Waar heb je dat gelezen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Huisdieren is net bevestigd voor De Sims 3. Ben er zelf niet zo dol van.
En wanneer voegen ze weer toe. Want altijd maar dat zonnetje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Huisdieren is net bevestigd voor De Sims 3. Ben er zelf niet zo dol van.
Okee bedanktquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:40 schreef Ellatjuh het volgende:
heb nu denk ik in totaal over 2 dagen 8 uur gespeelt en het bevalt me goed.
hou altijd al van gezinnen maken en deze uitbreiding voegt veel toe.
kinderen zijn gewoon schattig als ze als prinsesje oid in de zandbak spelen.
en als de ouders niet opletten kunnen ze aan grap uithalen.
met mn tiener lig ik telkens overhoop want die haalt van alles uit :p
continu straf of huisarrest
en dan weer wegsluipen tijdens het huisarrest.
wel jammer dat je als speler niet de straf kan uitzoeken.
kostschool heb ik nog weinig mee gedaan.
heb mn kinderen een paar dagen gestuurd en toch maar weer teruggehaald..
herinneringen op je facebook plaatsen slaat nergens op..
zitten helaas nog wat bugs in maar die zullen binnenkort wel verdwijnen.
verder vind ik het een super leuke uitbreiding
bug?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom maken mijn schoonmaaksters mijn huis niet meer schoon, heb er nu al verschillende geprobeerd
Dit, samen met dieren. Wordt het toch een beetje meer 'echt'.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik vond seizoenen van de sims 2 het leukste.
Oh dat probleem had ik ook laatst omdat ik teveel zooi tegelijk erin had gezet. Op meerdere sites gelezen dat je idd alle downloads weer eruit moet halen en steeds per klein aantal in het spel zetten, dus ik doe nu steeds 10 downloads per keer dat ik het spel ga spelen. Maar bij mij ging het niet om mods maar alleen om downloads.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb gister een heel aantal dingen gedownload, wil het spel ineens niet meer laden... Ik ben twee uur zoet geweest om uit te zoeken welke mods er fout waren, ik heb nu alleen de goede mods teruggezet en nu wil het spel nog steeds niet laden.... hoe kan dat nou?
Oeh, heb je een link voor mij?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb alles in stukjes van 4 gedaan maar het had geen zin. Uiteindelijk heb ik via ModtheSims het Sims 3 dashboard gedownload, die heeft 13 downloads eruit gegooid, en nu doet hij het gelukkig weer.
Ik wacht nog even op de patch en dan haal ik 'em ook.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het een leuke uitbreiding.
Het is nu een stuk aantrekkelijker om gezinnen te maken met kinderen.
Alleen jammer van de bugs die er nu nog in zitten: mijn Sim moet bijna elke dag naar het werk, anders wordt ze gedegradeerd, maar ze krijgt er geen cent voor en geen verbeterde werkprestaties.
En dat Beatrixkapsel.
Verschrikkelijk.
Daarom ewacht ik dus nog maar even. Ookal had ik zelf eigenlijk nooit echt last van bugs, terwijl anderen dat wel hadden.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:05 schreef Kuukske het volgende:
Mja ik vind dat er wel veel bugs in zitten. Kan me eigenlijk niet herinneren dat dat na andere uitbreidingen ook zo was. Maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |