Dat dus, maar ik neig altijd toch weer naar de cheats en dat maakt het meteen een stuk saaier.. Maar het is af en toe wel lekker hersenloos spelenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef Franneh het volgende:
Hee een sims 3 topic.
Ik vind het, ondanks dat het af en toe behoorlijk eentonig kan zijn en kan vervelen, toch nog steeds leuk zo op zijn tijd.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:01 schreef Tegan het volgende:
Het is een check, die je niet doorkomt. Iets met dat bepaalde bits anders zijn dan verwacht. Dus als het geen hardware probleem is, dan kan je het fixen door een nieuwe cd ofzo denk ik. Of een download van het corrupte bestand/de hele cd.
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik kan nu wel een ander spel kopen, maar de kans is dan toch best groot dat ik dan diezelfde melding krijg?
En als het aan mijn computer ligt ... dan is het helemaal zonde van het geld.
Er moet toch wel een manier kunnen zijn om het gewoon te kunnen installeren.
Ja wat ik zeg het lijkt mij gewoon echt tof dat je als kind begint, en dus verder alleen maar met dat kind kan spelen (dus wel basischool kind of misschien beter al middelbare school) en dus niet met de rest van de personages.. En dat je zo echt leven moet opbouwen.. Maarja sims is natuurlijk dat je iedereen kan spelen, maar ik focus me altijd op 1 gezinslidquote:Op zondag 1 mei 2011 23:46 schreef Tegan het volgende:
Als je meer verhaal wil moet je blijkbaar The Sims Middeleeuwen proberen.
Ik heb ook niets met die schatten zoeken in Wereldavonturen... Dus niets voor mij.
Ja, dat zou ook leuker zijn idd. Want met een heel gezin is maar chaotisch idd. Maar ik wil wel dat mijn kind in een groot gezin opgroeit enzo.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja wat ik zeg het lijkt mij gewoon echt tof dat je als kind begint, en dus verder alleen maar met dat kind kan spelen (dus wel basischool kind of misschien beter al middelbare school) en dus niet met de rest van de personages.. En dat je zo echt leven moet opbouwen.. Maarja sims is natuurlijk dat je iedereen kan spelen, maar ik focus me altijd op 1 gezinslid
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Van de cd-rom die je in de winkel koopt.
Op de laptop had ik dit probleem niet.
Ik heb op internet gelezen dat meer mensen die foutmelding kregen bij het installeren op de pc, maar bij het installeren op de laptop was er niks aan de hand ....
M'n laptop is trouwens kapot, dus die kan ik niet meer gebruiken.
indien je een goeie internetverbinding hebt: the sims kan je ook in EA download manager registreren... dan kan je em downloaden.. en vanaf daar installeren..quote:Op zondag 1 mei 2011 23:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik kan nu wel een ander spel kopen, maar de kans is dan toch best groot dat ik dan diezelfde melding krijg?
En als het aan mijn computer ligt ... dan is het helemaal zonde van het geld.
Er moet toch wel een manier kunnen zijn om het gewoon te kunnen installeren.
Sims 3 is echt uitgebreider. Meer opties voor je sim, meer kleding, de hele buurt kun je verkennen en je kunt als je Ambities hebt bij je werk ook nog echt binnen in het gebouw werken, dus geen rabbit hole.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:02 schreef Susi het volgende:
Ik ga mijn Simsverslaving weer een impuls geven, nadat ik eerst alles van m'n laptop heb gegooid. Voorheen speelde ik altijd Sims 2, maar is Sims 3 echt zo veel uitgebreider en leuker dan Sims 2, of is het verschil niet zo groot ?
En hoe moet je dat ook alweer installeren ? Eerst het 'basispakket' toch, en dan de uitbreidingen die automatisch zelf integreren toch ?
Dat eerste geloof ik. Iig een standaard wereld.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Sims 3 is echt uitgebreider. Meer opties voor je sim, meer kleding, de hele buurt kun je verkennen en je kunt als je Ambities hebt bij je werk ook nog echt binnen in het gebouw werken, dus geen rabbit hole.
Bij De Sims 3 gaan die uitbreidingen zonder problemen in je buurt, maar bij De Sims 2 moet je eerst nog toevoegen in de game etc.
Tegan, in je OP, in welke wereld heb je dat huis gebouwd? Sunset Valley, of een wereld die je hebt gedownload?
Heb het al gevonden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat eerste geloof ik. Iig een standaard wereld.
Koop in het Wetenschapslab het drankje: Vampirisme-V-aarwel, drink dat op en je bent weer een mens.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Weet iemand het antwoord op deze vraag?
Ik kan het namelijk nergens vinden op internet, en vragen stellen op ea.com is onmogelijk want je moet blijkbaar de domeinnaam weten ...
Nouja, dit is mijn vraag: hoe kun je het vampirisme uitzetten?
Dus dat alle Sims die nu vampiers zijn weer normaal worden en er ook geen nieuwe vampiers bij komen?
Want ik vind ze verschrikkelijk irritant (en bovendien hoort het een simulatie van het echte leven te zijn, en in het echte leven lopen toch echt geen vampiers rond).
Ik speel met Sunset City, en bijvoorbeeld Bebe Hart, die begon als tiener, is nu al bejaard, terwijl Jolanda Vrijevogel, die begon als volwassene maar vampier werd, nog steeds een volwassene is ...
say whut?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Weet iemand het antwoord op deze vraag?
Ik kan het namelijk nergens vinden op internet, en vragen stellen op ea.com is onmogelijk want je moet blijkbaar de domeinnaam weten ...
Ja, maar ik bedoel het volledig uitschakelen van het vampirisme. Want er komen steeds nieuwe bij ....quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Koop in het Wetenschapslab het drankje: Vampirisme-V-aarwel, drink dat op en je bent weer een mens.
Serieus .... en ik kan niet normaal inloggen, want er staat dat mijn gebruikersnaam/wachtwoord niet klopt, terwijl ik er op andere EA-sites wel gewoon mee kan inloggen ....quote:
Ik weet niet waar jij op googlet, maar ik vind gewoon antwoorden hoor? Maar in ieder geval, er is geen uitknop voor maar je kan eventueel wel in town edit modus de vampieren uit je stad verwijderen, kunnen ze ook geen anderen meer veranderen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel het volledig uitschakelen van het vampirisme. Want er komen steeds nieuwe bij ....
Nachtleven niet installeren is de enige optie denk ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel het volledig uitschakelen van het vampirisme. Want er komen steeds nieuwe bij ....
[..]
Serieus .... en ik kan niet normaal inloggen, want er staat dat mijn gebruikersnaam/wachtwoord niet klopt, terwijl ik er op andere EA-sites wel gewoon mee kan inloggen ....
Nog maar ongeveer 8 dagen tot Sims 3 Levensweg uitkomt.
In de Sims 1 vond ik het ook al vervelend dat er vreemde wezens rondliepen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij op googlet, maar ik vind gewoon antwoorden hoor? Maar in ieder geval, er is geen uitknop voor maar je kan eventueel wel in town edit modus de vampieren uit je stad verwijderen, kunnen ze ook geen anderen meer veranderen.
Oh en dat het een simulatie hoort te zijn van het echte leven is vind ik niet, in de eerste sims had je al aparte wezens enzo dus het hoort gewoon bij het spel.
Waarom speel je het dan eigenlijk als je het al vanaf 1 wist? Dan kan je beter een ander simulatie spel kopen zonder vreemde wezens ipv de Sims, of je installeert bepaalde uitbreidingspakketten niet als je het basic wilt houden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
In de Sims 1 vond ik het ook al vervelend dat er vreemde wezens rondliepen.
Als ik een spel met zombies zou willen spelen, zou ik wel een ander spel kopen.
Maar het probleem is dus: er komen steeds nieuwe vampiers bij en er zijn ook NPC's die vampier zijn.
Nu zijn er bijvoorbeeld iets van 4 Sims die vampier zijn, maar niet in de stad wonen ...
Die zijn nu dus nog steeds volwassenenen, terwijl Sims die eerst kind waren, nu al bejaard zijn ....
Ik vind het gewoon vervelend.
Zonder bepaalde uitbreidingspakketten mis je veel: kapsels, kleding, meubels, banen, interacties, locaties, ....quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom speel je het dan eigenlijk als je het al vanaf 1 wist? Dan kan je beter een ander simulatie spel kopen zonder vreemde wezens ipv de Sims, of je installeert bepaalde uitbreidingspakketten niet als je het basic wilt houden.
Je mag het best vervelend vinden, maar het hoort nou eenmaal bij dit spel, al vanaf het begin, dus zeggen dat het niet mag omdat het een levens-simulatie spel moet zijn vind ik onzin.
En anders even googlen of er een mod hiervoor is, zal vast wel aangezien meer mensen het niet prettig vinden.
ik heb er nog nooit 1 gezien?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zonder bepaalde uitbreidingspakketten mis je veel: kapsels, kleding, meubels, banen, interacties, locaties, ....
En ik heb al op allerlei termen gezocht, maar er is niet veel over te vinden ...
In bijv. de Sims 2 had je ook allerlei wezens, maar die zag je bijna nooit, terwijl de vampiers in Sims 3 altijd aanwezig zijn.
Ja het is kiezen of delen hè. Al in het Engels gezocht? Ik kan dan meerdere mods en hacks vinden namelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zonder bepaalde uitbreidingspakketten mis je veel: kapsels, kleding, meubels, banen, interacties, locaties, ....
En ik heb al op allerlei termen gezocht, maar er is niet veel over te vinden ...
In bijv. de Sims 2 had je ook allerlei wezens, maar die zag je bijna nooit, terwijl de vampiers in Sims 3 altijd aanwezig zijn.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:29 schreef moneyfornothing het volgende:
Ja echt, ben enkel Wolfman ofzo als vampier tegengekomen.
Deze mod zou het iig de aanmaak van vampieren moet kunnen stoppen.
Als je Na Middernacht hebt zie je ze in overvloed in Bridgeport. In de Sims 2 had je altijd die 3 jongens, of homo's die een alien-kind kregen.quote:
Ohja, die is natuurlijk net uit!quote:Op donderdag 2 juni 2011 06:46 schreef Ellatjuh het volgende:
ik heb inmiddels sims levensweg.
mooi spel alleen begrijp ik niks van die herinneringen opslaan.
als dat echt alleen maar via simswebsite kan of facebook zou ik het jammer vinden.
maargoed heb pas 2 uur kunnen spelen en moet vandaag werkenn dus misschien kan ik er vanavond wijzer uit worden
ja zeker wel, laat morgenmiddag wel weer wat van me horen maar tot nu toe vind ik hem leukquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:09 schreef contagiouscotton het volgende:
[..]
Ohja, die is natuurlijk net uit!
Kun je laten weten wat je verder van t spel vindt als je er wat meer mee hebt gespeeld?
Dat wel jaquote:
Hm true. En geen idee trouwens. Die Facebook functie is wel irritant trouwens. Nul komma nul toegevoegde waarde imoquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat wel jamaar het is niet alsof er major veranderingen inzitten..
En ik vraag me af, als ik mijn kind van kostschool afhaal of ze dan wel al de vaardigheden heeft geleerd
Wereldavonturen is eigenlijk een van de beste uitbreidingen. Het is groot, je hebt veel te ontdekken en het zijn leuke landen waar je heen gaat. Ik heb al eens eerder mijn mening erover gegeven, zal het nog voor je zoeken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:30 schreef zoeperzazke het volgende:
Welke uitbreidingen zijn echt de moeite waard? Wereldavonturen lijkt me eigenlijk niks.... ik twijfel over de rest. Ook qua spulletjes, want in het bassisspel zit echt weinig leuks...
Maar hoelang zitten je Sims nou daadwerkelijk in een auto? Zeer kort, dan is het al gelijk minder.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Van de accessoirepakketten moet je echt Supersnelle Accessoires hebben: veel meer voertuigen.
Maar je hebt veel meer keuze.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Maar hoelang zitten je Sims nou daadwerkelijk in een auto? Zeer kort, dan is het al gelijk minder.
Oh goodie!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Huisdieren is net bevestigd voor De Sims 3. Ben er zelf niet zo dol van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |