gevangenisstraf van 12 jaar nou zo juist is.
Zolang zij geen kinderen krijgt, doet ze in principe niemand kwaad en functioneert ze prima in de maatschappij. Ik zeg niet dat ze dus geen gevangenisstraf moet krijgen, maar het lijkt me gewoon zinloos en zonde om iemand zo lang weg te stoppen die meer gebaat is bij iets als een verplichte prikpil en therapie. Al kun je je afvragen in hoeverre zij na deze zaak nog een normaal leven kan leiden....
Ze wil wel in therapie, maar ze is bang dat ze met TBS nooit meer vrij komt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze weigert elke vorm van therapie en wil ook niet door het Pieter Baancentrum omderzocht worden uit angst voor TBS.
Dus in dat geval snap ik die maximum-eis wel.
Mevrouw wil niet voor haar ziekte behandeld worden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:29 schreef henkde_j het volgende:
Mevrouw is gewoon ziek, niet crimineel.
Het zal ook zijn dat ze zelf denkt niet ziek te zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Mevrouw wil niet voor haar ziekte behandeld worden.
Ik moet eerlijk bekennen dat mij dat ook direct opviel.quote:
Slaap?quote:
nogmaals:quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Het zal ook zijn dat ze zelf denkt niet ziek te zijn.
quote:Sietske H., die ervan wordt verdacht dat zij tussen 2003 en 2009 haar vier pasgeboren baby's door verstikking om het leven heeft gebracht, weigerde medewerking te verlenen aan een psychiatrisch onderzoek in het Pieter Baan Centrum (PBC). Ze is bang dat ze dan tbs krijgt. 'Ik wil wel hulp en ik snap dat ik hulp nodig heb, maar ik wil geen tbs. Want daar kom je nooit meer uit', zei ze voor de rechtbank in Leeuwarden.
Ik wilde net schrijven dat ze een beetje een zweefteef is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:46 schreef _Boozeroony het volgende:
Martin is wel ok. Ik vind die vrouw een beetje... zweverig, op een onprettige manier.
Ik vind het toch wel een leuke vrouw.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wilde net schrijven dat ze een beetje een zweefteef is.
Zeker. Niet verkeerd, maar wel een beetje zweverig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |