abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96228133
Het is een check, die je niet doorkomt. Iets met dat bepaalde bits anders zijn dan verwacht. Dus als het geen hardware probleem is, dan kan je het fixen door een nieuwe cd ofzo denk ik. Of een download van het corrupte bestand/de hele cd.
pi_96230459
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef Franneh het volgende:
Hee een sims 3 topic. :7
Ik vind het, ondanks dat het af en toe behoorlijk eentonig kan zijn en kan vervelen, toch nog steeds leuk zo op zijn tijd.
Dat dus, maar ik neig altijd toch weer naar de cheats en dat maakt het meteen een stuk saaier.. Maar het is af en toe wel lekker hersenloos spelen :P

Moet gewoon ff een "goed" verhaal verzinnen wat ik wil spelen :)
pi_96230511
Als je meer verhaal wil moet je blijkbaar The Sims Middeleeuwen proberen.

Ik heb ook niets met die schatten zoeken in Wereldavonturen... Dus niets voor mij.
  zondag 1 mei 2011 @ 23:46:54 #54
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96230559
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:01 schreef Tegan het volgende:
Het is een check, die je niet doorkomt. Iets met dat bepaalde bits anders zijn dan verwacht. Dus als het geen hardware probleem is, dan kan je het fixen door een nieuwe cd ofzo denk ik. Of een download van het corrupte bestand/de hele cd.
:?
Ik kan nu wel een ander spel kopen, maar de kans is dan toch best groot dat ik dan diezelfde melding krijg?
En als het aan mijn computer ligt ... dan is het helemaal zonde van het geld.
Er moet toch wel een manier kunnen zijn om het gewoon te kunnen installeren.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_96230702
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:46 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik kan nu wel een ander spel kopen, maar de kans is dan toch best groot dat ik dan diezelfde melding krijg?
Dat zeg ik niet.

Ik zeg alleen wat de foutmelding betekent.
pi_96230721
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:46 schreef Tegan het volgende:
Als je meer verhaal wil moet je blijkbaar The Sims Middeleeuwen proberen.

Ik heb ook niets met die schatten zoeken in Wereldavonturen... Dus niets voor mij.
Ja wat ik zeg het lijkt mij gewoon echt tof dat je als kind begint, en dus verder alleen maar met dat kind kan spelen (dus wel basischool kind of misschien beter al middelbare school) en dus niet met de rest van de personages.. En dat je zo echt leven moet opbouwen.. Maarja sims is natuurlijk dat je iedereen kan spelen, maar ik focus me altijd op 1 gezinslid :P
pi_96230846
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:50 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ja wat ik zeg het lijkt mij gewoon echt tof dat je als kind begint, en dus verder alleen maar met dat kind kan spelen (dus wel basischool kind of misschien beter al middelbare school) en dus niet met de rest van de personages.. En dat je zo echt leven moet opbouwen.. Maarja sims is natuurlijk dat je iedereen kan spelen, maar ik focus me altijd op 1 gezinslid :P
Ja, dat zou ook leuker zijn idd. Want met een heel gezin is maar chaotisch idd. Maar ik wil wel dat mijn kind in een groot gezin opgroeit enzo.
pi_96231847
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:40 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Van de cd-rom die je in de winkel koopt.
Op de laptop had ik dit probleem niet.
Ik heb op internet gelezen dat meer mensen die foutmelding kregen bij het installeren op de pc, maar bij het installeren op de laptop was er niks aan de hand ....
M'n laptop is trouwens kapot, dus die kan ik niet meer gebruiken.
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:46 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

indien je een goeie internetverbinding hebt: the sims kan je ook in EA download manager registreren... dan kan je em downloaden.. en vanaf daar installeren..
waarschijnlijk is of je CD of CD speler stoffig of niet helemaal lekker meer..
meer info hoop informatie..

je hebt als het goed is een EA ID aangemaakt om o.a. je aan te melden bij de sims 3 site.. daarmee moet je ook in EADM kunnen inloggen..
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:02:36 #59
202348 Susi
Temple of Love
pi_96285553
Ik ga mijn Simsverslaving weer een impuls geven, nadat ik eerst alles van m'n laptop heb gegooid. Voorheen speelde ik altijd Sims 2, maar is Sims 3 echt zo veel uitgebreider en leuker dan Sims 2, of is het verschil niet zo groot ?

En hoe moet je dat ook alweer installeren ? Eerst het 'basispakket' toch, en dan de uitbreidingen die automatisch zelf integreren toch ?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:57:38 #60
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_96301031
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:02 schreef Susi het volgende:
Ik ga mijn Simsverslaving weer een impuls geven, nadat ik eerst alles van m'n laptop heb gegooid. Voorheen speelde ik altijd Sims 2, maar is Sims 3 echt zo veel uitgebreider en leuker dan Sims 2, of is het verschil niet zo groot ?

En hoe moet je dat ook alweer installeren ? Eerst het 'basispakket' toch, en dan de uitbreidingen die automatisch zelf integreren toch ?
Sims 3 is echt uitgebreider. Meer opties voor je sim, meer kleding, de hele buurt kun je verkennen en je kunt als je Ambities hebt bij je werk ook nog echt binnen in het gebouw werken, dus geen rabbit hole.

Bij De Sims 3 gaan die uitbreidingen zonder problemen in je buurt, maar bij De Sims 2 moet je eerst nog toevoegen in de game etc.

Tegan, in je OP, in welke wereld heb je dat huis gebouwd? Sunset Valley, of een wereld die je hebt gedownload?
pi_96310196
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:57 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Sims 3 is echt uitgebreider. Meer opties voor je sim, meer kleding, de hele buurt kun je verkennen en je kunt als je Ambities hebt bij je werk ook nog echt binnen in het gebouw werken, dus geen rabbit hole.

Bij De Sims 3 gaan die uitbreidingen zonder problemen in je buurt, maar bij De Sims 2 moet je eerst nog toevoegen in de game etc.

Tegan, in je OP, in welke wereld heb je dat huis gebouwd? Sunset Valley, of een wereld die je hebt gedownload?
Dat eerste geloof ik. Iig een standaard wereld.
  woensdag 4 mei 2011 @ 05:06:31 #62
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96328664
Ik kan de Sims voor het eerst in een half jaar tijd weer spelen! :D
Naar de klantenservice gebeld, en het probleem was inderdaad bekend bij hen.
Ik heb nu het basisspel, Luxe Accesoires en Ambities via EA Download Manager gedownload; de rest heb ik gewoon met de cd-rom kunnen installeren.

*O* *O* *O*
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:57:47 #63
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_96331232
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:11 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat eerste geloof ik. Iig een standaard wereld.
Heb het al gevonden. :P
pi_96331393
Sims 3, interessant spel :) probeerde het een paar weken geleden weer te spelen maar na een patch had ik zoveel last van freezes van 5-10 seconden dat het niet meer leuk was, ook na het verwijderen van de mods die ik had bleef het zo. Opnieuw geinstalleerd (backupje gemaakt van mijn familie) maar nog niet uitgeprobeerd verder.

Edit: niet dus :{ Nog steeds last van het probleem wat ik eerder had, alle animaties van mijn sims stoppen, ze kunnen geen andere acties meer uitvoeren en een van mijn sims is onzichtbaar geworden, maar je kan hem wel horen schreeuwen (omdat hij met de tuinsproeier speelt). :{

[ Bericht 36% gewijzigd door Tijntje83 op 04-05-2011 11:24:51 ]
pi_96694954
Ik wil eigenlijk die create a world tool hebben, ben het zat al die gebergde gebieden waar je niet eens nieuwe kavels kan plaatsen.. Of ik moet gewoon eens een keer alle kavels leeggooien, dat kan misschien ook..

Maar ik krijg die tool niet werkend met mijn gedownloade versies ;(

Waar kan je custom werelden downloaden? Kan ze nu ineens wel vinden op modthesims :P

Stomme SOG :(

[ Bericht 8% gewijzigd door Yashaaaaa op 12-05-2011 13:39:25 ]
  zondag 15 mei 2011 @ 23:43:44 #66
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96868158
Weet iemand het antwoord op deze vraag?
Ik kan het namelijk nergens vinden op internet, en vragen stellen op ea.com is onmogelijk want je moet blijkbaar de domeinnaam weten ... :?

Nouja, dit is mijn vraag: hoe kun je het vampirisme uitzetten?
Dus dat alle Sims die nu vampiers zijn weer normaal worden en er ook geen nieuwe vampiers bij komen?
Want ik vind ze verschrikkelijk irritant (en bovendien hoort het een simulatie van het echte leven te zijn, en in het echte leven lopen toch echt geen vampiers rond).
Ik speel met Sunset City, en bijvoorbeeld Bebe Hart, die begon als tiener, is nu al bejaard, terwijl Jolanda Vrijevogel, die begon als volwassene maar vampier werd, nog steeds een volwassene is ... :{

woensdag 25 mei 2011 @ 12:53:59 #67
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_97290193
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik kan het namelijk nergens vinden op internet, en vragen stellen op ea.com is onmogelijk want je moet blijkbaar de domeinnaam weten ... :?

Nouja, dit is mijn vraag: hoe kun je het vampirisme uitzetten?
Dus dat alle Sims die nu vampiers zijn weer normaal worden en er ook geen nieuwe vampiers bij komen?
Want ik vind ze verschrikkelijk irritant (en bovendien hoort het een simulatie van het echte leven te zijn, en in het echte leven lopen toch echt geen vampiers rond).
Ik speel met Sunset City, en bijvoorbeeld Bebe Hart, die begon als tiener, is nu al bejaard, terwijl Jolanda Vrijevogel, die begon als volwassene maar vampier werd, nog steeds een volwassene is ... :{

Koop in het Wetenschapslab het drankje: Vampirisme-V-aarwel, drink dat op en je bent weer een mens.
pi_97293344
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:43 schreef Madame_Paon het volgende:
say whut? :{
  woensdag 25 mei 2011 @ 15:27:26 #69
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_97296412
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:53 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Koop in het Wetenschapslab het drankje: Vampirisme-V-aarwel, drink dat op en je bent weer een mens.
Ja, maar ik bedoel het volledig uitschakelen van het vampirisme. Want er komen steeds nieuwe bij .... }:|

quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:19 schreef mschol het volgende:

[..]

say whut? :{
Serieus .... en ik kan niet normaal inloggen, want er staat dat mijn gebruikersnaam/wachtwoord niet klopt, terwijl ik er op andere EA-sites wel gewoon mee kan inloggen .... :{

Nog maar ongeveer 8 dagen tot Sims 3 Levensweg uitkomt. *O*
pi_97301163
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 15:27 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ja, maar ik bedoel het volledig uitschakelen van het vampirisme. Want er komen steeds nieuwe bij .... }:|

Ik weet niet waar jij op googlet, maar ik vind gewoon antwoorden hoor? Maar in ieder geval, er is geen uitknop voor maar je kan eventueel wel in town edit modus de vampieren uit je stad verwijderen, kunnen ze ook geen anderen meer veranderen.

Oh en dat het een simulatie hoort te zijn van het echte leven is vind ik niet, in de eerste sims had je al aparte wezens enzo dus het hoort gewoon bij het spel.
  donderdag 26 mei 2011 @ 11:33:13 #71
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_97331008
Levensweg komt 1 juni uit, dat heeft EA Benelux op Twitter bevestigd!
pi_97333505
Ah mooi. Salaris is net binnen. :7.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:59:33 #73
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_97334375
Lekker dat het eerder is, kan ik twee dagen lang spelen. :D
pi_97337801
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 15:27 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

[..]

Serieus .... en ik kan niet normaal inloggen, want er staat dat mijn gebruikersnaam/wachtwoord niet klopt, terwijl ik er op andere EA-sites wel gewoon mee kan inloggen .... :{

Nog maar ongeveer 8 dagen tot Sims 3 Levensweg uitkomt. *O*
Nachtleven niet installeren is de enige optie denk ik.
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:49:18 #75
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_97343939
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:19 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij op googlet, maar ik vind gewoon antwoorden hoor? Maar in ieder geval, er is geen uitknop voor maar je kan eventueel wel in town edit modus de vampieren uit je stad verwijderen, kunnen ze ook geen anderen meer veranderen.

Oh en dat het een simulatie hoort te zijn van het echte leven is vind ik niet, in de eerste sims had je al aparte wezens enzo dus het hoort gewoon bij het spel.
In de Sims 1 vond ik het ook al vervelend dat er vreemde wezens rondliepen.
Als ik een spel met zombies zou willen spelen, zou ik wel een ander spel kopen.

Maar het probleem is dus: er komen steeds nieuwe vampiers bij en er zijn ook NPC's die vampier zijn.
Nu zijn er bijvoorbeeld iets van 4 Sims die vampier zijn, maar niet in de stad wonen ...
Die zijn nu dus nog steeds volwassenenen, terwijl Sims die eerst kind waren, nu al bejaard zijn ....

Ik vind het gewoon vervelend.
pi_97344154
Laat Seasons maar snel komen O+
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_97344606
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:49 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

In de Sims 1 vond ik het ook al vervelend dat er vreemde wezens rondliepen.
Als ik een spel met zombies zou willen spelen, zou ik wel een ander spel kopen.

Maar het probleem is dus: er komen steeds nieuwe vampiers bij en er zijn ook NPC's die vampier zijn.
Nu zijn er bijvoorbeeld iets van 4 Sims die vampier zijn, maar niet in de stad wonen ...
Die zijn nu dus nog steeds volwassenenen, terwijl Sims die eerst kind waren, nu al bejaard zijn ....

Ik vind het gewoon vervelend.
Waarom speel je het dan eigenlijk als je het al vanaf 1 wist? Dan kan je beter een ander simulatie spel kopen zonder vreemde wezens ipv de Sims, of je installeert bepaalde uitbreidingspakketten niet als je het basic wilt houden.
Je mag het best vervelend vinden, maar het hoort nou eenmaal bij dit spel, al vanaf het begin, dus zeggen dat het niet mag omdat het een levens-simulatie spel moet zijn vind ik onzin.

En anders even googlen of er een mod hiervoor is, zal vast wel aangezien meer mensen het niet prettig vinden.
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:08:21 #78
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_97344808
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:02 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Waarom speel je het dan eigenlijk als je het al vanaf 1 wist? Dan kan je beter een ander simulatie spel kopen zonder vreemde wezens ipv de Sims, of je installeert bepaalde uitbreidingspakketten niet als je het basic wilt houden.
Je mag het best vervelend vinden, maar het hoort nou eenmaal bij dit spel, al vanaf het begin, dus zeggen dat het niet mag omdat het een levens-simulatie spel moet zijn vind ik onzin.

En anders even googlen of er een mod hiervoor is, zal vast wel aangezien meer mensen het niet prettig vinden.
Zonder bepaalde uitbreidingspakketten mis je veel: kapsels, kleding, meubels, banen, interacties, locaties, ....
En ik heb al op allerlei termen gezocht, maar er is niet veel over te vinden ...
In bijv. de Sims 2 had je ook allerlei wezens, maar die zag je bijna nooit, terwijl de vampiers in Sims 3 altijd aanwezig zijn.
pi_97344960
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:08 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Zonder bepaalde uitbreidingspakketten mis je veel: kapsels, kleding, meubels, banen, interacties, locaties, ....
En ik heb al op allerlei termen gezocht, maar er is niet veel over te vinden ...
In bijv. de Sims 2 had je ook allerlei wezens, maar die zag je bijna nooit, terwijl de vampiers in Sims 3 altijd aanwezig zijn.
ik heb er nog nooit 1 gezien?
pi_97347296
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:08 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ja het is kiezen of delen hè. Al in het Engels gezocht? Ik kan dan meerdere mods en hacks vinden namelijk.
En ik ben nog maar 1 vampier tegengekomen in de sims 3 eigenlijk.
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:20:17 #81
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_97347868
Echt waar?
Ik ben echt al tientallen vampiers tegengekomen.
Ik had er op een bepaald moment iets van 10 in de buurt wonen, en die heb ik allemaal dus dat drankje laten drinken zodat ze weer normaal werden.
Maar dan komen er weer nieuwe Sims in de buurt wonen die vampier zijn, en transformeren de andere Sims ...
Ik speel met Sunset City, en meer dan de helft van de originele bewoners zijn op een bepaald moment vampier geweest ...

Maar welke mods dan?
Ik kan ze niet vinden.
pi_97348258
Ja echt, ben enkel Wolfman ofzo als vampier tegengekomen.
Deze mod zou het iig de aanmaak van vampieren moet kunnen stoppen.
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:47:53 #83
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_97348979
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:29 schreef moneyfornothing het volgende:
Ja echt, ben enkel Wolfman ofzo als vampier tegengekomen.
Deze mod zou het iig de aanmaak van vampieren moet kunnen stoppen.
:D
Dank u! _O_

Ik hoop echt dat ik hiermee van die vampiers af ben.
Het is bijna een invasie ...
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:29:43 #84
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_97350723
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:12 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb er nog nooit 1 gezien?
Als je Na Middernacht hebt zie je ze in overvloed in Bridgeport. In de Sims 2 had je altijd die 3 jongens, of homo's die een alien-kind kregen. :D
pi_97612064
ik heb inmiddels sims levensweg.
mooi spel alleen begrijp ik niks van die herinneringen opslaan.
als dat echt alleen maar via simswebsite kan of facebook zou ik het jammer vinden.
maargoed heb pas 2 uur kunnen spelen en moet vandaag werkenn dus misschien kan ik er vanavond wijzer uit worden
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_97613443
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 06:46 schreef Ellatjuh het volgende:
ik heb inmiddels sims levensweg.
mooi spel alleen begrijp ik niks van die herinneringen opslaan.
als dat echt alleen maar via simswebsite kan of facebook zou ik het jammer vinden.
maargoed heb pas 2 uur kunnen spelen en moet vandaag werkenn dus misschien kan ik er vanavond wijzer uit worden
Ohja, die is natuurlijk net uit!
Kun je laten weten wat je verder van t spel vindt als je er wat meer mee hebt gespeeld? :)
  donderdag 2 juni 2011 @ 12:24:15 #87
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_97616783
Ik heb nu ook Levensweg, maar heb 'm nog niet kunnen spelen, aangezien ik niet thuis ben.

Ik heb echt het idee dat er iets is in mijn spel wat vampieren aantrekt ...
Eén keer in de zoveel tijd moet ik steeds van actief huishouden wisselen om minstens 10 Sims Vampirisme-V-Aarwel te laten drinken, en even later zijn er weer 5 vampiers bijgekomen. :{
Ik heb de mod ook nog niet geïnstalleerd, maar goed.
Ik ben toch bang dat dat mijn spel gaat beschadigen of mijn opgeslagen spellen wist.
Ik ben toch al bij week 44 of zo in Sunset City en van de originele bewoners zijn alleen nog een aantal kleinkinderen over, die bijna allemaal bejaard zijn.
Zonde als ik weer opnieuw zou moeten beginnen ...
pi_97620674
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 10:09 schreef contagiouscotton het volgende:

[..]

Ohja, die is natuurlijk net uit!
Kun je laten weten wat je verder van t spel vindt als je er wat meer mee hebt gespeeld? :)
ja zeker wel, laat morgenmiddag wel weer wat van me horen maar tot nu toe vind ik hem leuk
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  vrijdag 3 juni 2011 @ 10:18:11 #89
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_97649821
Ik heb hem ook al sinds Woensdag, maar weinig nog gespeeld wegens weinig vrije tijd.
pi_97650409
Ik heb hem sinds gister en vind het nog niet zo heel veel anders als eerst..
Wel een stuk meer mannenkleding en wat leukere mannenkapsels.
pi_97650472
Ik vind de toevoegingen vooral schattig.
pi_97650646
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 10:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind de toevoegingen vooral schattig.
Dat wel ja :P maar het is niet alsof er major veranderingen inzitten..
En ik vraag me af, als ik mijn kind van kostschool afhaal of ze dan wel al de vaardigheden heeft geleerd :P
pi_97650695
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 10:54 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Dat wel ja :P maar het is niet alsof er major veranderingen inzitten..
En ik vraag me af, als ik mijn kind van kostschool afhaal of ze dan wel al de vaardigheden heeft geleerd :P
Hm true. En geen idee trouwens. Die Facebook functie is wel irritant trouwens. Nul komma nul toegevoegde waarde imo
pi_97655189
Welke uitbreidingen zijn echt de moeite waard? Wereldavonturen lijkt me eigenlijk niks.... ik twijfel over de rest. Ook qua spulletjes, want in het bassisspel zit echt weinig leuks...
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:32:48 #95
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_97655265
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:30 schreef zoeperzazke het volgende:
Welke uitbreidingen zijn echt de moeite waard? Wereldavonturen lijkt me eigenlijk niks.... ik twijfel over de rest. Ook qua spulletjes, want in het bassisspel zit echt weinig leuks...
Wereldavonturen is eigenlijk een van de beste uitbreidingen. Het is groot, je hebt veel te ontdekken en het zijn leuke landen waar je heen gaat. Ik heb al eens eerder mijn mening erover gegeven, zal het nog voor je zoeken. ;) Na Middernacht is het ook waard. Een grote stad met veel clubs en met heel veel opties. Die twee zijn het eigenlijk wel waard. Levensweg is eigenlijk een groot accessoires pakket en als je niets met kinderen en tieners in De Sims hebt moet je die niet hebben, Ambities is ook zeer leuk als je bouwen bijv leuk vind, want dan krijg je architect. Vertel anders eerst eens wat je zoal leuk vind om te doen in De Sims, dan kunnen wij het eens doornemen voor je. ;)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:35:22 #96
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_97655351
Van de accessoirepakketten moet je echt Supersnelle Accessoires hebben: veel meer voertuigen. :D
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:37:47 #97
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_97655424
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Van de accessoirepakketten moet je echt Supersnelle Accessoires hebben: veel meer voertuigen. :D
Maar hoelang zitten je Sims nou daadwerkelijk in een auto? Zeer kort, dan is het al gelijk minder.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:40:30 #98
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_97655508
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:37 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Maar hoelang zitten je Sims nou daadwerkelijk in een auto? Zeer kort, dan is het al gelijk minder.
Maar je hebt veel meer keuze. :o
Dat is toch leuk?

Ik vind Ambities trouwens het beste uitbreidingspakket. Meer beroepen en zo.
Op reis gaan en beroemd worden zijn leuke toevoegingen, maar Ambities voegt meer toe aan de basis van het spel.
En hopelijk Levensweg ook, maar dan moet ik 'm eerst spelen.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:00:55 #99
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_97656184
Huisdieren is net bevestigd voor De Sims 3. Ben er zelf niet zo dol van.
pi_97656334
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Huisdieren is net bevestigd voor De Sims 3. Ben er zelf niet zo dol van.
Oh goodie! O+.
Ik vind het wel allemaal een herhaling van De Sims 2 trouwens, maar goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')