Helemaal eens. Hier zit volgens mij geen bewust kwaad achter. Mevrouw is gewoon ziek, niet crimineel. Maarja, de Telegraaflezer wil levenslange straffen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:24 schreef alors het volgende:
Ik zal wel vloeken in de kerk, maar ik denk niet dat een gevangenisstraf van 12 jaar nou zo juist is.
Zolang zij geen kinderen krijgt, doet ze in principe niemand kwaad en functioneert ze prima in de maatschappij. Ik zeg niet dat ze dus geen gevangenisstraf moet krijgen, maar het lijkt me gewoon zinloos en zonde om iemand zo lang weg te stoppen die meer gebaat is bij iets als een verplichte prikpil en therapie. Al kun je je afvragen in hoeverre zij na deze zaak nog een normaal leven kan leiden....
Ze wil wel in therapie, maar ze is bang dat ze met TBS nooit meer vrij komt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze weigert elke vorm van therapie en wil ook niet door het Pieter Baancentrum omderzocht worden uit angst voor TBS.
Dus in dat geval snap ik die maximum-eis wel.
Mevrouw wil niet voor haar ziekte behandeld worden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:29 schreef henkde_j het volgende:
Mevrouw is gewoon ziek, niet crimineel.
Het zal ook zijn dat ze zelf denkt niet ziek te zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Mevrouw wil niet voor haar ziekte behandeld worden.
Ik moet eerlijk bekennen dat mij dat ook direct opviel.quote:
Slaap?quote:
nogmaals:quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Het zal ook zijn dat ze zelf denkt niet ziek te zijn.
quote:Sietske H., die ervan wordt verdacht dat zij tussen 2003 en 2009 haar vier pasgeboren baby's door verstikking om het leven heeft gebracht, weigerde medewerking te verlenen aan een psychiatrisch onderzoek in het Pieter Baan Centrum (PBC). Ze is bang dat ze dan tbs krijgt. 'Ik wil wel hulp en ik snap dat ik hulp nodig heb, maar ik wil geen tbs. Want daar kom je nooit meer uit', zei ze voor de rechtbank in Leeuwarden.
Ik wilde net schrijven dat ze een beetje een zweefteef is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:46 schreef _Boozeroony het volgende:
Martin is wel ok. Ik vind die vrouw een beetje... zweverig, op een onprettige manier.
Ik vind het toch wel een leuke vrouw.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wilde net schrijven dat ze een beetje een zweefteef is.
Zeker. Niet verkeerd, maar wel een beetje zweverig.quote:
Te jong voor jouquote:
En toch vind ik dat nog wel meevallen. Het komt me ook erg relativerend en zoekend over.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeker. Niet verkeerd, maar wel een beetje zweverig.
Dat kan ik niet voor jou beoordelen. Maar als ik het gemist heb kijk ik meestal op de site van P&W even de 5-minutenversie. Als het me interesseert bekijk ik daarna de hele uitzending of alleen de fragmenten van de gasten die iets te melden hadden.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:15 schreef Jac0bus het volgende:
Was ziek dus ik heb gisteravond niet kunnen kijken. Is het de moeite waard om terug te kijken?
Ja, geeft antwoord op vragen waarvan je gewend bent dat mensen er geen antwoord op geven.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:43 schreef Jac0bus het volgende:
Jep ik ook. Heerlijke gast is John de Mol altijd om naar te kijken
Bedoel je mij Arceequote:Op woensdag 20 april 2011 20:56 schreef Arcee het volgende:
John de Mol
Ja, geeft antwoord op vragen waarvan je gewend bent dat mensen er geen antwoord op geven.
Ja, jij zit vanvond bij P&W, toch?quote:
Dat krijg je als je werkloze PVVers een schietwapen geeft...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Werkt er een keer een allochtoon schieten ze hem overhoop
Dat kan beter: John de Molquote:
Nou dan.quote:
Ehhh, ik was ff weg, maar zonet ging het nog over dat die ouders ook als slachtoffers werden gezien en geen kwaad woord over die mensen... vanwaar dit relaas?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:29 schreef Specularium het volgende:
Die ouders zijn nu al meer dan dubbelgestraft door die bloedzuigers
die op de een of andere manier alsnog 8x achteraf die 2 verantwoordelijk
willen houden. En vooral die vader moet het ontgelden.
Lukt het schuldschuiven niet via een schietclub dan gaat het via een spelletje, lukt dat niet dan via drugs of medicatie, lukt dat niet zijn de ouders aan de beurt. Werkelijk om te kotsen.
Diequote:
Een leuke (matige) grap, zeg maar.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Diezou hij alleen verdienen als hij SBS6 opheft nadat hij het net gekocht heeft
Ik heb het toch gekocht?
quote:
Niet elke kijker is de gemiddelde Nederlander.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:47 schreef Eenskijken het volgende:
wat een gelul over zenders.. interessant voor die 3 gasten daar aan tafel.. wat heeft de gemiddelde nederlander hieraan? echt, ver van mijn bed show..
er kijken meer dan een miljoen mensen.. hoeveel zouden er bij een zender werken/betrokken zijn? 1-5% max..quote:Op woensdag 20 april 2011 23:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet elke kijker is de gemiddelde Nederlander.
Alsof dit soort dingen alleen mensen interesseren die bij een zender werken.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
er kijken meer dan een miljoen mensen.. hoeveel zouden er bij een zender werken? 1-5% max..
vind jij dit interessant dan? ik kan er wel 5-10 minuten naar luisteren, maar een half uur over zenders lullen met john de mol gaat me de pet te bovenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alsof dit soort dingen alleen mensen interesseren die bij een zender werken.Zo kun je elk onderwerp wel afschuiven.
Je moet bij het onderwerp werken om het interessant te vinden? Ik denk eerder het tegendeel.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef Eenskijken het volgende:
er kijken meer dan een miljoen mensen.. hoeveel zouden er bij een zender werken/betrokken zijn? 1-5% max..
Heu? Daar zit 'ie toch gewoon iedere maand.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:50 schreef DrDentz het volgende:
De hamvraag beantwoordt hij niet. Komt HansieHansie van SBS6 terug naar RTL VI?
Ik vind dit ontzettend interessant ja.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
vind jij dit interessant dan? ik kan er wel 5-10 minuten naar luisteren, maar een half uur over zenders lullen met john de mol gaat me de pet te boven
John de Mol altijd interessant.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind dit ontzettend interessant ja.
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind dit ontzettend interessant ja.
Zit niet zo te huilen.quote:
Maar hopen op een uitzending over jouw werk dan.quote:
De Mol zit ook in Wakker Nederland. Als de NMA slim is dan laten ze De Mol verplicht zijn RTL en Wakker Nederland-deel verkopen. En als hij zegt dat het toch niet veel uitmaakt kan hij die aandelen sowieso beter verkopen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er ook nog zenders waar hij geen aandeel in heeft? Zeker alleen PebbleTV ofzo, dat blijft een 'alles is voor Bassie'.
Yeah! Von der Dunk!quote:Thomas von der Dunk
Lezing van cultuurhistoricus afgelast vanwege politiek getinte passages.
Mariëtte Wijne
Schreef een boek over stoppen met (te veel) drinken.
Gerard Spiering
Directeur Chemie-Pack vreest faillissement van zijn bedrijf.
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:55 schreef pberends het volgende:
En Witteman over SBS 6 als ordinaire zender![]()
.
Kan interessant worden... Wijne over drankquote:
Dat is het toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:55 schreef pberends het volgende:
En Witteman over SBS 6 als ordinaire zender![]()
.
Da's die met dat gebit.quote:
En ook: vergunning-ontduiker en -overtreder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |