Te jong voor jouquote:
En toch vind ik dat nog wel meevallen. Het komt me ook erg relativerend en zoekend over.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeker. Niet verkeerd, maar wel een beetje zweverig.
Dat kan ik niet voor jou beoordelen. Maar als ik het gemist heb kijk ik meestal op de site van P&W even de 5-minutenversie. Als het me interesseert bekijk ik daarna de hele uitzending of alleen de fragmenten van de gasten die iets te melden hadden.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:15 schreef Jac0bus het volgende:
Was ziek dus ik heb gisteravond niet kunnen kijken. Is het de moeite waard om terug te kijken?
Ja, geeft antwoord op vragen waarvan je gewend bent dat mensen er geen antwoord op geven.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:43 schreef Jac0bus het volgende:
Jep ik ook. Heerlijke gast is John de Mol altijd om naar te kijken
Bedoel je mij Arceequote:Op woensdag 20 april 2011 20:56 schreef Arcee het volgende:
John de Mol
Ja, geeft antwoord op vragen waarvan je gewend bent dat mensen er geen antwoord op geven.
Ja, jij zit vanvond bij P&W, toch?quote:
Dat krijg je als je werkloze PVVers een schietwapen geeft...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Werkt er een keer een allochtoon schieten ze hem overhoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |