Dit is nou die generatie(s)kloof...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
Ik kijk vandaag niet en snap geen hout van deze topic-titel.
WTF is Call of Duty en wat is No Russian?
Call of Duty is een game en no-russion vermoedelijk een bepaalde level in die game, die aan het begin van P&W werd getoond en die erg bloedig is, omdat onschuldige mensen worden neergeknald.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
'beruchte' scene waar onschuldige mensen worden neergeschoten in een videogame..quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar waren het pijltjes op een vloer? Dan was het de Rijdende Rechter....quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt aan het begin van het spel ook kiezen om die scene over te slaan. Welke fag doet dat nu?![]()
Nee een of andere conferentie, waarbij een man iets deed, dat werd met getekende pijltjes aangewezen. Ik had alleen net gemist wat nou het grappige wasquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar waren het pijltjes op een vloer? Dan was het de Rijdende Rechter....
Inderdaad een generatiekloofje. Maar als iemand zo'n game speelt is ie een potentiële massamoordenaar, begrijp ik uit het lezen van een analyse?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
Call of Duty is een game en no-russion vermoedelijk een bepaalde level in die game, die aan het begin van P&W werd getoond en die erg bloedig is, omdat onschuldige mensen worden neergeknald.
Die analyse wordt niet gemaakt, ik weet ook niet waar je die gelezen hebt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad een generatiekloofje. Maar als iemand zo'n game speelt is ie een potentiële massamoordenaar, begrijp ik uit het lezen van een analyse?
En die analyse is gedaan door iemand bij het volle verstand of is dat ook een psychopaat?
Carmageddon daarover was veel te doen. Ik denk in 1998 of zo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Flauw & Pitteman.
Wat een gezeik om MW2 zeg.!!!
Vroeger stelde men politieke vragen om Wolfenstein, toen Doom en nu weer MW2.
Altijd hetzelfde geneuzel als er wat
gebeurd.
Maar de directeur van de schietvereniging was er wel van overtuigd dat zijn leden die videospelletjes niet spelen. Tristan was een uitzondering.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad een generatiekloofje. Maar als iemand zo'n game speelt is ie een potentiële massamoordenaar, begrijp ik uit het lezen van een analyse?
En die analyse is gedaan door iemand bij het volle verstand of is dat ook een psychopaat?
ik dacht, vlug teruglezend in het vorige topic, iets te zien staan dat er een deskundige een verband trok tussen het spelen van een game en die daad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef Ryan3 het volgende:
Die analyse wordt niet gemaakt, ik weet ook niet waar je die gelezen hebt.
Net als de 17jarige zoon van het pittige kapsel. Die speelt alleen maar racespelletjes.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar de directeur van de schietvereniging was er wel van overtuigd dat zijn leden die videospelletjes niet spelen. Tristan was een uitzondering.
Dat was een verband, dat wetenschappelijk vastgesteld kon worden, after the fact. Dat is dus geen voorspeller.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
ik dacht, vlug teruglezend in het vorige topic, iets te zien staan dat er een deskundige een verband trok tussen het spelen van een game en die daad.
NEEquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |