Dat kan beter: John de Molquote:
Nou dan.quote:
Ehhh, ik was ff weg, maar zonet ging het nog over dat die ouders ook als slachtoffers werden gezien en geen kwaad woord over die mensen... vanwaar dit relaas?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:29 schreef Specularium het volgende:
Die ouders zijn nu al meer dan dubbelgestraft door die bloedzuigers
die op de een of andere manier alsnog 8x achteraf die 2 verantwoordelijk
willen houden. En vooral die vader moet het ontgelden.
Lukt het schuldschuiven niet via een schietclub dan gaat het via een spelletje, lukt dat niet dan via drugs of medicatie, lukt dat niet zijn de ouders aan de beurt. Werkelijk om te kotsen.
Diequote:
Een leuke (matige) grap, zeg maar.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Diezou hij alleen verdienen als hij SBS6 opheft nadat hij het net gekocht heeft
Ik heb het toch gekocht?
quote:
Niet elke kijker is de gemiddelde Nederlander.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:47 schreef Eenskijken het volgende:
wat een gelul over zenders.. interessant voor die 3 gasten daar aan tafel.. wat heeft de gemiddelde nederlander hieraan? echt, ver van mijn bed show..
er kijken meer dan een miljoen mensen.. hoeveel zouden er bij een zender werken/betrokken zijn? 1-5% max..quote:Op woensdag 20 april 2011 23:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet elke kijker is de gemiddelde Nederlander.
Alsof dit soort dingen alleen mensen interesseren die bij een zender werken.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
er kijken meer dan een miljoen mensen.. hoeveel zouden er bij een zender werken? 1-5% max..
vind jij dit interessant dan? ik kan er wel 5-10 minuten naar luisteren, maar een half uur over zenders lullen met john de mol gaat me de pet te bovenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alsof dit soort dingen alleen mensen interesseren die bij een zender werken.Zo kun je elk onderwerp wel afschuiven.
Je moet bij het onderwerp werken om het interessant te vinden? Ik denk eerder het tegendeel.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef Eenskijken het volgende:
er kijken meer dan een miljoen mensen.. hoeveel zouden er bij een zender werken/betrokken zijn? 1-5% max..
Heu? Daar zit 'ie toch gewoon iedere maand.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:50 schreef DrDentz het volgende:
De hamvraag beantwoordt hij niet. Komt HansieHansie van SBS6 terug naar RTL VI?
Ik vind dit ontzettend interessant ja.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
vind jij dit interessant dan? ik kan er wel 5-10 minuten naar luisteren, maar een half uur over zenders lullen met john de mol gaat me de pet te boven
John de Mol altijd interessant.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind dit ontzettend interessant ja.
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind dit ontzettend interessant ja.
Zit niet zo te huilen.quote:
Maar hopen op een uitzending over jouw werk dan.quote:
De Mol zit ook in Wakker Nederland. Als de NMA slim is dan laten ze De Mol verplicht zijn RTL en Wakker Nederland-deel verkopen. En als hij zegt dat het toch niet veel uitmaakt kan hij die aandelen sowieso beter verkopen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er ook nog zenders waar hij geen aandeel in heeft? Zeker alleen PebbleTV ofzo, dat blijft een 'alles is voor Bassie'.
Yeah! Von der Dunk!quote:Thomas von der Dunk
Lezing van cultuurhistoricus afgelast vanwege politiek getinte passages.
Mariëtte Wijne
Schreef een boek over stoppen met (te veel) drinken.
Gerard Spiering
Directeur Chemie-Pack vreest faillissement van zijn bedrijf.
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:55 schreef pberends het volgende:
En Witteman over SBS 6 als ordinaire zender![]()
.
Kan interessant worden... Wijne over drankquote:
Dat is het toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:55 schreef pberends het volgende:
En Witteman over SBS 6 als ordinaire zender![]()
.
Da's die met dat gebit.quote:
En ook: vergunning-ontduiker en -overtreder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |