quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:56 schreef Tegan het volgende:
Heb een huisje gebouwd.
De kale plekken in de voortuin zijn planten die nog moeten uitkomen, de rest opgevuld met bloemen. Hoop dat ze ooit die dak-bug wel fixen. Kleine raampjes zijn overigens badkamers, ja kamers
, of de benedenwc, of de zolder, of de garage.
Achtertuin, enige reden dat ik een hek heb is omdat er allemaal paperazzi komen stalken omdat twee van mijn sims per ongeluk een sterretje beroemd zijn.
Het uitzicht, ben specifiek verhuisd naar een kavel waar ze zo naar zee kunnen lopen.
En tuin van boven omdat iemand zei dat het zwembad zo klein was.
Nou ja, ik werk bij een Sims fansite/magazine en wij kregen een e-mail van Anita(PR vrouw bij EA Nederland) dat we de filmpjes moesten verwijderen. Meer info kregen we niet, maar ik denk dat het uitgelekt is. Vond dat paard er wel nep uitzien overigens.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:40 schreef Tegan het volgende:
Waarom is er dan een trailer van Unleashed?
Ik speel toch nooit met veel Sims in een huishouden, is mij te chaotisch. En inderdaad, ik hoop ook dat het met studentenleven erbij komt. Vond ik altijd heel leuk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:52 schreef Tegan het volgende:
Ga binnekort eens brandweer proberen kijken of dat iets is. Maar als je een huis vol sims heb dan is het toch haast niet te doen.
Heb net die tweede trailer van jou bekeken en misschien dat ze het doen zoals in Sims 2, met het studentenleven erbij, dat zou nog wel een toevoeging zijn. De rest zou zo in een Stuff Pack kunnen.
Huh? Nu snap ik er helemaal niks meer van.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hohoho mensen. Unleashed is nog niet bevestigd, Generations wel! Dit is de officiele trailer:
Juni 2011 dus. Ik ben er ook niet echt over te spreken. Heb het nooit gehad met kinderen/jongeren in De Sims... Ook niet met huisdieren. :\
Generations pack staat in ieder geval wel op de engelse site, voor 31 mei.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Huh? Nu snap ik er helemaal niks meer van.![]()
Die mensen bij EA moeten echt een keer duidelijker worden.
Dus Generations komt in juni uit? Maar tegelijkertijd staat er niks over dit uitbreidingspakket op de officiële Nederlandse site .... en een neppe trailer?
Ik kan ook nergens de Nederlandse namen van deze uitbreidingspakketten vinden, terwijl die ene dus eigenlijk over 2 maanden al uit zou moeten komen ...![]()
Het is daar echt slecht geregeld.
Van mij mag er trouwens wel weer een uitbreidingspakket met seizoenen erin komen. Bij de Sims 2 vond ik dat een leuke toevoeging aan het spel.
Ik wilde Skonk nog even bedanken dat hij me met o.a. deze post toch overgehaald heeft mods te installeren die alle problemen waar ik tegenaan liep wonderwel opgelost hebben.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:23 schreef Skonk het volgende:
Werkt heel goed hoor, gewoon Overwatch installeren
Die heb ik nooit gespeeld, maar lijkt me wel al beter dan Generationsquote:Op woensdag 6 april 2011 16:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dus Generations komt in juni uit? Maar tegelijkertijd staat er niks over dit uitbreidingspakket op de officiële Nederlandse site .... en een neppe trailer?
Ik kan ook nergens de Nederlandse namen van deze uitbreidingspakketten vinden, terwijl die ene dus eigenlijk over 2 maanden al uit zou moeten komen ...![]()
Van mij mag er trouwens wel weer een uitbreidingspakket met seizoenen erin komen. Bij de Sims 2 vond ik dat een leuke toevoeging aan het spel.
Nou Madame, ik heb een mailtje gekregen van EA met alle informatie. Kijk anders hier: http://nl.thesims3.com/game/ep4 Daar staat informatie over Levensweg.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nou Madame, ik heb een mailtje gekregen van EA met alle informatie. Kijk anders hier: http://nl.thesims3.com/game/ep4 Daar staat informatie over Levensweg.
Hier is de officiële Nederlandse trailer:
http://nl.thesims3.com/game/ep4/videos
Ik wil ook seizoenen.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb hem bij een preview event kunnen spelen en heb hem ook gekocht, het is echt een leuk en orgineel spel. Je hebt als behoeften alleen nog maar honger en energie, de game kun je uitspelen door alle quests te hebben gedaan. Je moet je koninkrijk opbouwen, met hele leuke en verschillende beroepen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:12 schreef Rianne84 het volgende:
Iemand al ervaring met de Sims Middeleeuwen?
OMG, toen ik 'paard' las, zat ik te kirren als een kleuter op Sinterklaasavondquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:35 schreef Tegan het volgende:
Die huisdieren lijkt me echt tof. Wel beter dat er ook paarden en wasberen enzo bijkomen ipv alleen katten en honden.
Wat Generations moet toevoegen snap ik niet helemaal.
Ja, geprobeerd. En snappen deed ik het geloof ik ook wel, maar het draaide echt ontzettend langzaam op mijn laptop. Echt onwerkbaar. Bij alles wat ik probeerde te doen (in- of uitzoomen bijvoorbeeld) moest ik 15 seconden wachten voordat er in beeld iets gebeurde.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:43 schreef Tegan het volgende:
http://www.thesims3.com/game/tools/world
Iemand die dit heeft geprobeerd?
Tja, op zich kán dat dus wel. Ik ben dat zelf ook aan het doen. Een nieuw spel starten, naar 'Edit town gaan', alle sims uit hun huis zetten, alle huizen en/of community lots platgooien en vervolgens alles weer zelf opbouwen. Wel veel werk hoor, maar ik beleef er best veel lol aan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:50 schreef Madame_Paon het volgende:
En ik wou nog wel zo graag een eigen buurt maken.
Nee, niet met cheats, maar dus wel met die mod ('modification').quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb zelf wel veel ervaringen met de Sims, maar de vaardigheden kun je toch niet met cheats hoger maken? In ieder geval met de cheats die ik ken.
Oeps, sorry!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik weet wat een mod is; ik speel de Sims al sinds 2003.
Wel een coole mod trouwens.
Zodra ik mijn nieuwe pc heb besteld, ga ik die downloaden.
Ik heb nu namelijk al een half jaar geen Sims meer kunnen spelen omdat mijn laptop dan steeds crasht ....
En dat komt telkens in beeld als hij of Fullbuild1.package wil installeren, of Fullbuild0.package.quote:Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)
Van de cd-rom die je in de winkel koopt.quote:
Nee, want het is een nieuwe pc.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:43 schreef Tegan het volgende:
Of je cd is kapot, of je cd-speler, of je moederbord.
Whut?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:51 schreef Tegan het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Computation_of_CRC
Dat dus, maar ik neig altijd toch weer naar de cheats en dat maakt het meteen een stuk saaier.. Maar het is af en toe wel lekker hersenloos spelenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef Franneh het volgende:
Hee een sims 3 topic.
Ik vind het, ondanks dat het af en toe behoorlijk eentonig kan zijn en kan vervelen, toch nog steeds leuk zo op zijn tijd.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:01 schreef Tegan het volgende:
Het is een check, die je niet doorkomt. Iets met dat bepaalde bits anders zijn dan verwacht. Dus als het geen hardware probleem is, dan kan je het fixen door een nieuwe cd ofzo denk ik. Of een download van het corrupte bestand/de hele cd.
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik kan nu wel een ander spel kopen, maar de kans is dan toch best groot dat ik dan diezelfde melding krijg?
En als het aan mijn computer ligt ... dan is het helemaal zonde van het geld.
Er moet toch wel een manier kunnen zijn om het gewoon te kunnen installeren.
Ja wat ik zeg het lijkt mij gewoon echt tof dat je als kind begint, en dus verder alleen maar met dat kind kan spelen (dus wel basischool kind of misschien beter al middelbare school) en dus niet met de rest van de personages.. En dat je zo echt leven moet opbouwen.. Maarja sims is natuurlijk dat je iedereen kan spelen, maar ik focus me altijd op 1 gezinslidquote:Op zondag 1 mei 2011 23:46 schreef Tegan het volgende:
Als je meer verhaal wil moet je blijkbaar The Sims Middeleeuwen proberen.
Ik heb ook niets met die schatten zoeken in Wereldavonturen... Dus niets voor mij.
Ja, dat zou ook leuker zijn idd. Want met een heel gezin is maar chaotisch idd. Maar ik wil wel dat mijn kind in een groot gezin opgroeit enzo.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja wat ik zeg het lijkt mij gewoon echt tof dat je als kind begint, en dus verder alleen maar met dat kind kan spelen (dus wel basischool kind of misschien beter al middelbare school) en dus niet met de rest van de personages.. En dat je zo echt leven moet opbouwen.. Maarja sims is natuurlijk dat je iedereen kan spelen, maar ik focus me altijd op 1 gezinslid
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Van de cd-rom die je in de winkel koopt.
Op de laptop had ik dit probleem niet.
Ik heb op internet gelezen dat meer mensen die foutmelding kregen bij het installeren op de pc, maar bij het installeren op de laptop was er niks aan de hand ....
M'n laptop is trouwens kapot, dus die kan ik niet meer gebruiken.
indien je een goeie internetverbinding hebt: the sims kan je ook in EA download manager registreren... dan kan je em downloaden.. en vanaf daar installeren..quote:Op zondag 1 mei 2011 23:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik kan nu wel een ander spel kopen, maar de kans is dan toch best groot dat ik dan diezelfde melding krijg?
En als het aan mijn computer ligt ... dan is het helemaal zonde van het geld.
Er moet toch wel een manier kunnen zijn om het gewoon te kunnen installeren.
Sims 3 is echt uitgebreider. Meer opties voor je sim, meer kleding, de hele buurt kun je verkennen en je kunt als je Ambities hebt bij je werk ook nog echt binnen in het gebouw werken, dus geen rabbit hole.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:02 schreef Susi het volgende:
Ik ga mijn Simsverslaving weer een impuls geven, nadat ik eerst alles van m'n laptop heb gegooid. Voorheen speelde ik altijd Sims 2, maar is Sims 3 echt zo veel uitgebreider en leuker dan Sims 2, of is het verschil niet zo groot ?
En hoe moet je dat ook alweer installeren ? Eerst het 'basispakket' toch, en dan de uitbreidingen die automatisch zelf integreren toch ?
Dat eerste geloof ik. Iig een standaard wereld.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Sims 3 is echt uitgebreider. Meer opties voor je sim, meer kleding, de hele buurt kun je verkennen en je kunt als je Ambities hebt bij je werk ook nog echt binnen in het gebouw werken, dus geen rabbit hole.
Bij De Sims 3 gaan die uitbreidingen zonder problemen in je buurt, maar bij De Sims 2 moet je eerst nog toevoegen in de game etc.
Tegan, in je OP, in welke wereld heb je dat huis gebouwd? Sunset Valley, of een wereld die je hebt gedownload?
Heb het al gevonden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat eerste geloof ik. Iig een standaard wereld.
Koop in het Wetenschapslab het drankje: Vampirisme-V-aarwel, drink dat op en je bent weer een mens.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Weet iemand het antwoord op deze vraag?
Ik kan het namelijk nergens vinden op internet, en vragen stellen op ea.com is onmogelijk want je moet blijkbaar de domeinnaam weten ...
Nouja, dit is mijn vraag: hoe kun je het vampirisme uitzetten?
Dus dat alle Sims die nu vampiers zijn weer normaal worden en er ook geen nieuwe vampiers bij komen?
Want ik vind ze verschrikkelijk irritant (en bovendien hoort het een simulatie van het echte leven te zijn, en in het echte leven lopen toch echt geen vampiers rond).
Ik speel met Sunset City, en bijvoorbeeld Bebe Hart, die begon als tiener, is nu al bejaard, terwijl Jolanda Vrijevogel, die begon als volwassene maar vampier werd, nog steeds een volwassene is ...
say whut?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Weet iemand het antwoord op deze vraag?
Ik kan het namelijk nergens vinden op internet, en vragen stellen op ea.com is onmogelijk want je moet blijkbaar de domeinnaam weten ...
Ja, maar ik bedoel het volledig uitschakelen van het vampirisme. Want er komen steeds nieuwe bij ....quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Koop in het Wetenschapslab het drankje: Vampirisme-V-aarwel, drink dat op en je bent weer een mens.
Serieus .... en ik kan niet normaal inloggen, want er staat dat mijn gebruikersnaam/wachtwoord niet klopt, terwijl ik er op andere EA-sites wel gewoon mee kan inloggen ....quote:
Ik weet niet waar jij op googlet, maar ik vind gewoon antwoorden hoor? Maar in ieder geval, er is geen uitknop voor maar je kan eventueel wel in town edit modus de vampieren uit je stad verwijderen, kunnen ze ook geen anderen meer veranderen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel het volledig uitschakelen van het vampirisme. Want er komen steeds nieuwe bij ....
Nachtleven niet installeren is de enige optie denk ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel het volledig uitschakelen van het vampirisme. Want er komen steeds nieuwe bij ....
[..]
Serieus .... en ik kan niet normaal inloggen, want er staat dat mijn gebruikersnaam/wachtwoord niet klopt, terwijl ik er op andere EA-sites wel gewoon mee kan inloggen ....
Nog maar ongeveer 8 dagen tot Sims 3 Levensweg uitkomt.
In de Sims 1 vond ik het ook al vervelend dat er vreemde wezens rondliepen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij op googlet, maar ik vind gewoon antwoorden hoor? Maar in ieder geval, er is geen uitknop voor maar je kan eventueel wel in town edit modus de vampieren uit je stad verwijderen, kunnen ze ook geen anderen meer veranderen.
Oh en dat het een simulatie hoort te zijn van het echte leven is vind ik niet, in de eerste sims had je al aparte wezens enzo dus het hoort gewoon bij het spel.
Waarom speel je het dan eigenlijk als je het al vanaf 1 wist? Dan kan je beter een ander simulatie spel kopen zonder vreemde wezens ipv de Sims, of je installeert bepaalde uitbreidingspakketten niet als je het basic wilt houden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
In de Sims 1 vond ik het ook al vervelend dat er vreemde wezens rondliepen.
Als ik een spel met zombies zou willen spelen, zou ik wel een ander spel kopen.
Maar het probleem is dus: er komen steeds nieuwe vampiers bij en er zijn ook NPC's die vampier zijn.
Nu zijn er bijvoorbeeld iets van 4 Sims die vampier zijn, maar niet in de stad wonen ...
Die zijn nu dus nog steeds volwassenenen, terwijl Sims die eerst kind waren, nu al bejaard zijn ....
Ik vind het gewoon vervelend.
Zonder bepaalde uitbreidingspakketten mis je veel: kapsels, kleding, meubels, banen, interacties, locaties, ....quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom speel je het dan eigenlijk als je het al vanaf 1 wist? Dan kan je beter een ander simulatie spel kopen zonder vreemde wezens ipv de Sims, of je installeert bepaalde uitbreidingspakketten niet als je het basic wilt houden.
Je mag het best vervelend vinden, maar het hoort nou eenmaal bij dit spel, al vanaf het begin, dus zeggen dat het niet mag omdat het een levens-simulatie spel moet zijn vind ik onzin.
En anders even googlen of er een mod hiervoor is, zal vast wel aangezien meer mensen het niet prettig vinden.
ik heb er nog nooit 1 gezien?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zonder bepaalde uitbreidingspakketten mis je veel: kapsels, kleding, meubels, banen, interacties, locaties, ....
En ik heb al op allerlei termen gezocht, maar er is niet veel over te vinden ...
In bijv. de Sims 2 had je ook allerlei wezens, maar die zag je bijna nooit, terwijl de vampiers in Sims 3 altijd aanwezig zijn.
Ja het is kiezen of delen hè. Al in het Engels gezocht? Ik kan dan meerdere mods en hacks vinden namelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zonder bepaalde uitbreidingspakketten mis je veel: kapsels, kleding, meubels, banen, interacties, locaties, ....
En ik heb al op allerlei termen gezocht, maar er is niet veel over te vinden ...
In bijv. de Sims 2 had je ook allerlei wezens, maar die zag je bijna nooit, terwijl de vampiers in Sims 3 altijd aanwezig zijn.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:29 schreef moneyfornothing het volgende:
Ja echt, ben enkel Wolfman ofzo als vampier tegengekomen.
Deze mod zou het iig de aanmaak van vampieren moet kunnen stoppen.
Als je Na Middernacht hebt zie je ze in overvloed in Bridgeport. In de Sims 2 had je altijd die 3 jongens, of homo's die een alien-kind kregen.quote:
Ohja, die is natuurlijk net uit!quote:Op donderdag 2 juni 2011 06:46 schreef Ellatjuh het volgende:
ik heb inmiddels sims levensweg.
mooi spel alleen begrijp ik niks van die herinneringen opslaan.
als dat echt alleen maar via simswebsite kan of facebook zou ik het jammer vinden.
maargoed heb pas 2 uur kunnen spelen en moet vandaag werkenn dus misschien kan ik er vanavond wijzer uit worden
ja zeker wel, laat morgenmiddag wel weer wat van me horen maar tot nu toe vind ik hem leukquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:09 schreef contagiouscotton het volgende:
[..]
Ohja, die is natuurlijk net uit!
Kun je laten weten wat je verder van t spel vindt als je er wat meer mee hebt gespeeld?
Dat wel jaquote:
Hm true. En geen idee trouwens. Die Facebook functie is wel irritant trouwens. Nul komma nul toegevoegde waarde imoquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat wel jamaar het is niet alsof er major veranderingen inzitten..
En ik vraag me af, als ik mijn kind van kostschool afhaal of ze dan wel al de vaardigheden heeft geleerd
Wereldavonturen is eigenlijk een van de beste uitbreidingen. Het is groot, je hebt veel te ontdekken en het zijn leuke landen waar je heen gaat. Ik heb al eens eerder mijn mening erover gegeven, zal het nog voor je zoeken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:30 schreef zoeperzazke het volgende:
Welke uitbreidingen zijn echt de moeite waard? Wereldavonturen lijkt me eigenlijk niks.... ik twijfel over de rest. Ook qua spulletjes, want in het bassisspel zit echt weinig leuks...
Maar hoelang zitten je Sims nou daadwerkelijk in een auto? Zeer kort, dan is het al gelijk minder.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Van de accessoirepakketten moet je echt Supersnelle Accessoires hebben: veel meer voertuigen.
Maar je hebt veel meer keuze.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Maar hoelang zitten je Sims nou daadwerkelijk in een auto? Zeer kort, dan is het al gelijk minder.
Oh goodie!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Huisdieren is net bevestigd voor De Sims 3. Ben er zelf niet zo dol van.
Waar heb je dat gelezen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
En wanneer voegen ze weer toe. Want altijd maar dat zonnetje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Okee bedanktquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:40 schreef Ellatjuh het volgende:
heb nu denk ik in totaal over 2 dagen 8 uur gespeelt en het bevalt me goed.
hou altijd al van gezinnen maken en deze uitbreiding voegt veel toe.
kinderen zijn gewoon schattig als ze als prinsesje oid in de zandbak spelen.
en als de ouders niet opletten kunnen ze aan grap uithalen.
met mn tiener lig ik telkens overhoop want die haalt van alles uit :p
continu straf of huisarrest
en dan weer wegsluipen tijdens het huisarrest.
wel jammer dat je als speler niet de straf kan uitzoeken.
kostschool heb ik nog weinig mee gedaan.
heb mn kinderen een paar dagen gestuurd en toch maar weer teruggehaald..
herinneringen op je facebook plaatsen slaat nergens op..
zitten helaas nog wat bugs in maar die zullen binnenkort wel verdwijnen.
verder vind ik het een super leuke uitbreiding
bug?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom maken mijn schoonmaaksters mijn huis niet meer schoon, heb er nu al verschillende geprobeerd
Dit, samen met dieren. Wordt het toch een beetje meer 'echt'.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik vond seizoenen van de sims 2 het leukste.
Oh dat probleem had ik ook laatst omdat ik teveel zooi tegelijk erin had gezet. Op meerdere sites gelezen dat je idd alle downloads weer eruit moet halen en steeds per klein aantal in het spel zetten, dus ik doe nu steeds 10 downloads per keer dat ik het spel ga spelen. Maar bij mij ging het niet om mods maar alleen om downloads.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb gister een heel aantal dingen gedownload, wil het spel ineens niet meer laden... Ik ben twee uur zoet geweest om uit te zoeken welke mods er fout waren, ik heb nu alleen de goede mods teruggezet en nu wil het spel nog steeds niet laden.... hoe kan dat nou?
Oeh, heb je een link voor mij?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb alles in stukjes van 4 gedaan maar het had geen zin. Uiteindelijk heb ik via ModtheSims het Sims 3 dashboard gedownload, die heeft 13 downloads eruit gegooid, en nu doet hij het gelukkig weer.
Ik wacht nog even op de patch en dan haal ik 'em ook.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het een leuke uitbreiding.
Het is nu een stuk aantrekkelijker om gezinnen te maken met kinderen.
Alleen jammer van de bugs die er nu nog in zitten: mijn Sim moet bijna elke dag naar het werk, anders wordt ze gedegradeerd, maar ze krijgt er geen cent voor en geen verbeterde werkprestaties.
En dat Beatrixkapsel.
Verschrikkelijk.
Daarom ewacht ik dus nog maar even. Ookal had ik zelf eigenlijk nooit echt last van bugs, terwijl anderen dat wel hadden.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:05 schreef Kuukske het volgende:
Mja ik vind dat er wel veel bugs in zitten. Kan me eigenlijk niet herinneren dat dat na andere uitbreidingen ook zo was. Maar goed.
Dan klik op ja, en blijft hij eeuwig op Connecting: 0% staan.quote:Er is een update beschikbaar. Wil je de game updaten?
Die site werkt niet meer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:29 schreef moneyfornothing het volgende:
Ja echt, ben enkel Wolfman ofzo als vampier tegengekomen.
Deze mod zou het iig de aanmaak van vampieren moet kunnen stoppen.
dan heb je niet alle expensions zeker... sims 3: Wereldavonturen zit vol met bugs...quote:Op zondag 5 juni 2011 16:08 schreef Tegan het volgende:
Ik heb met The Sims 3 eigenlijk nooit echt een bug gehad...
Wat moet je ook met die Sims 3 store?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die site werkt niet meer.![]()
![]()
Ik wou 'm eerst niet installeren, omdat ik bang was dat ik dan mijn hele buurt kwijt zou zijn (en ik ben al bij week 68), dus ging ik een keer in de zoveel tijd alle huishoudens langs om de vampiers dat drankje te laten drinken.
Maar nu loopt het spel dus steeds vast als ik van actief huishouden wissel ... dat gebeurde eerder al, maar nu gebeurt het bij minstens de helft van de huishoudens ...
Dan klik je op "oké" bij de vraag of je met dat huishouden wilt spelen, er komt een seconde te staan dat het bezig is met laden, en dan verdwijnen alle knoppen en zie je alleen maar de buurt en hoor je de muziek.
Nu moet ik de mod wel installeren, maar staat er dat er een internal server error is.
Heb ik weer gezellig meer dan 10 vampieren in m'n stand rondlopen.
En de Sims 3 Store werkt ook al niet goed ...
KUTSPEL.
Tot nu toe vind ik alleen Nachtleven geslaagd als expension... en ik heb ze allemaal.quote:
Maar ik maak ook nooit vampieren. Er komens telkens weer nieuwe Sims, gemaakt door het spel zelf, in de stad wonen, en daarvan zijn er altijd wel een paar vampier.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jammer om te horen dat het niet wil Madame(Mijn god, ik klink net alsof ik EA ben) maar om zulke gevolgen maak ik nooit vampieren eigenlijk, aangezien ik daar echt een hekel aan heb.
Hoe verhuizen? Naar een ander huis? Want dan hoort er niks te veranderen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:46 schreef RickoKun het volgende:
Hoe kan je gvd op een NORMALE manier je sim verhuizen zonder al je vrienden etc. kwijt te raken?
Of is dat niet mogelijk?
Ik zie het al, ik MOEST (ben overnieuw begonnen, mijn poppetje kon niet meer in een ander huis, laat staan in zijn eigen huis 'omdat het te klein was' ofzo, echt heel vaag) op 'verhuizen' drukken a.d.h.v een computer die ik thuis heb moeten kopenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hoe verhuizen? Naar een ander huis? Want dan hoort er niks te veranderen.
Jep, dat was ook het eerste waar ik aan dacht...werkte nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zie het al, ik MOEST (ben overnieuw begonnen, mijn poppetje kon niet meer in een ander huis, laat staan in zijn eigen huis 'omdat het te klein was' ofzo, echt heel vaag) op 'verhuizen' drukken a.d.h.v een computer die ik thuis heb moeten kopen(ipv met de stad bewerking uit het huis in de bibliotheek plaatsen etc.)
@djinn
Is er geen mogelijkheid in het opties menu om alles naar fabrieksinstellingen te krijgen?
enige wat ik kan verzinnen is dat hij zegt dat er al een nieuwere versie geinstalleerd is van het spel..quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:37 schreef Elvi het volgende:
Hoe dramatisch is het als ik de uitbreidingspaketten in een andere volgorde installeer? Ik heb eerst Na Middernacht (ofzo) en net heb ik Ambities gekocht en die wil ik eroverheen installeren. En dan over een paar maanden als de ergste bugs uit Familieleven zijn gehaald ga ik die kopen en installeren. Dus eigenlijk draai ik 2 pakketten om. Kan dat of flipt het spel?
Typ in de cheatbalk "Buy de Bug" in.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:13 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik heb in Frankrijk zo'n nectarmachine gekocht en wat van die nectarrekken, maar deze zijn niet in mijn inventaris verschenen. Ik ben nu weer gewoon in mijn stad maar weet iemand waar ik deze spullen nu kan vinden?
Dank u!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Typ in de cheatbalk "Buy de Bug" in.
Dan kun je bij "overige" een nectarapparaat, nectarrekken, Oosterse vechtkunstpoppen, camera's, eeuwenoude munten, etc. kopen.
Ik download ook via de site.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:53 schreef mschol het volgende:
welk OS draai je? wellicht is het een beveiligings probleem (dat hij niet download) heb je al eens via de site geprobeerd de extra's te downloaden (en niet via de launcher?
riverview moet je via de site downloaden..
je zegt dat er in het download scherm niks verschijnt, dit lijkt eerder op een software probleem (mijn gok: windows 7 en niet afdoende rechten) dan dat de site het probleem is...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik download ook via de site.
Ik weet hoe ik het moet downloaden, want ik heb het al eerder gedaan bij eerdere keren dat ik de Sims 3 had geïnstalleerd.
Het probleem zit in de site zelf.
Nvidia GeForce GT335m. Zou dat problematisch zijn?quote:
Modern Warfare 2 draait met de hoogste graphics als een zonnetje. AntiAliasing op 4x etc. Crysis 2 draait ook prima. En dan hoef ik niks in de task manager uit te zetten. Dus vandaar dat ik niet begrijp waarom een game als de Sims 3 zo slecht draait.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:18 schreef Tegan het volgende:
Draaien andere games wel? Wat laat task manager zien voor cpu-gebruik?
Will tryquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:24 schreef Tegan het volgende:
Probeer eens videokaart driver up te daten.
Ik zou Ambities kiezen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:41 schreef Blossom86 het volgende:
Ik ga vandaag ook weer eens spelen.
Wil ook een uitbreiding kopen, twijfel tussen ambities en na middernacht.
Beestenbende komt in oktober uit, die ga ik zeker kopen!
Dan vind ik dus ook. Het is dat er zulke leuke kleding en kapsels in zitten, plus de mogelijkheid om de borstomvang te bepalen, anders had ik het er allang weer afgegooid.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:27 schreef Elvi het volgende:
Ambitites is leuker inderdaad. Ik vind die beroemdheidssterren enorm irritant en dan met name de paparazzi die constant in de weg staan.
http://www.modthesims.info/d/424796quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:14 schreef Madame_Paon het volgende:
The Sims Store.![]()
![]()
Werkt al maandenlang niet. Je klikt op een download, hij wordt zogenaamd gedownload, maar er verschijnt niks in dat speciale downloadschermpje.
Ik was van plan een aantal dingen te kopen, waaronder een korter rokje voor meisjes, een nachtjapon voor meisjes en veel vrouwenkapsels (het zijn er wat mij betreft te weinig), maar dat ga ik nu dus echt niet doen.
Straks koop ik Sim Points, maar kan ik de downloads niet in m'n spel zetten ...
Riverview is gratis, maar die heb ik dus ook nog steeds niet.
Ik heb dit probleem al meerdere keren aangekaart bij de EA Customer Support, maar die voeren ook niks uit. Er werken daar gewoon mensen die nog nooit The Sims gespeeld hebben.
-_-'
Ik heb Buurtleven, en hoop dat daarmee de belachelijke hoeveelheid bugs die Levensweg met zich meebracht, een beetje gefixed wordt, maar waarschijnlijk niet.
Ik moet nu namelijk met een andere buurt gaan spelen. Ik was bij Sunset City al bij week 68 en vele generaties verder, maar nadat het spel automatisch vast ging lopen bij steeds meer kavels, worden m'n Sims nu ook niet meer ouder.![]()
Weet iemand nog een goede mod zodat ik geen vampieren meer krijg?
Die link die hier eerder in het topic is geplaatst, doet het namelijk niet meer.
Die heb ik ook geïnstalleerd.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:45 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
http://www.modthesims.info/d/424796
Ik heb de mod zelf geinstaleerd en ik heb geen last meer van Vampieren!
Ik kan je vertellen het werkt super. Want ik werd er doodziek van die stomme vampierenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die heb ik ook geïnstalleerd.
Maar ik zit nu weer in zo'n periode dat ik de Sims niks aan vind, dus ik heb het al een tijd niet meer gespeeld.
Gelukkig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:48 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen het werkt super. Want ik werd er doodziek van die stomme vampieren
Bij mijn gebeurde dit heel vaak: Ik hield een trouwfeest, dus iedereen blij en dan waren er 2/3 vampieren. Maar wat gebeurde er, ze kregen honger en stierven... En dit gebeurde op mijn verjaardagsfeestjes,bruiloften. En dan had je natuurlijk een slechte score >:Cquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Gelukkig.
Want ik had echt een vampiereninvasie. Dan waren er 10 Sims in de buurt vampier geworden, liet ik ze allemaal dat drankje drinken en even later waren er wéér 10 Sims vampier geworden.Liet ik ze weer het drankje drinken, en toen waren er alwéér 10 Sims vampier geworden. En zo ging het dus maar door.
Het was zelfs de reden dat ik tijdelijk gestopt was met spelen.
Die vampieren verpestten de hele verhouding in de buurt.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Sims_3quote:Additions: New pets, new animal and sim traits, Create-A-Pet, new lifetime wishes and rewards, new interactions, new items, new venues and community locations, new pet and sim skills
Features: Controllable animals (cats, dogs, horses), and non-playable creatures (Domestic Pets (e.g. turtles, snakes, lizards, rodents, birds), Wild Animals (e.g. deer, raccoons, skunks), Special creature: Unicorns), pet contests
*Note: Limited Edition only; Exclusive new pet store with unique objects (PC/Mac), and exclusive exotic pets (X360/PS3)
Ik ook (speel het al vanaf de Sims 1 in 2003), maar ik ben soms niet zo handig met die dingen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef Kuukske het volgende:
Ja ik weet wel waar ik het over heb hoor.
crack downloaden helpt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:23 schreef Madame_Paon het volgende:
GODVERDOMME.
Oók met Beestenbende krijg ik dus de melding dat ze niet zeker zijn dat ik een legaal exemplaar heb en wordt het spel afgesloten.
Wat een verschrikkelijk kutspel is het toch ook.
?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
crack downloaden helpt.
een no cd crack. Heb zelf gelukkig geen last van meldingen.quote:
Ja hè?quote:Op zondag 6 november 2011 12:27 schreef Tegan het volgende:
Hi. Dat met huisdieren is echt wennen. Haast een full time job.
quote:
aangepaste hosts file ofzo, waardoor de servers van EA niet bereikt kunnen worden?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:23 schreef Madame_Paon het volgende:
GODVERDOMME.
Oók met Beestenbende krijg ik dus de melding dat ze niet zeker zijn dat ik een legaal exemplaar heb en wordt het spel afgesloten.
Wat een verschrikkelijk kutspel is het toch ook.
quote:Op zondag 6 november 2011 16:53 schreef mschol het volgende:
[..]
aangepaste hosts file ofzo, waardoor de servers van EA niet bereikt kunnen worden?
niet?quote:
Ik wil ook seizoenen inderdaad.quote:Op zondag 20 november 2011 16:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik zou wel weer een uitbreiding willen met seizoenen.
En een optie om in de "normale" buurten de sterren en paparazzi uit te zetten zeg maar.
En hetzelfde met de vampiers, zodat je daarvoor geen mods meer hoeft te downloaden.
Het zijn er tien. Dus dan heb alles zou ik zeggen.quote:Op zondag 20 november 2011 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet?
Dat valt tegen.
Ik heb nu het basisspel (uiteraard), Wereldavonturen, Luxe (accessoires), Ambities, Supersnelle (accessoires), Na middernacht, Buitenleven (accessoires), Levensweg, Buurtleven (accessoires) en Beestenbende.
Die laatste twee, heb ik pas gekocht nadat ik de vraag reeds gesteld had.quote:Op zondag 20 november 2011 21:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het zijn er tien. Dus dan heb alles zou ik zeggen.
Bij mij ook ja, ik begin maar met één dier tegelijk nu, ofzo. Ik vind die kinderen al zo'n klus soms, maar die dieren zijn nog erger :pquote:Op zondag 6 november 2011 12:37 schreef Tegan het volgende:
Mijn paard en hond werden gewoon afgepakt na twee dagen. Ik ga het nu nog een keer proberen met twee paarden, dan kunnen ze iig met elkaar spelen. Dat scheelt al een hoop rood.
De truuk is dus om er twee te nemen, dan kunnen ze elkaar vermaken. Plus, je paard steeds zelf laten trainen. En hoe je van die niet kunnen adopteren afkomt. Een paard kopen en daar voor zorgen, dan je oude dieren snel uit het asiel halen en dat paard verkopen. Anders zijn je dieren dus al uit het asielquote:Op maandag 21 november 2011 16:06 schreef Fyina het volgende:
[..]
Bij mij ook ja, ik begin maar met één dier tegelijk nu, ofzo. Ik vind die kinderen al zo'n klus soms, maar die dieren zijn nog erger :p
Ja, goed idee. Niet meer twee verschillende, bedoel ik ook eigenlijk. Ik probeerde mijn kat en hond vriendjes te laten worden, maar dat wilde niet zo erg.quote:Op maandag 21 november 2011 18:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
De truuk is dus om er twee te nemen, dan kunnen ze elkaar vermaken. Plus, je paard steeds zelf laten trainen. En hoe je van die niet kunnen adopteren afkomt. Een paard kopen en daar voor zorgen, dan je oude dieren snel uit het asiel halen en dat paard verkopen. Anders zijn je dieren dus al uit het aziel.
Via de computer is er iig een 'meer' knop.quote:Op maandag 21 november 2011 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een bug gevonden. Mijn Sim kan geen baan zoeken via de krant of computer.
Zolangquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik gebruik altijd geldcodes. En humeurcodes eigenlijk ook wel vaak ... ik heb liever dat mijn Sim aan z'n vaardigen en relaties werkt, dan dat-ie steeds moet slapen en naar het toilet moet en moet douchen en moet eten ...
Ik maak de behoeftes tegenwoordig vaak statisch. Nooit meer slapen, nooit meer eten, nooit meer douchen.![]()
Ik heb sowieso nog nooit langer dan 3 generaties met een familie gespeeld ...
Ik heb echt totaal geen geduld.
ik heb al moeite met die eerste baby, die vermoord ik maar al te graagquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zolang
Ik kom niet eens voorbij de tweede
Mja ik was echt zwaar pissed dat hij ineens een vriendin had terwijl ik iedere paar dagen met hem aan het flirten was en hem iedere dag wel beldequote:
Mja en als je dan met die persoon gaat spelen en het uitmaakt met die vriendin werkt toch nooit zo goed.. Ik zet soms ook al zo mensen klaar om later mee te gaan daten, maar dat werkt inderdaad ook niet altijdquote:Op woensdag 23 november 2011 19:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja ik was echt zwaar pissed dat hij ineens een vriendin had terwijl ik iedere paar dagen met hem aan het flirten was en hem iedere dag wel belde.
Je kan een drankje kopen at Science ding.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff ik heb mezelf perongelijk tot vampier veranderd en ook andere buurtbewoners worden steeds meer vampier. Waar had jij die mod vandaan Madame Paon?
Eigenlijk kan je te makkelijk veel geld verdienen. Wilde dat dat ook in het echt zo was.quote:Op maandag 28 november 2011 08:56 schreef Fyina het volgende:
Dat heb ik ook elke keer, vooral als het goed met ze gaat wordt het zo snel saai. En steeds als ik me voorneem ook met de volgende generatie te spelen, heb ik weer niet goed voor ze gezorgd en hebben ze stomme eigenschappen
Dat ook inderdaad.quote:Op maandag 28 november 2011 18:23 schreef Tegan het volgende:
Je wordt ook te makkelijk beroemd imo.
http://www.modthesims.info/d/424796quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff ik heb mezelf perongelijk tot vampier veranderd en ook andere buurtbewoners worden steeds meer vampier. Waar had jij die mod vandaan Madame Paon?
quote:Op maandag 28 november 2011 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je te makkelijk veel geld verdienen. Wilde dat dat ook in het echt zo was.
Inderdaad op allebei.quote:Op maandag 28 november 2011 18:23 schreef Tegan het volgende:
Je wordt ook te makkelijk beroemd imo.
Precies dat ja.quote:Op maandag 28 november 2011 08:56 schreef Fyina het volgende:
Dat heb ik ook elke keer, vooral als het goed met ze gaat wordt het zo snel saai. En steeds als ik me voorneem ook met de volgende generatie te spelen, heb ik weer niet goed voor ze gezorgd en hebben ze stomme eigenschappen
Net geprobeerd, als je op dat koffertje drukt linksonderin dan verdwijnt dat schermpje.. Ik heb het vermoeden dat je een hond of kat moet stylen als het oorspronkelijke baasje al weg is ofzo..quote:Op woensdag 7 december 2011 14:36 schreef Franneh het volgende:
Beter dan.. bij mij gaat het schermpje ook mee naar mijn eigen huis.
Soms wil opslaan ook niet echt lukken. Ik moet ook vaker tussendoor opslaan, want anders speel ik een uur of meer voor jan lul.
Tof, lukt het al?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:14 schreef Tegan het volgende:
Ik ga denk ik deze challenge proberen. Wie doet er mee.
http://www.carls-sims-3-guide.com/challenges/immortaldynasty.php
Nouja, ik ben nog steeds in de opstartfase. Dus eerste generatie enzo. Heb niet zoveel tijd, maar ik houd jullie wel up to date als ik verder komquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:34 schreef Fyina het volgende:
[..]
Tof, lukt het al?
Ik ben daar echt veel te ongeduldig voor :p
Ja?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:50 schreef Fyina het volgende:
Dat had ik ook, reset sim werkte daar ook voor.
Bij mij niet. Blijft om de zoveel seconden vast zitten.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:50 schreef Fyina het volgende:
Dat had ik ook, reset sim werkte daar ook voor.
Sommige dingen zijn gewoon slechter uitgevoerd dan voorgaande delen. In Sims 1 kon je tenminste nog interacties doen tijdens een date bijvoorbeeld, alles zien. Tegenwoordig is dat niet meer, gebouw inlopen en wachten tot het klaar is..quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:04 schreef Carrotcake-light het volgende:
Ik had Sims 3 gedownload met alle uitbreidingen die er voor zijn enzo, maar vind Sims 2 met alle uitbreidingen nog steeds leuker. Bij Sims 3 miste ik het een en ander, vond bij Sims 2 het leuk om een winkel aan huis te beginnen, en te tuinieren. Dit is bij Sims 3 toch allemaal beetje anders. Ik vond paardenwedstrijden wel leuk om te doen en lekker makkelijke manier van inkomen want als je je paard goed traint kan je er flink geld mee verdienen en als baan gewoon zelfstandig ruiter worden.
Reizen vond ik in Sims 3 ook wel leuk, maar ik had het spel al snel een beetje gezien. Vond het gewoon minder leuk dan Sims 2. Heb dus nu sims 3 weer verwijdered en sims 2 met alles erop en eraan weer mee begonnen..
Je hebt de Sims 3?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:10 schreef RickoKun het volgende:
Ok, ik snap er niks van.
Ik heb die gore kut sims van mij hun "needs" alles op zijn hoogst.
Toch blijft die overall mood meter op minder dan de helft steken. Dit spel is fucking onmogelijk.
Ik geef die tering sims vreten (good meals 8u), genoeg slaap (8u) en verdomme ook nog eens big fun.
en NOG gaat die meter niet in dat positieve vakjeVolgens mij zal mijn sim eerder dood zijn dan dat ie zijn levensdoel heeft behaald
(leeft samen met iemand waar ie verkering mee heeft).
Bovendien gaat bijna altijd die oven in de fik.
Je kan er niet mee omgaan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:10 schreef RickoKun het volgende:
Ok, ik snap er niks van.
Ik heb die gore kut sims van mij hun "needs" alles op zijn hoogst.
Toch blijft die overall mood meter op minder dan de helft steken. Dit spel is fucking onmogelijk.
Ik geef die tering sims vreten (good meals 8u), genoeg slaap (8u) en verdomme ook nog eens big fun.
en NOG gaat die meter niet in dat positieve vakjeVolgens mij zal mijn sim eerder dood zijn dan dat ie zijn levensdoel heeft behaald
(leeft samen met iemand waar ie verkering mee heeft).
Bovendien gaat bijna altijd die oven in de fik.
Jawel want alles wijst erop dat ze in al hun behoeftes bevredigd zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |